Litenoggod Skrevet 24. september 2020 #561 Del Skrevet 24. september 2020 1 time siden, BethD skrev: Hun mener nok alt som kan brukes som content til some er jobb. Så lenge hun snapper at hun rydder gangen så er det jobb. Isåfall kan jeg skjønne hva hun mener med 150%. helt idiotisk Da har jeg 200prosent jobb. 100prosent full stilling, 100prosent jobb her hjemme med husarbeid 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 24. september 2020 #562 Del Skrevet 24. september 2020 4 timer siden, Buzzi skrev: Jeg tenker helt motsatt. Jeg tenker at hun som har vært gjennom det, og vært så misfornøyd med kroppen sin i ung alder at hun faktisk har fikser på den, har en gyllen mulighet til å advare andre. Å fronte det naturlige selv om hun har prøvd det motsatte, blir jo som at en røyker/eksrøyker advarer andre mot å begynne å røyke. Og det ser jeg ikke noe galt i. Akkurat når det kommer til positivt kroppsfokus, så synes jeg hun gjør en fantastisk jobb. men hvis hun enda er så missfornøyd og ja. Hvorfor tar hun det ikke ut da? Tenker bare når du tjener penger på å ta bilder av seg så mye som hun gjør i undertøy der brystene er veldig synlig føler jeg at det er så feil. Da skulle det jo ha vært en advarsel på samme måte som hun mener det skal være med filter? Opperasjoner, fillers, vipper og slikt er jo et slags filter i det virkelig liv.🤔 Husker bare hvor mye styr det var rundt at Sofie Elise tattoverte hårstrå i hodebunnen, da var hun er farlig forbildet. Men en person som sprer budskap om å være naturlig, men ikke er det er ikke et dårlig forbilde? Tenk på hvor mange hun når ut til som kun ser bilde, ikke ser stories om historien hennes tidligere. De ser kun på personen og vil bli som henne. Det er nok ekstremt mange og da blir de jo dessverre lurt... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 24. september 2020 #563 Del Skrevet 24. september 2020 1 time siden, BethD skrev: Hun mener nok alt som kan brukes som content til some er jobb. Så lenge hun snapper at hun rydder gangen så er det jobb. Isåfall kan jeg skjønne hva hun mener med 150%. helt idiotisk Ja må være det, men de der rydde snappene/ig stories skjønner ikke hvorfor hun gidder? Hun sier at man skal tenke at "Sara ryddet for alle i dag" men hun gjør jo ikke det. Skjønner ikke hva som er så underholdene😱🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 24. september 2020 #564 Del Skrevet 24. september 2020 5 minutter siden, supermamz skrev: Ja må være det, men de der rydde snappene/ig stories skjønner ikke hvorfor hun gidder? Hun sier at man skal tenke at "Sara ryddet for alle i dag" men hun gjør jo ikke det. Skjønner ikke hva som er så underholdene😱🙈 Nei... spesielt ikke når det skjer 1 gang i uka minst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 24. september 2020 #565 Del Skrevet 24. september 2020 20 minutter siden, Litenoggod skrev: Da har jeg 200prosent jobb. 100prosent full stilling, 100prosent jobb her hjemme med husarbeid Jepp samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 24. september 2020 #566 Del Skrevet 24. september 2020 4 minutter siden, BethD skrev: Nei... spesielt ikke når det skjer 1 gang i uka minst. Ja! Hadde faktisk vært noe helt annet om hun kun ha kommet med tips til å holde orden osv. Da hadde hun snudd fra og bare bli bladd fort over til at det kunne blitt litt intressant! Var jo en periode jeg følte alle ha slike ryddevideoer i fort film... Da ble man iallefall lei😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buzzi Skrevet 24. september 2020 #567 Del Skrevet 24. september 2020 28 minutter siden, supermamz skrev: men hvis hun enda er så missfornøyd og ja. Hvorfor tar hun det ikke ut da? Tenker bare når du tjener penger på å ta bilder av seg så mye som hun gjør i undertøy der brystene er veldig synlig føler jeg at det er så feil. Da skulle det jo ha vært en advarsel på samme måte som hun mener det skal være med filter? Opperasjoner, fillers, vipper og slikt er jo et slags filter i det virkelig liv.🤔 Husker bare hvor mye styr det var rundt at Sofie Elise tattoverte hårstrå i hodebunnen, da var hun er farlig forbildet. Men en person som sprer budskap om å være naturlig, men ikke er det er ikke et dårlig forbilde? Tenk på hvor mange hun når ut til som kun ser bilde, ikke ser stories om historien hennes tidligere. De ser kun på personen og vil bli som henne. Det er nok ekstremt mange og da blir de jo dessverre lurt... Nå har ikke jeg sett, hørt og lest alt hun har lagt ut. Men jeg mener hun har sagt at hun skal ta ut silikonen, men at hun vil vente til barna blir litt større, på grunn av operasjonen. Fillers er det vist flere år siden sist hun tok. Jeg synes bare det er veldig svart-hvitt å si at «Du har silikonpupper og løsvipper, så du kan ikke oppfordre andre til å være naturlig!». Da må man også definere hva som er naturlig og ikke. Hårfarge? Neglelakk? Sminke? Jeg er selvfølgelig enig i at silikonpupper og fillers ikke er en del av et naturlig utseende. Jeg er bare ikke enig i at det overskygger budskapet hennes om å være fornøyd med kroppen sin sånn den er. Perfekt er hun ikke, og jeg er ikke enig i alt hun sier og gjør, men bildene hennes har i alle fall bidratt til at jeg nå aksepterer forandringene kroppen min har fått etter to svangerskap. Og det er jeg takknemlig for. I sommer luftet jeg deigmagen min i bikini. Året før gjemte jeg meg i en badedrakt hele sommeren. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 24. september 2020 #568 Del Skrevet 24. september 2020 1 time siden, Litenoggod skrev: Da har jeg 200prosent jobb. 100prosent full stilling, 100prosent jobb her hjemme med husarbeid Det er vi flere som har, her er dobbelt så mange barn også🤩 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 24. september 2020 #569 Del Skrevet 24. september 2020 21 minutter siden, Buzzi skrev: Nå har ikke jeg sett, hørt og lest alt hun har lagt ut. Men jeg mener hun har sagt at hun skal ta ut silikonen, men at hun vil vente til barna blir litt større, på grunn av operasjonen. Fillers er det vist flere år siden sist hun tok. Jeg synes bare det er veldig svart-hvitt å si at «Du har silikonpupper og løsvipper, så du kan ikke oppfordre andre til å være naturlig!». Da må man også definere hva som er naturlig og ikke. Hårfarge? Neglelakk? Sminke? Jeg er selvfølgelig enig i at silikonpupper og fillers ikke er en del av et naturlig utseende. Jeg er bare ikke enig i at det overskygger budskapet hennes om å være fornøyd med kroppen sin sånn den er. Perfekt er hun ikke, og jeg er ikke enig i alt hun sier og gjør, men bildene hennes har i alle fall bidratt til at jeg nå aksepterer forandringene kroppen min har fått etter to svangerskap. Og det er jeg takknemlig for. I sommer luftet jeg deigmagen min i bikini. Året før gjemte jeg meg i en badedrakt hele sommeren. Nydelig! Deigemager blir vakre etter litt soling! Elles så har jeg sagt fra om, hva jeg mener om at hun fronter det naturlig. Helt feil for meg, håper ikke min datter tror at det bedriften SaraEmilie står for, handler om naturlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buzzi Skrevet 24. september 2020 #570 Del Skrevet 24. september 2020 2 minutter siden, Minni75 skrev: Nydelig! Deigemager blir vakre etter litt soling! Elles så har jeg sagt fra om, hva jeg mener om at hun fronter det naturlig. Helt feil for meg, håper ikke min datter tror at det bedriften SaraEmilie står for, handler om naturlighet. Neida, bedriften handler om penger, sånn som alle bedrifter gjør. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 24. september 2020 #571 Del Skrevet 24. september 2020 46 minutter siden, Buzzi skrev: Nå har ikke jeg sett, hørt og lest alt hun har lagt ut. Men jeg mener hun har sagt at hun skal ta ut silikonen, men at hun vil vente til barna blir litt større, på grunn av operasjonen. Fillers er det vist flere år siden sist hun tok. Jeg synes bare det er veldig svart-hvitt å si at «Du har silikonpupper og løsvipper, så du kan ikke oppfordre andre til å være naturlig!». Da må man også definere hva som er naturlig og ikke. Hårfarge? Neglelakk? Sminke? Jeg er selvfølgelig enig i at silikonpupper og fillers ikke er en del av et naturlig utseende. Jeg er bare ikke enig i at det overskygger budskapet hennes om å være fornøyd med kroppen sin sånn den er. Perfekt er hun ikke, og jeg er ikke enig i alt hun sier og gjør, men bildene hennes har i alle fall bidratt til at jeg nå aksepterer forandringene kroppen min har fått etter to svangerskap. Og det er jeg takknemlig for. I sommer luftet jeg deigmagen min i bikini. Året før gjemte jeg meg i en badedrakt hele sommeren. Det er jo kjempe bra at hun har bidratt til det for deg❤️ Kropp er fantastisk uansett, så jeg er enig om at budskapet er viktig, men igjen blir det så feil når hun igjen kritiserer dem som bruker filter på snap eller andre plasser. Men sier jo ikke at hun har mye bra og at budskapene hun kommer med er jo helt topp. Er slik alle skulle ha tenkt i utgangsponktet. Håper bare at hvis hun tenker at det er dette hun skal tjene seg rik på så hadde det kanskje lønnet seg og ta det ut hvis hun er så i mot det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 24. september 2020 #572 Del Skrevet 24. september 2020 Hun har glemt å oppdatere oss på prosjekt «spare håret sitt»........... 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mini-my Skrevet 24. september 2020 #573 Del Skrevet 24. september 2020 Møkklei av hele kjerringa. Er kun reklame det går i og fokus på at ting ikke er så forbanna perfekt mens hun samtidig higer etter en perfekt fasade. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 24. september 2020 #574 Del Skrevet 24. september 2020 6 minutter siden, mini-my skrev: Møkklei av hele kjerringa. Er kun reklame det går i og fokus på at ting ikke er så forbanna perfekt mens hun samtidig higer etter en perfekt fasade. Det var jeg også, men løste det veldig enkelt ved å slutte å abonnere, og trykket i tillegg på skjul på Snapchat 👍😃. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnKatrine Skrevet 24. september 2020 #575 Del Skrevet 24. september 2020 For første gang har Sara minustall på følgere på Instagram de siste dagene. Bra at hun tok til seg kritikken om kjøpte følgere:-) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 24. september 2020 #576 Del Skrevet 24. september 2020 7 minutter siden, LinnKatrine skrev: For første gang har Sara minustall på følgere på Instagram de siste dagene. Bra at hun tok til seg kritikken om kjøpte følgere:-) What har hun minus nå? Shit, det har hun jo ikke hatt før nesten🙈 Kan ikke utale meg om for 4 år siden, men. Ja kanksje hun førsto at det ikke var så lurt når det kom fram i lyset og gjorde følgerene mer obs på det. Syns det er fantastisk av Morten og Andrea som tok opp dette og satte lys på det! 😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 24. september 2020 #577 Del Skrevet 24. september 2020 2 timer siden, BethD skrev: Hun har glemt å oppdatere oss på prosjekt «spare håret sitt»........... 😂 Har ikke hørt om det prosjektet før i dag? 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 24. september 2020 #578 Del Skrevet 24. september 2020 Noen som fikk med seg om hun solgte barneklær i dag? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 24. september 2020 #579 Del Skrevet 24. september 2020 2 timer siden, supermamz skrev: Har ikke hørt om det prosjektet før i dag? 😮 Nei det var jo det jeg sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 24. september 2020 #580 Del Skrevet 24. september 2020 9 timer siden, supermamz skrev: Ja må være det, men de der rydde snappene/ig stories skjønner ikke hvorfor hun gidder? Hun sier at man skal tenke at "Sara ryddet for alle i dag" men hun gjør jo ikke det. Skjønner ikke hva som er så underholdene😱🙈 Eg synes det er fengslende å se på rydde filmer. Er ikke spennende men eg blir sittende å se på selv om 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå