supermamz Skrevet 21. september 2020 #501 Del Skrevet 21. september 2020 2 minutter siden, Bulletproofhoware skrev: Hvor vil hun hen med denne selvmordsvideoen hun reklamerer sånn for nå? Oppmerksomhet? Ser ingen grunn til å brette ut livet sitt på denne måten for å «hjelpe» andre. Altså. enig! skulle akkurat til å skrive selv.. Skjønner ikke hvorfor ta det opp nå... Tror desverre ikke en video gjør slik at hun klarer og få andre til å stoppe og ta selvmord. Men hun har jo gått nå siden verdensdsgen for selvmordsforebygging og sagt hun ikke orket og legge nå fokus på den dagen for hun skulle gjøre det i dag... Syns ikke det er rett måte og dele slikt fører oftest til det motsatte... 🤷🤷 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bulletproofhoware Skrevet 21. september 2020 #502 Del Skrevet 21. september 2020 1 minutt siden, supermamz skrev: enig! skulle akkurat til å skrive selv.. Skjønner ikke hvorfor ta det opp nå... Tror desverre ikke en video gjør slik at hun klarer og få andre til å stoppe og ta selvmord. Men hun har jo gått nå siden verdensdsgen for selvmordsforebygging og sagt hun ikke orket og legge nå fokus på den dagen for hun skulle gjøre det i dag... Syns ikke det er rett måte og dele slikt fører oftest til det motsatte... 🤷🤷 Lukter litt forsøk på delinger, likes og kommentarer, som igjen kan generere nye følgere. Fullstendig unødvendig og veldig spesielt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 21. september 2020 #503 Del Skrevet 21. september 2020 1 time siden, GulleGull skrev: Avfølger alle som har mye reklame og som har mye fokus på kropp, enten den ene eller den andre type kropp. Er så lei kropp! ja, hun sier hun er et motstand til kroppspresset, men syns hun er en kanditat som lager det med og stå for det naturlige, men være så innmari fake selv... Nei syns hun har tapt seg noe fryktelig dette året, syns hun har blitt mer ovenpå jo flere følgere som har tikket inn eller skal man si kjøpt🤔😅 Sorry men klarer ikke å legge det bort, dama har flere profilerte mennesker i norge som er på tven ukentlig som har mange fans, men hun har i år vært innom 2 episoder med bloggerne? Syns det er rart hun ikke har vært på gmn enda med me historien sin eller det å være nybakt mamma? Hun er jo blitt en av de aller største influensere i Norge. Men hun har da ikke gjort noe annet enn å lage reklame og tavle bilder? Skjønner ikke🙈🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 21. september 2020 #504 Del Skrevet 21. september 2020 Såklart bruker hun det for likes og klikk. Hva ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 21. september 2020 #505 Del Skrevet 21. september 2020 4 minutter siden, Bulletproofhoware skrev: Lukter litt forsøk på delinger, likes og kommentarer, som igjen kan generere nye følgere. Fullstendig unødvendig og veldig spesielt. Ja er det jeg også tror, men håper at hun klarer og ofre å vokse litt.. Syns ikke det er rett måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 21. september 2020 #506 Del Skrevet 21. september 2020 Og nå skal hun skrive bok da dere 🙈🙈 Jeg orker ikke.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 21. september 2020 #507 Del Skrevet 21. september 2020 Veldig spent på om hun blir å dele det. Ser det er stilt nå etter at hun har fått noen tilbakemeldinger fra andre om at dette ikke er rett å dele så detalijert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 21. september 2020 #508 Del Skrevet 21. september 2020 Akkurat nå, Eamane skrev: Og nå skal hun skrive bok da dere 🙈🙈 Jeg orker ikke.. Hahaha, ja dette var jo noe hun begynte på i vinter eller noe sånn. Men så har det vært helt stilt.. sorry, men føler ikke hun er den som egner seg best til å skrive den ultimate mamma boken! 😱 men men, hva gjør hun ikke for pengene? 🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 21. september 2020 #509 Del Skrevet 21. september 2020 Det som j reagerer på er, hvorfor hun ikke benytter seg litt mer av å ha barna kanskje en dag hjemme eller bare å hente litt tidligere fra barnehagen hun som faktisk har mulighet til det? Så fort det er ferie, mannen hennes er hjemme og begge barna så er det off for at hun ikke får jobbet 🤔 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean-Jaques Skrevet 21. september 2020 #510 Del Skrevet 21. september 2020 Hvorfor følger kvinner andre kvinner på insta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 21. september 2020 #511 Del Skrevet 21. september 2020 Akkurat nå, Eamane skrev: Det som j reagerer på er, hvorfor hun ikke benytter seg litt mer av å ha barna kanskje en dag hjemme eller bare å hente litt tidligere fra barnehagen hun som faktisk har mulighet til det? Så fort det er ferie, mannen hennes er hjemme og begge barna så er det off for at hun ikke får jobbet 🤔 Ja! Om jeg har hatt muligheten til å jobbe slik hadde jeg priorirert og hatt barna mer hjemme! Hadde jo vært en drøm for de fleste! 😱 Men er vel ikke slik for alle, syns ofte de het mamma influenserne på IG jubler om barnefri. Nå vil ikke jeg tråkke på noens tær, men jeg forstår desverre ikke den logikken. Jo jeg kan skjønne at det kan være godt med barnefri inni mellom, men jeg tror aldri jeg blir å juble for å sende barnet mitt i bgh for at jeg kan sitte i sofaen hjemme/ gjøre husarbeid... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaLinda Skrevet 21. september 2020 #512 Del Skrevet 21. september 2020 Nå syns jeg mange av dere er stygge her... Forstår godt at dere har meninger, og at hun har gjort seg selv til en offentlig person og må tåle litt blest, men... Dere er elendige forbilder for deres eventuelle barn. Rakker ned på folk på nett. Vet ikke hvem som er dårlig forbilde her jeg... 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 21. september 2020 #513 Del Skrevet 21. september 2020 6 minutter siden, MammaLinda skrev: Nå syns jeg mange av dere er stygge her... Forstår godt at dere har meninger, og at hun har gjort seg selv til en offentlig person og må tåle litt blest, men... Dere er elendige forbilder for deres eventuelle barn. Rakker ned på folk på nett. Vet ikke hvem som er dårlig forbilde her jeg... Så du mener vi er dårlige forbilder for våre barn fordi vi er kritiske til offentlige personer som selv velger å dele va de deler på internett? Tror ikke noen av oss sitter og skriver inne i forumet og forteller det til barna våre heller forsåvidt... Hadde forstått hva du mente om det faktisk ble sagt stygge ting om henne, men når man sammenligner dette forumet med andre kjent mennesker sine så syns jeg man er langt i fra de værste. Her diskuter vi å bruke barn i reklame, mene mange ting om andre og bruker pekefinger, men når hun selv gjør det så er det helt greit, kroppsfokuset hennes. Dette er jo ting hun lever av og bare fordi vi ikke sitter med hjerter i øyene og tenker at alt hun gjør er helt fantastisk, så sier du igjen vi er elendige forbilder? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåtimen Skrevet 21. september 2020 #514 Del Skrevet 21. september 2020 12 minutter siden, MammaLinda skrev: Nå syns jeg mange av dere er stygge her... Forstår godt at dere har meninger, og at hun har gjort seg selv til en offentlig person og må tåle litt blest, men... Dere er elendige forbilder for deres eventuelle barn. Rakker ned på folk på nett. Vet ikke hvem som er dårlig forbilde her jeg... Enig, syns folk i denne tråden har vært stygge i det siste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 21. september 2020 #515 Del Skrevet 21. september 2020 13 minutter siden, MammaLinda skrev: Nå syns jeg mange av dere er stygge her... Forstår godt at dere har meninger, og at hun har gjort seg selv til en offentlig person og må tåle litt blest, men... Dere er elendige forbilder for deres eventuelle barn. Rakker ned på folk på nett. Vet ikke hvem som er dårlig forbilde her jeg... Hun tjener seg jo faktisk rik på usikkerheten til våre eventuelle barn og ikke minst oss selv! Hun fremmer det naturlige, med å være langt fra naturlig selv? Er dette greit for barna våre? Greit hun sier hun har tatt silikon, fake vipper, hun nevnte når hun fylte mellomrommene mellom tennene sine. Men hun skriver det jo ikke på hvert bilde hun legger ut? Jeg tror ikke alle de unge jentene/guttene skjønner at hun har gjort ting om de bare ser et bilde av henne mens de scroller. Så jeg vil ikke si unnskyld engang for at jeg er kritisk til slike personer som er så store og har så mye makt i samfunnet vårt. Føler ikke jeg baksnakker heller for jeg sier ingenting personlig om henne, men jobben hennes og hun bruker seg selv til jobb. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 21. september 2020 #516 Del Skrevet 21. september 2020 25 minutter siden, MammaLinda skrev: Nå syns jeg mange av dere er stygge her... Forstår godt at dere har meninger, og at hun har gjort seg selv til en offentlig person og må tåle litt blest, men... Dere er elendige forbilder for deres eventuelle barn. Rakker ned på folk på nett. Vet ikke hvem som er dårlig forbilde her jeg... Heller speak the truth enn å være en hykler og si en ting men gjøre en annen forran barna mine. Men regner med det er greit for deg da🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 21. september 2020 #517 Del Skrevet 21. september 2020 1 time siden, supermamz skrev: Så du mener vi er dårlige forbilder for våre barn fordi vi er kritiske til offentlige personer som selv velger å dele va de deler på internett? Tror ikke noen av oss sitter og skriver inne i forumet og forteller det til barna våre heller forsåvidt... Hadde forstått hva du mente om det faktisk ble sagt stygge ting om henne, men når man sammenligner dette forumet med andre kjent mennesker sine så syns jeg man er langt i fra de værste. Her diskuter vi å bruke barn i reklame, mene mange ting om andre og bruker pekefinger, men når hun selv gjør det så er det helt greit, kroppsfokuset hennes. Dette er jo ting hun lever av og bare fordi vi ikke sitter med hjerter i øyene og tenker at alt hun gjør er helt fantastisk, så sier du igjen vi er elendige forbilder? De punktene du nevner er ok å diskutere, barn i reklame, mengde reklame osv- men de siste sidene her bærer desverre preg av sladder. Kommentarer om hvordan hun ser ut, kommentarer om dobbeltmoral, om mas etter oppmerksomhet osv. Jeg kan godt samle en del av de styggeste kommentarene i et innlegg, men da blir jeg vel beskyldt for å ta ting ut av konteksten e.l. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 21. september 2020 #518 Del Skrevet 21. september 2020 På 8.9.2020 den 1.47, supermamz skrev: ja går i de samme tingene. Kjedelig når man ikke kommer på nå bedre å gjøre. Er så lei disse prosjektene hennes i huset som bestandig skal være så hemmelig for R. Skjønner ikke greia? Malte døra i dag, så helt forferdelig ut, håper hun har tenkt og gjøre seg fort ferdig med det prosjektet før hun begynner med eventuelle nye. Stakkars mann i huset, han må føle seg maktesløs til tider, det hadde iallefall jeg gjort. Håper han en dag kan ta tilbake og gjøre noe han vil uten og fortelle henne det så har vi fått sett hvordan hun har tatt det. På 8.9.2020 den 7.35, Hollie321 skrev: Dette har jeg nevnt før, men da digget alle at hun kjøpte ny sofa uten å spør han. Det er jo veldig tydelig at han ikke liker mye av det hun gjør. De eier huset sammen, han bør få lov å bestemme han og selv om hun betaler malingen. Hadde det vert meg hadde jeg ikke vert så veldig happy. På 8.9.2020 den 20.24, Gjest Jussitull skrev: Komisk å se hvordan hun leser her inne. Noen her inne skrev at hun hadde slitte tupper. Dagen etter forteller hun i story. Veit jeg har slitte tupper altså, skal fikse det. Nå kommenterte folk her i går om disse dumme hemmelige prosjektene og i dag skriver hun under bilde at Robin likte faktisk prosjektet mitt denne gangen altså. I tillegg syntes det så godt på houlen hennes i dag at hun har lest kritikken om det forferdelige kroppsfokuset hennes. Så at hun nesten måtte ta seg sammen for å ikke kommentere på sin egen kropp. Bortsett fra auuu låret gjør fortsatt litt vond😝 Dama er skikkelig gåen.. På 19.8.2020 den 14.10, Hege899 skrev: Synes det er spesielt at hun "fronter " åreknuter og så skal hun operere de bort.. På 18.9.2020 den 21.30, Minni75 skrev: Nei, viktigaste er å kjefte på andre. Hva med å feie for egen dør? På 19.9.2020 den 15.21, supermamz skrev: Hun prøver jo hele tiden og nevne at det er et super bra oppsett og det er så korona venlig, men slik jeg ser det er Oslo super rødt så hvorfor gidde og være der en hel helg, dra ut og spise, pub osv. Det er jo ikke korona venlig uansett hvordan man vrir på det. Syns ikke det er ok at hun viser for andre at det er helt greit og styre slik hun jør nå. Veldig dobbelt moralsk på måten hun var i vår iallefall. 🙈 På 19.9.2020 den 15.39, iansak skrev: Fra og hamstere mat og ikke kunne gå på butikken annet enn en gang i uka til Oslo fest hele helgen! Jenta der ass 🙈👏 På 19.9.2020 den 15.54, supermamz skrev: jaa, hun får det til iallefall🙈 Håper bare hun tenker seg nøye om neste gang hun står med pekefingern på andre som ikke følger regler eller hva enn det skulle være. Hun har jo meninger om alt og alle 🙈 På 20.9.2020 den 17.01, BethD skrev: Dere må gjerne si hva dere vil om hvor hyggelig,jordnær,at hun viser det som der er etc etc etc. Men hyklere, det er ikke noe som står høyt i kurs hos meg ass. Hun sa for bare 5-6 mnd siden at corona hadde gjort så hun ikke var så opptatt av utseende lenger. Hun snakker om at hun viser det sanne ansikt, hun maser om sminkefri søndag. Er folk helt korka som tar til seg dette eller? dama er fake fra hår til tær? Hun har de tykkeste vippe extensions’ene jeg noen gang har sett, sminker seg daglig og når hun ikke sminker seg så ser det fortsatt ut som hun sminker seg!! misforstå meg rett. Gjør alt dette om du ønsker det! Men stå for det da jente! Ikke skjul deg bak en fasade om hvor ekte du er når du ikke er det overhodet! På 20.9.2020 den 21.41, Minni75 skrev: Hykler er det mest plassen utrykk jeg har hørt om den dama der!!!👏👏👏👏👏 22 timer siden, Alex_rude skrev: Enig! Hun begynner faktisk å irritere meg mer og mer😜 7 timer siden, Litenoggod skrev: Sorry Sara, men de middagene under 100lappen fra rema1000, er ikke akkurat de beste tipsene. Da er det bedre å lage den selv fra bunnen uansett om tidspress eller ikke, man får mye sunnere og billigere middag av å lage maten fra bunnen av enn de halvfabrikata posene til rema1000. Må virkelig si at det går mye billige og usunne middager hos henne. 6 timer siden, BethD skrev: Hadde det vært en og annen gang men det er ganske ofte. Pølsegryte og taco er liksom der hun filmer 6 timer siden, Litenoggod skrev: Veldig ofte. Veldig ofte take away fra nærmeste gatekjøkken🤣 det gatekjøkkenet som hu kjøper mye mat fra tidligere er stengt pga at de har solgt narkotika der🙊 jeg blir ikke akkurat inspirert av ukesplanen av maten hennes. 4 timer siden, Bulletproofhoware skrev: Hvor vil hun hen med denne selvmordsvideoen hun reklamerer sånn for nå? Oppmerksomhet? Ser ingen grunn til å brette ut livet sitt på denne måten for å «hjelpe» andre. Altså. 3 timer siden, supermamz skrev: ja, hun sier hun er et motstand til kroppspresset, men syns hun er en kanditat som lager det med og stå for det naturlige, men være så innmari fake selv... Nei syns hun har tapt seg noe fryktelig dette året, syns hun har blitt mer ovenpå jo flere følgere som har tikket inn eller skal man si kjøpt🤔😅 Sorry men klarer ikke å legge det bort, dama har flere profilerte mennesker i norge som er på tven ukentlig som har mange fans, men hun har i år vært innom 2 episoder med bloggerne? Syns det er rart hun ikke har vært på gmn enda med me historien sin eller det å være nybakt mamma? Hun er jo blitt en av de aller største influensere i Norge. Men hun har da ikke gjort noe annet enn å lage reklame og tavle bilder? Skjønner ikke🙈🙈 3 timer siden, Eamane skrev: Og nå skal hun skrive bok da dere 🙈🙈 Jeg orker ikke.. 3 timer siden, supermamz skrev: Hahaha, ja dette var jo noe hun begynte på i vinter eller noe sånn. Men så har det vært helt stilt.. sorry, men føler ikke hun er den som egner seg best til å skrive den ultimate mamma boken! 😱 men men, hva gjør hun ikke for pengene? 🙈 3 timer siden, Eamane skrev: Det som j reagerer på er, hvorfor hun ikke benytter seg litt mer av å ha barna kanskje en dag hjemme eller bare å hente litt tidligere fra barnehagen hun som faktisk har mulighet til det? Så fort det er ferie, mannen hennes er hjemme og begge barna så er det off for at hun ikke får jobbet 🤔 3 timer siden, supermamz skrev: Ja! Om jeg har hatt muligheten til å jobbe slik hadde jeg priorirert og hatt barna mer hjemme! Hadde jo vært en drøm for de fleste! 😱 Men er vel ikke slik for alle, syns ofte de het mamma influenserne på IG jubler om barnefri. Nå vil ikke jeg tråkke på noens tær, men jeg forstår desverre ikke den logikken. Jo jeg kan skjønne at det kan være godt med barnefri inni mellom, men jeg tror aldri jeg blir å juble for å sende barnet mitt i bgh for at jeg kan sitte i sofaen hjemme/ gjøre husarbeid... Et utvalg av kommentarer, primært henta fra side 24-26, der formålet er å rakke ned på/føle seg bedre enn ved å skrive at "dama er fake fra topp til tå, dobbelt moralsk (sic!), hykler, insinuere usunn mat og narkotikabruk (?), dårlig(ere) mamma enn @Eamane og @supermamz.. De to sistnevnte går igjen, men også @BethD koser seg med å sladre og slenge litt dritt. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 21. september 2020 #519 Del Skrevet 21. september 2020 15 minutter siden, Porcelain skrev: Et utvalg av kommentarer, primært henta fra side 24-26, der formålet er å rakke ned på/føle seg bedre enn ved å skrive at "dama er fake fra topp til tå, dobbelt moralsk (sic!), hykler, insinuere usunn mat og narkotikabruk (?), dårlig(ere) mamma enn @Eamane og @supermamz.. De to sistnevnte går igjen, men også @BethD koser seg med å sladre og slenge litt dritt. Men hva kaller du noen som går i offentligheten og peke finger på hva andre gjør for sine 300 k følgere, men gjør akkurat det samme selv etterpå? aka dra til Oslo på event når oslo er rødt? liksom vært i oslo, ute på pubber osv. i helgen delt det på sine kanaler og i dag kommer det varsel på maks 10 stk samlet privat? Mens i helgen ble det delt bilder at dem var nærmere enn 1 meter fra andre mennesker som de ikke var sammen med på tur? Å er det galt av meg og syns synd på mannen i hus at han ikke får være med å bestemme? Er jo slik de legger det frem for offentligheten iallefall, skal man ikke få reagere på det da? Jeg hadde blitt lei meg om jeg kom hjem og ikke hadde fått vært med å bestemt? Å fake er et ord jeg bruker når man har puttet ting i kroppen sin, utpå kroppen, ingenting vondt ment, men er det jeg mener når jeg skriver fake. finnes sikkert mye bedre ordvalg der... Men at du sier jeg går og slenger dritt om private Sara så syns jeg du er innmari frekk.. For jeg kjenner henne ikke bak kameraet! Kun det hun legger ut! Har heller ALDRI klaget på hva hun spiser, drikker, har på seg. Å vet du va jeg føler meg ikke noe bedre av å skrive det jeg gjør heller. Jeg er langt fra perfekt, men i motsetting deler jeg d ikke offentlig fordi jeg vil ikke at andre skal ha tilgang på hva jeg gjør og ikke gjør. Men når en kan sitte og klage på hva andre gjør. Så tror dette er et tilfelle man må prøve å skille bedriften Sara og personen Sara. Ikke min feil at hun vil tjene penger på å legge ut som kroppen sin? Har aldri sagt at hun var stygg heller så nårtid det å kommentere at noen har sillikon, fake vipper osv. Å syns det blir feil når man fremmer dag etter dag det naturlige? Er det å være dårlig mamma i dag? Wow sier jeg bare... Da er det nok mange som ikke skulle vært foreldre i dag da... Jeg syns bare det blir feil og det har jeg lyst og få frem. Hvis man skal stå for å være naturlig og selge det i some føler jeg at man kanskje burde være helt naturlig selv... For å ikke skape mer usylig kroppspress! Å det gjelder hvem som helst, ikke bare Sara! Men igjen viktig og skille mellom bedrift og privat for jeg bryr da meg ikke om hun har silikon eller ikke på privaten. Hun er en kjempe pen jente/dame. Men å bruke det i Some syns jeg er feil ! Nå slenger jeg vell bare mer dritt om henne i følge deg.. men håper jeg fikk fram poenget mitt litt mer her... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 21. september 2020 #520 Del Skrevet 21. september 2020 33 minutter siden, Porcelain skrev: Et utvalg av kommentarer, primært henta fra side 24-26, der formålet er å rakke ned på/føle seg bedre enn ved å skrive at "dama er fake fra topp til tå, dobbelt moralsk (sic!), hykler, insinuere usunn mat og narkotikabruk (?), dårlig(ere) mamma enn @Eamane og @supermamz.. De to sistnevnte går igjen, men også @BethD koser seg med å sladre og slenge litt dritt. men det at du kaller meg for en dårlig mor pga de innleggene her inne sier kanskje mer om deg enn meg.. Du kommer jo faktisk med en ganske guffen anklagelse på ikke å egentlig vite noen ting som helst om meg eller meg som mamma. Er du 100% sikker på at jeg er mamma enda? Tenk om jeg kanskje har mistet barnet mitt? Kanskje sitter jeg her med et sykt barn som jeg offrer alt for, kanskje jeg aldri kan få barn? Tror man kan spare seg for slike kommentarer mot mennsker man absolutt ikke vet noen ting om. Jeg har faktisk ikke velget et offentlig liv! Så om du syns man skriver så mye stygt om henne, burde ikke du skrive stygt om oss/meg da? Er du så mye bedre da lurer nå jeg på? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå