Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Karmaisabitch skrev (1 time siden):

Du om det 😬

jeg syns i alle fall passformen er bedre på Careless (har bare prøvd 1 modell) enn noen jeg har funnet i på HM. KappAhl, Cubus osv.

Det hjelper selvfølgelig også at de viser alle størrelser på reklamebilder. Da gjør det ikke så mye om bildene er «dårlige», folk kjenner seg igjen og det gir en trygghet for de som kjøper bikini på nett. 
Kan også tenke meg at de fleste pluss-size damene digger at de tryggere kan handle på nett. 
Så Grattis til influencer’n som har truffet sin målgruppe. 🏆💵

Du om det ;)

jeg har hvertfall ingen problemer med å finne bikini til langt under 1000 kr tross overvekt 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gasellen skrev (1 time siden):

Hvor mange bikinier har hun solgt da?
Er det offentliggjort noen tall?

Influencere har ofte for vane å få ting til å høres mer suksessfult ut enn det er. 
Husker en fyr med kjøkkenhagekonto skrøt av at boka hans hadde blitt en bestselger i vår. Så viste det seg at den hadde solgt 2000 eksemplarer (seriøst) tydeligvis nok til å være en bestselger men 2000 er jo ikke mange bøker. 
 

For ikke å snakke om Sophie Elise som alltid snakker om at det hun har laget er utsolgt. Men si det er snakk om 200 gensere, så er det jo ikke så rart om det blir fort utsolgt.. 
 

Jeg synes ikke feks 8000 bikinier i hele Norge høres så veldig mye ut. 80 000 begynner å bli mye. Men det defineres kanskje som en braksuksess etter bare 8000?

Hvis Sara selger bikinier til 1000,- stykket og tjener 2 mill på det er det bare 2000 bikinier.. 

Så hvor mye har bikiniene solgt for/hvor mange salg var det?

Når hun snappa fra butikken sin her om dagen var det èn dame som gikk der - muligens en ansatt. Så ikke så veldig hektisk ut. Nå er det jo sesong også.



 

Det er Nettop det, mange influencere gjør det. Men umulig å si om SE gjør det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Ekstra kilo kan man få kjøpt bikini overalt , skjønner ikke hvorfor det er feil å skrive det. 

Du vil ikke skjønne du.. bikinibukse til litt ekstra er null problem og finne men jeg skriver overdel.. jeg er selv 115 E/F🙈 det største på HM er 95c, kapahl 95F , Cubus 90 G , Lindex 95 e.

Så for de med store bryster kan ikke gå overalt og kjøpe en bikini slik du beskriver. Men om du vet om andre steder som har størrelse som jeg må ha så skrik ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Du vil ikke skjønne du.. bikinibukse til litt ekstra er null problem og finne men jeg skriver overdel.. jeg er selv 115 E/F🙈 det største på HM er 95c, kapahl 95F , Cubus 90 G , Lindex 95 e.

Så for de med store bryster kan ikke gå overalt og kjøpe en bikini slik du beskriver. Men om du vet om andre steder som har størrelse som jeg må ha så skrik ut.

Som jeg sa som du ikke vil skjønne åpenbart,😱 jeg svarte på ett innlegg som handlet om noen kilo ekstra , da sier jeg man fint kan finne bikini uten problem. Nå er jeg ferdig å diskutere dette 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveless skrev (1 time siden):

Jeg har store tunge bryst men er ellers slank. Finner fine bikinier på Zalando der man kan shoppe etter størrelse 😊 feks 75G, 80E. Synes det er en kjempefordel med BH størrelser på bikini, isteden for feks str 46, som passer kanskje brystet, men er alt for stor i omkrets

Det er jeg enig i.. men har ikke careless startet med slik type størrelserabell da? Eller er det kun på undertøyet? Jeg også etterlyste slik tabell og så det var kommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (58 minutter siden):

Du om det ;)

jeg har hvertfall ingen problemer med å finne bikini til langt under 1000 kr tross overvekt 

Så fint for deg da 🤓

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loveless skrev (2 timer siden):

Jeg synes den nye modellen er fin, men kan ikke tenke meg at den gir støtte til store bryst, om man ikke har silikonpupper. 🧐 jeg har store og tunge bryst og finner gode bikinioverdeler på feks Zalando som har alle merker, uten at de ser slaskete og bestemorsaktige ut, slik jeg synes careless sine gjør. Det er viktig at de  passer i cupen og omkrets. Det som er kjipt er alle disse som ikke har størrelse for omkrets og cup, men liksom at man må være stor i omkrets for at cupen skal passe 🙈 

Det er mitt problem også. Careless hadde ikke gitt meg nok støtte, den ser slaskete ut og såpass stretchy at jeg hadde fått vondt av skulderstroppene fordi de måtte båret all vekten av brystene.

Sånne onesize-greier funker ikke for oss som bruker 70G. Jeg vil ha den stram rundt brystkassen og med skåler for støtte. Måten hun drar i bikiniene viser meg bare at disse ikke passer meg og min kropp.

Men jeg ser jo til daglig og på stranda at veldig mange ikke bryr seg om støtte og bruker bher uten hold. Hva poenget med dette er forstår jeg ikke, må være lettere og mer behagelig å bare bruke nipplecovers?

Og de trusene med rillete stoff foran men ikke bak, hvordan ser disse ut IRL? Det ser bare rart ut på bilder og videoer. De som ønsker å skule magen med rillete stoff har kanskje såpass høy fettprosent at de også har nok av cellulitter. Hvorfor ikke prøve å skjule disse med litt rillestoff bak på rumpa også?

Endret av Blåttvann
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blåttvann said:

Det er mitt problem også. Careless hadde ikke gitt meg nok støtte, den ser slaskete ut og såpass stretchy at jeg hadde fått vondt av skulderstroppene fordi de måtte båret all vekten av brystene.

Sånne onesize-greier funker ikke for oss som bruker 70G. Jeg vil ha den stram rundt brystkassen og med skåler for støtte. Måten hun drar i bikiniene viser meg bare at disse ikke passer meg og min kropp.

Men jeg ser jo til daglig og på stranda at veldig mange ikke bryr seg om støtte og bruker bher uten hold. Hva poenget med dette er forstår jeg ikke. Må være lettere og mer behagelig å bare bruke nipplecovers.

Og de trusene med rillete stoff foran men ikke bak, hvordan ser disse ut IRL? Det ser bare rart ut på bilder og videoer. De som ønsker å skule magen med rillete stoff har kanskje såpass høy fettprosent at de også har nok av cellulitter. Hvorfor ikke prøve å skjule disse med litt rillestoff også?

Mens jeg tenker at disse faktisk ser ut til å ha nok støtte til mine pupper, og at om jeg er heldig vil den kanskje være tøyelig nok til å vare hele graviditeten og passe etterpå også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (Akkurat nå):

Mens jeg tenker at disse faktisk ser ut til å ha nok støtte til mine pupper, og at om jeg er heldig vil den kanskje være tøyelig nok til å vare hele graviditeten og passe etterpå også.

Bruker du også 70G?

Du trenger ikke svare altså, det er jo litt personlig info. 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Blåttvann said:

Bruker du også 70G?

Du trenger ikke svare altså, det er jo litt personlig info. 🤗

Litt usikker på hva jeg bruker nå pga graviditeten, men 65/70 FH ja. Var oppi 70 I i forrige graviditet, var 65 G/H før før graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (8 minutter siden):

Litt usikker på hva jeg bruker nå pga graviditeten, men 65/70 FH ja. Var oppi 70 I i forrige graviditet, var 65 G/H før før graviditet.

Ok, da har vi bare ulike pupper. 😅

Uten å insinuere noe om dine bryster men forklare hvordan mine fungerer: mine pupper henger ikke men står ut av kroppen, derfor trenger jeg stramt brystbånd og cuper i bhene jeg bruker slik at ikke all vekten til brystene henger i skulderstroppene. Når det ikke er cuper men treningsbher så blir også brystene klemt utover brystkassen, noe som ikke alltid er pent.

Men det er jo bra for Emilie at så mange virker å like bikiniene hennes og kan bruke overdelene. 🤗 Så får jeg bare fortsette å undre meg over at folk kan like bikiniene og føle at de passer dersom de har store bryster. 😄 Jeg ser bare for meg at det ikke er noe støtte eller hold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (På 9.7.2022 den 6.26):

Det er da tydeligvis en nyhetssak nær det står i aviser 

Avisen har laget sak om et innlegg hun postet. At du klikker deg inn og leser gjør at avisene lager flere slike ikke-saker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (2 timer siden):

Som jeg sa som du ikke vil skjønne åpenbart,😱 jeg svarte på ett innlegg som handlet om noen kilo ekstra , da sier jeg man fint kan finne bikini uten problem. Nå er jeg ferdig å diskutere dette 

Omg🙄🙄🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Blåttvann said:

Ok, da har vi bare ulike pupper. 😅

Uten å insinuere noe om dine bryster men forklare hvordan mine fungerer: mine pupper henger ikke men står ut av kroppen, derfor trenger jeg stramt brystbånd og cuper i bhene jeg bruker slik at ikke all vekten til brystene henger i skulderstroppene. Når det ikke er cuper men treningsbher så blir også brystene klemt utover brystkassen, noe som ikke alltid er pent.

Men det er jo bra for Emilie at så mange virker å like bikiniene hennes og kan bruke overdelene. 🤗 Så får jeg bare fortsette å undre meg over at folk kan like bikiniene og føle at de passer dersom de har store bryster. 😄 Jeg ser bare for meg at det ikke er noe støtte eller hold.

Jeg har samme problem som deg, men ut i fra hva jeg ser og leser om careless så virker det som de faktisk har hold selv selv om de er elastiske. Men har ikke prøvd de, litt fordi jeg har så dårlig erfaring med ammebher med samme løsning og de fungerer ikke. Så skjønner hva du mener, jeg bare har inntrykk av at careless fungerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (16 minutter siden):

Avisen har laget sak om et innlegg hun postet. At du klikker deg inn og leser gjør at avisene lager flere slike ikke-saker. 

Jeg har da ikke klikket leg inn så det der kam du bare droppe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (1 time siden):

Jeg har samme problem som deg, men ut i fra hva jeg ser og leser om careless så virker det som de faktisk har hold selv selv om de er elastiske. Men har ikke prøvd de, litt fordi jeg har så dårlig erfaring med ammebher med samme løsning og de fungerer ikke. Så skjønner hva du mener, jeg bare har inntrykk av at careless fungerer :)

Ja kanskje du har rett.

Men av bilder jeg har sett så ser det brystbåndet veldig slapt ut. På det første bildet under så er det faktisk ikke inntil kroppen hennes rundt hele kroppen engang, se glipen foran.

På det andre bildet har brystbåndet sklidd langt opp på puppene. Det er, i tillegg til å være ikke-støttende, ikke spesielt flatterende.

Der damene på bildene på hjemmesiden har fått valker av strikken på trusene så får de ingen valker av brystbåndet. Er man større enn str.xs så får man gjerne litt valker av bher som sitter stramt nok. Så modellene har tydeligvis fett nok til å få valk av trusa, men ikke toppen. Da er den ikke stram nok er min erfaring.

Jeg takler ikke bher som er som disse hvertfall, det må sitte stramt på meg.

(Håper du ikke får følelsen av at jeg krangler med deg, det er ikke intensjonen min. Men ettersom du stilte spørsmål ved det jeg først sa så skjønner jeg at jeg ikke var klar nok på hva jeg tror ikke er bra med Careless. Jeg sier tror, for jeg har selvfølgelig ikke bestilt en bikini fra dette merket).

Screenshot_20220710-204413_Chrome.jpg

Screenshot_20220710-204238_Chrome.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blåttvann skrev (2 timer siden):

Ok, da har vi bare ulike pupper. 😅

Uten å insinuere noe om dine bryster men forklare hvordan mine fungerer: mine pupper henger ikke men står ut av kroppen, derfor trenger jeg stramt brystbånd og cuper i bhene jeg bruker slik at ikke all vekten til brystene henger i skulderstroppene. Når det ikke er cuper men treningsbher så blir også brystene klemt utover brystkassen, noe som ikke alltid er pent.

Men det er jo bra for Emilie at så mange virker å like bikiniene hennes og kan bruke overdelene. 🤗 Så får jeg bare fortsette å undre meg over at folk kan like bikiniene og føle at de passer dersom de har store bryster. 😄 Jeg ser bare for meg at det ikke er noe støtte eller hold.

Jeg bruker 80i og synes careless bikinien støtter godt. Når det er sagt skulle jeg ønske de kjørte bh størrelser på de. Men alt i alt er jeg veldig fornøyd

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (16 minutter siden):

Jeg bruker 80i og synes careless bikinien støtter godt. Når det er sagt skulle jeg ønske de kjørte bh størrelser på de. Men alt i alt er jeg veldig fornøyd

Mener jeg har sett en slik tabell på careless.no. men nå finner jeg det ikke igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (39 minutter siden):

Jeg bruker 80i og synes careless bikinien støtter godt. Når det er sagt skulle jeg ønske de kjørte bh størrelser på de. Men alt i alt er jeg veldig fornøyd

Får ta meg en tur til sørlandet for å prøve tydeligvis. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (3 minutter siden):

Får ta meg en tur til sørlandet for å prøve tydeligvis. 😅

Gi den en sjanse😊 Godt mulig du blir fornøyd. Jeg er vandt til marijo og freya, men har hatt mindre nakkeplager med careless.😊 Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...