Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Linye skrev (8 timer siden):

Skrev til SE angående min opplevelse av easycheesen. Fikk ikke svar.

Spurte henne om hvilke rabattkoder hun har nå (var mest for å sjekke hvor mye reklame hun driver med…). Fikk ikke svar.

Var før denne turen til Island altså. Merkelig hun ikke har tid til kommunikasjon med følgerene sine mer😛

Dette har vart en stund. Hun er blitt «stor» nå vet du og har ikke tid til å snakke med oss,bunnslammet i samfunnet. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har svart meg flere ganger, både på positive tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk🤗 Dette gjelder forsåvidt flere influensere som jeg ser folk her inne klager på. Har kanskje litt med måten man skriver på?🤗 Også er drt sikkert mange som skriver til de, man kan ikke svare alle. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (35 minutter siden):

Hun har svart meg flere ganger, både på positive tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk🤗 Dette gjelder forsåvidt flere influensere som jeg ser folk her inne klager på. Har kanskje litt med måten man skriver på?🤗 Også er drt sikkert mange som skriver til de, man kan ikke svare alle. 

Jeg har fått hyggelige svar fra henne når jeg har skrevet til henne :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (22 timer siden):

Skrev til SE angående min opplevelse av easycheesen. Fikk ikke svar.

Spurte henne om hvilke rabattkoder hun har nå (var mest for å sjekke hvor mye reklame hun driver med…). Fikk ikke svar.

Var før denne turen til Island altså. Merkelig hun ikke har tid til kommunikasjon med følgerene sine mer😛

Når man har flere tusen som sender melding hver dag sier det seg selv at man ikke har tid til å svare alle😛

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alltid de samme som skal komme å fortelle at de alltid får hyggelig svar tilbake og får man ikke svar har man nok ikke skrevet hyggelig nok. Vek, det stemmer ikke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisevt skrev (På 17.11.2021 den 21.59):

Når man har flere tusen som sender melding hver dag sier det seg selv at man ikke har tid til å svare alle😛

Det er forståelig. Tror de færreste av oss vet hvordan det er og det må jo ta tid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (På 18.11.2021 den 5.37):

Som alltid de samme som skal komme å fortelle at de alltid får hyggelig svar tilbake og får man ikke svar har man nok ikke skrevet hyggelig nok. Vek, det stemmer ikke.

Beskylder du de som skriver det for å lyge?  For virker som du har kontroll på hvem som skriver hva 🤔 For jeg har også alltid fått svar av SE, jeg har til og med skrevet konstruktiv kritikk og fått svar, ikke til SE men til 2 andre 🤷‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (På 16.11.2021 den 23.38):

Skrev til SE angående min opplevelse av easycheesen. Fikk ikke svar.

Spurte henne om hvilke rabattkoder hun har nå (var mest for å sjekke hvor mye reklame hun driver med…). Fikk ikke svar.

Var før denne turen til Island altså. Merkelig hun ikke har tid til kommunikasjon med følgerene sine mer😛

 

BethD skrev (På 17.11.2021 den 7.48):

Dette har vart en stund. Hun er blitt «stor» nå vet du og har ikke tid til å snakke med oss,bunnslammet i samfunnet. 
 

Dere skjønner at man ikke har sjans til å svare alle med en konto med så mange følgere?
Jeg har selv drevet myyye mindre kontoer i SOME (ikke som blogger/influenser), og det er svært ressurskrevende å svare alle. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (12 timer siden):

 

Dere skjønner at man ikke har sjans til å svare alle med en konto med så mange følgere?
Jeg har selv drevet myyye mindre kontoer i SOME (ikke som blogger/influenser), og det er svært ressurskrevende å svare alle. 

Fair det. Men da må du ikke legge opp til at du skal få svar på ting, si at du ønsker å kommunisere med følgerne dine og generelt egge opp til å få tilsvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (12 timer siden):

Fair det. Men da må du ikke legge opp til at du skal få svar på ting, si at du ønsker å kommunisere med følgerne dine og generelt egge opp til å få tilsvar. 

Men herlighet. At du ikke har fått svar betyr ikke at hun har svart så mange hun har kapasitet til. Skal si folk blir fornærma over den minste ting her inne. Flaut. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (På 19.11.2021 den 23.14):

 

Dere skjønner at man ikke har sjans til å svare alle med en konto med så mange følgere?
Jeg har selv drevet myyye mindre kontoer i SOME (ikke som blogger/influenser), og det er svært ressurskrevende å svare alle. 

Vet du, om man legger ut reklame for produkter så bør man kunne svare på spørsmål om de også, det forventer jeg også av butikker

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (8 timer siden):

Men herlighet. At du ikke har fått svar betyr ikke at hun har svart så mange hun har kapasitet til. Skal si folk blir fornærma over den minste ting her inne. Flaut. 

Dritflaut 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har et sånt uttrykk i ansiktet av og til når hun snakker som gjør at hun ser så lei og oppgitt ut, det plager meg..🙈 uansett hva hun snakker om🙄 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (På 20.11.2021 den 11.25):

Fair det. Men da må du ikke legge opp til at du skal få svar på ting, si at du ønsker å kommunisere med følgerne dine og generelt egge opp til å få tilsvar. 

Hun har vel strengt tatt sagt at hun ikke svarer så mye på snap og Instagram, nettopp fordi hun får så mange meldinger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hilde444 skrev (3 timer siden):

Det har vært en knallhard jobbtur til Island ser jeg. Ikke rart hun er utslitt stakkars.

Hun er nok veldig sliten siden hun har ME. Hun har nok slappet helt av i helgen og de neste dagene for å hente seg inn igjen😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (5 timer siden):

Hun er nok veldig sliten siden hun har ME. Hun har nok slappet helt av i helgen og de neste dagene for å hente seg inn igjen😊

ME er en drittsykdom og ingen dager er like. En dag kan en med ME har mye energi og noen dager etterpå kan en bli slått rett i bakken. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (39 minutter siden):

Der var det plutselig en ny sak som engasjerer SE. Coronavaksinen og mensen. 

Og bra er det. Et kjempe viktig tema!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...