Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Nussepus skrev (2 timer siden):

Det kimonosettet var ikke flatterende i det hele tatt. Str eller fasongen/vidden på shortsen gjør jo at man ser 10 kg tyngre ut. Men hver sin smak. 

Er ikke det å bruke ordet kimono i en sånn sammenheng kulturell appropriasjon? Det er vel ikke akkurat innafor...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne tenkt meg shortsen fra kimonosettet, men de selges jo ikke uten morgenkåpa (som jeg ikke synes er fin nok til å kalle kimono)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bikinien, og syns den var verdt prisen. God kvalitet og passform, har brukt den mye i svømmehallen. 

Men kimonoen og shortsen syns jeg var for høyt priset. Ser ut som ganske tynt stoff. 

Er spent på undertøyet som kommer da :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan hun orker å bo i alt det rotet jeg. Men det gjenspeiler jo bare alt hun drar inn i huset. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (2 timer siden):

Er ikke det å bruke ordet kimono i en sånn sammenheng kulturell appropriasjon? Det er vel ikke akkurat innafor...

Nei, no må du gi deg 😂😂

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 time siden):

Lurer på hvordan hun orker å bo i alt det rotet jeg. Men det gjenspeiler jo bare alt hun drar inn i huset. 

Nå må du gi deg. Det er HUN som bor der, ikke du 🙂

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sisevt skrev (47 minutter siden):

Nå må du gi deg. Det er HUN som bor der, ikke du 🙂

Regner med de som kritiserer rotet til SE har det strøkent og ryddig selv hele tiden 24/7 :) 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikkisixx skrev (På 3.11.2021 den 19.14):

Nei, no må du gi deg 😂😂

Søk gjerne opp. Andre som har brukt det har blitt beskyldt for det og har vært nødt til å endre navn. Det er virkelig ikke noe å le av. Det kalles kunnskap. Det er virkelig morsomt du...🤦🏼‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottok settet i dag og er dessverre veldig skuffet. Både stoffet og sømmen er lik eBay kvalitet, absolutt ikke verdt pengene.. Tenkte meg ikke om så jeg klarte å dra av lappen så kan nok ikke returneres heller. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofus21 skrev (1 time siden):

Mottok settet i dag og er dessverre veldig skuffet. Både stoffet og sømmen er lik eBay kvalitet, absolutt ikke verdt pengene.. Tenkte meg ikke om så jeg klarte å dra av lappen så kan nok ikke returneres heller. 

Fest lappen, og returner. Viktig at du også skriveren kundeanmeldelse på siden, om produktet. Sånn at andre vet hva de kjøper.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brumundaline skrev (8 timer siden):

Fest lappen, og returner. Viktig at du også skriveren kundeanmeldelse på siden, om produktet. Sånn at andre vet hva de kjøper.

Enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (17 timer siden):

Søk gjerne opp. Andre som har brukt det har blitt beskyldt for det og har vært nødt til å endre navn. Det er virkelig ikke noe å le av. Det kalles kunnskap. Det er virkelig morsomt du...🤦🏼‍♀️

At Kim K måtte skifte navn på eit klesmerke har ingenting med å bruke navnet kimono på nettopp ein kimono å gjere. 
Det fins både negativ og positiv appropriasjon 👍

 

Endret av Kikkisixx
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/4/2021 at 10:28 PM, Maydis8 said:

Søk gjerne opp. Andre som har brukt det har blitt beskyldt for det og har vært nødt til å endre navn. Det er virkelig ikke noe å le av. Det kalles kunnskap. Det er virkelig morsomt du...🤦🏼‍♀️

Jeg tenkte som deg at dette var på kanten mtp på diskusjonen som går om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kikkisixx skrev (På 5.11.2021 den 15.33):

At Kim K måtte skifte navn på eit klesmerke har ingenting med å bruke navnet kimono på nettopp ein kimono å gjere. 
Det fins både negativ og positiv appropriasjon 👍

 

Da tror jeg du må lese deg opp. Her har det skjedd en god del de siste fem åra. Kan dessverre ikke forvente at alle leser seg opp ser jeg. #White privilege. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt rantingen til Sara i dag om at hun er så flink til å legge bort mobilen. Blir litt som når Kourtney Kardashian sa hun ikke ser tv. Du får ikke en pris for at du ikke ser tv. Ei heller legger bort mobilen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den easychees hun reklamerer for på snap. Dumt hun ikke kan vise hvordan den er når osten er helt tynn. Jeg tror ikke at det er lettere å skjære i den selvom bunnen er helt hevet, det er vel allikevel en kant rundt?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Innsidenut said:

Den easychees hun reklamerer for på snap. Dumt hun ikke kan vise hvordan den er når osten er helt tynn. Jeg tror ikke at det er lettere å skjære i den selvom bunnen er helt hevet, det er vel allikevel en kant rundt?

Det er litt enklere, men samtidig så sprekker osten så lett fordi man må skjære den på høykant. Virker som osten blir sprøere av det og får en annen konsistens. Opplevd det med Norvegia. Bruker den derfor kun til brunost.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (4 timer siden):

Det er litt enklere, men samtidig så sprekker osten så lett fordi man må skjære den på høykant. Virker som osten blir sprøere av det og får en annen konsistens. Opplevd det med Norvegia. Bruker den derfor kun til brunost.

Syns min Norwegia blir mykere i EC, og dermed vanskeligere og ha med å gjøre. Osten er best i Tupperware CheeSmart syns jeg. Men ellers syns jeg EC er praktisk og grei, og hygienisk, i og med at du slipper å ta i osten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev til SE angående min opplevelse av easycheesen. Fikk ikke svar.

Spurte henne om hvilke rabattkoder hun har nå (var mest for å sjekke hvor mye reklame hun driver med…). Fikk ikke svar.

Var før denne turen til Island altså. Merkelig hun ikke har tid til kommunikasjon med følgerene sine mer😛

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...