Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (På 31.10.2021 den 15.38):

Hva er det å bli flau over at noen er kreative? 🤔

Enig. Jeg er voksen og følger henne og dette var kreativt laget. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjertestein skrev (På 31.10.2021 den 12.05):

Jeg ble nesten redd av snapstory hennes😂 Syntes hun er kreativ og flink😊

Det synes jeg også :) 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men over til noe annet. Nå skal Careless lansere kimono og shorts. I november?? Synes bare det er liiiitt merkelig årstid 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisevt skrev (3 timer siden):

Men over til noe annet. Nå skal Careless lansere kimono og shorts. I november?? Synes bare det er liiiitt merkelig årstid 

Skulle vell bli lansert tidligere, men er vell covid tull for henne også. Therese vet jo ikke når hun skal lansere engang nå og de bruker vell samme folka. Syns de var veldig fine, men skjønner ikke hvorfor hun ikke sier noen ting om prisen🤷 Sånn var det med bikinien hennes også, man spurte, men fikk ingen svar. Syns det er litt uproft egentlig. Burde jo få ut informasjon som følgere/kundene lurer på? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (På 30.10.2021 den 15.53):

Ja. Jeg har mild grad. Jobber 2 dager i uken og er også 100% aleine med et barn. Jeg klarer ikke litt engang å gjøre så mye som hun gjør. Jeg er sosial kanslje annen hver mnd, utenom jobb. Har jeg besøk en kveld så er jeg så sliten i hodet og kroppen at hele neste dag går til å hvile og ha sofa aktivitet med barnet mitt.

 Her snakker vi om en som har ME som er i flere møter hver uke. Klar over hvor slikt kreves? På en ME pasient så krever det sykt mye å bare reise fra A til B, uavhengig av grad. For et av kriteriene vi må ha er at vi blir påvirket av lyder, lukter og lys. Hun drar på flere events hver mnd, type vinkveld med venner, fest med andre influensere, hytteturer og hotell. Ikke faen at hun hadde klart alt dette med ME diagnose. Utbrenthet ja, for der har ikke de som er utbrent samme påvirkning slik som ME pasienter har. Hun lager slike story flere ganger i uken (det krever MYE. Tar mye energi å filme og kle av og på klær) og tiktok. Hun trener «harde» økter flere ganger i uken. Hun besøker folk flere ganger i mnd. 
 

Det går heller ikke an å få andre som ikke har ME til å forså det. For man blir ikke sliten slik som en som er utbrent blir. Det er på en helt annen måte. Jeg har fulgt tett forskning om dette pga en av mine nærmeste jobber med det på Haukeland, og jeg har sett flere debatter om det der de samarbeider med mange andere land, jeg har sett hundrevis av forskninger og resultatet av dette. Det er mye mer i dybden og det er blant annet bevist at det er veldig mange som fikk ME diagnosen for endel år siden, er feil diagnotisert, og det er fordi utbrenthet og ME er ganske likt. Det er faktisk ikke folk som har ME som har blitt frisk slik som SE har etter barn og amming. Jeg ble myyyye bedre selv. Jeg hadde mild grad før barn og ble bedre etter, men er fortsatt i mild grad og jeg blir fortsatt svært påvirket av en hverdag som krever litt ekstra.

Vet du hva jeg synes er så leit???

Den måten du skriver på her. Og den måten du nå mistror en annen me syk på..

Akkurat den, er det så mange Me syke som opplever, eller blir møtt med.

Og det er grunnen til at mange ikke våger å si noe. Eller hvis de gjør noe fint, den ene gangen i året, eller måneden, eller uken. Så tørr de ikke dele det med noen, fordi de vet at det vil sitte folk å synse,  om akkurat det eller de.

Også gjør du det..

Om en annen ME syk. En du aldri har fulgt til utredning, eller til legeavtaler, eller gått i skoene til. Fordi du mener at du ser nok til å mene hun ikke har Me. Skal hun liksom måtte bevise det for deg?

Skal noen Me syke måtte det, fordi de blir møtt sånn..

Den måten, er med å bidrar til at Me syke møtes så dårlig. 
Eller at folk tror ME ikke er noe sykdom, bare latskap, hun gidder ikke, eller «det klarer hun, men ikke å jobbe». 
Min mann er ME syk, på 10 året med alvorlig me, og det siste vi trenger at at Me syke snakker sånn om hverandre 

Kjemp for saken!!  Ikke mot hverandre 

Og jeg er ikke enig i alt SE gjør.. Men det er vilt alt folk mener så mye, når alle vet at ingen ser alt.

Endret av Snupps66
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marlii skrev (På 1.11.2021 den 16.19):

Men var ikke den pynten utendørs litt to much? Er vel mest små barn som går knask eller knep, er redd mine kunne fått seg en stuck der 👻🙈 gøy for ungene at hun gjør litt ut av det, men man kan jo lure på om det er mest for ungene eller for seg selv.

Måte på hva man skal "ta" henne på da.. Det er Halloween og det skal være skummelt. Verre i USA hvor mange lager massemord-åsteder med "drepte" mennesker uten legemer ol. Hadde tissa på meg om jeg gikk forbi et sånt sted 🙈😂 

Forøvrig synes jeg at Halloween er like mye for voksne som for barn, så om hun gjorde dette litt for sin egen del er det helt ok. Hun naila det! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snupps66 skrev (21 timer siden):

Vet du hva jeg synes er så leit???

Den måten du skriver på her. Og den måten du nå mistror en annen me syk på..

Akkurat den, er det så mange Me syke som opplever, eller blir møtt med.

Og det er grunnen til at mange ikke våger å si noe. Eller hvis de gjør noe fint, den ene gangen i året, eller måneden, eller uken. Så tørr de ikke dele det med noen, fordi de vet at det vil sitte folk å synse,  om akkurat det eller de.

Også gjør du det..

Om en annen ME syk. En du aldri har fulgt til utredning, eller til legeavtaler, eller gått i skoene til. Fordi du mener at du ser nok til å mene hun ikke har Me. Skal hun liksom måtte bevise det for deg?

Skal noen Me syke måtte det, fordi de blir møtt sånn..

Den måten, er med å bidrar til at Me syke møtes så dårlig. 
Eller at folk tror ME ikke er noe sykdom, bare latskap, hun gidder ikke, eller «det klarer hun, men ikke å jobbe». 
Min mann er ME syk, på 10 året med alvorlig me, og det siste vi trenger at at Me syke snakker sånn om hverandre 

Kjemp for saken!!  Ikke mot hverandre 

Og jeg er ikke enig i alt SE gjør.. Men det er vilt alt folk mener så mye, når alle vet at ingen ser alt.

Takk 👏👏👏

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (28 minutter siden):

999 kr for kimono settet synes jeg var litt i overkant. 

Mulig jeg er kjip gammal kjærring

Blodpris. Latterlig. Samme syns jeg med bikiniene men da ble jeg halshugget her så, blir vel det nå også av fanskaren 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (7 minutter siden):

Blodpris. Latterlig. Samme syns jeg med bikiniene men da ble jeg halshugget her så, blir vel det nå også av fanskaren 😅

Ja da får de bare hugge oss🤣

Bikiniene synes jeg ikke noe om i det hele tatt, så de var aldri noe alternativ for meg.

Kimono settet kunne jeg ha tenkt meg, men det er helt uaktuelt!

Skjønner godt at hun ikke nevner pris i sine reklame snutter.

Blir spennende å se hva undertøyet kommer på i pris  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (40 minutter siden):

999 kr for kimono settet synes jeg var litt i overkant. 

Mulig jeg er kjip gammal kjærring

Helt enig. Helt sykt. Synes alt hu selger er overprisa. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tulltulla skrev (1 time siden):

999 kr for kimono settet synes jeg var litt i overkant. 

Mulig jeg er kjip gammal kjærring

Synes 999kr var mye for det jeg også. Kunne godt tenkt meg settet, men ikke for den prisen. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kimonosettet var ikke flatterende i det hele tatt. Str eller fasongen/vidden på shortsen gjør jo at man ser 10 kg tyngre ut. Men hver sin smak. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, BethD said:

Blodpris. Latterlig. Samme syns jeg med bikiniene men da ble jeg halshugget her så, blir vel det nå også av fanskaren 😅

Jeg syns bikiniene var ok i pris, mye rimligere enn andre bikinier jeg har vurdert. Men 999 for dette? Det har jeg ikke penger til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snupps66 skrev (På 2.11.2021 den 11.19):

Vet du hva jeg synes er så leit???

Den måten du skriver på her. Og den måten du nå mistror en annen me syk på..

Akkurat den, er det så mange Me syke som opplever, eller blir møtt med.

Og det er grunnen til at mange ikke våger å si noe. Eller hvis de gjør noe fint, den ene gangen i året, eller måneden, eller uken. Så tørr de ikke dele det med noen, fordi de vet at det vil sitte folk å synse,  om akkurat det eller de.

Også gjør du det..

Om en annen ME syk. En du aldri har fulgt til utredning, eller til legeavtaler, eller gått i skoene til. Fordi du mener at du ser nok til å mene hun ikke har Me. Skal hun liksom måtte bevise det for deg?

Skal noen Me syke måtte det, fordi de blir møtt sånn..

Den måten, er med å bidrar til at Me syke møtes så dårlig. 
Eller at folk tror ME ikke er noe sykdom, bare latskap, hun gidder ikke, eller «det klarer hun, men ikke å jobbe». 
Min mann er ME syk, på 10 året med alvorlig me, og det siste vi trenger at at Me syke snakker sånn om hverandre 

Kjemp for saken!!  Ikke mot hverandre 

Og jeg er ikke enig i alt SE gjør.. Men det er vilt alt folk mener så mye, når alle vet at ingen ser alt.

Veldig bra skrevet 👍👍

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (2 timer siden):

Ja da får de bare hugge oss🤣

Bikiniene synes jeg ikke noe om i det hele tatt, så de var aldri noe alternativ for meg.

Kimono settet kunne jeg ha tenkt meg, men det er helt uaktuelt!

Skjønner godt at hun ikke nevner pris i sine reklame snutter.

Blir spennende å se hva undertøyet kommer på i pris  

Heldigvis er det frivillig å kjøpe😊 Kunne ikke falt meg inn å kjøpe noe av dette til de prisene. Både bikiniene og det andre er så sinnsykt hauset opp, og jeg vil tro, desverre, så er det mange som har kjøpt, som egentlugvikke har råd, de blir heftig påvirket. Og mange naive følgere som tror de er venninna hennes på en måte vil vel please henne, og få skryt av hun for å ha kjøpt. Trist...og flaut!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (3 timer siden):

999 kr for kimono settet synes jeg var litt i overkant. 

Mulig jeg er kjip gammal kjærring

tenkte det samme! Tar meg ikke råd til så dyre klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...