Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

supermamz skrev (56 minutter siden):

Før Jenta hennes begynte i barnehagen var det daglige post av henne med ungene så er sånn hun har bygd opp profilen sin. Hun har i ettertid slettet mange av bildene sine, men du kan finne de på utenlandske profiler som har delt henne. 

De ungene der kunne jeg spottet på 500 meters avstand 🤪

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver unngå bedrifter som mange av disse influencere er sponset av. Å særlig de som eksponerer barna mye. Men er snart umulig og finne en butikkjede som Sara Emilie ikke reklamerer for😔😔 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (19 timer siden):

Jeg prøver unngå bedrifter som mange av disse influencere er sponset av. Å særlig de som eksponerer barna mye. Men er snart umulig og finne en butikkjede som Sara Emilie ikke reklamerer for😔😔 

Hun virker ikke så veldig selektiv på hva hun reklamerer for. Nå vet jeg selvfølgelig ingenting om hvor mange tilbud hun for ila ei uke , men mitt inntrykk er at hun takker ja til A L T.

Hun reklamerer for alt ifra NAKD til Kondomeriet til Kappahl og Prior liksom. Og den jævla barberhøvelen som folk ikke orket trynet på til slutt. 
Brands som feks NAKD havna jo i trøbbel for måten de behandlet ansatte på. Allikevel fortsatt influencere å fronte dem. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (6 timer siden):

Hun virker ikke så veldig selektiv på hva hun reklamerer for. Nå vet jeg selvfølgelig ingenting om hvor mange tilbud hun for ila ei uke , men mitt inntrykk er at hun takker ja til A L T.

Hun reklamerer for alt ifra NAKD til Kondomeriet til Kappahl og Prior liksom. Og den jævla barberhøvelen som folk ikke orket trynet på til slutt. 
Brands som feks NAKD havna jo i trøbbel for måten de behandlet ansatte på. Allikevel fortsatt influencere å fronte dem. 

Har ikke handlet en ting på kappahl etter at hun startet med samarbeid med de.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BethD skrev (5 minutter siden):

Ja men den har hun «pauset» siden hun nå jobber 100% med SOME

Jeg er ufør, skulle ønske jeg bare kunne "pauset" den, og jobbet 100 % en stund.. Er noe som ikke stemmer. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (På 19.8.2020 den 16.10):

Hehe det har seg slik at åreknuter som er synlige er minst vonde. Men det ser drit ekkelt ut.

ehh, nei. det stemmer ofte ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martineroxyy
BethD skrev (42 minutter siden):

Ja men den har hun «pauset» siden hun nå jobber 100% med SOME

Åhja okey, har ikke hørt henne si noe så derfør jeg lurte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martineroxyy
BethD skrev (43 minutter siden):

Ja men den har hun «pauset» siden hun nå jobber 100% med SOME

Men hvorfør? Pga barn? Har hon sagt dette noe sted??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martineroxyy
BethD skrev (1 time siden):

Ja men den har hun «pauset» siden hun nå jobber 100% med SOME

Ja hun har ME leste det nå :) derfør hun er ufør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Martineroxyy

Men hun virker jo ha langt mye mer energi en Hva jeg har… men kanske man ikke får se allt i hvardagen hennes. Vet lissom ikke Hvordan me er. Men vet att jeg er sliten og ikke orker å drive på sån som hun i hvardagslivet. Men Who am i to judge.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martineroxyy skrev (Akkurat nå):

Men hun virker jo ha langt mye mer energi en Hva jeg har… men kanske man ikke får se allt i hvardagen hennes. Vet lissom ikke Hvordan me er. Men vet att jeg er sliten og ikke orker å drive på sån som hun i hvardagslivet. Men Who am i to judge.. :) 

man blir halshugget om man spekulerer om diagnosen, sånn at du vet det 😅

Men jeg har jo en del tanker selv men de får jeg holde for meg selv ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martineroxyy
BethD skrev (5 minutter siden):

man blir halshugget om man spekulerer om diagnosen, sånn at du vet det 😅

BethD skrev (5 minutter siden):

man blir halshugget om man spekulerer om diagnosen, sånn at du vet det 😅

Men jeg har jo en del tanker selv men de får jeg holde for meg selv ☺️

Hehe ja kan skjønne det. Men tror jeg ska gå till legen kanske jeg åsså har det. Har alltid vart extra trøtt og sliten siden ungdomstia. Og har absolut ikke den energin nivåen. Men ska undersøke Litt mer om diagnosen selvsagt ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Martineroxyy skrev (30 minutter siden):

Men hun virker jo ha langt mye mer energi en Hva jeg har… men kanske man ikke får se allt i hvardagen hennes. Vet lissom ikke Hvordan me er. Men vet att jeg er sliten og ikke orker å drive på sån som hun i hvardagslivet. Men Who am i to judge.. :) 

Det er vel så godt som ingen ME-pasienter som kjenner seg igjen i henne lengre. 
 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville91 skrev (1 time siden):

Jeg synes det er flott at hun har skapt sin egen arbeidsplass og ikke lenger behøver uføretrygd 😊

Selvsagt, det er heller ikke det folk reagerer på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville91 skrev (1 time siden):

Jeg synes det er flott at hun har skapt sin egen arbeidsplass og ikke lenger behøver uføretrygd 😊

Det er absolutt bedre enn å leve på trygd. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...