Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sisevt skrev (På 22.10.2021 den 7.15):

Du slår meg som en person som ikke mener at det å være musiker, komponist, låtskriver, artist, danser, skuespiller, programleder, forfatter etc. er en jobb. 

Hadde absolutt alle hatt det du definerer som eneste korrekt type jobb, hadde verden vert ekstremt kjedelig. 

Kjenner jeg blir forbanna av slike holdninger, og unngår ikke det. Det handler om respekt for medmennesker og andres jobb. Å

Enig. 
 

Virker som en av de som mener at kun jobb i helsevesenet er godkjent og skal sikkert hylles for jobben hvert minutt av dagen. Sikkert sykepleier. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (8 minutter siden):

Enig. 
 

Virker som en av de som mener at kun jobb i helsevesenet er godkjent og skal sikkert hylles for jobben hvert minutt av dagen. Sikkert sykepleier. 

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisevt skrev (28 minutter siden):

Kan du slutte å spamme ned tråden med emojier? 

Hun kan da poste så mange emojier hun vil. Sist jeg sjekket reglene så var ikke det forbudt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (1 minutt siden):

Hun kan da poste så mange emojier hun vil. Sist jeg sjekket reglene så var ikke det forbudt. 

Var bare et ønske herfra, da 30% av de siste sidene består av emojier derfra. Trenger ikke reagere på alt av innlegg?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisevt skrev (38 minutter siden):

Kan du slutte å spamme ned tråden med emojier? 

Jeg skriver og svarer det jeg ønsker, egentlig ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (9 timer siden):

Intervjuet med rød løper var bare veldig flaut🥴 enten så hadde hun fått litt too much innabords eller så var hun ekstremt høy på seg selv etter å ha vunnet🤢 Livsstil prisen meg hardt i ræva. Og hva er det teite Halloween opplegget i bakgrunnen i videoene hun legger ut?🤔 en slags reklame for Halloween stæsjet på europris? Nille? Hun er jo så innmari god på reklamering..😒

😂🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuttifrutt skrev (4 timer siden):

Hvor ser dere intervjuene osv?

dagbladet sendte direkte i går. Ligger sikkert på nettsiden deres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Livsstil" Hvilken livsstil er det hun liksom fronter, som er verdt en pris? Kjøp, kjøp, kjøp? Jeg trodde det var utdatert, bakstreversk og umusikalsk å fronte unødig forbruk, slik både hun og de fleste andre influenserne gjør, men for Vixenjuryen er det tydeligvis noe å hylle.

Vixen er en vits, og kan neste år kalles Vitsen i stedet. Fullstendig useriøst, og er kun med å opprettholde en fullstendig unødvendig bransje.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (1 time siden):

"Livsstil" Hvilken livsstil er det hun liksom fronter, som er verdt en pris? Kjøp, kjøp, kjøp? Jeg trodde det var utdatert, bakstreversk og umusikalsk å fronte unødig forbruk, slik både hun og de fleste andre influenserne gjør, men for Vixenjuryen er det tydeligvis noe å hylle.

Vixen er en vits, og kan neste år kalles Vitsen i stedet. Fullstendig useriøst, og er kun med å opprettholde en fullstendig unødvendig bransje.

Tror Jenny skavlan siktet litt til det når hun ble intervjuet. At de influenserne som lever på å ta i mot klær og reklamere for det burde tenke nytt ellers kommer de ikke til å ha en lang karriere som influenser i den tiden vi lever i nå. Føler SE var så mye mer før, men dette året har det jo bare gått over til reklame og hun har jo såvidt tid til å gjøre noe annet, kan ikke huske sist hun har hatt spørsmålsrunde, eller hatt direktesending eller noe sånn med følgerne sine..  Når hun har tid til å oppdatere på story så er det kun for å beklage for at hun har det så travelt og har så mye annet og gjøre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (4 minutter siden):

Tror Jenny skavlan siktet litt til det når hun ble intervjuet. At de influenserne som lever på å ta i mot klær og reklamere for det burde tenke nytt ellers kommer de ikke til å ha en lang karriere som influenser i den tiden vi lever i nå. Føler SE var så mye mer før, men dette året har det jo bare gått over til reklame og hun har jo såvidt tid til å gjøre noe annet, kan ikke huske sist hun har hatt spørsmålsrunde, eller hatt direktesending eller noe sånn med følgerne sine..  Når hun har tid til å oppdatere på story så er det kun for å beklage for at hun har det så travelt og har så mye annet og gjøre. 

Det tror jeg Jenny Skavlan har helt rett i, og hun er jo en det er verdt å følge. Sunne verdier og holdninger, og veldig godt innhold i sine kanaler. Null barneeksponering er jo et ekstra stort pluss!

SE har nok falt i "influenserfella", og synes det er stas å ha blitt tatt inn i "det gode selskap" med andre levende reklameplakater. At hun skal ha det så travelt, handler nok mer om prioritering enn at hun faktisk har så mye å gjøre som hun vil ha følgerne sine til å tro. Og jeg tror du setter fingeren på noe viktig, nemlig om en influenser har fokus rettet utover mot følgerne sine, eller om de har fokus rettet mot seg selv. De som har et budskap, og god formidlingsevne, er sannsynligvis de som overlever i denne bransjen. De som kun poserer, reklamerer, og pusher forbruk, kommer til å slite.

Alle reklamerer jo for det samme! Twist shake, Chiquelle m.m. Sponsormarkedet må jo gå tom til slutt. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sklir rett inn med resten av fjollete influencere. Alle er prikk like og filmer seg selv og andre mens de hyler og lager trutmunn. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martineroxyy
Anonym1990. skrev (På 28.5.2019 den 20.12):

Beklager. Men la oss snakke litt om den VOLDSOMME eksponeringene denne frøkna driver med! Jeg er sjokkert. Oppdaget kontoen for et par uker siden. 

Hun mottar masse  interiør til diverse rom, klær til seg selv. Men barna MÅ altså med for og fremme klær til voksne fra  Junkyard (?) eller interiør til stua. 😨 flere som har bitt seg merke i denne kontoen og eksponering? Eller er jeg alene?

Jepp enig. Allt før mye reklame :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen influencere jeg tror vil klare seg, Jenny Skavlan og Stine Skoli. Sistnevnte reklamerer for noen av de samme merkene som andre, men det er troverdig og gjort ordentlig. Og hun deler mye utenom også. SE, pilotfrue, CBE osv håper og tror jeg snart er vekk. Alt for mye fast fashion og det skinner igjennom at det ikke brukes mye tid og gjennomføringsevne på jobben nå lengre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hilde444 skrev (57 minutter siden):

Sara er sliten etter Vixen, eller jobb som de kaller det. Må ta seg en liten pause i kveld🙈

Det er vel ganske vanlig både å være sliten dagen derpå og å ta deg fri på en lørdagskveld? 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (1 time siden):

Sara er sliten etter Vixen, eller jobb som de kaller det. Må ta seg en liten pause i kveld🙈

Hun har vel aldri kalt vixen «jobb»?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...