Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Marlii skrev (14 minutter siden):

Jeg syntes disse diskusjonene blir for dumme, de aller fleste av oss mødre er ikke perfekte, langt i fra, og åpenbart har dere ikke 2-3 åringer. Hun er syk, har akkurat gått igjennom store forandringer på hjemmebane, og jeg tenker for alle oss som faktisk ikke strekker helt til alltid, så er dette litt morsomt. Det med matpakken kan også skje hvem som helst, selvom det ikke har skjedd dere enda. Jeg hadde dog kjørt i en heidundrende fart for å levere den enn å prøve å kontakte skolen, en vet jo hvor ungene har klasserom. Men ingenting av dette vitner om alvorlig omsorgssvikt, dette vitner om en mor med litt for mye i hodet. 
 

Og er det forbudt å være lat? 

«Hun er syk»? Javel? Hvor da?

Så nå passer det å bruke det som en unnskyldning altså? 
😂

Nei du,dette blir for dumt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BethD skrev (43 minutter siden):

«Hun er syk»? Javel? Hvor da?

Så nå passer det å bruke det som en unnskyldning altså? 
😂

Nei du,dette blir for dumt 

Hun har vært syk i flere dager. Og alle kan da vel gjøre feil uten at man i det hele tatt må ha en unnskyldning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (2 timer siden):

«Hun er syk»? Javel? Hvor da?

Så nå passer det å bruke det som en unnskyldning altså? 
😂

Nei du,dette blir for dumt 

Nå siktet jeg til forkjølelsen, og ikke MEen, hvis du har hodet 100% med deg når du er i dårlig form så er det bra for deg, de fleste av oss har ikke det, og det er en del av hverdagen. Det var delt som en morsom greie så vidt jeg forstod, at det ikke traff deg så er det vel ikke nødvendig å rakke ned på henne som et dårlig menneske likevel. Jeg har ikke så alt for mye overs for influensere og jobben deres, men slike ting som dette er heller av det innholdet jeg ser, fordi jeg kan relatere til det, og det er ikke tilgjort. Hadde hun selv gjemt pålegg rundt fordi hun var «distré» så hadde det blitt teit, men selv har jeg en 2 åring, og han gjemmer alt over alt, så jeg relaterer til dette, da blir det morsomt for meg, og helt sikkert en rekke andre mødre.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marlii skrev (9 timer siden):

Nå siktet jeg til forkjølelsen, og ikke MEen, hvis du har hodet 100% med deg når du er i dårlig form så er det bra for deg, de fleste av oss har ikke det, og det er en del av hverdagen. Det var delt som en morsom greie så vidt jeg forstod, at det ikke traff deg så er det vel ikke nødvendig å rakke ned på henne som et dårlig menneske likevel. Jeg har ikke så alt for mye overs for influensere og jobben deres, men slike ting som dette er heller av det innholdet jeg ser, fordi jeg kan relatere til det, og det er ikke tilgjort. Hadde hun selv gjemt pålegg rundt fordi hun var «distré» så hadde det blitt teit, men selv har jeg en 2 åring, og han gjemmer alt over alt, så jeg relaterer til dette, da blir det morsomt for meg, og helt sikkert en rekke andre mødre.

Rolig rolig! Trodde det var ME’en det var snakk om ☺️
Når det er sagt har jeg aldri vært så syk at jeg ikke klarer å legge på plass varer jeg har handlet… da burde man ikke ha ansvar for barn tenker jeg da men🤷🏽‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BK89 skrev (10 timer siden):

Hun har vært syk i flere dager. Og alle kan da vel gjøre feil uten at man i det hele tatt må ha en unnskyldning? 

👆🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (14 minutter siden):

Rolig rolig! Trodde det var ME’en det var snakk om ☺️
Når det er sagt har jeg aldri vært så syk at jeg ikke klarer å legge på plass varer jeg har handlet… da burde man ikke ha ansvar for barn tenker jeg da men🤷🏽‍♀️

Nei, du får sende en bekymringsmelding, dessverre så er det ingen rutine på at noen henter ungene når mor eller far er forkjølet eller er syk på andre måter. Personlig tror jeg ikke de led noen nød av det, og jeg tror barn har godt av å se at mamma og pappa også er mennesker som kan bli syke og ikke er feilfri. Så lenge de får tørre klær, mat på bordet, og oppmerksomhet går det i de fleste tilfeller bra. 
 

Poenget mitt er at du kan være uenig i all reklamen de driver med, du kan være uenig i talemåter, eksponering av mindreårige, operasjoner, mobilbruk osv. Men det er for det første mulig å kommentere det på en saklig måte, og ikke rakke ned på henne og andre som diskuteres som dårlige personer og foreldre, det er ikke saklig. For er du så mye bedre selv når du bruker så mye tid på å se på andres feil? 
 

Jeg støtter ikke det de nødvendigvis gjør, har nulltåleranse for utlevering og deling av bilder av barn, syntes det kan bli alt for mye reklame hos enkelte, det kan også diskuteres hvor vidt man tenker det er en jobb eller ei, men fra å være ufør til å nå antagelig bidra ganske greit til felleskassen syntes jeg er bra, flere burde hatt tilbud om en jobb de kan mestre. Hvis innholdet de deler plager deg, så ville jeg kanskje logget ut av de kanalene hvor det popper opp, bruk tiden på noe annet som gir deg noe annet enn irritasjon.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BethD skrev (På 5.10.2021 den 15.55):

Helt utrolig. Idag har jeg fri så jeg har ryddet hus. 
Helt utrolig at dette er jobb for noen

For en med ME er det å rydde en stor jobb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

coralgol skrev (26 minutter siden):

For en med ME er det å rydde en stor jobb

Ja jeg føler vel egentlig ikke det argumentet passer inn her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marlii skrev (43 minutter siden):

Nei, du får sende en bekymringsmelding, dessverre så er det ingen rutine på at noen henter ungene når mor eller far er forkjølet eller er syk på andre måter. Personlig tror jeg ikke de led noen nød av det, og jeg tror barn har godt av å se at mamma og pappa også er mennesker som kan bli syke og ikke er feilfri. Så lenge de får tørre klær, mat på bordet, og oppmerksomhet går det i de fleste tilfeller bra. 
 

Poenget mitt er at du kan være uenig i all reklamen de driver med, du kan være uenig i talemåter, eksponering av mindreårige, operasjoner, mobilbruk osv. Men det er for det første mulig å kommentere det på en saklig måte, og ikke rakke ned på henne og andre som diskuteres som dårlige personer og foreldre, det er ikke saklig. For er du så mye bedre selv når du bruker så mye tid på å se på andres feil? 
 

Jeg støtter ikke det de nødvendigvis gjør, har nulltåleranse for utlevering og deling av bilder av barn, syntes det kan bli alt for mye reklame hos enkelte, det kan også diskuteres hvor vidt man tenker det er en jobb eller ei, men fra å være ufør til å nå antagelig bidra ganske greit til felleskassen syntes jeg er bra, flere burde hatt tilbud om en jobb de kan mestre. Hvis innholdet de deler plager deg, så ville jeg kanskje logget ut av de kanalene hvor det popper opp, bruk tiden på noe annet som gir deg noe annet enn irritasjon.

👌🏼😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

coralgol skrev (29 minutter siden):

For en med ME er det å rydde en stor jobb

Dette passer ikke inn her. For en med ME en dårlig periode - ja, da krever det sitt. Men for duracellkaninen SE passer ikke dette. Altså, har du sett hvor mye hun pusser opp og farter rundt på influencerarrangementer?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg en dame på 44 år som ikke følger mye med på noen av disse influenserne og synes absolutt ingenting om den eksponeringen de gir av barna sine. Av det jeg har sett på snap synes jeg likevel ikke SE er en av de værste.

Jada, hun spiller eller fremstår ihvertfall som vimsete og litt dum. Hun er opptatt av å vise hvor klønete hun er og det er godt mulig det er mannen som har hatt mest struktur på hus og heim.

Samtidig har denne jenta gått fra å være syk uten utdannelse til å skape seg ett eget lite «emperium» Hun har tjent flere millioner på det noen av dere beskriver som vas og til tross for mange odds mot seg etter å ha vært syk og blitt uføre har hun klart å reise seg å klarer seg selv helt fint økonomisk 👏

Jeg opplever også fra det jeg ser at det på ingen måte er behov for å ringe barnevernet, og at SE er en god omsorgsperson for barna sine og har også ett godt nettverk rundt seg om det skulle være behov for det.

  • Liker 16
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Patriotpaula skrev (6 timer siden):

Dette passer ikke inn her. For en med ME en dårlig periode - ja, da krever det sitt. Men for duracellkaninen SE passer ikke dette. Altså, har du sett hvor mye hun pusser opp og farter rundt på influencerarrangementer?

Ja, jeg klarer knapt å bevege meg ned ei trapp. Når jeg har vasket litt må resten vente til dagen etter. Pga ymse. Så noen nevnte at hun klaget på mye jobb, og det var det jeg tenkte på angående svaret mitt. De med ME har jobbet mye når de tar hus vask etc. SE gjør utrolig mye, klarer ikke å henge med, eller forstå at hun klarer. 

Endret av coralgol
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

coralgol skrev (25 minutter siden):

Ja, jeg klarer knapt å bevege meg ned ei trapp. Når jeg har vasket litt må resten vente til dagen etter. Pga ymse. Så noen nevnte at hun klaget på mye jobb, og det var det jeg tenkte på angående svaret mitt. De med ME har jobbet mye når de tar hus vask etc. SE gjør utrolig mye, klarer ikke å henge med, eller forstå at hun klarer. 

Men nå er det vel flere grader av ME? Selv om SE kan ha en dårlig dag innimellom, så tilsvarer det ikke grad 3 eller 4. Høres ut som du er hardere rammet pr i dag enn henne 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (8 timer siden):

Rolig rolig! Trodde det var ME’en det var snakk om ☺️
Når det er sagt har jeg aldri vært så syk at jeg ikke klarer å legge på plass varer jeg har handlet… da burde man ikke ha ansvar for barn tenker jeg da men🤷🏽‍♀️

We get it. Du hater henne 😅 

 

Du skjønner at dette her er noen hun gjør for å lage humoristisk innhold sant? At give a fuck og uperfekt-holdningen gir henne følgere som føler seg litt bedre og at ting ikke skal være så perfekt hele tiden. 
Den dama der craver cash og poster all mulig drit for å få følgere og annonser.

Jeg vet ikke om du har barn men det er lov å være sjuk å ha småunger. 
 

Hun er forkjøla, ikke dement liksom. Hun kan ta seg av barna sine men prioriterer og velger kampene sine.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Patriotpaula skrev (23 minutter siden):

Men nå er det vel flere grader av ME? Selv om SE kan ha en dårlig dag innimellom, så tilsvarer det ikke grad 3 eller 4. Høres ut som du er hardere rammet pr i dag enn henne 

Hele ME opplegget virker selektivt for SE.. 

Jeg velger å tro at hun hadde blitt like frisk og gladelig jobbet i en stilling i ett lavtlønnsyrke også å ikke bare nå som influencer med millionintelt.. 

Rart at alt kan snus på hodet og at du kan gå fra å være sengeliggende ufør til å ha småunger, drive 3 AS designe klær, gå på flere møter og skifte klær hundre ganger for å spille inn ads ila ett år. 
 

Underets time er ikke forbi. 
Var noen som sa en gang at ME pasienter kunne bli friske etter barnefødsler. Skjønner ikke hvordan det kan være mulig men det har sikkert skjedd med flere. 🤷‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (7 minutter siden):

We get it. Du hater henne 😅 

 

Du skjønner at dette her er noen hun gjør for å lage humoristisk innhold sant? At give a fuck og uperfekt-holdningen gir henne følgere som føler seg litt bedre og at ting ikke skal være så perfekt hele tiden. 
Den dama der craver cash og poster all mulig drit for å få følgere og annonser.

Jeg vet ikke om du har barn men det er lov å være sjuk å ha småunger. 
 

Hun er forkjøla, ikke dement liksom. Hun kan ta seg av barna sine men prioriterer og velger kampene sine.

Åja det er lov? Ja da så😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (33 minutter siden):

Hele ME opplegget virker selektivt for SE.. 

Jeg velger å tro at hun hadde blitt like frisk og gladelig jobbet i en stilling i ett lavtlønnsyrke også å ikke bare nå som influencer med millionintelt.. 

Rart at alt kan snus på hodet og at du kan gå fra å være sengeliggende ufør til å ha småunger, drive 3 AS designe klær, gå på flere møter og skifte klær hundre ganger for å spille inn ads ila ett år. 
 

Underets time er ikke forbi. 
Var noen som sa en gang at ME pasienter kunne bli friske etter barnefødsler. Skjønner ikke hvordan det kan være mulig men det har sikkert skjedd med flere. 🤷‍♀️

Tydeligvis skjedd her 🤷‍♀️ Imponert (vet ikke hvilket ord som er mest korrekt her) over at hun har gått fra en sengeliggende tilværelse til sitt travle influencerliv, de færreste hadde fått til det 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (6 minutter siden):

Tydeligvis skjedd her 🤷‍♀️ Imponert (vet ikke hvilket ord som er mest korrekt her) over at hun har gått fra en sengeliggende tilværelse til sitt travle influencerliv, de færreste hadde fått til det 

Som sagt! 🙌 Underets time er ikke forbi 😅 

Jeg har ikke ME og jeg hadde ikke orket å kombinere flere bedrifter, masse reklameannonser, småbarn, hotellweekender, sminking, stsdig oppussing og alt det styret der. 
Hun har ett imponerende overskudd. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...