Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Viki6 skrev:

Virker som om mange har som hobby å følge influencere/bloggere med argusblikk for å finne mest mulig å ta dem for. Har aldri skjønt at de gidder å bruke så mye tid på det. Virker som om absolutt alle kjente influencere har sånne følgere. Disse folkene er kun ute etter å kritisere, og sier aldri et positivt ord. 

Åh du kommer for å kritisere enkeltbrukere istedenfor , du mener det er bedre? Du går på enkeltperson, vi andre går på bedriften. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Viki6 skrev:

Virker som om mange har som hobby å følge influencere/bloggere med argusblikk for å finne mest mulig å ta dem for. Har aldri skjønt at de gidder å bruke så mye tid på det. Virker som om absolutt alle kjente influencere har sånne følgere. Disse folkene er kun ute etter å kritisere, og sier aldri et positivt ord. 

Åjoda. Kunne sagt mye positiv om aktuelle person i denne tråden tidligere. Før hun ble «the shit». 
Men når folk begynner å oppføre seg som om de er bedre enn andre så blir det veldig veldig ugreit. Fort. Når man har fulgt denne personen fra hun var «liten»,mye mer ydmyk og faktisk gav tilbake i form av kommunikasjon så vet man liksom hvordan det var før. 
Er ikke så gøy å fortsette når folk forandrer seg til det verre. 

Noe man egentlig må få lov å påpeke mtp at det er en offentlig person og derfor må tåle å få noe annet enn rævslikking. 
Er helt med på den at man ikke trenger å drive med momshaming,personangrep etc men ellers så må man få lov å ytre sin mening. 
Skulle gjerne sagt det til henne men mtp at hun aldri åpner meldinger så ser jeg ikke poenget. 
Og bare for å ha det sagt: Influensere sletter kommentaren om du skriver på some, for å opprettholde fasaden. Hva sier det deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fotstår ikke. Er da ingen her som har sagt hun er en dårlig mamma???  Momshaming for det ble kommentert litt om henting i bhg. 🤷 Syns hun er en flink mamma jeg da, har ingentint negativt og si om hun der? Syns det er så flott at hun legger bort tlf sin på ettermiddagene når barna er hjemme tross jobben hun har! Så for dere som har bestemt for å ta enkelte her inne, joda jeg kan si noe positivt om henne også.  Er da blitt sagt hyggelige ting om henne tidligere også, bare kanskje ikke like mye de 2 siste ukene? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim

Nå syns jeg det er kleint med disse forsvarerne som kommer inn og lager brukerdebatt, men jeg må si meg enig i visse punkter. Å diskutere hvorvidt hun har barna hjemme eller ei blir dumt, "momshaming" som nevnt over her er ukult. Jeg sender barnet mitt i barnehage selv om jeg er permittert store deler av uken, fordi hun digger barnehagen. Kjør shaming, liksom.

Og å insinuere eller anta at hun og mannen ikke har et godt forhold fordi hun gjør så mye "bak ryggen hans" blir litt kort. Å tro og mene ting som ikke skrives om er sladder. Det deles av det private, og denne typen influencer har vanskelig for å skille jobb og privat, men vi trenger ikke finne på ting for dèt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
På 22.9.2020 den 9.37, Viki6 skrev:

Gjesp. Og hva skulle influencerne gjort uten meningene våre, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, adinterim skrev:

Nå syns jeg det er kleint med disse forsvarerne som kommer inn og lager brukerdebatt, men jeg må si meg enig i visse punkter. Å diskutere hvorvidt hun har barna hjemme eller ei blir dumt, "momshaming" som nevnt over her er ukult. Jeg sender barnet mitt i barnehage selv om jeg er permittert store deler av uken, fordi hun digger barnehagen. Kjør shaming, liksom.

Og å insinuere eller anta at hun og mannen ikke har et godt forhold fordi hun gjør så mye "bak ryggen hans" blir litt kort. Å tro og mene ting som ikke skrives om er sladder. Det deles av det private, og denne typen influencer har vanskelig for å skille jobb og privat, men vi trenger ikke finne på ting for dèt. 

Enig i dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, adinterim skrev:

Jeg bare mener at vi foreldre i dag har altfor lite tid med barna våre. Så heldig de som har muligheten til å faktisk kunne være mer med dem. 🤔 Har aldri ment noe negativt til Sara eller noen av dere andre som følte dere truffet av det. Jeg svart bare ei her inne på at hun syns det var rart at hun ikke hentet tidlig. Men at man finner på ting, det lurer jeg på hvor du har i fra? 🤔🤔

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så feil av saea og fortsatt fronte det at naturlige er det beste når hun tydelig har silikon og ett eller annet filllers i leppene.

Denne "sociaty game" videoen som ligger ute på instageammen hennes blir jo helt feil av henne å legge ut da deg er så tydelig at hun har fikset på utseende.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gir oss en daglig rapport om at barna er levert, eller når de skal hentes. Jeg har all rett til å kommentere dette så lenge det eksponeres, mener jeg. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nussepus skrev:

Veldig artig at hun mener hun jobber 150%😂😂😂

Ja det er jo helt på trynet. Hun ble ung uføre tidlig og har ikke vært i en "normal" jobb

Likevel mener hun at hun jobber mye mer enn andre.

Ja selvfølgelig gjør hun det. Det brukes nok noen timer pr dag på å kkøpe seg følgere.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Prover91 skrev:

Ja det er jo helt på trynet. Hun ble ung uføre tidlig og har ikke vært i en "normal" jobb

Likevel mener hun at hun jobber mye mer enn andre.

Ja selvfølgelig gjør hun det. Det brukes nok noen timer pr dag på å kkøpe seg følgere.

hun jobber jo med det de fleste av dagens befolkning har til hobby da. Hun kan ikke jobb 150% hver dag iallefall, da skjønner jeg ikke hvordan hun har tid til lunsjing me venninner, besøk, barna, husarbeid? Men men hun er vel bedre enn de fleste av oss og jobber så mye! Syns det var unødvendig og si på storyen, men men..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, omno_guest skrev:

Er det nok jobb ellers? Hva er problemet deres?

skjønner ikke hva du mener??

Endret av supermamz
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, omno_guest skrev:

Er det nok jobb ellers? Hva er problemet deres?

Det meste av det hun gjør på storyen sin i løpet av dagen er jo det vi andre gjør i tillegg til 100% jobb. Vasker, rydder, lunsjer, pusser opp osv. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Nussepus skrev:

Det meste av det hun gjør på storyen sin i løpet av dagen er jo det vi andre gjør i tillegg til 100% jobb. Vasker, rydder, lunsjer, pusser opp osv. 

Kanskje hun kan mene at de tingene er en del av jobben hennes? 😮 nei jeg aner ikke, som sagt jeg har ikke tid til alt det hun jør med "kun" en 100% stilling så🙈  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hardt å være influencer🤣 hvis hun synes det er travelt nå så blir det ikke mindre travelt når hun får Skolebarn🙊 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Prover91 skrev:

Det er så feil av saea og fortsatt fronte det at naturlige er det beste når hun tydelig har silikon og ett eller annet filllers i leppene.

Denne "sociaty game" videoen som ligger ute på instageammen hennes blir jo helt feil av henne å legge ut da deg er så tydelig at hun har fikset på utseende.

Jeg tenker helt motsatt. Jeg tenker at hun som har vært gjennom det, og vært så misfornøyd med kroppen sin i ung alder at hun faktisk har fikser på den, har en gyllen mulighet til å advare andre. Å fronte det naturlige selv om hun har prøvd det motsatte, blir jo som at en røyker/eksrøyker advarer andre mot å begynne å røyke. Og det ser jeg ikke noe galt i. Akkurat når det kommer til positivt kroppsfokus, så synes jeg hun gjør en fantastisk jobb.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, supermamz skrev:

Kanskje hun kan mene at de tingene er en del av jobben hennes? 😮 nei jeg aner ikke, som sagt jeg har ikke tid til alt det hun jør med "kun" en 100% stilling så🙈  

Hun mener nok alt som kan brukes som content til some er jobb. Så lenge hun snapper at hun rydder gangen så er det jobb. Isåfall kan jeg skjønne hva hun mener med 150%. 
helt idiotisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...