Scherbatsky Skrevet 30. august 2020 #401 Del Skrevet 30. august 2020 On 8/29/2020 at 7:33 PM, supermamz said: Men har du 10 uskyldige eller har du 500+ slike følgere? Hvis jeg ikke hadde 'force unfollow' og rapportert de som spam så hadde jeg kanskje hatt 500 bare i år. Det er helt SYKT for pågående spamkontoer er for tiden. En dag i sommer var det 17 eller 19 som forespurte om å få følge meg, og jeg har en låst konto og kommenterer sjeldent på andres innlegg. Så det kan sikkert lett være tilfelle hvis hun er veldig aktiv, følger mange og faktisk kommenterer på andres kontoer i tillegg. Jeg følger helt ærlig ikke denne damen, så jeg vet faktisk ikke hvordan hun er på instagram, men det har vært ekstremt når det gjelder slike kontoer det siste året (og de må være jævlig lei av meg som rapporterer alle). Jeg skjønner ikke hvordan disse spammerne finner meg en gang. Regner med de har funnet en konto som faktisk følger meg og dermed følger alle de følger, men ugh, jeg gidder ikke ha de som følgere så det er irriterende. Har i alle fall et par om dagen. Noen prøver å sende melding, andre bare spør om å få følge. Så... kanskje hvis det ikke er kun falske kontoer som følger henne så snakker hun faktisk sant når hun benekter det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 31. august 2020 #402 Del Skrevet 31. august 2020 7 timer siden, supermamz skrev: Dette har jeg også lagt merke til. Syns de vil være mer fra hverandre med sine ting også. Hun har jo dratt på jentekveld flere ganger i uka nesten de siste ukene.🙈 Huff, nei blir ikke klok på henne. I dag sa hun grunnen til hun ikke var så aktiv var pga. foten hennes. Hu var ikke så veldig aktiv i det siste før den operasjonen heller. Det går i bare reklame på snap og insta. Har også lagt merke til at hu «deler» mer på insta enn på snap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1995m Skrevet 31. august 2020 #403 Del Skrevet 31. august 2020 Noen som vet hvor man finner hvite munnbind som SE har på seg? Gjerne i butikk så jeg slipper å vente på de i posten. Har prøvd å sende hun melding men ikke fått svar enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 1. september 2020 #404 Del Skrevet 1. september 2020 På 30.8.2020 den 17.04, LinnKatrine skrev: Samboeren som hun aldri kan si noe pent om?😅de sier det er humor men jeg håper hun er hyggeligere med han off cam❤️ Kanskje de har vokst fra hverandre ? De har jo vært sammen siden de var ungdommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 1. september 2020 #405 Del Skrevet 1. september 2020 Synes de er søte sammen, jeg. Virker som de har mye intern humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkagenser Skrevet 2. september 2020 #406 Del Skrevet 2. september 2020 Flott video på Instagram dag. Liker engasjementet hennes og at bruker stemmen sin til noe samfunnsnyttig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 2. september 2020 #407 Del Skrevet 2. september 2020 20 minutter siden, Strikkagenser skrev: Flott video på Instagram dag. Liker engasjementet hennes og at bruker stemmen sin til noe samfunnsnyttig Selve videoen og budskapet er viktig! Men, det blir ikke det samme når man skriker vær deg selv mens man står der å gliser med silikonpupper, falske øyevipper og falske lepper... jada hun sier hun angrer på dette, men hva med unge jenter som ser denne videoen og ikke er klar over alt hun har fikset på? Hun ser ikke akkurat naturlig ut.. det blir litt dobbelmoralsk 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 2. september 2020 #408 Del Skrevet 2. september 2020 59 minutter siden, Hollie321 skrev: Selve videoen og budskapet er viktig! Men, det blir ikke det samme når man skriker vær deg selv mens man står der å gliser med silikonpupper, falske øyevipper og falske lepper... jada hun sier hun angrer på dette, men hva med unge jenter som ser denne videoen og ikke er klar over alt hun har fikset på? Hun ser ikke akkurat naturlig ut.. det blir litt dobbelmoralsk Enig. En jeg kjenner sa at Sara er vist et forbilde for dem som går på ungdomsskolen, og når jeg sa at hun ikke er så stort forbilde når hun har fikset på puppene sine og har vipper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. september 2020 #409 Del Skrevet 2. september 2020 1 time siden, Hollie321 skrev: Selve videoen og budskapet er viktig! Men, det blir ikke det samme når man skriker vær deg selv mens man står der å gliser med silikonpupper, falske øyevipper og falske lepper... jada hun sier hun angrer på dette, men hva med unge jenter som ser denne videoen og ikke er klar over alt hun har fikset på? Hun ser ikke akkurat naturlig ut.. det blir litt dobbelmoralsk Enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 2. september 2020 #410 Del Skrevet 2. september 2020 2 timer siden, Hollie321 skrev: Selve videoen og budskapet er viktig! Men, det blir ikke det samme når man skriker vær deg selv mens man står der å gliser med silikonpupper, falske øyevipper og falske lepper... jada hun sier hun angrer på dette, men hva med unge jenter som ser denne videoen og ikke er klar over alt hun har fikset på? Hun ser ikke akkurat naturlig ut.. det blir litt dobbelmoralsk Tenkte akkurat det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PippiLa Skrevet 2. september 2020 #411 Del Skrevet 2. september 2020 Litt uenig i at man ikke skal kunne ha en mening fordi man selv ikke er perfekt på området. Men det blir jo unektelig litt komisk når hun har gjort nettopp disse tingene hun kritiserer i videoen😅Greit nok at hun ikke får fjernet det hun har satt inn i lepper, bryster, vippene osv, men hun kunne jo kledd seg mindre utringet og tettsittende på den «vær deg selv biten» i det minste😅 Den forsvarstalen hun alltid kjører om at hun skal fjerne silikon når barna blir eldre er forresten helt tullete. Det er gjort på noen få dager og det vet hun selv🤪 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silikon123 Skrevet 3. september 2020 #412 Del Skrevet 3. september 2020 5 timer siden, PippiLa skrev: Litt uenig i at man ikke skal kunne ha en mening fordi man selv ikke er perfekt på området. Men det blir jo unektelig litt komisk når hun har gjort nettopp disse tingene hun kritiserer i videoen😅Greit nok at hun ikke får fjernet det hun har satt inn i lepper, bryster, vippene osv, men hun kunne jo kledd seg mindre utringet og tettsittende på den «vær deg selv biten» i det minste😅 Den forsvarstalen hun alltid kjører om at hun skal fjerne silikon når barna blir eldre er forresten helt tullete. Det er gjort på noen få dager og det vet hun selv🤪 Var ikke hele poenget med videoen at hun viste sin egen reise i prosessen men «hoppet av» før det gikk for langt? Se story. jeg tolket det sånn. fjerner man silikon så skal man ikke løfte på 6 uker så ganske forståelig at hun avventer det med små barn, hvor i alle dager får du det fra at det er gjort på noen få dager? jeg blir fasinert over at dere klarer å vri om en så god video til noe negativt, bare fordi hun tok noen dårlige valg for mange år siden. Som hun nå velger å snakke høyt om å vise endringen? Man kan sette spørsmål på mye med saraaemiliee men dette syntes jeg blir for teit. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pukka Skrevet 3. september 2020 #413 Del Skrevet 3. september 2020 1 time siden, silikon123 skrev: Var ikke hele poenget med videoen at hun viste sin egen reise i prosessen men «hoppet av» før det gikk for langt? Se story. jeg tolket det sånn. fjerner man silikon så skal man ikke løfte på 6 uker så ganske forståelig at hun avventer det med små barn, hvor i alle dager får du det fra at det er gjort på noen få dager? jeg blir fasinert over at dere klarer å vri om en så god video til noe negativt, bare fordi hun tok noen dårlige valg for mange år siden. Som hun nå velger å snakke høyt om å vise endringen? Man kan sette spørsmål på mye med saraaemiliee men dette syntes jeg blir for teit. Helt enig med deg. Hun poengterte selv på Snapchat i går at videoen er ekstra viktig for henne siden dette på en måte var hennes historie innenfor plastisk kirurgi. Som ung har hun selv blitt påvirket av samfunnet til å endre så drastisk på kroppen sin, og hun må jo kunne visa at hun ønsker å bidra til å snu denne trenden 🤷♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 3. september 2020 #414 Del Skrevet 3. september 2020 1 time siden, silikon123 skrev: Var ikke hele poenget med videoen at hun viste sin egen reise i prosessen men «hoppet av» før det gikk for langt? Se story. jeg tolket det sånn. fjerner man silikon så skal man ikke løfte på 6 uker så ganske forståelig at hun avventer det med små barn, hvor i alle dager får du det fra at det er gjort på noen få dager? jeg blir fasinert over at dere klarer å vri om en så god video til noe negativt, bare fordi hun tok noen dårlige valg for mange år siden. Som hun nå velger å snakke høyt om å vise endringen? Man kan sette spørsmål på mye med saraaemiliee men dette syntes jeg blir for teit. Det er jo bare tull. Det kan fint gjøres i lokalbedøvelse ( selv om de fleste privatklinikker tilbyr narkose) og man er tilbake i jobb etter 3-7 dager. Det er noe helt annet om man legger inn proteser. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silikon123 Skrevet 3. september 2020 #415 Del Skrevet 3. september 2020 29 minutter siden, Nussepus skrev: Det er jo bare tull. Det kan fint gjøres i lokalbedøvelse ( selv om de fleste privatklinikker tilbyr narkose) og man er tilbake i jobb etter 3-7 dager. Det er noe helt annet om man legger inn proteser. Jeg sier verken at man må i narkose eller ikke kan jobbe. Jeg sier at man ikke kan løfte! Jeg har selv fjernet proteser og fikk beskjed om 6 uker uten å løfte. Det var vondt å bære handleposer i god stund etterpå. Det er ikke så voldsomt rart det er ugunstig med små barn da kanskje? saraaemiliee har en god historikk på infeksjoner og komplikasjoner også vel, og er under utredning for ehlers-danlos syndrom så det spiller nok inn mange ting her. Jeg syntes uansett det blir feil å snakke ned om en så viktig og bra video fordi hun tok silikon for 10 år siden og bruker løsvipper. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 3. september 2020 #416 Del Skrevet 3. september 2020 3 minutter siden, silikon123 skrev: Jeg sier verken at man må i narkose eller ikke kan jobbe. Jeg sier at man ikke kan løfte! Jeg har selv fjernet proteser og fikk beskjed om 6 uker uten å løfte. Det var vondt å bære handleposer i god stund etterpå. Det er ikke så voldsomt rart det er ugunstig med små barn da kanskje? saraaemiliee har en god historikk på infeksjoner og komplikasjoner også vel, og er under utredning for ehlers-danlos syndrom så det spiller nok inn mange ting her. Jeg syntes uansett det blir feil å snakke ned om en så viktig og bra video fordi hun tok silikon for 10 år siden og bruker løsvipper. Rart at jeg som spl kunne jobbe etter 5 dager og løfte pasienter som vanlig da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 3. september 2020 #417 Del Skrevet 3. september 2020 4 minutter siden, silikon123 skrev: Jeg sier verken at man må i narkose eller ikke kan jobbe. Jeg sier at man ikke kan løfte! Jeg har selv fjernet proteser og fikk beskjed om 6 uker uten å løfte. Det var vondt å bære handleposer i god stund etterpå. Det er ikke så voldsomt rart det er ugunstig med små barn da kanskje? saraaemiliee har en god historikk på infeksjoner og komplikasjoner også vel, og er under utredning for ehlers-danlos syndrom så det spiller nok inn mange ting her. Jeg syntes uansett det blir feil å snakke ned om en så viktig og bra video fordi hun tok silikon for 10 år siden og bruker løsvipper. Det snakkes vel ikke ned. Budskapet er bra, men. Det er vel det at Sara som person burde ikke tro at hun med silikon og fylte lepper, og hva mer vet vi. Kan vær et forbilde for at unge ikke skal gå i den «fella». Å slikt selv skryt🤮 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 3. september 2020 #418 Del Skrevet 3. september 2020 6 minutter siden, Nussepus skrev: Rart at jeg som spl kunne jobbe etter 5 dager og løfte pasienter som vanlig da. Det er ikke rart! Det er normalt👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 4. september 2020 #419 Del Skrevet 4. september 2020 Vet at dette ikke er særlig konstruktiv kritikk🙄, men hun bruker penger på å fylle på de sinnsyke vippene sine hele tiden , hvorfor ikke spandere på seg en hårklipp? For de tuppene lyyyyyser megaslitt/flisete på laaang avstand🙈. Er så dumt når folk absolutt skal ha så langt hår at de driter i slite tupper. Det er ikke pent🙄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 4. september 2020 #420 Del Skrevet 4. september 2020 På 2.9.2020 den 20.33, Hollie321 skrev: Selve videoen og budskapet er viktig! Men, det blir ikke det samme når man skriker vær deg selv mens man står der å gliser med silikonpupper, falske øyevipper og falske lepper... jada hun sier hun angrer på dette, men hva med unge jenter som ser denne videoen og ikke er klar over alt hun har fikset på? Hun ser ikke akkurat naturlig ut.. det blir litt dobbelmoralsk Å så ett par dager etterpå fylle på vippene igjen, det blir dobbeltmoralsk ja 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå