Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Minni75 skrev:

Det er et hån mot di som faktisk er ME syke!! Håper de ikke får med seg hva hun driver med! Skam på henne!!

Hvis noen av dere faktisk gidder å lese ordentlig hva hun skriver før dere lager deres egen mening... hun sliter ikke like mye med det i dag som hun gjorde før. Tenk hvor mye vi ikke ser og vet bak kamera, skjerp dere. Alle har vell gode og dårlige dager? De dårlige dagene blir bare ikke vist like mye. Ikke veldig rart syntes nå jeg men..

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde alle dere også hatt muligheten til å tjene penger gjennom sosiale medier OG LEVE av det, så hadde vell alle gjort det tvert. Hun er ganske heldig som har muligheten og faktisk får det til så bra. Er dere virkelig så sjalu på andre mennesker dere ikke kjenner? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonyym97 skrev:

Hvis noen av dere faktisk gidder å lese ordentlig hva hun skriver før dere lager deres egen mening... hun sliter ikke like mye med det i dag som hun gjorde før. Tenk hvor mye vi ikke ser og vet bak kamera, skjerp dere. Alle har vell gode og dårlige dager? De dårlige dagene blir bare ikke vist like mye. Ikke veldig rart syntes nå jeg men..

Jeg gidder å lese, hadde ikke uttalt meg uten.

Merkelig at hun har så mange gode dager? Nei, jeg mener fortsatt at hun setter ME syke i et dårligere lys! Mennesker som er friske og bare hever trygd. Mennesker som later som de er syke.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonyym97 skrev:

Hadde alle dere også hatt muligheten til å tjene penger gjennom sosiale medier OG LEVE av det, så hadde vell alle gjort det tvert. Hun er ganske heldig som har muligheten og faktisk får det til så bra. Er dere virkelig så sjalu på andre mennesker dere ikke kjenner? 

Sjalu,? Nei, jeg har det penger jeg trenger!!

Jeg er kritisk til at hun fremstiller seg som syk!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Minni75 skrev:

Jeg gidder å lese, hadde ikke uttalt meg uten.

Merkelig at hun har så mange gode dager? Nei, jeg mener fortsatt at hun setter ME syke i et dårligere lys! Mennesker som er friske og bare hever trygd. Mennesker som later som de er syke.

Ganske «tøft» av deg å uttale deg om noen du ikke kjenner. Hvis du tror alle på sosiale medier viser livet 100% sånn det er så tar du feil. Du kan umulig vite om de dårlig dagene og alt som ikke blir lagt ut. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonyym97 skrev:

Ganske «tøft» av deg å uttale deg om noen du ikke kjenner. Hvis du tror alle på sosiale medier viser livet 100% sånn det er så tar du feil. Du kan umulig vite om de dårlig dagene og alt som ikke blir lagt ut. 

Tøft? Rart argument.

Jeg kan selvsagt ta feil! Men jeg vet mye om det å ha en usynlig sykdom. 

Å jeg tenker fortsatt, at hun skaper mer negative holdninger til sykdommen ME

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonyym97 skrev:

Nei vet du hva. Jeg er stolt av å gå på jobb og gjøre noe som er nyttig for samfunnet hver dag. Blogging/ fjasing på sosiale medier er vel det mest samfunnsunittige og bortkastede jeg vet om. Hadde ikke ant hvem hun var hvis hun ikke dukket opp på snap helt random. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Minni75 skrev:

Det er et hån mot di som faktisk er ME syke!! Håper de ikke får med seg hva hun driver med! Skam på henne!!

Skam på deg som skriver som du gjør! Hun hylles i de fleste ME forum og grupper hvis du gjør en rask research!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, silikon123 skrev:

Skam på deg som skriver som du gjør! Hun hylles i de fleste ME forum og grupper hvis du gjør en rask research!

Skam😂😂

For meg er det merkelig. Vil virkelig ME syke, fremstå som friske og raske. Med masse energi!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Minni75 skrev:

Skam😂😂

For meg er det merkelig. Vil virkelig ME syke, fremstå som friske og raske. Med masse energi!!

Du svarer hele tiden som om hun er like syk med ME NÅ IDAG som før. Når skal du forstå at det går ann og bli bedre å takle hverdagen mer og mer uten å være sengeliggende 24/7? Hun ble syk for mange mange år siden, det er ikke så ille lenger 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Problemer er vel at hun viser kun de gode dagene. Som virker som det er hver dag. Hun viser ikke når hun er utslitt eller har en dårlig dag. Og det er jo her det blir misforståelser og folk antar ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som er kronisk syk ønsker ikke å vise hele omverden at man er syk. Man ønsker bare å vise sine beste sider. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2020 den 11.38, Anonyym97 skrev:

Åh kom igjen da, hva skal man være sjalu på mener du?

Jeg tjener heller penger på vanlig jobb jeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.7.2020 den 11.48, Minni75 skrev:

Tøft? Rart argument.

Jeg kan selvsagt ta feil! Men jeg vet mye om det å ha en usynlig sykdom. 

Å jeg tenker fortsatt, at hun skaper mer negative holdninger til sykdommen ME

Jeg er enig,  mesyke får vanvittig mye negativt slengt til seg, blant annet at det ikke er skikkelig sykdom,  klart det ikke hjelper når noen fungerer som vanlig og legger ut alt hun gjør 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter innleggene på bloggen hennes om ME kan det se ut som hun får BARE positive tilbakemeldinger fra folk med samme sykdom.

Det virker som dere her inne som er mot hennes fremstilling at dere har utrolig feil holdning til sykdommen? Er det slik at så fort dere får diagnosen så blir det aldri bedre? Bruker ME som en unnskyldning til alt dere ikke gidder eller orker. Gidder dere ikke en gang prøve å bli bedre/takle sykdommen på en god måte?

Alle kan bli bedre - men ikke alle som gidder å prøve skjønner jeg. 

Så fort noen viser en god side av en sykdom eller at de har blitt bedre så er det galt? Hjelpes.. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
På 8.7.2020 den 11.29, Minni75 skrev:

Det synes jeg er stygt sagt av deg :( Tror ikke du vet hva det vil si å ha en kronisk sykdom som tapper deg for krefter. 

De som har ME kan aldri planlegge dagene sine. En dag klarer de å gjøre mye, og neste dag er de sengeliggende. 

Jeg har selv kronisk skjult sykdom som gjør at dagene mine er opp og ned. Vil mye, men det straffer seg at jeg blir sengeliggende dagen etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Heartgirl skrev:

Det synes jeg er stygt sagt av deg :( Tror ikke du vet hva det vil si å ha en kronisk sykdom som tapper deg for krefter. 

De som har ME kan aldri planlegge dagene sine. En dag klarer de å gjøre mye, og neste dag er de sengeliggende. 

Jeg har selv kronisk skjult sykdom som gjør at dagene mine er opp og ned. Vil mye, men det straffer seg at jeg blir sengeliggende dagen etter. 

Jo det vet jeg faktisk. Er kronisk syk og aldri i live om jeg kunne kjørt det løpe hun kjører. Jeg har da en sykdom som er mye snillere en ME.

Så du kan syns jeg er så stygg du bare vil, for det stemmer ikke!!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonyym97 skrev:

Etter innleggene på bloggen hennes om ME kan det se ut som hun får BARE positive tilbakemeldinger fra folk med samme sykdom.

Det virker som dere her inne som er mot hennes fremstilling at dere har utrolig feil holdning til sykdommen? Er det slik at så fort dere får diagnosen så blir det aldri bedre? Bruker ME som en unnskyldning til alt dere ikke gidder eller orker. Gidder dere ikke en gang prøve å bli bedre/takle sykdommen på en god måte?

Alle kan bli bedre - men ikke alle som gidder å prøve skjønner jeg. 

Så fort noen viser en god side av en sykdom eller at de har blitt bedre så er det galt? Hjelpes.. 

Fordi noen støtter henne? Det finnes mange som ikke gjør det også å nei de er ikke bare her inne

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
1 time siden, Minni75 skrev:

Jo det vet jeg faktisk. Er kronisk syk og aldri i live om jeg kunne kjørt det løpe hun kjører. Jeg har da en sykdom som er mye snillere en ME.

Så du kan syns jeg er så stygg du bare vil, for det stemmer ikke!!

Det virker slik på måte du kritiserer henne og hennes sykdom på.

Du vet kanskje ikke at alle med kroniske sykdommer er forskjellige. Noen kan ha lengre eller kortere perioder hvor de har mye energi. Da får de gjort mye. Plutselig går de i kjelleren og blir slitne. 

Du har ingen rett til å kritisere andres sykdom! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Heartgirl skrev:

Det virker slik på måte du kritiserer henne og hennes sykdom på.

Du vet kanskje ikke at alle med kroniske sykdommer er forskjellige. Noen kan ha lengre eller kortere perioder hvor de har mye energi. Da får de gjort mye. Plutselig går de i kjelleren og blir slitne. 

Du har ingen rett til å kritisere andres sykdom! 

Er det meg denne tråden handler om eller?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...