Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Spyflua skrev (1 time siden):

Skjønner ikke sammenligningen. Drittsekk er noe man er, jobb er noe man velger. De valgte jobben som sirkusaper. 

Man velger å oppføre seg som drittsekk, på lik linje med at man velger hvilken jobb man har. Folk kan fint velge å la være å oppføre seg toskete i kommentarfelt.

Det er helt lov til å synes at influenser er en teit jobb, men det er fortsatt fullstendig mulig å oppføre seg som folk allikevel.

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er faktisk ikke så rart at denne yrkesgruppen får så mye hat,de jukser,lyger,manipulerer bilder,utnytter barna sine,kjøper følgere,merker ikke reklame,klager å syter dagen lang...mennesker i andre yrker hadde blitt bura inne for lenge siden om de holdt på slik

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (7 minutter siden):

Er faktisk ikke så rart at denne yrkesgruppen får så mye hat,de jukser,lyger,manipulerer bilder,utnytter barna sine,kjøper følgere,merker ikke reklame,klager å syter dagen lang...mennesker i andre yrker hadde blitt bura inne for lenge siden om de holdt på slik

Nå har vel ikke akkurat SE drevet med dette… 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leli7
Luluk skrev (10 minutter siden):

Vedder på at hun og typen tilslutt havner hos familien Nyhus

Det blir nok koselig, Therese og mannen er vel også der😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (11 timer siden):

Er faktisk ikke så rart at denne yrkesgruppen får så mye hat,de jukser,lyger,manipulerer bilder,utnytter barna sine,kjøper følgere,merker ikke reklame,klager å syter dagen lang...mennesker i andre yrker hadde blitt bura inne for lenge siden om de holdt på slik

Men SE er en av de som faktisk merker reklame, hun eksponerer ikke barna i det hele tatt og driver ikke med verken thinspo eller merkelige forvridde poseringer. Hun er jo en av veldig få i bransjen som har integritet. 

  • Liker 23
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, Luluk said:

Vedder på at hun og typen tilslutt havner hos familien Nyhus

Hun skal ned til careless og slipp av bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å følge SE. Det ble for mye stress. Hun legger daglig ut mange innlegg om å ha så mye å gjøre, være sliten, orker ikke stort, eller om alt hun er misfornøgd med. 

Å "si ting som de er", eller "bak fasaden" av ting, trenger ikke å være negativt ladet eller kun handle om det man vil/trenger å klage og bære seg litt over. Dessverre har det blitt realiteten med SE. Jeg bryr meg ikke om prisen på huset, hvor mange feriedager hun har, hvor hun reiser, hvem hun reiser sammen med, hvor mye hun får sponset. 

Det jeg bryr meg om er hvordan jeg føler meg etter jeg har sett noe hun har lagt ut. Og det gir meg rett og slett ingenting positivt lenger. Jeg ler ikke, drar ikke på smilebåndet, jeg nikker ikke gjenkjennende, jeg får ikke en varm og god følelse inni meg av at andre også kan gå på trynet av og til. 

Jeg blir tappet av energi av å hver dag høre hvor hektisk dagen hennes er, hvor mye jobb hun har, at hun ikke rekker noe, at hun er lei/sint/oppgitt/forbannet på følgere som sier og mener ditt og datt. 

Som noen skrev lenger oppe, jeg skulle GJERNE ha fulgt henne om hun feks gjorde kanselleringen med SAS om til noe positivt, som en spontant romantisk road-trip gjennom Europa til Spania :) Det hadde jeg gladelig fulgt med på. 

Til andre som ikke liker det hun legger ut, så er ditt sterkeste virkemiddel å avstå fra å Følge, og avstå fra å Kjøpe. 

  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (5 timer siden):

Men SE er en av de som faktisk merker reklame, hun eksponerer ikke barna i det hele tatt og driver ikke med verken thinspo eller merkelige forvridde poseringer. Hun er jo en av veldig få i bransjen som har integritet. 

SE er en av de beste synes jeg og hun er flink til å merke reklamene sine. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for Sara som virkelig kan dette med å merke reklame. Og ikke minst lar barn være barn - fint å se at de ikke blir eksponert😊

Selv om det ikke ble Spaniatur ser det ut til at de koser seg på Sørlandet💛

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym 77

Hun er flink å merke reklame men kan faktisk bli bedre synes jeg. Ofte hun går i klær en periode for så å merke reklame eller annonse. Dette skal gjøres med en gang. Ikke lenge etterpå. Jeg regner bare med at alt hun går med er reklame. Dette er punkter jeg synes hun kan bli flinkere på. Angående hennes eget merke er jeg klar over at det er enklere regler men hvordan vite om det er hennes merke? Kan godt skrive reklame der også. Skal ikke klær/ting som hun har reklamert for merkes reklame i etterkant når hun bruker det? Kan selvsagt være jeg tolker reglene helt feil.

Endret av Anonym 77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spearmint skrev (5 timer siden):



Som noen skrev lenger oppe, jeg skulle GJERNE ha fulgt henne om hun feks gjorde kanselleringen med SAS om til noe positivt, som en spontant romantisk road-trip gjennom Europa til Spania :) Det hadde jeg gladelig fulgt med på. 

Det er jo veldig naturlig at hun er litt misfornøyd med kanselleringen, ville vært rart dersom hun umiddelbart gjorde det til noe positivt.

Når det er sagt så synes jeg hun har snudd seg rundt, og tar en tur i Norge i stedet. Det er bare positiv stemning på det som er lagt ut fra turen nå. Så jeg synes den kritikken er litt urettferdig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (1 time siden):

Tror dere virkelig at de sitter å høre på lydbok i bilen? 🙈 

Det gjør visst Therese også 🙊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

supermamz skrev (1 time siden):

Tror dere virkelig at de sitter å høre på lydbok i bilen? 🙈 

Snappen etter reklamesamarbeidet (typ 15 min senere i bilen..) spilte hun musikk.

Så,nei.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (1 time siden):

Tror dere virkelig at de sitter å høre på lydbok i bilen? 🙈 

🤣🤣 Hadde tilfeldigvis rabattkode! Men ungene pleier alltid å høre på altså!! 🤣

 

Angående eksponering av barn - har hun sluttet med det?

Har ikke fulgt henne på en stund. Men hun postet jo ganske heavy om barna før. Var en av grunnene til at jeg skrudde av

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen å kalle han "Mr secret"?!

Det står offentlig oppført på hennes Facebook profil hvem hun er i forhold med. Vet Sarah dette?🤯

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppeloppane skrev (7 minutter siden):

Hva er vitsen å kalle han "Mr secret"?!

Det står offentlig oppført på hennes Facebook profil hvem hun er i forhold med. Vet Sarah dette?🤯

Hun må vel vite det hvis det står på profilen hennes🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...