Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest LudaLi
Snupps66 skrev (5 minutter siden):

Folk må passe seg for hva de skriver i åpne forum. Og er du så dum at du rakker ned på andre. Eller forminske folk ved hjelp av egne ord, så er dette en mulig ting som kan skje.

Du løftes opp og gjøres narr av.

Det jeg bare ikke helt liker med dette; er at hun er bare en person. En som sier noe dumt ja men likevel bare en. Når ble det greit at Sara og hennes 300000 følgere skal  sitte å le av denne ene..

Det liker jeg ikke!!! 
Vi løser ikke ting, ved å knuse en mot mengden. Eller å bli så mye verre selv.

Og jeg støtter absolutt ikke folk som sprer dritt. Jeg tenker de må ha lite å gjøre som gidder.. men 1 mot 300 000, det er så mange mot en av det er kvalmt… 

I mine øyne er det hun som er mobberen her. Som sagt og nevnt er det trakassering og mobbing å legge ut skjermdump,  med brukernavn og bilde til så mange som hun når ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snupps66 skrev (50 minutter siden):

Folk må passe seg for hva de skriver i åpne forum. Og er du så dum at du rakker ned på andre. Eller forminske folk ved hjelp av egne ord, så er dette en mulig ting som kan skje.

Du løftes opp og gjøres narr av.

Det jeg bare ikke helt liker med dette; er at hun er bare en person. En som sier noe dumt ja men likevel bare en. Når ble det greit at Sara og hennes 300000 følgere skal  sitte å le av denne ene..

Det liker jeg ikke!!! 
Vi løser ikke ting, ved å knuse en mot mengden. Eller å bli så mye verre selv.

Og jeg støtter absolutt ikke folk som sprer dritt. Jeg tenker de må ha lite å gjøre som gidder.. men 1 mot 300 000, det er så mange mot en av det er kvalmt… 

Når man skriver så stygt i kommentarfelt på Facebook, vet man jo at det er offentlig. Det eneste positive er at de skriver under sine fulle navn, ikke under brukernavn som man gjør her inne. 
Retorikken din om at det er 1 mot 300000 kan snus tvert om; tenk hvor mye hat Sara Emilie får HVER ENESTE dag! Hun er én. Som mottar dritt av mange. 
Folk må lære seg nettvett og å oppføre seg mot medmennesker, så slipper vi alt dette. 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (2 timer siden):

Hun legger ut hele og fulle kontonavn. Det er ugreit, selv om vedkommende som skriver ikke har bedt om å bli anonymisert. Hun surver og syter for ingenting. Hun burde gå i seg selv, hun fremstår så bortskjemt og grunn.

Nei,det gjør hun ikke,lol.

Man må gå inn på selve brukeren,se under screen navnet for å se kontonavn,og det har aldri skjedd.

Motbevis meg gjerne.

 

Screen navn er hva enn slags navn man har valgt seg som dukker opp for å vises som avsender,og kan endres når enn man måtte ønske.

Kan feks være "Pia".

Kontonavn er knyttet til kontoen å kan ikke endres,og kan feks være Reidun901no.

Med andre ord,man kan ikke bruke noens screennavn for å krenke privatlivet deres.

 

Aner du feks hvem disse er ut ifra bitemoji/screen navn?

 

Screenshot_20220703-171351_Snapchat.jpg

Screenshot_20220703-171416_Snapchat.jpg

Endret av J..
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal influencere ha eget klesmerke, egne sko etc. er det ikke nok overforbruk. Sara er ikke den eneste, og sikkert ikke den verste. Men hun er en av få jeg følger. Blir oppriktig lei meg over denne kjøpe kjøpe kjøpe mentaliteten. Se sprer om seg med rabattkoder konstant så de skal tjene penger på at følgerne skal kjøpe….. Hva med å reflektere før man kjøper noe, trenger jeg virkelig dette her? Det er ofte jeg også har lyst på noe fordi det er fint, men trenger jeg det sånn egentlig?? Trolig ikke.  😅😆 beklager sutreinnlegg fra meg, på en søndag 🙃

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LudaLi
J.. skrev (21 minutter siden):

Nei,det gjør hun ikke,lol.

Man må gå inn på selve brukeren,se under screen navnet for å se kontonavn,og det har aldri skjedd.

Motbevis meg gjerne.

 

Screen navn er hva enn slags navn man har valgt seg som dukker opp for å vises som avsender,og kan endres når enn man måtte ønske.

Kan feks være "Pia".

Kontonavn er knyttet til kontoen å kan ikke endres,og kan feks være Reidun901no.

Med andre ord,man kan ikke bruke noens screennavn for å krenke privatlivet deres.

 

Aner du feks hvem disse er ut ifra bitemoji/screen navn?

 

Screenshot_20220703-171351_Snapchat.jpg

Screenshot_20220703-171416_Snapchat.jpg

Jeg har selv sett noen jeg kjenner ja, bli hengt ut av dem. De krenker folk for flere hundretusen følgere. Den personen ga kun konstruktiv kritikk, ikke dritt som du kaller det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (3 minutter siden):

Jeg har selv sett noen jeg kjenner ja, bli hengt ut av dem. De krenker folk for flere hundretusen følgere. Den personen ga kun konstruktiv kritikk, ikke dritt som du kaller det. 

Det tror jeg på når du kan dokumentere det,som også er reglene på KG.

Jeg spørte også du kunne spesifisere hvem disse nevnte brukerne er,siden du sier det ikke er anonymt nok,fordi screen navn ikke er sladdet.

Har selv sett 20 talls klin like bitemojis (for tenk,de ser faktisk ikke så forskjellige ut..) og mange har også samme navn.

Endret av J..
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coleus skrev (4 timer siden):

Når man skriver så stygt i kommentarfelt på Facebook, vet man jo at det er offentlig. Det eneste positive er at de skriver under sine fulle navn, ikke under brukernavn som man gjør her inne. 
Retorikken din om at det er 1 mot 300000 kan snus tvert om; tenk hvor mye hat Sara Emilie får HVER ENESTE dag! Hun er én. Som mottar dritt av mange. 
Folk må lære seg nettvett og å oppføre seg mot medmennesker, så slipper vi alt dette. 

Ja, som jeg skriver, så vet de jo at dette er noe som kan skje. Skriver du offentlig, kan du risikere å henges ut offentlig.

Likevel, synes jeg en influencer skal være bevisst sin makt. Hun har en fan klubb på 300 000, som hun setter løs på en.

Du kan ikke sammenligne en eller ti eller engang 100 stygge kommentarer, fra enkeltpersoner. Mot ett samlet hat fra 300 000 stykker. 
Den retorikken kan du ikke snu. 
Begge deler er kvalmt. Og skulle ikke skjedd. Men enkelte influencere sitter på en enorm makt, og får massene med seg bare ved å åpne munn.

Mener du de ikke skal være det bevisst ???

Og husk, jeg er ikke for at noen skriver dritt. Jeg er enig i å tenke seg om eller holde kjeft.

Jeg ville heller aldri gjort sånn selv. Men jeg hadde heller ikke brukt makten min i form av å få fanklubben til å gå løs på en..

Endret av Snupps66
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snupps66 skrev (44 minutter siden):

Ja, som jeg skriver, så vet de jo at dette er noe som kan skje. Skriver du offentlig, kan du risikere å henges ut offentlig.

Likevel, synes jeg en influencer skal være bevisst sin makt. Hun har en fan klubb på 300 000, som hun setter løs på en.

Det kan du ikke sammenligne en eller ti eller engang 100 stygge kommentarer, fra enkeltpersoner. Motett samlet hat fra 300 000 stykker. 
Den retorikken kan du ikke snu. 
Begge deler er kvalmt. Og skulle ikke skjedd. Men enkelte influencere sitter på en enorm makt, og får massene med seg bare ved å åpne munn.

Mener du de ikke skal være det bevisst ???

Og husk, jeg er ikke for at noen skriver dritt. Jeg er enig i å tenke seg om eller holde kjeft.

Jeg ville heller aldri gjort sånn selv. Men jeg hadde heller ikke brukt makten min i form av å få fanklubben til å gå løs på en..

Det her med at fanklubben på 300k går løs på en, hva legger du i det?

Har du sett noen sted at de som er blitt lagt ut med navn har fått tilbakemeldinger?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LudaLi
J.. skrev (1 time siden):

Nei,det gjør hun ikke,lol.

Man må gå inn på selve brukeren,se under screen navnet for å se kontonavn,og det har aldri skjedd.

Motbevis meg gjerne.

 

Screen navn er hva enn slags navn man har valgt seg som dukker opp for å vises som avsender,og kan endres når enn man måtte ønske.

Kan feks være "Pia".

Kontonavn er knyttet til kontoen å kan ikke endres,og kan feks være Reidun901no.

Med andre ord,man kan ikke bruke noens screennavn for å krenke privatlivet deres.

 

Aner du feks hvem disse er ut ifra bitemoji/screen navn?

 

Screenshot_20220703-171351_Snapchat.jpg

Screenshot_20220703-171416_Snapchat.jpg

Jeg skjønner du er stor fan😅😆 

Men ærlig talt… Jeg sitter ikke å tar skjermbilder av det de legger ut. Der går grensen min. Jeg kan ikke legge ut dette her. Da navngir jo jeg vedkommende. De blir bare mer og mer spydige og ufine. De skriver at de ikke bryr seg. Samtidig bruker de hele «ferieuken» sin med barna, til å latterliggjøre flere følgere. At de gidder…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner du er stor fan😅😆 

Men ærlig talt… Jeg sitter ikke å tar skjermbilder av det de legger ut. Der går grensen min. Jeg kan ikke legge ut dette her. Da navngir jo jeg vedkommende. De blir bare mer og mer spydige og ufine. De skriver at de ikke bryr seg. Samtidig bruker de hele «ferieuken» sin med barna, til å latterliggjøre flere følgere. At de gidder…

Hvis det er det du har sett de bruke hele ferieuken sin til, så er du jaggu selektiv med hva du får med deg altså 😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LudaLi
Anim92 skrev (2 timer siden):

Hvis det er det du har sett de bruke hele ferieuken sin til, så er du jaggu selektiv med hva du får med deg altså 😅

Satt på spissen, men kan man kalle det ferie?  Når man konstant må dokumentere og legge ut. De var jo så irriterte over all kritikk de fikk. De hadde sluppet det, om de faktisk tok seg en ferie 😅 Gudskjelov slipper barna unna. Bra barna har privatliv om ikke annet😆 

Endret av Mamak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (2 minutter siden):

Satt på spissen, men kan man kalle det ferie?  Når man konstant må dokumentere og legge ut. De var jo så irriterte over all kritikk de fikk. De hadde sluppet det, om de faktisk tok seg en ferie 😅 Gudskjelov slipper barna unna om ikke annet. Bra barna har privatliv om ikke annet😆 

Hvis man legger sammen alle snappene hun la ut i løpet av en dag, var det jammen ikke mange minuttene jeg brukte på å se gjennom alle… :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (51 minutter siden):

Jeg skjønner du er stor fan😅😆 

Men ærlig talt… Jeg sitter ikke å tar skjermbilder av det de legger ut. Der går grensen min. Jeg kan ikke legge ut dette her. Da navngir jo jeg vedkommende. De blir bare mer og mer spydige og ufine. De skriver at de ikke bryr seg. Samtidig bruker de hele «ferieuken» sin med barna, til å latterliggjøre flere følgere. At de gidder…

Vet du,jeg visste ikke hvem noen av de var før siste sesong med Bloggerne.

Ser du er sur fordi hva du presenterer som fakta,er jo ikke fakta.

Og det er faktisk kun det jeg påpekte.

Hva jeg mener om snappingen/"uthengingen" har jeg faktisk ikke uttalt meg om.

Jeg påpeker feilene i hva du presenterer som nettopp "fakta".

Kanskje sette deg bedre inn i hvordan appen funker først.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LudaLi
J.. skrev (2 minutter siden):

Vet du,jeg visste ikke hvem noen av de var før siste sesong med Bloggerne.

Ser du er sur fordi hva du presenterer som fakta,er jo ikke fakta.

Og det er faktisk kun det jeg påpekte.

Hva jeg mener om snappingen/"uthengingen" har jeg faktisk ikke uttalt meg om.

Jeg påpeker feilene i hva du presenterer som nettopp "fakta".

Kanskje sette deg bedre inn i hvordan appen funker først.

Den er grei 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (15 minutter siden):

Satt på spissen, men kan man kalle det ferie?  Når man konstant må dokumentere og legge ut. De var jo så irriterte over all kritikk de fikk. De hadde sluppet det, om de faktisk tok seg en ferie 😅 Gudskjelov slipper barna unna om ikke annet. Bra barna har privatliv om ikke annet😆 

Joda, men det er et helt nytt emne 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (2 timer siden):

Det her med at fanklubben på 300k går løs på en, hva legger du i det?

Har du sett noen sted at de som er blitt lagt ut med navn har fått tilbakemeldinger?

Antall følgere.

En bruker med 300 000 følgere, når potensielt ut til en så stor mengde. .Og når hun sier noe som engasjerer, uansett om det er godt eller dårlig, hat, eller hets, eller uthenging, så lytter enda flere
Jeg med mine skarve 1400, er ikke i nærheten av å nå slike mengder. Samme hva jeg sier

(eller tror jeg sier lurt). 

og hele mitt poeng er bare;

Alle bør selvsagt slutte å skrive dritt.
Likevel, må folk med makt være sitt ansvar bevist. For hun snakker ikke til en, men til massene. Og når hun snakker, lytter folk. Derav 300 000
 

Den siste faller inn under logikkens verden. Si noe mange nok ganger. Og folk sjekker ut.

Hvordan tror du denne posten ble til. Eller KG at all.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snupps66 skrev (1 time siden):

Antall følgere.

En bruker med 300 000 følgere, når potensielt ut til en så stor mengde. .Og når hun sier noe som engasjerer, uansett om det er godt eller dårlig, hat, eller hets, eller uthenging, så lytter enda flere
Jeg med mine skarve 1400, er ikke i nærheten av å nå slike mengder. Samme hva jeg sier

(eller tror jeg sier lurt). 

og hele mitt poeng er bare;

Alle bør selvsagt slutte å skrive dritt.
Likevel, må folk med makt være sitt ansvar bevist. For hun snakker ikke til en, men til massene. Og når hun snakker, lytter folk. Derav 300 000
 

Den siste faller inn under logikkens verden. Si noe mange nok ganger. Og folk sjekker ut.

Hvordan tror du denne posten ble til. Eller KG at all.. 

Du svarer ikke på det jeg spør om, jeg spør ikke hvor du får antall følgere fra, jeg spør hvor påstanden om at 300K går i mot den personen hun forteller om, som kommer med tullete utsagn.

Endret av Anim92
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (44 minutter siden):

Du svarer ikke på det jeg spør om, jeg spør ikke hvor du får antall følgere fra, jeg spør hvor påstanden om at 300K går i mot den personen hun forteller om, som kommer med tullete utsagn.

Joda, jeg svarer deg, men du bare klarer ikke se dette fra andre sider.

Så prøv å legg litt godviljen til. Også leser hva jeg skriver igjen. Kanskje innser du poenget.

Og hvis du ikke skjønner at folk lytter, når hun snakker. Så ville jeg fulgt henne en stund. Da innser du det temmelig fort. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snupps66 skrev (10 minutter siden):

Joda, jeg svarer deg, men du bare klarer ikke se dette fra andre sider.

Så prøv å legg litt godviljen til. Også leser hva jeg skriver igjen. Kanskje innser du poenget.

Og hvis du ikke skjønner at folk lytter, når hun snakker. Så ville jeg fulgt henne en stund. Da innser du det temmelig fort. 

🛶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snupps66 skrev (22 timer siden):

Folk må passe seg for hva de skriver i åpne forum. Og er du så dum at du rakker ned på andre. Eller forminske folk ved hjelp av egne ord, i offentlige forum, så er dette en mulig ting som kan skje.

Du løftes opp og gjøres narr av.

Det jeg ikke helt liker med dette; Er at hun er kun en person. En som sier noe dumt ja men likevel bare en. Når ble det greit at Sara og hennes 300000 følgere skal  sitte å le av denne ene..

Det er ikke ok !!! 
Vi løser ikke ting, ved å knuse en mot mengden. Eller å gjøre noe så mye verre selv.

Og jeg støtter absolutt ikke folk som sprer dritt. Jeg tenker de må ha lite å gjøre som gidder.. men 1 mot 300 000, det er så mange mot en av det er kvalmt… 

Er dette jeg også mener 👏 Hun får med seg alle følgerene sine. Å viser egentlig her er det greit og være like stygg tilbake. Hun har sikkert mange unge følgere som har henne som et stort forbilde og kan gå i kommentarfeltet til andre og lire tilbake for at de var "slem" mot Sara. Hun er en voksen dame og nei er ikke for at drittslenging til andre. Men om noen sier noe stygt til meg i arbeids sammenheng så prøver jeg å ikke la det gå inn på meg. Trenger ikke å hente alle kollegaene mine for å gå i mot den som sa noe.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...