Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (24 minutter siden):

Og bra er det. Et kjempe viktig tema!

Jo, men det er en gammel sak som var i mediene i sommer. Hvorfor skal hun sette fokus på det nå? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litenoggod skrev (1 time siden):

Jo, men det er en gammel sak som var i mediene i sommer. Hvorfor skal hun sette fokus på det nå? 

Det lurer jeg på og. Men mulig hun ikke følger med så mye i samfunnet utenom «bloggverdenen»

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (1 time siden):

Jo, men det er en gammel sak som var i mediene i sommer. Hvorfor skal hun sette fokus på det nå? 

TV 2 hadde det nettopp oppe igjen og det er veldig viktig at kvinner melder det inn. Og som hun sier, kvinnehelse blir ikke prioritert! Og som hun sa hun har ikke hatt tid til å ha fokus på det hun ville og som hun mente var viktig 😉 

Hvorfor ta henne på noe viktig som dette? 🤔

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan finne mye feil på influensere altså, men en ting vi ikke skal er å hysje de ned for å snakke om kvinnehelse! Det er såå viktig at det blir litt fokus på dette. Kvinner rundtomkring dør unødvendig, fordi det ikke blir forsket på nok om kvinnehelse!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (1 time siden):

Hun har så fascinerende late dager men i hennes verden jobber hun nok masse🙈😅

Velkommen til livet som «hjemmegående». Alt føles mye større og ting er vanskeligere å gjennomføre. Før jeg kom meg ut i arbeidslivet og "bare" gikk hjemme, så var det et mareritt å holde orden, det fløt overalt. Nå som vi er i full jobb begge to, er det stort sett(har barn, så blir aldri plettfritt🤣) alltid ryddig og orden. Orker mye mer hjemme nå🤗

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (56 minutter siden):

Velkommen til livet som «hjemmegående». Alt føles mye større og ting er vanskeligere å gjennomføre. Før jeg kom meg ut i arbeidslivet og "bare" gikk hjemme, så var det et mareritt å holde orden, det fløt overalt. Nå som vi er i full jobb begge to, er det stort sett(har barn, så blir aldri plettfritt🤣) alltid ryddig og orden. Orker mye mer hjemme nå🤗

Hun har nok det slik ja🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (2 timer siden):

Hun har så fascinerende late dager men i hennes verden jobber hun nok masse🙈😅

Hun greier å lage forbausende mye ut av forbausende lite innhold. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (20 timer siden):

Hun greier å lage forbausende mye ut av forbausende lite innhold. 

I dag har hun strøket klær. Hard dag på jobb.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at hun skal være med på bloggerne nå eller nå tv iallefall siden hun nesten ikke har snappet noe i høst slik hun har brukt og kommer tilbake nå nærmere jul? Hun nevnte på snap i kveld at det var noe hun kun fortelle i desember og er vel da det blir lagt ut om neste sesong eller andre tv nyheter for nyåret. Bare en tanke som slo meg for har jo nesten bare vært reklame siden sommeren på storyene hennes. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt morsomt at hun sier at det er kaos i huset når det rotete oppå noen ting, som bord og sånt😂 Lurer på om det har slått henne at færre ting hadde hjulpet mtp rot?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonyym97 skrev (32 minutter siden):

Bloggerne på Sara😍

så det der. Visste det når hun nevnte noe hun ville fortelle men ikke kunne. Hun har jo vært så av de siste mnd.🙈 Ikke rart nå da, hun har jo mått ha skjult kamerafolket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (55 minutter siden):

Tror dette blir en kjedelig sesong. Sara og Monica 

Ser ikke på bloggerne jeg altså. Men ingen av de to har vel noe særlig å tilføye. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10ur skrev (6 timer siden):

Blogg, Instagram, Snapchat, podcast, egne klesmerker, bøker, og bloggerne…. Glemte jeg noe nå? 🥱🥱

Skikkelig heldig og flink er hu!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10ur skrev (10 timer siden):

Blogg, Instagram, Snapchat, podcast, egne klesmerker, bøker, og bloggerne…. Glemte jeg noe nå? 🥱🥱

Blir vel eget sminkemerke snart nå 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...