Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvordan dere kan engasjere dere og bli så provoserte over hvem som vant og hva hun gjorde på Vixen. Vixen er den største bløffen som finns, og er glemt så fort Halloween er overstått og jula står for tur. Ikke før folk begynner å tigge etter stemmer igjen til neste år er det noen som bryr seg om Vixen. Sånn utenom influencerene selv. 

 

Herregud, for et kleint opplegg. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BethD skrev (8 timer siden):

man blir halshugget om man spekulerer om diagnosen, sånn at du vet det 😅

Men jeg har jo en del tanker selv men de får jeg holde for meg selv ☺️

Jøss. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde vi levde i 2021, kan man ikke lage seg ett kostyme med noe man har isteden for å kjøpe syntetiske «engangs» kostymer... 🙄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iansak skrev (36 minutter siden):

Trodde vi levde i 2021, kan man ikke lage seg ett kostyme med noe man har isteden for å kjøpe syntetiske «engangs» kostymer... 🙄

Tenkte det samme, hun som har så mye klær og alt fra før av også... Litt flaut da hun selv skal ha det til at hun er så miljøbevisst🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk å ha en jobb som består i å lage Snapchat videoer. Hørt når barna spør: «Mamma, hva jobber du med?» « Jo mamma filmer seg selv og legger det ut på snap slik at alle ka se meg.»  Jeg er så takknemlig for å ha en jobb med mening. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (1 time siden):

Tenk å ha en jobb som består i å lage Snapchat videoer. Hørt når barna spør: «Mamma, hva jobber du med?» « Jo mamma filmer seg selv og legger det ut på snap slik at alle ka se meg.»  Jeg er så takknemlig for å ha en jobb med mening. 

Jeg er takknemlig for å ha en jobb jeg trives i, som gir meg penger til å leve og til å betale skatt til felleskapet🙏🏻  Samme om det er meningsfylt eller ei. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (På 26.10.2021 den 6.09):

For ikke å snakke om de JÆÆÆÆÆÆVLA wearefit klærne. Å Gud hjelpe meg så lei jeg er av de…

De er faktisk ganske bra 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (På 26.10.2021 den 9.39):

Det er vel så godt som ingen ME-pasienter som kjenner seg igjen i henne lengre. 
 

Etter som jeg har skjønt det, så kan ME i 3-5% av tilfellene "brenne" ut av seg selv? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HøOmPø skrev (1 time siden):

De er faktisk ganske bra 

Mine krympa i vask på 30C og ble ubrukelige 🤷‍♀️ Ett par tights 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Gasellen said:

Mine krympa i vask på 30C og ble ubrukelige 🤷‍♀️ Ett par tights 

Mine tålte vask på 60. Kanskje jeg skal prøve å vaske den for store bhen på 30 for å se om den krymper?🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (3 timer siden):

Jeg er takknemlig for å ha en jobb jeg trives i, som gir meg penger til å leve og til å betale skatt til felleskapet🙏🏻  Samme om det er meningsfylt eller ei. 

Da er vi nok ulike der. Jeg trenger å ha en jobb med mening. Men ulikheter er jo bra😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hilde444 skrev (7 minutter siden):

Da er vi nok ulike der. Jeg trenger å ha en jobb med mening. Men ulikheter er jo bra😊

Jobb med menig og som er samfunnsnyttig trenger jeg. Ingen hadde merket noe hvis «influencerne» ble borte. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (14 minutter siden):

Jobb med menig og som er samfunnsnyttig trenger jeg. Ingen hadde merket noe hvis «influencerne» ble borte. 

Jo, statskassen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (5 timer siden):

Mine tålte vask på 60. Kanskje jeg skal prøve å vaske den for store bhen på 30 for å se om den krymper?🤷‍♀️

Do it 😂

Tightsen satt som støpt før vask, så henten må det ha vært noe galt med dem eller så la jeg på meg 12 kg på 6 timer 🤷‍♀️😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...