Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Nussepus skrev (2 timer siden):

Utrolig artig at de tror dette er noe stort😂

Det er jo ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen der da🙈😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonyym97 skrev (4 minutter siden):

Går det ann å se vixen et sted?

Vel… du kan jo se den på ca alle de involverte’s Snapchat 

 

😂

 

fy faen så dumt. Tenke seg å stå der i en hotell gang hvor samtlige skal snappe «daaaa er vi klare for VIXEEEEEN WOOOHOOOOO». 
Og alle må gjøre det 4-5 ganger for alle har sine kanaler som må fylles opp😂😂😂🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sissihøa skrev (4 timer siden):

Jeg har dessverre? falt helt av når det kommer til Sara. Hun var kjempe god på å lage godt innhold og var en glede å følge veldig lenge. Nå har hun blitt en del av den overfladiske influencergjengen og alt handler om penger, prestisje og dårlig innhold. Jeg har fått nok, takk for meg. 

Jeg er så enig med deg.. Synes det var så fint og følge henne på snapchat, IG før men nå er det jo ikke annet enn reklame eller klaging om alt hun har og gjøre

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (1 time siden):

Vel… du kan jo se den på ca alle de involverte’s Snapchat 

 

😂

 

fy faen så dumt. Tenke seg å stå der i en hotell gang hvor samtlige skal snappe «daaaa er vi klare for VIXEEEEEN WOOOHOOOOO». 
Og alle må gjøre det 4-5 ganger for alle har sine kanaler som må fylles opp😂😂😂🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️

Dette er så falskt. Så påtatt. Foreslår heller at familien Nyhus fokuserer på å levere noe fornuftig i de babybox’ene de selger… Utrolig mye negative tilbakemeldinger nå. Minner litt om Villa Paprika…

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonyym97 skrev (1 minutt siden):

Hun vant livsstil-kategorien😍 Så glad på hennes vegne!!

Er så glad jeg nå at jeg tror neppe jeg får sove i natt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den prisen er så ufortjent.👎🏻 SE leverer ikke noe annet enn reklame og annet tragisk innhold. Hanna-Martine var en så mye mye mer verdig vinner i den kategorien🌟 fucka bransje på så mange måter!😑

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (4 minutter siden):

Er så glad jeg nå at jeg tror neppe jeg får sove i natt. 

Glad du ikke er venninna mi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (14 timer siden):

Åh jeg er så sjalu på dere som bare kan gå til frisøren og trene i arbtiden og ha hjemmekontor "ta igjen" en time senere og sånn 😩

Jeg har timesbetalt og stempler inn og ut og jobber i fabrikk.. Bare å glemme sånne goder. Må jeg gjøre noe utenfpr fabrikken må jeg stemple ut og får mindre betalt, enkelt og greit.

Men de på kontoret, de har fastlønn og får holde på sånn.. 

Hadde jeg kunne hadde jeg heller laget reklamesnutter og styrt dagene selv jeg også.. Så skjønner influencere godt. 

Har du tatt noe utdannelse da? Hvis du ikke ønsker å jobbe i fabrikk mener jeg. Du kan jo eventuelt se på om det er noen studier du kan ta. Heller studere og få seg den jobben man vil ha enn å leve livet på sosiale medier. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (24 minutter siden):

Hun vant livsstil-kategorien😍 Så glad på hennes vegne!!

Det var supert og det fortjente hun :) Jeg er også glad på hennes vegne :) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun blir intervjuet nå av dagbladet nå. Å hun virker ganske full? Iallefall på måten hun snakker på og skal forklare grunn til hun har vunnet osv. 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

supermamz skrev (2 minutter siden):

Ser hun blir intervjuet nå av dagbladet nå. Å hun virker ganske full? Iallefall på måten hun snakker på og skal forklare grunn til hun har vunnet osv. 🙈

Det er vell de fleste der?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (6 minutter siden):

Ser hun blir intervjuet nå av dagbladet nå. Å hun virker ganske full? Iallefall på måten hun snakker på og skal forklare grunn til hun har vunnet osv. 🙈

Hahaha, jeg døøøør👏🏻👏🏻😂😂😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (8 minutter siden):

Det er vell de fleste der?

Ja det skjønner jeg også, men de andre som blir intervjuet har en helt annen "holdning" eller klarer å skjule det mer da😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

supermamz skrev (1 time siden):

Ser hun blir intervjuet nå av dagbladet nå. Å hun virker ganske full? Iallefall på måten hun snakker på og skal forklare grunn til hun har vunnet osv. 🙈

Kanskje hun bare sliter med å forklare grunn til seieren? Jeg kommer ikke på en ivertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (8 minutter siden):

Kanskje hun bare sliter med å forklare grunn til seieren? Jeg kommer ikke på en ivertfall. 

Nå må du gi deg da. Hun er jo en super ambassadør for bruk og kast livsstilen. Du er så kritisk asså BethD😳

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Nussepus said:

Nå må du gi deg da. Hun er jo en super ambassadør for bruk og kast livsstilen. Du er så kritisk asså BethD😳

BethD og Nussepus👏😂😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervjuet med rød løper var bare veldig flaut🥴 enten så hadde hun fått litt too much innabords eller så var hun ekstremt høy på seg selv etter å ha vunnet🤢 Livsstil prisen meg hardt i ræva. Og hva er det teite Halloween opplegget i bakgrunnen i videoene hun legger ut?🤔 en slags reklame for Halloween stæsjet på europris? Nille? Hun er jo så innmari god på reklamering..😒

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...