Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

EmVeeJee skrev (49 minutter siden):

Så stygge dere er! Å sitte å diskutere diagnose og hvor reell den er eller ikke hører ikke hjemme noen steder. 

Hun er bedre og hun har skapt sin egen arbeidsplass hvor hun bestemmer selv arbeidstid og mengde, noe som er perfekt for en med ME. 

Vi har ingenting med helsen hennes å gjøre og jeg ser virkelig opp til mennesker som gjør det beste ut av hva de har mulighet til. 

 

Hun deler jo åpent om helsa si så da er det klart den kan bli ett tema en tråd om henne. 

Ikke tolk alt som stygt ment. 
Alle er glad hun har blitt bedre. 
Og hun får flere klikk og følgere fra tråder som denne. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir så latterlig dumt at det kommer en anonym person inn her og sier «jeg kjenner henne», så blir alt denne sier tatt som fakta😅 

Hadde en annen skrevet det samme, men fortalt hvor syk hun har vært, så ville det vært snakk om bevis og hele pakka👀

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan disse kan kalles influensere er en gåte for meg. Når jeg dessverre ser eller hører disse, ved en uheldighet, så tenker jeg heller på ett heftig influensa virus. Ett som har affisert sensitive soner i toppen av kroppen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rapportert samtlige innlegg her inne med rykter og spekulasjon om sykdom og helsetilstand. Hold dere for gode for sånt piss. Flaut å lese det dere skriver. Er da nok av andre ting å kritisere. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Sykt mye å gjøre, ligger etter» «imorgen er det Oslo og frisør, så kan ikke jobbe».. Hva med å heller jobbe enn frisør? Evt jobbe hos frisør? Evt jobbe istedet for å tulle rundt på snap og IG med skumle masker🤷🏻‍♀️

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (2 minutter siden):

«Sykt mye å gjøre, ligger etter» «imorgen er det Oslo og frisør, så kan ikke jobbe».. Hva med å heller jobbe enn frisør? Evt jobbe hos frisør? Evt jobbe istedet for å tulle rundt på snap og IG med skumle masker🤷🏻‍♀️

Men hun jobber jo ikke. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmVeeJee skrev (På 18.10.2021 den 10.00):

Så stygge dere er! Å sitte å diskutere diagnose og hvor reell den er eller ikke hører ikke hjemme noen steder. 

Hun er bedre og hun har skapt sin egen arbeidsplass hvor hun bestemmer selv arbeidstid og mengde, noe som er perfekt for en med ME. 

Vi har ingenting med helsen hennes å gjøre og jeg ser virkelig opp til mennesker som gjør det beste ut av hva de har mulighet til. 

 

Jeg er enig med deg. Det er stygt gjort å diskutere diagnosen hennes. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (12 minutter siden):

«Sykt mye å gjøre, ligger etter» «imorgen er det Oslo og frisør, så kan ikke jobbe».. Hva med å heller jobbe enn frisør? Evt jobbe hos frisør? Evt jobbe istedet for å tulle rundt på snap og IG med skumle masker🤷🏻‍♀️

Skjønner ikke greia med disse maskene? Har hun sagt noe om hvorfor hun gjør det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en hard dag på jobb. Litt usikker på hva den har bestått av men knallhard var den hvertfall. Resten av uken kommer til å bli skikkelig hektisk og bestå av masse jobb. Blant annet i morgen hvor hele dagen går til frisørbesøk. Litt interessant og til dels søtt hvordan hun definerer jobb😅 Den dama burde hatt seg en vanlig 08-16 jobb. Sånn seriøst.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 time siden):

Men hun jobber jo ikke. 

Hun betaler sikkert mer i skatt enn mange du kjenner🤷🏻‍♀️

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (2 minutter siden):

Hun betaler sikkert mer i skatt enn mange du kjenner🤷🏻‍♀️

Det er helt greit og 👏🏻👏🏻 Til det. Men hun aner fortsatt ikke hva det er å ha en jobb. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (Akkurat nå):

Det er helt greit og 👏🏻👏🏻 Til det. Men hun aner fortsatt ikke hva det er å ha en jobb. 

Man skatter om man jobber, så joda - hun har en jobb. Flere også faktisk. Hun driver et AS, skriver bok og driver klesmerke. Kanskje ikke det du definerer som «jobb», men en jobb er det. Så kan du få mene akkurat hva du vil om jobbens mening, men det er nå så. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (Akkurat nå):

Man skatter om man jobber, så joda - hun har en jobb. Flere også faktisk. Hun driver et AS, skriver bok og driver klesmerke. Kanskje ikke det du definerer som «jobb», men en jobb er det. Så kan du få mene akkurat hva du vil om jobbens mening, men det er nå så. 

Når man Jan velge å dra til frisør istedet for å «jobbe» så kan det ikke defineres som jobb nei. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (3 minutter siden):

Når man Jan velge å dra til frisør istedet for å «jobbe» så kan det ikke defineres som jobb nei. 

Alle kan velge det, man tar da fri fra jobb. Og det er det hun da gjør. Dumt er det jo, i all tid hun syter over å henge etter med jobb - men det er jo noe hun må ordne opp i senere..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maydis8 skrev (På 18.10.2021 den 21.41):

Har rapportert samtlige innlegg her inne med rykter og spekulasjon om sykdom og helsetilstand. Hold dere for gode for sånt piss. Flaut å lese det dere skriver. Er da nok av andre ting å kritisere. 

Fullstendig enig. Jeg syns det skal være plass for å diskutere sykdommen hennes til en viss grad, men da på generelt grunnlag og med dokumenterte kilder og ikke "mine opplevelser eller min nabos opplevelser", men å komme inn med noe som liksom er fasiten og påstå at man vet så sykt godt fordi *sett inn grunn*, det er bare flaut. Og flaut for de som går fem på og ikke forstår poenget med en anonym bruker og kildekritikk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske rart og absurd at noen forsvarer det hun driver med og sier det faktisk er jobb 😂 

Sånn kontra når jeg er på jobb i helsevesenet i 10 timer uten pause, jeg må flire 😂 

Og kjenner jeg nesten blir forbanna men skal heller unngå det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, BethD said:

Ganske rart og absurd at noen forsvarer det hun driver med og sier det faktisk er jobb 😂 

Sånn kontra når jeg er på jobb i helsevesenet i 10 timer uten pause, jeg må flire 😂 

Og kjenner jeg nesten blir forbanna men skal heller unngå det

Jeg tenker det er mange forskjellige jobber der ute. Ikke alle passer til alt, men så lenge jobb er det beste ordet for innsats/arbeid man gjør for inntekt er det hun gjør jobb. Eller har du et bedre ord? Jeg kommer ikke på noe bedre ord, så for meg er det hun driver med en jobb.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...