Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Beklager. Men la oss snakke litt om den VOLDSOMME eksponeringene denne frøkna driver med! Jeg er sjokkert. Oppdaget kontoen for et par uker siden. 

Hun mottar masse  interiør til diverse rom, klær til seg selv. Men barna MÅ altså med for og fremme klær til voksne fra  Junkyard (?) eller interiør til stua. 😨 flere som har bitt seg merke i denne kontoen og eksponering? Eller er jeg alene?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Anonym1990. skrev:

Beklager. Men la oss snakke litt om den VOLDSOMME eksponeringene denne frøkna driver med! Jeg er sjokkert. Oppdaget kontoen for et par uker siden. 

Hun mottar masse  interiør til diverse rom, klær til seg selv. Men barna MÅ altså med for og fremme klær til voksne fra  Junkyard (?) eller interiør til stua. 😨 flere som har bitt seg merke i denne kontoen og eksponering? Eller er jeg alene?

Nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym1990. skrev:

Beklager. Men la oss snakke litt om den VOLDSOMME eksponeringene denne frøkna driver med! Jeg er sjokkert. Oppdaget kontoen for et par uker siden. 

Hun mottar masse  interiør til diverse rom, klær til seg selv. Men barna MÅ altså med for og fremme klær til voksne fra  Junkyard (?) eller interiør til stua. 😨 flere som har bitt seg merke i denne kontoen og eksponering? Eller er jeg alene?

Jeg har diskutert med hun før. Jeg stille spørsmål ved eksponering og slikt. Hun er jo ufør (mener jeg på). Og klarer ikke jobbe. Så dette er jobben hennes. Hun mente det er bra for barna 🙄 Fulgte en gruppesnap der ho var med, da ble det lagt ut bilde av avføringen til minste. Trur ikke hun er så kjempesmart i valgene hun tar.....

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lyspæææra skrev:

Jeg har diskutert med hun før. Jeg stille spørsmål ved eksponering og slikt. Hun er jo ufør (mener jeg på). Og klarer ikke jobbe. Så dette er jobben hennes. Hun mente det er bra for barna 🙄 Fulgte en gruppesnap der ho var med, da ble det lagt ut bilde av avføringen til minste. Trur ikke hun er så kjempesmart i valgene hun tar.....

Jeg får bakoversveis. 

Ser hun også legger ut slike tavler med forskjellig tekst. Helt ok og dele slikt, men så unaturlig og legge ut at du har dårlig tid i hverdagen (bare et eksempel) men står fullt sminket og ser smashing ut ellers. 

Hun filmer flere ganger under måltider også. Altså legg fra deg telefonen under måltidene da ! Snakk om og blottlegge barna og være mere fokusert på og holde en Instagram gående fremfor og være tilstede og nyte barndommen til ungene dine. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lama_Drama skrev:

Dette lukter reklame.

Det trur jeg ikke. Ho har jo ekstremt mange følgere og det blir jo kasta spons etter ho 😏 Og ho tåler ikke en diskusjon, iallefall når jeg prøvde. Så tviler på ho legger opp til det selv 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym1990. skrev:

Jeg får bakoversveis. 

Ser hun også legger ut slike tavler med forskjellig tekst. Helt ok og dele slikt, men så unaturlig og legge ut at du har dårlig tid i hverdagen (bare et eksempel) men står fullt sminket og ser smashing ut ellers. 

Hun filmer flere ganger under måltider også. Altså legg fra deg telefonen under måltidene da ! Snakk om og blottlegge barna og være mere fokusert på og holde en Instagram gående fremfor og være tilstede og nyte barndommen til ungene dine. 

Jeg har helt sluttet å følge ho! Og dårlig tid? Ho er hjemme😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lyspæææra skrev:

Jeg har helt sluttet å følge ho! Og dårlig tid? Ho er hjemme😂

Ikke sant. Nei jeg blir ikke lenge på den «følger listen». Men helt sjokkerende at alt skal deles. Alt. Alt fra tenner, til klesstørrelser på barna. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym1990. skrev:

Ikke sant. Nei jeg blir ikke lenge på den «følger listen». Men helt sjokkerende at alt skal deles. Alt. Alt fra tenner, til klesstørrelser på barna. 

Og avføring. Med bilde av ungen med drit oppover ryggen 😳

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lyspæææra skrev:

Og avføring. Med bilde av ungen med drit oppover ryggen 😳

Synd at hun først er blitt uføre (?) -  hvis det er rett. For så og gå hjemme og bygge opp en konto på barnas bekostning og tjene tusenvis av kroner. Da kunne du også hatt en jobb, en ordentlig jobb, spør du meg. Snakk om og lure systemet. Det er jo nettopp slike tilfeller som gjør at uføre får et lys over seg som ikke er helt heldig. For ingen jobber jo så hardt og mye som influensere, som dem selv sier. Har jo aldri ferie dem stakkars.

Endret av Anonym1990.
  • Liker 47
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym1990. skrev:

Synd at hun først er blitt uføre (?) -  hvis det er rett. For så og gå hjemme og bygge opp en konto på barnas bekostning og tjene tusenvis av kroner. Da kunne du også hatt en jobb, en ordentlig jobb, spør du meg. Snakk om og lure systemet. Det er jo nettopp slike tilfeller som gjør at uføre får et lys over seg som ikke er helt heldig. For ingen jobber jo så hardt og mye som influensere, som dem selv sier. Har jo aldri ferie dem stakkars.

Ja. Skal ikke garantere at hun er ufør. Mulig ho var på aap eller noe. Lite jobbing iallefall 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lyspæææra skrev:

Ja. Skal ikke garantere at hun er ufør. Mulig ho var på aap eller noe. Lite jobbing iallefall 😉

Skjønte hva du mente. Men fremdeles helt sykt. Ingenting kan uansett forsvares når du bruker barna som reklameplakat. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt henne i noen år, og hu har ME derfor er ufør, og hun har sagt selv at alt planlegges, bilder og diverse. Ingenting taes på sparket, men kontoen hennes var interiør konto når jeg begynte å følge henne og så begynte hu å ekspondere barna sine mer når hu minste ble født i fjor. Når det gjelder spons så har hu selv sagt at hu har spurt samarbeidspartner om spons og samarbeid, hu har ikke fått det kastet etter seg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Litenoggod skrev:

Jeg har fulgt henne i noen år, og hu har ME derfor er ufør, og hun har sagt selv at alt planlegges, bilder og diverse. Ingenting taes på sparket, men kontoen hennes var interiør konto når jeg begynte å følge henne og så begynte hu å ekspondere barna sine mer når hu minste ble født i fjor. Når det gjelder spons så har hu selv sagt at hu har spurt samarbeidspartner om spons og samarbeid, hu har ikke fått det kastet etter seg. 

Jaja. Følger man story står hu på for disse bildene hver dag. Rene studioet hver gang bilder skal tas. Kan umulig være sunt for et barn på 4(?) og en på 1 (?) og være så mye bak et kamera. De vil jo huske sin barndom som «mamma med mobil». 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun legger ut fine bilder av barna, ikke noe jeg tror de vil reagere på. Og siden det er mindre bilder med eldste nå vil jeg tro det fordi han blir med når han føler for det. 

 

Synes ikke dette er eksponering som er fælt. Synes bildene Anna Rasmussen legger ut er mye verre. 

I alle fall ikke noe som er verdt en tråd. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Eikenøtt skrev:

Hun legger ut fine bilder av barna, ikke noe jeg tror de vil reagere på. Og siden det er mindre bilder med eldste nå vil jeg tro det fordi han blir med når han føler for det. 

 

Synes ikke dette er eksponering som er fælt. Synes bildene Anna Rasmussen legger ut er mye verre. 

I alle fall ikke noe som er verdt en tråd. 

Denne dama deler flere bilder av barna en hva Anna gjør. Story, reklame, instgram, Snapchat osv. Så og dele møkka til barnet ditt er mindre ille? Nei vet du hva. 

Sønnen er med på utrolig mye han også. Denne dama er ekstrem. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Anonym1990. skrev:

Denne dama deler flere bilder av barna en hva Anna gjør. Story, reklame, instgram, Snapchat osv. Så og dele møkka til barnet ditt er mindre ille? Nei vet du hva. 

Sønnen er med på utrolig mye han også. Denne dama er ekstrem. 

Jeg kan bare ta utgangspunkt i det som ligger på Instagram per nå, og så ingenting jeg reagerte på eller syntes var ille. 

 

Anna har ved flere anledninger tatt bilder jeg ha reagert på og som jeg synes er upassende, og derfor synes jeg der er verre. 

 

Reklame og rabatter deler alle "influencere" på Instagram/YouTube/Snapchat - det er der pengene og godene kommer ifra, det er rett og slett en del av gamet - og annonse på klær, barnevogner og kavli smøreost synes jeg heller ikke er utrolig oppsiktsvekkende. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en av mange store IG-influensere som er full av spons i hue og ræva men som ikke følger regelverket for merking av reklame. Det jeg lurer mest på er om de faktisk skatter av inntekten som de skal..

Sara Emilie, FrkEinevoll og LinnAntonie er blant de værste. Sistnevnte er desidert værst på merking. Alle tjener de penger på eksponering av barna. 

Endret av Miss.Wildfox
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Hun er en av mange store IG-influensere som er full av spons i hue og ræva men som ikke følger regelverket for merking av reklame. Det jeg lurer mest på er om de faktisk skatter av inntekten som de skal..

Sara Emilie, FrkEinevoll og LinnAntonie er blant de værste. Sistnevnte er desidert værst på merking. Alle tjener de penger på eksponering av barna. 

Ifølge ho så har ho oppretta konto til barna der dei får "lønn" når dei har vært med på bilder/video.

Syns uansett det er helt tullete å tjene penger på barna sine! Og LinnAntonie har jo alt sponsa! Fra klær til godteri 🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at hun deler alt for mye om/av barna. 

Men ang det med uføre, så er hun uføre pga ME. Nå jobber hun med Instagram og har «pause» i uføretrygda for å teste om dette er en jobb hun kan fungere I. 

Akkurat dette synes jeg er fantastisk at nav endelig har begynt å gå med på(gjelder alle jobber, ikke bare Instagram selvfølgelig. At uføre kan prøve seg i jobb, Evt jobbe i perioder for så å gå tilbake til uføretrygd når/hvis det ikke funker mer). ME er en grusom sykdom, så selv om hun nå jobber fullt med Instagram er det absolutt ikke sikkert hun hadde fungert i en «normal» jobb. 

  • Liker 31
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...