Harnoejegvilsi Skrevet 2 timer siden #56341 Skrevet 2 timer siden Anonym_2024 skrev (43 minutter siden): At kundene fortsatt har tillit til denne bedriften er helt uforståelig. Det er stort sett kaos og brutte løfter som kommer fra denne kanten. Men….Blir man sur om Cubus går tom for merinoull? Nei! Fordi de lover seg ikke bort. De reklamerer, men spiller ikke på en nærhetsfølelse. Det er ikke et evigvarende prosjekt Sara holder på med. Det er raske penger, og det må folk begynne å forstå. 3 3
Anemoi Skrevet 2 timer siden #56342 Skrevet 2 timer siden Ingen dag uten barneeksponering… 😝 SET sier at hun ikke vil snakke personlig om diagnosen som de fikk i hus for 3 år siden, for da blir det eksponering, Enten er hun bevisst glemsk eller reelt glemsk, jeg vet ikke hva som er verst. 😅 For den gang da fortalte hun det meste, både tidspunkt, sted, utløsende årsaker, symptomer, behandling, kontroller og hvordan familien taklet hverdagene. Kanskje nye følgere går på dagens sminkede versjon, men de av oss som har fulgt SET lenge - vi vet hva som er bløff og ikke… 3 1
Interiørgla Skrevet 2 timer siden #56343 Skrevet 2 timer siden elskersommer skrev (1 time siden): Hun må slutte å ta ut alt utbytte.. firma har tatt ut 25 millioner på 3 år🙈 hva med å bygge opp egenkapitalen? Nå er nok ikke SET alene om å ta ut utbytte. Husk hun eier kun 50% av careless. Tenker nok noen andre også nyter godt av raske penger 1
Interiørgla Skrevet 2 timer siden #56344 Skrevet 2 timer siden Anemoi skrev (20 minutter siden): Ingen dag uten barneeksponering… 😝 SET sier at hun ikke vil snakke personlig om diagnosen som de fikk i hus for 3 år siden, for da blir det eksponering, Enten er hun bevisst glemsk eller reelt glemsk, jeg vet ikke hva som er verst. 😅 For den gang da fortalte hun det meste, både tidspunkt, sted, utløsende årsaker, symptomer, behandling, kontroller og hvordan familien taklet hverdagene. Kanskje nye følgere går på dagens sminkede versjon, men de av oss som har fulgt SET lenge - vi vet hva som er bløff og ikke… Det ble vel også snappet fra rommet på sykehuset ? 2 1
Anemoi Skrevet 1 time siden #56345 Skrevet 1 time siden Interiørgla skrev (5 minutter siden): Det ble vel også snappet fra rommet på sykehuset ? Litt, såpass at man skjønte hvilken diagnose det dreide seg om. Men det meste kom i ettertid.
elskersommer Skrevet 1 time siden #56346 Skrevet 1 time siden Interiørgla skrev (8 minutter siden): Nå er nok ikke SET alene om å ta ut utbytte. Husk hun eier kun 50% av careless. Tenker nok noen andre også nyter godt av raske penger Ja.. var derfor jeg skrev at firma tok ut utbytte. Tenkte da på SE og Reme. Å de har jo lov til det🙂 1
Sommersalat Skrevet 1 time siden #56347 Skrevet 1 time siden Anemoi skrev (1 time siden): Dette har SET gjentatt mange ganger, de som hadde kjøpt burgunder jakke, kunne forhåndsbestille og hadde førsteretten til bukse i samme farge. Så jeg skjønner godt at kundene blir skuffet og følger de er blitt lovt noe som de ikke fikk. Og SET feier det bort med at sånn er det bare, dette avler ikke særlig tillit til henne som bedriftseier. Hun burde vært ærlig om at de hadde mindre antall bukser enn jakker. Sånn som ting ble lagt frem oppfattet folk at alle som ville ha bukse fikk kjøpt. 2 2
Era Vulgaris Skrevet 1 time siden #56349 Skrevet 1 time siden Maiken2025 skrev (22 minutter siden): Er disse klærne så populære 😳. ? Det virker som hun har en veldig trofast kjerne med mennesker som sitter klare til å kjøpe absolutt alt hun har til salgs. 4 1
Pepssi Skrevet 1 time siden #56350 Skrevet 1 time siden Anemoi skrev (2 timer siden): Dette har SET gjentatt mange ganger, de som hadde kjøpt burgunder jakke, kunne forhåndsbestille og hadde førsteretten til bukse i samme farge. Så jeg skjønner godt at kundene blir skuffet og følger de er blitt lovt noe som de ikke fikk. Og SET feier det bort med at sånn er det bare, dette avler ikke særlig tillit til henne som bedriftseier. Ja det er jeg enig i. Det er flere ganger faktisk at hun har sagt at de som hadde kjøpt jakkene skulle få forhåndsbestille 3 1
Minimeg1234 Skrevet 1 time siden #56351 Skrevet 1 time siden Sommersalat skrev (33 minutter siden): Hun burde vært ærlig om at de hadde mindre antall bukser enn jakker. Sånn som ting ble lagt frem oppfattet folk at alle som ville ha bukse fikk kjøpt. Enig med deg. Jeg var sikker på at alle som kjøpte jakka også fikk mulighet til å kjøpe buksa. Her har hun et forklaringsproblem som hun ikke kommer unna med. Hjelper ikke at det også er fint med sort bukse. 2
Nussepus Skrevet 1 time siden #56352 Skrevet 1 time siden Stargaze skrev (På 13.11.2025 den 11.41): Ja, at hun ikke, i en alder av 33, vet om TSS sier noe om hvilket nivå hun er på. Og mange av beundrerne hennes er nok på samme sted mentalt og har nok heller ikke hørt om det. 2 1
elskersommer Skrevet 25 minutter siden #56353 Skrevet 25 minutter siden Minimeg1234 skrev (36 minutter siden): Enig med deg. Jeg var sikker på at alle som kjøpte jakka også fikk mulighet til å kjøpe buksa. Her har hun et forklaringsproblem som hun ikke kommer unna med. Hjelper ikke at det også er fint med sort bukse. Er enig i att svart passer fint til burgunder men skjønner også at noen blir skuffa når det er burgunderrød de ville ha. Synd SE bare feier det bort 2
elskersommer Skrevet 18 minutter siden #56354 Skrevet 18 minutter siden Synes virkelig hun driter seg ut når det kommer til disse buksene🙄 Bilde fra SE sin Snapchat 3
Era Vulgaris Skrevet 11 minutter siden #56355 Skrevet 11 minutter siden elskersommer skrev (5 minutter siden): Synes virkelig hun driter seg ut når det kommer til disse buksene🙄 Bilde fra SE sin Snapchat Hun tar som alltid ansvar, ser jeg. 3
Angel75 Skrevet 10 minutter siden #56356 Skrevet 10 minutter siden elskersommer skrev (7 minutter siden): Synes virkelig hun driter seg ut når det kommer til disse buksene🙄 Bilde fra SE sin Snapchat Ja, hun dreit på draget, men nå prøver hun og ordne opp ser det ut som. Men det blir vel feil det også.
Minimeg1234 Skrevet 1 minutt siden #56357 Skrevet 1 minutt siden (endret) Angel75 skrev (9 minutter siden): Ja, hun dreit på draget, men nå prøver hun og ordne opp ser det ut som. Men det blir vel feil det også. Det er greit hun prøver å ordne opp og det er bra. Jeg hadde blitt kjempe sint om jeg hadde forventet å kunne kjøpe en bukse i samme farge også er det ikke nok til at jeg kan få det. Disse jakkene er solgt ved å si at man har forkjøpsrett på buksene i samme farge. Her hadde jeg ønsket å heve kjøpet. Endret akkurat nå av Minimeg1234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå