Maiken2025 Skrevet 1 time siden #56021 Skrevet 1 time siden Troy har jo vist flere ganger at han har empati og omsorg for mye. Både folk og dyr. Synes han er fin for han reagerer på disse som drar inn barna sine inn i denne verden. Dette liker nok ikke Sara. 2 8
Angel75 Skrevet 1 time siden #56022 Skrevet 1 time siden Roe skrev (3 minutter siden): Regner med at Finansavisen sørger for korrekte opplysninger i egne artikler.. Hadde noen andre lagt ut det bildet hadde de sikkert trodd på det. 2
Minimeg1234 Skrevet 49 minutter siden #56023 Skrevet 49 minutter siden Maiken2025 skrev (28 minutter siden): Troy har jo vist flere ganger at han har empati og omsorg for mye. Både folk og dyr. Synes han er fin for han reagerer på disse som drar inn barna sine inn i denne verden. Dette liker nok ikke Sara. Det har jeg sett også. Det er humor og alvor om hverandre og det er ofte temaer hvor influensere kan gjøre hva de vil uten å få konsekvenser. Barnslig av SE å reagere som hun gjør. Burde lært litt av Celine Ellefsen hvordan man kan møte dette. 3
Mallisaen Skrevet 46 minutter siden #56024 Skrevet 46 minutter siden Anemoi skrev (2 timer siden): Da har også jeg hørt/lest meg opp på snap. SET sier om Henrik Troy at hun blokkerte ham i fjor da han ertet henne fordi hun ba om stemmer til Vixen. (Det tålte hun ikke.) HT har over 80.000 følgere på Insta, men Sara hevder (sitat): «De som følger han, det er de som henger på Jod.. og KG.» 😂 Og videre sier hun at HT fremmer nettroll-aktivitet «til de grader». Jeg syns det er ganske spesielt og banalt at SET kommer med så bastante påstander og mener hun eier sannheten… Hun gir seg ikke med det (sitat): «Sånne som han er grunnen til at mange kvinner sitter alene med dette. Og føler skam og føler seg ekle.» Henrik Troy er ifølge SE en som mobber «oss kvinner». Som kvinne selv skal jeg ha meg frabedt en slik stigmatiserende generalisering! Dette kommer fra en (av noen) genierklært influenser. 😉 Hun viser her ingen seriøsitet eller selvinnsikt når hun kan lire av seg slike påstander - tatt ut av luften, hentet fra eget hode, i sin lille boble, uten å kunne vise til annet enn egen snap - ingen tall, fakta eller dokumentasjon. Dette sier mye om seriøsiteten til denne influenseren… 😜 Jeg ble regelrett uvel, og ble skikkelig indignert- når jeg hørte på henne nå, snakke om HT og at de som fulgte han var noen "tåpelige sladrehøner" var ihvertfall sånn ord laget/tonefallet hennes låt. HT har svært mange oppegående, selvtenkende og opplyste følgere. Følgere som lurer fælt på hva som skjer i denne verden med disse influensere, som turer fram og blottlegger seg og eksponerer barn og i det hele tatt. Følgere som er konstruktivt kritiske. Så kommer denne SET og sier med sin mest nedlatende stemme " de som følger han er jo sånn og sånn mennesker (les: møkkafolk i hennes øyne). Nei nå Sara... Nå dumma du deg ut noe så j..... fysj, så liten og dum du ble i mine øyne nå! 😡😶🌫️ 2 6
Pepssi Skrevet 45 minutter siden #56025 Skrevet 45 minutter siden Line Victoria husby på Snapchat snakket før i kveld på snap om dette med tampongen og hvor viktig det er at Sara Emilie tok opp dette. Hun studerer til å bli sykepleier og har fordypet seg i bakterier i kroppen. Så hun gir Sara Emilie kudos for dette 2
Anemoi Skrevet 41 minutter siden #56026 Skrevet 41 minutter siden Det er enkelt å kjøpe følgere, både på snap og insta. Jeg har nylig sett viste eksempler på dette - hvor mange som kan kjøpes, på hvilke måter, hvordan overføringene kan gjøres og hva det koster mm. Det lærte meg at et følgertall like gjerne kan være falskt som sant. Så lenge det står et tall der, forholder jeg meg til det - men med kjempestor skepsis, høyst sannsynlig er det reelle følgertallet mye mindre. 1
Maiken2025 Skrevet 38 minutter siden #56027 Skrevet 38 minutter siden Anemoi skrev (2 minutter siden): Det er enkelt å kjøpe følgere, både på snap og insta. Jeg har nylig sett viste eksempler på dette - hvor mange som kan kjøpes, på hvilke måter, hvordan overføringene kan gjøres og hva det koster mm. Det lærte meg at et følgertall like gjerne kan være falskt som sant. Så lenge det står et tall der, forholder jeg meg til det - men med kjempestor skepsis, høyst sannsynlig er det reelle følgertallet mye mindre. Men må ikke følgere klikke inn på Snapchat for at de skal få penger?. Håper de tallene raser. 1
skeiv-ostepop Skrevet 24 minutter siden #56028 Skrevet 24 minutter siden Angel75 skrev (59 minutter siden): Dette har hun forklart, så den må du lenger på landet med. Og det var ikke snap. Ja hun har kommet med en forklaring, men den er ikke særlig troverdig. 2
Anemoi Skrevet 19 minutter siden #56029 Skrevet 19 minutter siden Henrik Troy slår steinhardt tilbake… 😉 (Over 80 tilbakemeldinger på en time, verdt å lese!) 2 1
Era Vulgaris Skrevet 18 minutter siden #56030 Skrevet 18 minutter siden Maiken2025 skrev (1 time siden): Troy har jo vist flere ganger at han har empati og omsorg for mye. Både folk og dyr. Synes han er fin for han reagerer på disse som drar inn barna sine inn i denne verden. Dette liker nok ikke Sara. Hun tåler jo overhodet ikke kritikk eller motbør. 1
elskersommer Skrevet 14 minutter siden #56031 Skrevet 14 minutter siden Angel75 skrev (1 time siden): Men du tror helt sikkert på hen som skrev at Sara hadde mistet noen tusen følgere over natta 🫠 Har jeg sagt det? 1
Angel75 Skrevet 4 minutter siden #56032 Skrevet 4 minutter siden Era Vulgaris skrev (12 minutter siden): Hun tåler jo overhodet ikke kritikk eller motbør. Det gjør visst ikke Troy heller. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå