Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Minimeg1234 skrev (11 minutter siden):

Godt salg for SE. Tror skoa er poppulære. 

Kult å sjå at Careless får besøk frå heile verda, men salget held seg tydeleg i 'bibelbeltet'. Ser ut til at lokal kultur framleis rår når det kjem til å faktisk handle.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minimeg1234 skrev (15 minutter siden):

Til dere som ikke følger. 

IMG_2510.jpeg

Er det for å vise "haterene" her inne ig trollene som skriver til henne på snap at hun klarer å gå ut døra? Ser ikke merket egenreklame noen sted da... 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (23 minutter siden):

De glassene var virkelig pene🙈🙈

Bildet fra SE sin Snapchat 

IMG_20251020_111948.jpg

Dette er nesten som ein magnet for kommentarar. Folk blir skikkeleg provoserte, nokon føler dei må forsvare influensaren, andre er berre klare for å rakke ned, og vips er kommentarfeltet fylt med ein debatt som handlar om alt anna enn glaset. Algoritmane elskar det, for jo meir aktivitet, jo meir synleg blir innlegget. Så sjølv om det heile starta med noko heilt trivielt, kan det bli ein heidundrande samtale. Negativ merksemd gir rett og slett meir engasjement enn ros, og det er derfor slike småting kan skape så stor støy.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (23 minutter siden):

De glassene var virkelig pene🙈🙈

Bildet fra SE sin Snapchat 

IMG_20251020_111948.jpg

Har aldri skjønt hvorfor folk med små barn ønsker seg glassrekkverk i trapp, alle vet jo at det blir sinnsykt mye fingermerker da. I tillegg ville jeg foretrukket at små unger hadde noe ordentlig å holde seg i. Vet ikke hvor høyt det rekkverket er, men husker mine ikke nådde opp på rekkverket vi hadde, så de holdt i stavene når de gikk ned, her er det jo ikke noe annet å holde i enn å la hendene gli langs glasset.

• Liker 9
Skrevet (endret)
Minimeg1234 skrev (35 minutter siden):

Til dere som ikke følger. 

IMG_2510.jpeg

Ja, som jeg skrev i ukesoppdateringen mtp barneeksponering, tur både lørdag og søndag. Det er jo trivelig! ☺️
Samtidig brukte SET anledningen til å eksponere yngstesønnen gjennom mange bilder i aktivitet i ulike situasjoner. Og hun reklamerte for og viste at både hun og samboeren var kledd i CL-klær. 

Endret av Anemoi
  • Nyttig 9
Skrevet
Donnap skrev (14 minutter siden):

Har aldri skjønt hvorfor folk med små barn ønsker seg glassrekkverk i trapp, alle vet jo at det blir sinnsykt mye fingermerker da. I tillegg ville jeg foretrukket at små unger hadde noe ordentlig å holde seg i. Vet ikke hvor høyt det rekkverket er, men husker mine ikke nådde opp på rekkverket vi hadde, så de holdt i stavene når de gikk ned, her er det jo ikke noe annet å holde i enn å la hendene gli langs glasset.

Det er jo fint med det rekkverket... Men det må pusses hver eneste dag. 

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (8 minutter siden):

Det er jo fint med det rekkverket... Men det må pusses hver eneste dag. 

Ja og jeg kunne aldri i verden tenkt meg til å ha noe som nå pusses om så hver eneste uke, med små barn i huset. Synes også det virker upraktisk for små unger, men godt mulig jeg tar feil. Jeg har vanlig rekkverk som ungene kan holde seg i når de går ned trappen,  jeg liker å ha det.

• Liker 4
Skrevet
Donnap skrev (4 minutter siden):

Ja og jeg kunne aldri i verden tenkt meg til å ha noe som nå pusses om så hver eneste uke, med små barn i huset. Synes også det virker upraktisk for små unger, men godt mulig jeg tar feil. Jeg har vanlig rekkverk som ungene kan holde seg i når de går ned trappen,  jeg liker å ha det.

Når barna er ca 6 år så er jo ikke dette et stort problem lengre, de bygde jo også huset mtp å bo dær lenge. Tre rekkverket til mine foreldre ser slitent ut etter 30 år og hadde nok hatt godt av oppussing eller utskifting, det er litt tiltak da så akkurat det valget skjønner jeg godt!  Glass er jo etter min mening hundre gang finere også.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
arnoyb skrev (4 minutter siden):

Når barna er ca 6 år så er jo ikke dette et stort problem lengre, de bygde jo også huset mtp å bo dær lenge. Tre rekkverket til mine foreldre ser slitent ut etter 30 år og hadde nok hatt godt av oppussing eller utskifting, det er litt tiltak da så akkurat det valget skjønner jeg godt!  Glass er jo etter min mening hundre gang finere også.

Som sagt.. glass er fint men må pusses hver eneste dag x 2

• Liker 3
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (14 minutter siden):

Som sagt.. glass er fint men må pusses hver eneste dag x 2

Som sagt.. i max ca en femtedel av tiden man bor dær. (i allefall tiden man planlegger å bo dær)  Man har heldigvis forskjellig smak. Noen synes fingermerker en kort periode ikke er noe stress, andre synes en hakkete tretrapp er pent. Da har vi begge kommet med vår preferanse. 🙂   Jeg jobber med det i det daglige å ser at maaaange er enige i dette da...

Endret av arnoyb
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 time siden):

Er det for å vise "haterene" her inne ig trollene som skriver til henne på snap at hun klarer å gå ut døra? Ser ikke merket egenreklame noen sted da... 

Nei det var ikke det.  Jeg har sjeldent en baktanke med det jeg legger ut. 
Om det er vanlig vet ikke jeg ……

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Minimeg1234 skrev (1 minutt siden):

Nei det var ikke det.  Jeg har sjeldent en baktanke med det jeg legger ut. 
Om det er vanlig vet ikke jeg ……

Var selvfølgelig ikke innlegget ditt jeg mente, jeg mente selvfølgelig SET. 

• Liker 5
Skrevet
Anemoi skrev (1 time siden):

Da er vi ferdig med uke 42. Hver uke har jeg et lite håp om at barneeksponeringen på en eller annen mirakuløs måte skal avta. Man skal alltid ha håp! Legger ved eksemplariske bilder. 

Som vanlig helt unødvendig og mye informasjon om de to små, søvn og våketid. 
Mange bilder der barn er med. SET har fått kritikk mtp trilling inne og sjelden ute, argumenterer rundt det. 
Den eldste datteren hadde en opplevelse sist i forrige uke, mor informerer hvordan det går. 
SET var i Bergen et par dager, da overtok mormor barneeksponeringen…
Mange bilder fra tur både lørdag og søndag, særlig av yngste gutten sine aktiviteter. 

Dette er ikke bra! 

Veldig trist at SE fortsetter med barneeksponeringen. 

Du skrev for en stund siden at du gledet deg til det ikke var noe å legge ut om barneeksponering . Det gjør jeg også. 
Håpet har jeg men troa er nok veldig liten på det punktet 😞

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Eg såg at det er problem med Snapchat no ,kanskje det ikkje er så dumt. Tenk på kor mange born som får ein fridag frå å bli eksponert på sosiale medier, særleg når influensarar legg ut borna sine. Dei får litt meir privatliv, mindre press, og kanskje til og med moglegheit til å ha vanleg augekontakt med folk rundt seg i staden for å berre sjå på skjerm.

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (4 minutter siden):

Var selvfølgelig ikke innlegget ditt jeg mente, jeg mente selvfølgelig SET. 

Åja😂  Takk for oppklaring . Lurte litt på det med trollene på snap 😜
(regner med at det går bra med et lattertegn siden jeg har sett du også bruker det innimellom )

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
arnoyb skrev (30 minutter siden):

Nei men nå er jo ikke barna 6 år enda, det er jo noen år til begge de små er det. Neida vi er alle forskjellige og liker forskjellige ting. Jeg hadde aldri valgt glassrekkverk som SE har. Vi har byttet ut vårt gamle rekkverk med rekkverk i samme farge som spillene på veggen, ble råstilig og ikke minst praktisk for ungene som har noe å holde i. Vet ikke hva slags glass det er i disse rekkverkene,  men SE har jo dårlig erfaring med uterekkverk i glass fra andre huset. For min del sitter fremdeles skrekken igjen etter 2 dusjer eksploderte her hos oss, og naboens glassbord i tillegg. Greit det ble i tusen knas, men det som ikke knuste var skikkelig skarpt. Håper og tror det er annet glass i rekkverket,  men jeg vet ikke. Har jo sett flere med knust glassrekkverk. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
oss-to skrev (14 minutter siden):

Eg såg at det er problem med Snapchat no ,kanskje det ikkje er så dumt. Tenk på kor mange born som får ein fridag frå å bli eksponert på sosiale medier, særleg når influensarar legg ut borna sine. Dei får litt meir privatliv, mindre press, og kanskje til og med moglegheit til å ha vanleg augekontakt med folk rundt seg i staden for å berre sjå på skjerm.

Ja, enig. På mange av filmene SET legger ut, hører vi smågutten snakke i bakgrunnen, ofte til mor.
Den dagen V var på jakt, kunne man tydelig høre sønnen spørre etter pappaen flere ganger - mens mor fortsatte å snakke inn i mobilen. Betenkelig, både å bli oversett, og at man vil kunne si noe om  guttens språkutvikling. Det skal ikke 190 000 følgere vite noe om…

Endret av Anemoi
  • Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Donnap skrev (6 minutter siden):

Nei men nå er jo ikke barna 6 år enda, det er jo noen år til begge de små er det. Neida vi er alle forskjellige og liker forskjellige ting. Jeg hadde aldri valgt glassrekkverk som SE har. Vi har byttet ut vårt gamle rekkverk med rekkverk i samme farge som spillene på veggen, ble råstilig og ikke minst praktisk for ungene som har noe å holde i. Vet ikke hva slags glass det er i disse rekkverkene,  men SE har jo dårlig erfaring med uterekkverk i glass fra andre huset. For min del sitter fremdeles skrekken igjen etter 2 dusjer eksploderte her hos oss, og naboens glassbord i tillegg. Greit det ble i tusen knas, men det som ikke knuste var skikkelig skarpt. Håper og tror det er annet glass i rekkverket,  men jeg vet ikke. Har jo sett flere med knust glassrekkverk. 

Er et helt annet glass det er snakk om og reglene for levering av dette er endra betraktelig de siste årene. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Minimeg1234 skrev (14 minutter siden):

Åja😂  Takk for oppklaring . Lurte litt på det med trollene på snap 😜
(regner med at det går bra med et lattertegn siden jeg har sett du også bruker det innimellom )

👍😄

• Liker 1
Skrevet
Anemoi skrev (Akkurat nå):

Ja, enig. På mange av filmene SET legger ut, hører vi smågutten snakke i bakgrunnen, ofte til mor.
Den dagen V var på jakt, kunne man tydelig høre sønnen spørre etter pappaen flere ganger - mens mor fortsatte å snakke inn i mobilen. Betenkelig, både å bli oversett, og at man vil kunne si noe om språkutviklingen hans. Det skal ikke 190 000 følgere vite noe om…

🎯

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...