Donnap Skrevet 17. september #52141 Skrevet 17. september Snublefot62 skrev (46 minutter siden): Det stemmer vel ikke. Hun eier vel fortsatt enkeltpersonforetaket, SaraaEmiliee AS og i Careless AS. Det er godt mulig hun har solgt seg ut av Snowroller, Amicas og Salabim, men hun er fortsatt registrert som styremedlem i de tre selskapene og fortsatt en del av driften og kan stilles ansvarlig. Ja det kan godt hende, jeg så bare en kommentar fra henne på utforsk, der hun skrev at hun bare var eier i Careless nå. Husker ikke ordrett hva det sto, men hun var ute av Snowroller og de andre firmaene. 2
Totton Skrevet 17. september #52142 Skrevet 17. september GulleGull skrev (7 minutter siden): Roe la ut en del linker. Man kan legge ut massevis av linker. Men de har nødvendigvis ikke tyngde i miljøet. 5 1
GulleGull Skrevet 17. september #52143 Skrevet 17. september (endret) Totton skrev (1 minutt siden): Man kan legge ut massevis av linker. Men de har nødvendigvis ikke tyngde i miljøet. ? Miljøet på KG mener du😆 Endret 17. september av GulleGull Teksten kom ikke med første gang.. 5 1 3
Sol Rampelyset Skrevet 17. september #52144 Skrevet 17. september Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 2
Anemoi Skrevet 17. september #52145 Skrevet 17. september Totton skrev (3 minutter siden): Man kan legge ut massevis av linker. Men de har nødvendigvis ikke tyngde i miljøet. Hvilket spesifikt miljø tenker du på da? 7
Gjest Anonym_2024 Skrevet 17. september #52146 Skrevet 17. september (endret) Endret 17. september av Anonym_2024
Donnap Skrevet 17. september #52147 Skrevet 17. september (endret) Anonym_2024 skrev (4 minutter siden): Oiii, har de fått lagt inn kritikk på Careless sin side? Jeg har kjøpt endel på Careless og det var vel kun 2 ganger jeg fikk legge igjen tilbakemelding. Isåfall veldig bra at de har åpnet mer for det, det er frustrerende å føle at man ikke når fram når man ønsker å varsle om feil og mangler på klærne. Endret 17. september av Donnap 8
oss-to Skrevet 17. september #52148 Skrevet 17. september Totton skrev (3 timer siden): Jeg er enig i at ungdommer kan beskrive mye fornuftig. Men med 20 respondenter, så er det en liten undersøkelse/studie. Det er ikke forskning. Jeg jobber daglig med å lese og analysere forskning, det er noe helt annet. Jau, dette er forsking ,men kvalitativ. Eit lite utval gjer at resultata ikkje kan generaliserast, men metoden er framleis vitskapleg. Målet er djup innsikt i erfaringar, ikkje å representere heile folket. 7
Minimeg1234 Skrevet 17. september #52149 Skrevet 17. september Nå har de flyttet inn. Flott utsikt på kjøkkenet . 5 6
JojoMoyes Skrevet 17. september #52150 Skrevet 17. september Totton skrev (27 minutter siden): Man kan legge ut massevis av linker. Men de har nødvendigvis ikke tyngde i miljøet. I ditt akademiker miljø ? 6 2
Bibbi_ Skrevet 17. september #52151 Skrevet 17. september Totton skrev (30 minutter siden): Snork… du stoler på en random person. Random like me😂😂😂 Latterlig😅😂😅 Er trustpilot bare troverdig når det er positive tilbakemeldinger?? 3 4
Gjest Anonym_2024 Skrevet 17. september #52152 Skrevet 17. september Donnap skrev (19 minutter siden): Oiii, har de fått lagt inn kritikk på Careless sin side? Jeg har kjøpt endel på Careless og det var vel kun 2 ganger jeg fikk legge igjen tilbakemelding. Isåfall veldig bra at de har åpnet mer for det, det er frustrerende å føle at man ikke når fram når man ønsker å varsle om feil og mangler på klærne. Vet ikke hvor mange kritiske tilbakemeldinger som ikke er publisert.
GulleGull Skrevet 17. september #52153 Skrevet 17. september Anonym_2024 skrev (Akkurat nå): Ja, og det rapporterer man 😉 Jepp 4
Donnap Skrevet 17. september #52154 Skrevet 17. september Anonym_2024 skrev (2 minutter siden): Vet ikke hvor mange kritiske tilbakemeldinger som ikke er publisert. Jeg vet bare at jeg prøvde å legge inn tilbakemelding en gang, men det var ikke mulig uten at du fikk en mail fra Careless der du kunne legge inn rating og anmeldelse. Den fikk jeg kun 2 ganger på alle de gangene jeg bestilte klær der. 5
Gjest Anonym_2024 Skrevet 17. september #52156 Skrevet 17. september Donnap skrev (9 minutter siden): Jeg vet bare at jeg prøvde å legge inn tilbakemelding en gang, men det var ikke mulig uten at du fikk en mail fra Careless der du kunne legge inn rating og anmeldelse. Den fikk jeg kun 2 ganger på alle de gangene jeg bestilte klær der. Det er derfor jeg stoler på trustpilot fremfor noe annet.
Outandabout Skrevet 17. september #52157 Skrevet 17. september Tenk at følgere lurer på om Sara har pakket det hun skal ha med seg til Bodø. Lurer folk på sånt? 8 3
JojoMoyes Skrevet 17. september #52158 Skrevet 17. september Outandabout skrev (13 minutter siden): Tenk at følgere lurer på om Sara har pakket det hun skal ha med seg til Bodø. Lurer folk på sånt? Og noen lurer på hvorfor vi kaller følgere parasosial ? Eller ser på henne som veninne 🤷🏼♀️ 6 2
GulleGull Skrevet 17. september #52159 Skrevet 17. september (endret) Om noen lurte på ullsettene så er det dette som står på fb siden til CL. måtte google «mulesingfri»😅; «Mulesingfri" betyr at ullen kommer fra sauer som ikke har gjennomgått mulesing, en kirurgisk prosedyre der hudfolder fjernes fra sauens bakpart for å forhindre skadelige fluelarver i å infisere dyret.» Endret 17. september av GulleGull La til tekst 4
GulleGull Skrevet 17. september #52160 Skrevet 17. september (endret) GulleGull skrev (19 minutter siden): Om noen lurte på ullsettene så er det dette som står på fb siden til CL. måtte google «mulesingfri»😅; «Mulesingfri" betyr at ullen kommer fra sauer som ikke har gjennomgått mulesing, en kirurgisk prosedyre der hudfolder fjernes fra sauens bakpart for å forhindre skadelige fluelarver i å infisere dyret.» Ser det er ca samme kvalitet som Pierre Robert kjører. Pierre Robert ullen er svanemerket, usikker på CL… Men min erfaring med Pierre Robert er at ullen er tynn og får lett hull, så ikke noe plagg å slite på i hvertfall. Blir interessant å se responsen. Endret 17. september av GulleGull 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå