Minimeg1234 Skrevet 10. september #51321 Skrevet 10. september (endret) Egentlig så syns jeg det flyttemaset er så utrolig kjedelig at jeg har slutta å klikke innpå. Samme med disse droppene. det er rett og slett for kjedelig innhold hos Sara E . Og bare sånn for å ha presisert det. Jeg slutter å klikke når det er av barna også . Ikke følger jeg heller. Endret 10. september av Minimeg1234 4 1
Maiken2025 Skrevet 10. september #51322 Skrevet 10. september Gått lang tid nå uten at jeg har gitt noen av disse klikk. Å det er faktisk godt å slippe å bli provosert . Nå skal jeg snart slutte å se på tråden her også. Livet er for kort. 3 2
Era Vulgaris Skrevet 10. september #51323 Skrevet 10. september Donnap skrev (2 timer siden): Nettopp 👌👏 Lurer på om hun er så vimsete som hun fremstår, eller om det bare er ett spill for galleriet for å skape engasjement. Denne falske greien med at hun skal få med følgerne på bestemmelser, når alle som har fulgt henne en stund vet at hun gjør akkurat som hun selv har tenkt. Hun gjør det kun for å få flere klikk og skape engasjenent og tjene mer penger. Jeg fatter ikke at ikke flere følgere gjennomskuer det, så kommer jeg på at før hun ble gravid med nest minste så så vel heller ikke jeg det 🤣 Skammer meg skikkelig over å ha vært så inni bobla at jeg ikke så det. Bruker omtrent aldri være innom der lenger, men var og kikket litt i dag, der hadde hun lagt ut noe hun skulle få fram med to setninger på hver side, og sikkert mange sider. Jeg klikket på 4 av dem så gikk jeg ut av snapp igjen, nå skjønte jeg enda bedre hvorfor jeg sluttet å følge henne. Ingen grunn til å skamme seg, det som er viktig er at du faktisk våknet opp og gjorde noe med det. Og bruker erfaringene dine til å bidra i debatten, det er verdifullt. 2 1 7
Anonym_2024 Skrevet 10. september #51324 Skrevet 10. september Anemoi skrev (9 timer siden): Hvorfor er det så veldig vanskelig å komme med produktbeskrivelser for firmaet Careless? Nå diskuteres det dunjakker/-kåper til mange tusen kr, og man vet kun det SET har sagt på snap! Hvis man tilfeldigvis har sett det! Og tilfeldigvis husker eller har tatt skjermbilde. 😝 Samtidig viser hun nå jakke og kåpe på snap og (skam)skryter over hvor fantastiske de er. Og presiserer at kundene har vært med på både design og velsignet prisen… 🤔 Nå ligger det 37 produkter under «Kommer snart» fanen på CL-siden, det skal droppes nå straks - men under «Produktbeskrivelse» - tomt over hele linjen! Er ikke det veldig uprofesjonelt? Eller verre - er det en bevisst strategi??? De vet jo godt dette, holdes det bevisst igjen?! Skal ikke kundene få info om hva klærne er laget av før like før/akkurat når det droppes? SET skal være så åpen om alt, men her er det potte tett… PS: Nå kl 11 sier SET på snap at Julia kjole dropper imorgen, jakken på søndag. Fortsatt ingen produktbeskrivelser…. elskersommer skrev (7 timer siden): Jeg har lest denne linken om etisk handel mange ganger men finner ikke noe om att ulla er RWS sertifisert.. så håper @Krissie92 kan forklare dette Dette er.det som står om ull Bilde fra elements production For enkelte av oss så er produksjon av klærne og dyrevelferd viktig. Det samme gjelder når det annonseres med at det er ullklær, men ikke noe informasjon om hvor mye ull produktene inneholder. Det blir for dårlig rett og slett, og er en av grunnene til at man styrer unna å kjøper andre steder hvor dette opplyses om. 3 8
Anonym_2024 Skrevet 11. september #51325 Skrevet 11. september (endret) Krissie92 skrev (På 9.9.2025 den 23.25): Ullen er sertifisert med RWS og elles kan du jo enkelt lese om hvordan CL forholder seg til etisk handel på hjemmesiden deres.. https://careless.no/pages/etisk-handel Hvor står det at ullen er sertifisert med RWS? Glemte du at det var CareLess og ikke snowroller som diskuteres? Står ingenting om at ullen er vurdert og godkjent av tredjepart. Du vet kanskje også hvor mye ull det er i disse produktene? Endret 11. september av Anonym_2024 2 6
GulleGull Skrevet 11. september #51326 Skrevet 11. september Hvordan har det gått med dropp av Polly-Esther kjolen? Er det lagt ut noen oppdatering i kveld? 9
Anemoi Skrevet 11. september #51327 Skrevet 11. september GulleGull skrev (3 minutter siden): Hvordan har det gått med dropp av Polly-Esther kjolen? Er det lagt ut noen oppdatering i kveld? Tror ikke det. Siste hun la ut noe på snap var vel for en’ish time siden, men ikke noe noe om hvordan salget gikk. Litt uvanlig, hun bruker legge ut at det går KJEMPEbra etter ca en time etter drop-start. Ikke noe er utsolgt heller, verken farger eller størrelser. 2 3
GulleGull Skrevet 11. september #51328 Skrevet 11. september Anemoi skrev (3 minutter siden): Tror ikke det. Siste hun la ut noe på snap var vel for en’ish time siden, men ikke noe noe om hvordan salget gikk. Litt uvanlig, hun bruker legge ut at det går KJEMPEbra etter ca en time etter drop-start. Ikke noe er utsolgt heller, verken farger eller størrelser. Ok -takk for svar☺️ 1
Anonym_2024 Skrevet 11. september #51329 Skrevet 11. september GulleGull skrev (11 minutter siden): Hvordan har det gått med dropp av Polly-Esther kjolen? Er det lagt ut noen oppdatering i kveld? Var det dropp i dag? Av en kjole som heter Polly-Esther? Det var passende navn 😂 4 3
GulleGull Skrevet 11. september #51330 Skrevet 11. september Anonym_2024 skrev (4 minutter siden): Var det dropp i dag? Av en kjole som heter Polly-Esther? Det var passende navn 😂 Det går definitivt mest av Polly-Esther kjoler på Careless😃 3 3
Anemoi Skrevet 11. september #51331 Skrevet 11. september Anonym_2024 skrev (8 minutter siden): Var det dropp i dag? Av en kjole som heter Polly-Esther? Det var passende navn 😂 For anstendighetens skyld, kjolen heter Julia… 😉 2
GulleGull Skrevet 11. september #51332 Skrevet 11. september Anemoi skrev (3 minutter siden): For anstendighetens skyld, kjolen heter Julia… 😉 Takk -husket ikke hva den het, bare plukket opp at den var laget av polyester og ett annet stoff jeg ikke husket navnet på i farta☺️ men da skjønte du hvilken jeg mente. 5
JojoMoyes Skrevet 11. september #51333 Skrevet 11. september GulleGull skrev (3 minutter siden): Takk -husket ikke hva den het, bare plukket opp at den var laget av polyester og ett annet stoff jeg ikke husket navnet på i farta☺️ men da skjønte du hvilken jeg mente. Underkjolen er av viskose , som krymper og bør vel egentlig håndvaskes . Så ikke helt beste kombo det vil jeg tro . 5
Anemoi Skrevet 11. september #51334 Skrevet 11. september GulleGull skrev (9 minutter siden): Takk -husket ikke hva den het, bare plukket opp at den var laget av polyester og ett annet stoff jeg ikke husket navnet på i farta☺️ men da skjønte du hvilken jeg mente. Syns ditt navn var artigere… 🤭 Men det navnet kunne jo brukes på flere kjoler. Da måtte det bli Polly-Esther1, Polly-Esther2…. 4
Purple Diamond Skrevet 11. september #51335 Skrevet 11. september GulleGull skrev (41 minutter siden): Hvordan har det gått med dropp av Polly-Esther kjolen? Er det lagt ut noen oppdatering i kveld? Ikke jeg som Googlet "Polly-Esther Careless" og ikke fant noe 🙄 Elsker navnet 😂👏 4 4
GulleGull Skrevet 11. september #51336 Skrevet 11. september Anemoi skrev (19 minutter siden): Syns ditt navn var artigere… 🤭 Men det navnet kunne jo brukes på flere kjoler. Da måtte det bli Polly-Esther1, Polly-Esther2…. Polly-Esther kolleksjonen. 5 3
GulleGull Skrevet 11. september #51337 Skrevet 11. september Purple Diamond skrev (17 minutter siden): Ikke jeg som Googlet "Polly-Esther Careless" og ikke fant noe 🙄 Elsker navnet 😂👏 😅 3
Totton Skrevet 11. september #51338 Skrevet 11. september Anemoi skrev (53 minutter siden): Tror ikke det. Siste hun la ut noe på snap var vel for en’ish time siden, men ikke noe noe om hvordan salget gikk. Litt uvanlig, hun bruker legge ut at det går KJEMPEbra etter ca en time etter drop-start. Ikke noe er utsolgt heller, verken farger eller størrelser. Så bra at du sjekker nettsiden for alle størrelser. Så vet vi at de har vært flinke å bestille nok antall, så det ikke blir utsolgt. Det er jo et poeng st det er varer i nettbutikken. Godt planlagt👏👏 2 4
GulleGull Skrevet 11. september #51339 Skrevet 11. september Totton skrev (2 minutter siden): Så bra at du sjekker nettsiden for alle størrelser. Så vet vi at de har vært flinke å bestille nok antall, så det ikke blir utsolgt. Det er jo et poeng st det er varer i nettbutikken. Godt planlagt👏👏 Vet du hvor mye som er solgt? Siden du sier det sånn? Er det lagt ut noe «tall»..? 8
Totton Skrevet 11. september #51340 Skrevet 11. september JojoMoyes skrev (38 minutter siden): Underkjolen er av viskose , som krymper og bør vel egentlig håndvaskes . Så ikke helt beste kombo det vil jeg tro . Viskose er naturmateriale. 2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå