Stargaze Skrevet 5 timer siden #41821 Del Skrevet 5 timer siden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 5 timer siden #41822 Del Skrevet 5 timer siden arnoyb skrev (4 minutter siden): Nei for er ikke en av de gode tingene med stoffet hun viste frem at det er lett og luftig? Kan sikkert funke til type fantasi bunader der man ikke bruker søljer osv. Men noen bunader har jo store søljer.... Er det jeg er «redd» for. Ser for meg at det stoffet er altfor elastisk? og skjørt mtp å ha en tung sølje hengende på skjorten. Så får man heller ikke byttet skjorten når du finner ut av det. Ikke pent når søljen vipper utover fordi den blir for tung for underlaget eller at stoffet er for elastisk og at søljen drar og skrukker i stoffet. Får håpe de som kjøper er litt klar over det at den passer bedre til en bunad hvor du ikke har den type søljer. Evt en festdrakt/fantasi drakt hvor det ikke følger med søljer. Men rart om man har laget en «bunadskjorte» hvor stoffet ikke tåler søljer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 5 timer siden #41823 Del Skrevet 5 timer siden Stargaze skrev (11 minutter siden): Hva tenkte du på her? at det er forskjell på TM og R merket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4 timer siden #41824 Del Skrevet 4 timer siden GulleGull skrev (1 time siden): Spørsmålet er hvordan det stoffet funker som en bunadsskjorte hvor du skal feste søljer. Har en bomullskjorte til bunaden og en linskjorte, linskjorten er i høyeste grad å foretrekke over bomull ihvertfall. Søljene sitter mye bedre på ett godt linstoff. Vet ikke hvordan Tencel ter seg til det bruket. Vet ikke om jeg har noe plagg i Tencel heller når jeg tenker meg om 😅 Er Kanskje mye av det du skriver jeg tenker på.. hvordan er det og bruke dette som bunadsskjorte? Er ikke Tencel litt glatt stoff? Hvordan henger en stor sølje på det stoffet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4 timer siden #41825 Del Skrevet 4 timer siden Stargaze skrev (1 time siden): Så da må stoffet som f.eks SE eller andre som bruker Tencel komme fra denne fabrikken i Østerrike? Gi meg beskjed om jeg tenker helt feil. Å jeg sier IKKE at SE gjør noe galt med det hun selger av tøy med Tencel i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 4 timer siden #41826 Del Skrevet 4 timer siden elskersommer skrev (5 minutter siden): Så da må stoffet som f.eks SE eller andre som bruker Tencel komme fra denne fabrikken i Østerrike? Gi meg beskjed om jeg tenker helt feil. Å jeg sier IKKE at SE gjør noe galt med det hun selger av tøy med Tencel i Du kan selge TM men ikke noe som er R merka om det er samme regler innenfor klær som i bransjen jeg jobber i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4 timer siden #41827 Del Skrevet 4 timer siden arnoyb skrev (2 minutter siden): Du kan selge TM men ikke noe som er R merka om det er samme regler innenfor klær som i bransjen jeg jobber i. Hvordan kan man se om det blir gjort riktig hos ett firma som selger tøy i Tencel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KarateHagemor Skrevet 3 timer siden #41828 Del Skrevet 3 timer siden Lilleiskaffe skrev (På 26.2.2025 den 9.03): Dette er jo allerede en trend som blant annet ble mye omtalt i fjor. Det er ikke SE som fant opp dette, men hun forsøker nå å være «tidlig» ute med å profittere på trenden som allerede er der. Noen er mer tradisjonelle og ønsker ikke å tulle med bunaden, andre synes det er artig og kommer til å spice opp bunaden med skjorter som skiller seg ut. Er forøvrig helt enig i at skjorta SE viser frem ikke er den peneste, de skjortene jeg har sett til bunad har vært mer enkle i stilen og det er mye finere. Der har vel den største forskjellen på mange vært stoffet og fargen, type grønn silkeskjorte til bunaden i stedet for den vanlige hvite i bomull vi er vant til. Men Sara Emilie ønsker å skape et behov og tjene penger, akkurat som alle andre som driver business. Ja . Håper det kommer en rosa festdrakt eller en lyse grønn ,det hadde vært kult ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 3 timer siden #41829 Del Skrevet 3 timer siden Noen som fikk med seg hvordan det gikk med den "vær varsom plakaten" prosjektet til infuelserne? Hvor de prøvde få på plass noen retningslinjer og sånt. Og noen som husker om det var noe om tilsvar i den? SE tar jo frem hormonella når noen er uenige med henne, uten å la følgerne få muligheten til å svare for seg. men da Sandtorv var på god morgen Norge var det ramaskrik for at hun ikke fikk svare for seg. I tillegg så kritiserer hun en gang i blandt "pressen" (som mange andre influensere også gjør) sånn som det er lagt opp nå, burde jo influensere forholde seg til samme reglement som sladrepressen. De deler jo de samme "nyhetene" 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KarateHagemor Skrevet 2 timer siden #41830 Del Skrevet 2 timer siden Dupers skrev (14 minutter siden): Noen som fikk med seg hvordan det gikk med den "vær varsom plakaten" prosjektet til infuelserne? Hvor de prøvde få på plass noen retningslinjer og sånt. Og noen som husker om det var noe om tilsvar i den? SE tar jo frem hormonella når noen er uenige med henne, uten å la følgerne få muligheten til å svare for seg. men da Sandtorv var på god morgen Norge var det ramaskrik for at hun ikke fikk svare for seg. I tillegg så kritiserer hun en gang i blandt "pressen" (som mange andre influensere også gjør) sånn som det er lagt opp nå, burde jo influensere forholde seg til samme reglement som sladrepressen. De deler jo de samme "nyhetene" Følgerene for jo mulighet å svare for seg er jo bare å kommentere det , SaraE mottar litt av hvert merkelig greier ja hun kunne holdt seg for god til å dele det til så mange kunne svart hyggelig slik hun bør og kan og skal være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 1 time siden #41831 Del Skrevet 1 time siden Høres ut som hun trenger oksygen når hun beveger seg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KarateHagemor Skrevet 1 time siden #41832 Del Skrevet 1 time siden elskersommer skrev (3 timer siden): Hvordan kan man se om det blir gjort riktig hos ett firma som selger tøy i Tencel? Tror det er merket i tøyet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KarateHagemor Skrevet 1 time siden #41833 Del Skrevet 1 time siden Ikkekokkendin skrev (6 minutter siden): Høres ut som hun trenger oksygen når hun beveger seg Det var ingen hyggelig kommentar , rapportert 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 56 minutter siden #41834 Del Skrevet 56 minutter siden Ikkekokkendin skrev (33 minutter siden): Høres ut som hun trenger oksygen når hun beveger seg Det er vel ikke noe rart i... Nå er vel løgnen om kvalmen over, så da er det bare å ta seg en gåtur . Det har både hun og babyen godt av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå