Bibbi_ Skrevet 16. september 2023 #28301 Skrevet 16. september 2023 J.. skrev (1 time siden): Noe så barnslig som å poste nakenbilde OG stenge kommentarfeltet for å gjøre et poeng (å feile..). Screen_Recording_20230916_205417_Instagram.mp4 Men kjære vene, hvor gammel er EGENTLIG denne "dama"? Går det seriøst ann å være en mor og bedriftseier å være så barnslig? Er det ingen av hennes nærmeste som kan hjelpe henne?? 10 3
Bibbi_ Skrevet 16. september 2023 #28302 Skrevet 16. september 2023 Kmhfj skrev (1 time siden): Jeg syns dette var et artig innlegg med humor i. Ikke sikkert alle har samme humor, men jeg lo så smått for meg selv. Jeg synes jeg har god humor, ler mye av mye. Men dum er jeg ikke, derfor synes jeg dette var alt annet enn morsomt. 9
Gjest Unodostrez Skrevet 16. september 2023 #28303 Skrevet 16. september 2023 Se på støtten hun får… Folk der ute mener på alvor at hun skal få lov, på egen IG-konto, å reklamere for sin egen bedrift, samtidig som hun tar betalt for Foto Knudsen. Er folk helt sprø?
Sophie1988 Skrevet 16. september 2023 #28304 Skrevet 16. september 2023 Hun mister stadig flere følgere nå😉 for ikke lenge siden hadde hun 387.000 følgere, nå har hun 385.000. Kanskje folk våkner opp, sakte men sikkert? 6 4
Gjest Kattedama Skrevet 16. september 2023 #28305 Skrevet 16. september 2023 Unodostrez skrev (7 minutter siden): Se på støtten hun får… Folk der ute mener på alvor at hun skal få lov, på egen IG-konto, å reklamere for sin egen bedrift, samtidig som hun tar betalt for Foto Knudsen. Er folk helt sprø? Nei de er ikke sprø, men muligens ignorante og kunnskapsløse om hvordan bransjen fungerer?
Bibbi_ Skrevet 16. september 2023 #28306 Skrevet 16. september 2023 Unodostrez skrev (13 minutter siden): Se på støtten hun får… Folk der ute mener på alvor at hun skal få lov, på egen IG-konto, å reklamere for sin egen bedrift, samtidig som hun tar betalt for Foto Knudsen. Er folk helt sprø? Folk kan ikke tenke tror jeg... 5
Gjest Kattedama Skrevet 16. september 2023 #28307 Skrevet 16. september 2023 (endret) Fru G skrev (3 timer siden): Fra IG til SE. Spesielt…. Se der ja, hvorfor er jeg ikke overrasket? Kan noen tipse personen om å kontakte FT? Endret 16. september 2023 av caremore
Gjest Juhu25 Skrevet 17. september 2023 #28308 Skrevet 17. september 2023 caremore skrev (11 timer siden): Umoden, uprofesjonell og useriøs. Hun trenger vel all den PR hun kan få, det er dropp av «morgenkåper» i morgen. Ville likt se andre grundere og bedriftseiere om de ville gjøre som SE AS når motgang kommer , eller om de ville skjerpe seg og sette seg ned tenkte og ordne på en profesjonell måte for å beholde kundene og få nye . Hun er desperat etter oppmerksomhet og snart har brukt alt triks . Sophie1988 skrev (9 timer siden): Hun mister stadig flere følgere nå😉 for ikke lenge siden hadde hun 387.000 følgere, nå har hun 385.000. Kanskje folk våkner opp, sakte men sikkert? Ingen problem å kjøpe mer, har ikke hun over 25 % falske
Gjest Smuldrepai Skrevet 17. september 2023 #28309 Skrevet 17. september 2023 Fru G skrev (11 timer siden): Fra IG til SE. Spesielt…. Hva gavekort er dette? Er den kommentaren slettet nå?
Gjest Fru G Skrevet 17. september 2023 #28310 Skrevet 17. september 2023 Smuldrepai skrev (38 minutter siden): Hva gavekort er dette? Er den kommentaren slettet nå? Det vet jeg ikke. Kommentaren er ikke sletter. Ligger under dette innlegget.
Kmhfj Skrevet 17. september 2023 #28311 Skrevet 17. september 2023 K_mb skrev (12 timer siden): Du ser vel at innlegget er et spark mot kritikere og de som mener hun driver med snikreklame for egen kolleksjon mens hun får betalt for å reklamere for andre? SE tror hun er veldig morsom og det synes åpenbart du også at hun er. Anser meg selv som en person med god humoristisk sans, men kyniske influncere som gjør narr av kritikere på denne måten og stenger kommentarfeltet i frykt for kritikk er alt annet enn morsomt, men kos deg med "spøken". Ja, det er det jeg syns er gøy og humoristisk. Fordi folk blir så intense i å forklare hvorfor de har rett, og fortsetter med det etter hun sier hun har avtalt et møte for å få en oppklaring i hvordan man skal reklamere for reklame i en betalt reklame annonse. Jeg er hverken enig eller uenig med noen av partene. Og gir personlig litt blaffen i hvordan ting skal merkes med reklame. Jeg syns hun er morsom og koselig å følge med på. Ser heller ikke på henne som kynisk og at hun legger ut dette kun fordi hun har drop i dag. Hun dropper jo ting i hytt og pine så da vil jo alle innlegg kunne kobles opp mot oppmerksomhet mot et visst drop. Selvfølgelig har hun råd til å kjøpe seg klær selv, men hun blir jo allerede jakta på for overforbruk 🤷🏼♀️ 2 2
Gjest Plumpie Skrevet 17. september 2023 #28312 Skrevet 17. september 2023 Kmhfj skrev (9 minutter siden): Ja, det er det jeg syns er gøy og humoristisk. Fordi folk blir så intense i å forklare hvorfor de har rett, og fortsetter med det etter hun sier hun har avtalt et møte for å få en oppklaring i hvordan man skal reklamere for reklame i en betalt reklame annonse. Jeg er hverken enig eller uenig med noen av partene. Og gir personlig litt blaffen i hvordan ting skal merkes med reklame. Jeg syns hun er morsom og koselig å følge med på. Ser heller ikke på henne som kynisk og at hun legger ut dette kun fordi hun har drop i dag. Hun dropper jo ting i hytt og pine så da vil jo alle innlegg kunne kobles opp mot oppmerksomhet mot et visst drop. Selvfølgelig har hun råd til å kjøpe seg klær selv, men hun blir jo allerede jakta på for overforbruk 🤷🏼♀️ Godt skrevet 👏🏻 Det antydes til at man er sprø om man er uenig med meninger her inne, eller om man er følger av Sara Emilie. Men sannheten er at folk kan tenke for seg selv, og man kan gjøre opp sine egne meninger uten at det er noe galt med noen. Det blir spennende å få høre hva FT mener om situasjonen, da.
Snublefot62 Skrevet 17. september 2023 #28313 Skrevet 17. september 2023 Plumpie skrev (1 minutt siden): Det blir spennende å få høre hva FT mener om situasjonen, da. Men vi får ikke høre hva FT mener. 5 4
J.. Skrevet 17. september 2023 #28314 Skrevet 17. september 2023 Plumpie skrev (29 minutter siden): Det blir spennende å få høre hva FT mener om situasjonen, da. Det vet vi jo allerede,ref mailer frem å tilbake. Eneste måten å unngå bøter og kritikk for manglende merking,er å merke. Helt utrolig at man må ha møte for å si dette for n'te gang. 12 3
Høstsemester Skrevet 17. september 2023 #28315 Skrevet 17. september 2023 SE er ikke redd for at det samme som skjedde med Linnea skal skje med henne altså?? Kaktusen kan fjernes.. 5 2
Tøvftta Skrevet 17. september 2023 #28316 Skrevet 17. september 2023 I dag har frujohansen en ny bra story på ig angående Sara E og merking 👏🏻👏🏻 14 2
Snublefot62 Skrevet 17. september 2023 #28317 Skrevet 17. september 2023 J.. skrev (1 minutt siden): Det vet vi jo allerede,ref mailer frem å tilbake. Eneste måten å unngå bøter og kritikk for manglende merking,er å merke. Helt utrolig at man må ha møte for å si dette for n'te gang. Jeg skjønner utfordringen noe. Vi vet at hun må merke. Det står i lovverket og er forklart og sittert av FT. Problemet her er måten Sara Emilie gjør det på. Hun inngår avtaler om å lage reklame for andre bedrifter SAMTIDIG som hun snikreklamerer for andre bedrifter eller eget merke. Altså dobbelt betalt. Og det er ikke så vanlig. Og derfor heller ikke så veldig god etablert praksis på det. Ganske enkelt fordi man ikke tror noen er så utspekulerte at de vil svindle sine egne kunder på denne måten. Det er eksempler på at folk har prøvd seg på dette i tradisjonelt arbeid hvor de enten har dobbeltfakturert timer eller jobbet for noen andre mens de har vært på primærjobben sin. De fleste med et oppegående moralsk kompass forstår at dette ikke er ok. For som Sara Emilie selv skrev i FK kommentarfeltet sitt så regnet hun ikke med at FK ville godta at reklamen ble merket med både «reklame» (for FotoKnutsen) og «egenreklame», siden det var FotoKnutsen som betalte for reklamen og de skulle ha fokus. Altså her innrømmer hun jo direkte at hun har svindlet/lurt FotoKnutsen. Noe som ene og alene burde skremme andre bedrifter mot fremtidige samarbeid med henne. Hun er giftig. Det såg vi og på hvordan kommentarfeltet utviklet seg. Og det er ikke vanlig å gjøre dette. Andre som reklamerer for noen pleier å fokusere på de som betaler penger. Det er i det minste det vi tror ut fra det vi ser. Selvfølgelig kan det nok ha skjedd att enkelte influensere har bommet her før, men uten å ha tenkt seg om og uten at følgere fikk det med seg. Ikke greit, men fortsatt i lite omfang i forhold. Sara Emilie derimot gjør det hele tiden i et ekstremt stort omfang. Og da blir det problemer. Så jeg forstår at noen kanskje er tatt litt på sengen her. Ganske enkelt fordi en ikke trodde at noen kom til å svindle noen på denne måten. Og da er det jo merkelig at når Sara Emilie selv innrømmer at regelverket er uklart og hun vil få klarhet i dette - så fortsetter hun akkurat som før til tross for massiv kritikk. Hun fremstår nå som «Prinsesse vil ikke». Hun gjør dette på trass. Sjarmerende. Så er det jo litt spennende da at hun har tatt kontakt og bedt om møte med FT. Dette er et spill for galleriet. Men hun har lært fra tidligere. Sist sendte hun FT e-post hvor hun ba om klarhet i regelverket rundt merking av reklame. Det fikk hun. Og dette fortalte hun sine følgere og fremsto som en fremoverlent influenser som vil gjøre ting rett. Problemet var bare det at hun løy. Det hun fortalte følgerene sine at hun ble fortalt, er ikke det samme som det hun faktisk ble fortalt. Hun løy. Og hvordan vet vi at hun løy? Til Sara Emilies overraskelse (vil jeg tro) er både inngående forespørsel journalført OG svaret hun fikk - lett søkbart på einnsyn.no. Der står det svart på hvitt at det hun sier FT sa, og det de faktisk sa, ikke stemmer overens. Og dette har Sara Emilie lært av. Så nå hat hun bedt om fysisk møte. For sannsynligvis vil ikke det møte journalføres og Sara Emilie kan da si akkurat det hun vil om hva FT sa - uten at noen kan motsi henne. Lurt. Utspekulert. 16 5
Isola2 Skrevet 17. september 2023 #28318 Skrevet 17. september 2023 Høstsemester skrev (11 minutter siden): SE er ikke redd for at det samme som skjedde med Linnea skal skje med henne altså?? Kaktusen kan fjernes.. All oppmerksomhet er bra i hennes øyne. Blir evt masse oppslag og blest hvor hun kan gråte ut i kelessscholer! 8
Høstsemester Skrevet 17. september 2023 #28319 Skrevet 17. september 2023 Plumpie skrev (1 time siden): Godt skrevet 👏🏻 Det antydes til at man er sprø om man er uenig med meninger her inne, eller om man er følger av Sara Emilie. Men sannheten er at folk kan tenke for seg selv, og man kan gjøre opp sine egne meninger uten at det er noe galt med noen. Det blir spennende å få høre hva FT mener om situasjonen, da. Vis hvor det står i lovverket at skjult reklame er lov! 5
Høstsemester Skrevet 17. september 2023 #28320 Skrevet 17. september 2023 Kmhfj skrev (1 time siden): Ja, det er det jeg syns er gøy og humoristisk. Fordi folk blir så intense i å forklare hvorfor de har rett, og fortsetter med det etter hun sier hun har avtalt et møte for å få en oppklaring i hvordan man skal reklamere for reklame i en betalt reklame annonse. Jeg er hverken enig eller uenig med noen av partene. Og gir personlig litt blaffen i hvordan ting skal merkes med reklame. Jeg syns hun er morsom og koselig å følge med på. Ser heller ikke på henne som kynisk og at hun legger ut dette kun fordi hun har drop i dag. Hun dropper jo ting i hytt og pine så da vil jo alle innlegg kunne kobles opp mot oppmerksomhet mot et visst drop. Selvfølgelig har hun råd til å kjøpe seg klær selv, men hun blir jo allerede jakta på for overforbruk 🤷🏼♀️ Vis til hvor det står at skjult reklame er lov. SE er selve definisjonen på overforbruk! 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå