Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Minombre skrev (6 minutter siden):

Vis meg den kjolen med pent design og snitt som passer til alle kropper- da blir jeg imponert! 

Den finnes ikke,som jo er nettopp det jeg sier.

Lol.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (Akkurat nå):

Den finnes ikke,som jo er nettopp det jeg sier.

Lol.

Nei, men det gjelder jo ikke bare Careless sine kjoler. Det finnes mange kommentarer i denne tråden om hvor stygge kjolene er, at passformen er forferdelig osv og at det virker som det er enestående for Careless sine kjoler. Man kan få i hvilken som helst butikk å finne kjoler med håpløs passform og snitt. Hvilken passform og snitt man liker er jo også veldig individuelt. 
Skjønner bare ikke greia med kritisere kjoler fordi den har en passform/snitt man selv ikke liker? Det er jo bare å unngå å kjøpe den det og la folk som liker denne type kjole få bruke det uten å få kommentarer om at de har dårlig smak. Sier ikke at du har sagt det, det har jeg ikke oversikt over, men det har vært mye snakk om det her inne. 
Jeg liker som sagt ikke stilen og snittet selv, men har sett flere som hadd kledd de godt:) Fint for dem tenker jeg da! 

• Liker 1
Skrevet
Minombre skrev (Akkurat nå):

Nei, men det gjelder jo ikke bare Careless sine kjoler. Det finnes mange kommentarer i denne tråden om hvor stygge kjolene er, at passformen er forferdelig osv og at det virker som det er enestående for Careless sine kjoler.

Fordi dette er en tråd om Sara/Careless.

Gå i tråden for klær/mote her inne så skal du se at de aller fleste klær/brands/butikker slaktes av flere brukere.

I denne tråden finner du ett spesifikt brand fordi det er trådens tema.

Burde jo ikke være overraskende,sånn egentlig.

• Liker 5
Skrevet
Høstsemester skrev (18 minutter siden):

I seg selv er det ikke problem å reklamere for Kondomeriet, men måten SE velger å reklamere for Kondomeriet kan for noe oppleves som flaut. 

Nei. Ikke for en voksen person. Men for barn og ungdommer er det faktisk ganske seriøst 

Skrevet
Høstsemester skrev (21 minutter siden):

Hvor ser du folk som bruker str XS og S som bruker careless sine kjoler??

Søk på instagram på #carelesskjoler, for eksempel. Det er ikke utelukkende store mennesker. :blomst:

Skrevet
Plumpie skrev (1 minutt siden):

Søk på instagram på #carelesskjoler, for eksempel. Det er ikke utelukkende store mennesker. :blomst:

Edit: Ser nå at det er samme person på de fleste bildene. Likevel, et eksempel på at ikke alle er større. :hjerte:

Skrevet
Minombre skrev (2 minutter siden):

Nei, men det gjelder jo ikke bare Careless sine kjoler. Det finnes mange kommentarer i denne tråden om hvor stygge kjolene er, at passformen er forferdelig osv og at det virker som det er enestående for Careless sine kjoler. Man kan få i hvilken som helst butikk å finne kjoler med håpløs passform og snitt. Hvilken passform og snitt man liker er jo også veldig individuelt. 
Skjønner bare ikke greia med kritisere kjoler fordi den har en passform/snitt man selv ikke liker? Det er jo bare å unngå å kjøpe den det og la folk som liker denne type kjole få bruke det uten å få kommentarer om at de har dårlig smak. Sier ikke at du har sagt det, det har jeg ikke oversikt over, men det har vært mye snakk om det her inne. 
Jeg liker som sagt ikke stilen og snittet selv, men har sett flere som hadd kledd de godt:) Fint for dem tenker jeg da! 

Du må nesten tåle at kjolene får kritikk.

Synes det er rart at enkelte aser seg opp fordi noen sier sin ærlige mening om klesplagg fra careless (som er SE sitt merke og blir derfor diskutert). 
SE skal ikke som andre «designere» få kritikk eller måtte forholde seg til norsk lov.

For noen dager siden ble noen uthengt i kommentarfeltet i reklamen til Fotoknudsen. Enkelte fans gikk så langt at de sendte stygge meldinger i innboksen til de som stilte spørmål.
Men de jævla plastkjolene må for all del ikke bli krenka. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
J.. skrev (7 minutter siden):

Dette er et diskusjonsforum,du må nesten tåle å bli motsagt.

Ingen har kalt deg en idiot,heller.

Ah, jesus! Jeg tåler å bli motsagt, men å kalle folk for lettlurt og plukke ting ut av sin helhet blir jo bare for dumt. Jeg sa jo at jeg hadde sett folk i relativt små størrelser ha på kjolen og at det så bra ut på dem. Ingen sikkerhetsnåler eller klyper å se for å holde ting på plass. Det blir oversett og jeg blir kalt lettlurt fordi jeg har sett reklamebilder hvor folk i små størrelser ser fine ut i kjolen. Trikset med nåler og klyper for å få best mulig passform blir jo også brukt på utstillingsdukker og modeller ellers, det er heller ikke unikt for Careless om det blir brukt. 

• Liker 1
Skrevet
Plumpie skrev (4 minutter siden):

Edit: Ser nå at det er samme person på de fleste bildene. Likevel, et eksempel på at ikke alle er større. :hjerte:

Careless er ikke laget til mennesker med smal figur og SE er ingen str M.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Minombre skrev (1 minutt siden):

Ah, jesus! Jeg tåler å bli motsagt, men å kalle folk for lettlurt og plukke ting ut av sin helhet blir jo bare for dumt. Jeg sa jo at jeg hadde sett folk i relativt små størrelser ha på kjolen og at det så bra ut på dem. Ingen sikkerhetsnåler eller klyper å se for å holde ting på plass. Det blir oversett og jeg blir kalt lettlurt fordi jeg har sett reklamebilder hvor folk i små størrelser ser fine ut i kjolen. Trikset med nåler og klyper for å få best mulig passform blir jo også brukt på utstillingsdukker og modeller ellers, det er heller ikke unikt for Careless om det blir brukt. 

For noen dager siden ble noen uthengt i kommentarfeltet i reklamen til Fotoknudsen. Enkelte fans gikk så langt at de sendte stygge meldinger i innboksen til de som stilte spørmål.
Men de jævla plastkjolene må for all del ikke bli krenket.

• Liker 9
Skrevet
Sprite skrev (9 minutter siden):

Nei. Ikke for en voksen person. Men for barn og ungdommer er det faktisk ganske seriøst 

Det er sant, men sitter ikke med inntrykk av at SE har dette i tankene i reklamekanalene.

• Nyttig 1
Skrevet
Minombre skrev (3 minutter siden):

Trikset med nåler og klyper for å få best mulig passform blir jo også brukt på utstillingsdukker og modeller ellers, det er heller ikke unikt for Careless om det blir brukt. 

Ingen har sagt dette,heller.

• Liker 1
Skrevet
Minombre skrev (33 minutter siden):

På alle fotoshootene de har hatt. Monica Nyhus er visstnok en XS og ser veldig fin ut i kjolene. Så en i str ca S/M på flyplassen i sommer og kjolen passet henne veldig fint 😊

Jeg er en XS i de fleste klær, noen ganger S.
Men XS-S hos Careless blir M til L på meg. Jeg vil jo si at dette er klær for store mennesker, altså noe ala Zizzi. Der er størrelse 34 en XL på meg. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Minombre skrev (37 minutter siden):

Det her er SE AS / Carelees siden så selvfølgelig blir ikke andre diskutert her . 

Skrevet
Høstsemester skrev (28 minutter siden):

Du må nesten tåle at kjolene får kritikk.

Synes det er rart at enkelte aser seg opp fordi noen sier sin ærlige mening om klesplagg fra careless (som er SE sitt merke og blir derfor diskutert). 
SE skal ikke som andre «designere» få kritikk eller måtte forholde seg til norsk lov.

For noen dager siden ble noen uthengt i kommentarfeltet i reklamen til Fotoknudsen. Enkelte fans gikk så langt at de sendte stygge meldinger i innboksen til de som stilte spørmål.
Men de jævla plastkjolene må for all del ikke bli krenka. 

Jeg tåler helt fint at kjolene får kritikk. Jeg sier jo selv at stilen og snittet ikke er noe for meg, men jeg sier også at de kan passe fint på andre. Det handler om smak og behag! Og resten av det du skrev her har du også skrevet tre ganger til, så det har jeg fått med meg. Jeg syns selvsagt ikke det er greit at stygge meldinger blir skrevet til folk som stiller kritiske spørsmål. Jeg er hverken fan av Sara E eller klærne hun lager, men jeg må få lov til å stille spørsmål til hvordan noen kan si at en passform er feil og at klærne hun lager ikke er for små personer når jeg har sett folk i virkeligheten OG på reklame som kler kjolene godt. Jeg har sett det jeg har sett og JEG syns de JEG har sett har vært fine i kjolen. (Selv om det ikke er min stil!) 

• Liker 1
Skrevet
Høstsemester skrev (30 minutter siden):

For noen dager siden ble noen uthengt i kommentarfeltet i reklamen til Fotoknudsen. Enkelte fans gikk så langt at de sendte stygge meldinger i innboksen til de som stilte spørmål.
Men de jævla plastkjolene må for all del ikke bli krenket!

Det finnes personer som bruker størrelse XS og S. Det du sier stemmer ikke. Ved et raskt blikk inne på Careless sine sider, ser man bla smale kvinner i kjolene. Problemet er ikke at kjolene får kritikk pga utseendet, problemet er at det legges ut feilinformasjon og påstås at kjolene kun passer større mennesker. Som ikke stemmer.  :) 

Skrevet
Plumpie skrev (5 minutter siden):

Det finnes personer som bruker størrelse XS og S. Det du sier stemmer ikke. Ved et raskt blikk inne på Careless sine sider, ser man bla smale kvinner i kjolene. Problemet er ikke at kjolene får kritikk pga utseendet, problemet er at det legges ut feilinformasjon og påstås at kjolene kun passer større mennesker. Som ikke stemmer.  :) 

Nettopp! Jeg har selv sett to personer som absolutt ikke har vært pluss size i sommer ha på kjolen og de passet den fint😊 Jeg tenker at passform og snitt er så person- og kroppsfasongavhengig, så å bare bestemme seg for at en kjole har feil og dårlig passform mener jeg ikke går an. Feil passform for meg kan være en perfekt passform for noen andre! 

• Liker 1
Skrevet
Juhu25 skrev (17 minutter siden):

Det her er SE AS / Carelees siden så selvfølgelig blir ikke andre diskutert her . 

Det er ikke det som er poenget! 

Skrevet
Minombre skrev (13 minutter siden):

Jeg tåler helt fint at kjolene får kritikk. Jeg sier jo selv at stilen og snittet ikke er noe for meg, men jeg sier også at de kan passe fint på andre. Det handler om smak og behag! Og resten av det du skrev her har du også skrevet tre ganger til, så det har jeg fått med meg. Jeg syns selvsagt ikke det er greit at stygge meldinger blir skrevet til folk som stiller kritiske spørsmål. Jeg er hverken fan av Sara E eller klærne hun lager, men jeg må få lov til å stille spørsmål til hvordan noen kan si at en passform er feil og at klærne hun lager ikke er for små personer når jeg har sett folk i virkeligheten OG på reklame som kler kjolene godt. Jeg har sett det jeg har sett og JEG syns de JEG har sett har vært fine i kjolen. (Selv om det ikke er min stil!) 

Kjolene er ikke laget for ordinære størrelse og er derfor for store for en vanlig str XS og S. SE er ikke en str M i ordinære klesstørrelser.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Høstsemester skrev (4 minutter siden):

Men de jævla plastkjolene må for all del ikke bli krenket. Sånn er det bare her inne.

Two wrongs don’t make a right. Absolutt ikke innafor å sende stygge meldinger til andre mennesker, men det har ikke jeg noe med å gjøre. Jeg opplyser simpelthen om at smale kvinner bruker både XS og S hos Careless. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...