Gjest Fru G Skrevet 4. september 2023 #27281 Skrevet 4. september 2023 Eikenøtt skrev (10 minutter siden): Pussig.. Søknad? Hva i alle dager….😳
Gjest Fru G Skrevet 4. september 2023 #27282 Skrevet 4. september 2023 Jeg er muligens naiv, men har ingen tro på at selskapet blir avviklet. Jeg tror de har skaffet seg revisor. Det eneste jeg ser som taler i mot er at regnskapet er mangelfullt og eller feil og med bakgrunn i det ikke fått tak i en revisor som er villig til å ta på seg jobben. Det jeg reagerer på er hvorfor ikke nettsiden til Careless er oppdatert i henhold til SE sine forsikringer om etisk handel etc… Det virker i hverfall som at noe ikke stemmer. Da må hun nesten regne med at det spekuleres i dette.
Gjest Kattedama Skrevet 4. september 2023 #27283 Skrevet 4. september 2023 Fru G skrev (5 minutter siden): Jeg er muligens naiv, men har ingen tro på at selskapet blir avviklet. Jeg tror de har skaffet seg revisor. Det eneste jeg ser som taler i mot er at regnskapet er mangelfullt og eller feil og med bakgrunn i det ikke fått tak i en revisor som er villig til å ta på seg jobben. Det jeg reagerer på er hvorfor ikke nettsiden til Careless er oppdatert i henhold til SE sine forsikringer om etisk handel etc… Det virker i hverfall som at noe ikke stemmer. Da må hun nesten regne med at det spekuleres i dette. Det ville vært veldig rart å ikke ha en revisor på plass når fristen er ute. Særlig siden butikken går så bra i følge Tandberg. Bedrifter som blir tvangsavviklet på grunn av manglende regnskap har som oftest noe de skjuler i regnskapet og/eller vil kvitte seg med gjeld. Konsekvens av en slik avvikling er så store (man kan komme i fengsel for dette), så jeg tviler på at dette er noe som ikke er ordnet opp i.
Gjest Verba Skrevet 4. september 2023 #27284 Skrevet 4. september 2023 Fru G skrev (35 minutter siden): Ja, og er bare ett av eksemplene. Hadde dette vært min ig-profil og jeg hadde representert mitt eget firma ville jeg bedt følgerne om å være saklige i sine kommentarer. Jeg ville også svart høflig på spørsmål og kanskje vurdert en litt mer ydmyk tone🙈 SE er ute med piggene med en gang og det betyr muligens at hun føler seg truffet? Ja, det er akkurat det. Hun selv er passiv aggressiv mot folk som har spørsmål, samtidig som hun driver å liker stygge kommentarer som andre skriver til de som har spørsmål. Hun skulle ha skrevet at hun ikke godtar at følgere skriver hets til de som lurer på ting. Jeg så ikke noen som var UFINE mot Sara igår. Det er jo forskjell på spørsmål og hat. Hun kan jo heller heve seg over det.
Gasellen Skrevet 4. september 2023 #27285 Skrevet 4. september 2023 ToneVie skrev (12 timer siden): Appen kan ikke vite at det er kjøpte eller fake kontoer, men en algoritme fanger opp aktivitene en konto gjør. En som var aktiv på insta tidligere, men ikke brukt appen på lenge vil da bli merket som «fake» da den ikke har nytt innhold eller engasjerer seg i andre poster. Men det kan jo hende hun har kjøpt uansett, jeg bare sier at det ikke er en fasit. Jeg har en instakonto med 33000 følgere. Jeg kunne brukt denne appen på min konto å funnet en rekke «fake kontoer» men jeg har aldri kjøpt følgere. Så må jeg også legge til - at hvis dere ser på følgerantall til store instagrammere her i Norge, så ser på views, likes på bilder/ engasjement. Så ser dere at Sara E har enorm rekkevidde. Ifølge appen er engasjementet hennes på 3,75%. Men det er mulig dette egentlig er et høyt engasjement?
Gjest Fru G Skrevet 4. september 2023 #27286 Skrevet 4. september 2023 SE er helt klart ikke opptatt av å bli tatt seriøst som bedriftseier. Det er bare å gå inn på ig å se på kommentarene på fotoknutsens reklameinnlegg. Der hun trykker hjerter og klapper for usaklige kommentarer. Her burde hun mane til folkeskikk som hun er så opptatt av. Disse kommentarene beskylder helt normale spørsmålstillere for misunnelse o.l. i tillegg til å nedsnakke mange ikke navngitte influensere. SE kommenterer på dette for få minutter sidemål. Så usmakelig hun er. Nå er jeg virkelig ikke i tvil om hvordan hun er lenger. Veldig uprofesjonelt.
Gjest Kattedama Skrevet 4. september 2023 #27287 Skrevet 4. september 2023 (endret) Er ikke dette fra siste dropp? Hvorfor returnerer man ikke? PRISLAPP er på ( må presisere dette da enkelte spekulerer i at folk ikke selger selv om de kan returnere, som forøvrig er løgn). Denne kan også byttes i butikk. Endret 4. september 2023 av caremore
elskersommer Skrevet 4. september 2023 #27288 Skrevet 4. september 2023 caremore skrev (1 time siden): Maren Reme? Det sto kun maren 1
elskersommer Skrevet 4. september 2023 #27289 Skrevet 4. september 2023 Eikenøtt skrev (1 time siden): Pussig.. Her er svaret jeg fikk
Gjest Fru G Skrevet 4. september 2023 #27290 Skrevet 4. september 2023 Mitt kundeforhold er avsluttet hos Foto Knudsen. Kommer det en reaksjon derfra kan jeg revurdere. Og jeg har brukt dette firmaet mye. Oppfordre alle andre til å bruke forbrukermakten sin. Legger dette ut på min FB profil med 1900 venner.
Gjest Kattedama Skrevet 4. september 2023 #27292 Skrevet 4. september 2023 Det er så stille på Jodel…er alle i kommentarfeltet til Tandberg?
Høstsemester Skrevet 4. september 2023 #27293 Skrevet 4. september 2023 (endret) Fru G skrev (4 timer siden): For meg handler det verken om å forsvare henne eller ikke. Jeg forsøker å forstå disse mekanismene som benyttes i denne bransjen. Vi har et lovverk av en grunn. Hvis jeg bryter lovverket i min jobb vil det få konsekvenser for meg. Jeg har ikke sett noe som bærer preg av mobbing her inne, men jeg får ikke med meg alt. Det jeg synes er ugreit er når det blir harselert med hvordan hun uttaler enkelte ord. Slik er unødvendig i mine øyne, men er det mobbing? Jeg har vært en av hennes kunder og er svært misfornøyd med varene. Det er forholdsvis dyre varer og jeg forventet bedre produkter. Det kan hende mine forventninger var for høye. Jeg tror hun hadde tjent på å jobbe for bedre kvalitet og passform på produktene sine og heller hatt færre slipp. Fornøyde kunder kommer igjen. Forøvrig veldig bra at hun har sluttet å vise barna, selv om hun for litt siden var helt utafor fordi L skrek i bæreselen. Da viste hun han i en sårbar situasjon med lyd der han gråt veldig. Om en er influencer og har en reklamekanal som SE, er kommunikasjon utad mot følgere/kunder og potensielle følgere/kunder essensielt. Det betyr at SE må legge arbeid i hvordan hun formulerer seg skriftlig og hvordan hun uttaler ord muntlig. Jeg reagerer på at hun ikke bruker met tid på dette. Må si det er veldig uprofesjonelt og rart at hun ikke klarer å si eget klesmerke med korrekt uttale. SE mestrer heller ikke å bruke ordtak i korrekt kontekst heller. Det er ikke bra. Endret 4. september 2023 av Høstsemester 10 1
Snublefot62 Skrevet 4. september 2023 #27294 Skrevet 4. september 2023 Høstsemester skrev (9 minutter siden): Om en er influencer og har en reklamekanal som SE, er kommunikasjon utad mot følgere/kunder og potensielle følgere/kunder essensielt. Det betyr at SE må legge arbeid i hvordan hun formulerer seg skriftlig og hvordan hun uttaler ord muntlig. Jeg reagerer på at hun ikke bruker met tid på dette. Må si det er veldig uprofesjonelt og rart at hun ikke klarer å si eget klesmerke med korrekt uttale. SE mestrer heller ikke å bruke ordtak i korrekt kontekst heller. Det er ikke bra. Legge arbeid i det? Hun som ikke engang gidda å snu kameraet rett vei når hun filmet reklame for Donald? 10 1
Gjest Verba Skrevet 4. september 2023 #27295 Skrevet 4. september 2023 Jeg synes det er så rart at Fotoknudsen ikke ber Sara om å slette kommentarene og lukke kommentarfeltet. De blir jo ansvarlige de også.
Høstsemester Skrevet 4. september 2023 #27296 Skrevet 4. september 2023 Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Legge arbeid i det? Hun som ikke engang gidda å snu kameraet rett vei når hun filmet reklame for Donald? Nei, det var det.
Høstsemester Skrevet 4. september 2023 #27297 Skrevet 4. september 2023 Bibbi_ skrev (23 minutter siden): Har lyst til å si at fansen hennes ikke skjønner bedre. Har lyst til å si det, men jeg gjør det ikke. Ville akkurat ikke si det samme etter å ha lest i kommentarfeltet til SE. Snikreklame i reklamen til Fotoknudsen var en ny vri. Snakk om å ta snikreklame på et høyere nivå.. 6 1
Snublefot62 Skrevet 4. september 2023 #27298 Skrevet 4. september 2023 Det er rart det der hvor fort kommentarfeltet blir stengt når hun er misfornøyd med det hun får høre, eller hvor fort kommentarer slettes. Men nå? …. Navlebeskuende. 11 2
J.. Skrevet 4. september 2023 #27299 Skrevet 4. september 2023 Snublefot62 skrev (6 minutter siden): Legge arbeid i det? Hun som ikke engang gidda å snu kameraet rett vei når hun filmet reklame for Donald? Trenger ikke engang snu kamera,kan speilvende video/bilde i bildeappen. 3
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 4. september 2023 #27300 Skrevet 4. september 2023 Det som er sjokkerende er at de sterkeste forsvarerne hennes i kommentarfeltet på IG ikke klarer å se det prinsipielle med hele saken: å holde seg innenfor lovverket. De kaller det bagateller, at man ikke skal kritiserer en person som har vært syk etc. Skal det frita en person fra å følge regler? Noen ting er rett og slett allmennkunnskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå