Anemoi Skrevet i går, 11:03 #57241 Skrevet i går, 11:03 (endret) Angel75 skrev (44 minutter siden): Måten du legger frem Saras snapper på høres ut som hun ut utleverer noe voldsomt. Og det gjør hun ikke. Jeg har flere ganger, pga dine innlegg, gått inn for å sjekke. Du har en overdrivelse på hennes snapper, at det er ikke mulig å ta deg seriøst i det hele tatt. I bunn og grunn på denne snappen forteller hun om sin egen opplevelse av rampenissen, det lille det kan ikke kalles eksponering eller snik eksponering som du så fint kaller det for. Og slik du holder på så blir til slutt lei også av eksponering snakk når du henger deg opp i det der! Og det nytter faktisk ikke å komme med dyrrp her og der bla bla bla. Hadde du holdt det til seriøs debatt om eksponering hadde du kanskje blitt tatt mer seriøs. Du verden, nå har jeg visst provosert deg noe skikkelig! 😅 Hvorfor sier du ikke på en ordentlig måte at du er uenig i min tolkning av SE sine snapper? Da kunne vi diskutert temaet barneeksponering seriøst. I stedet kommenterer du meg som bruker og hvor useriøs jeg alltid og på alle måter er som debattant… Tema: Vi er grunnleggende uenige om hvor mye og alvorlig SE sin barneeksponering er. Jeg vil ikke legge ut eksempler på det mor sier, men at du ikke syns det gjør noe - viser bare at du bagatelliserer der jeg mener SE eksponerer. Endret i går, 11:06 av Anemoi 3 1 12
Angel75 Skrevet i går, 11:11 #57242 Skrevet i går, 11:11 (endret) Anemoi skrev (9 minutter siden): Du verden, nå har jeg visst provosert deg noe skikkelig! 😅 Hvorfor sier du ikke på en ordentlig måte at du er uenig i min tolkning av SE sine snapper? Da kunne vi diskutert temaet barneeksponering seriøst. I stedet kommenterer du meg som bruker og hvor useriøs jeg alltid og på alle måter er som debattant… Tema: Vi er grunnleggende uenige om hvor mye og alvorlig SE sin barneeksponering er. Jeg vil ikke legge ut eksempler på det mor sier, men at du ikke syns det gjør noe - viser bare at du bagatelliserer der jeg syns SE eksponerer. Jeg er ikke provosert og lar meg ikke provosere av influencere ❤️ det blir mer og mer useriøst og dannes usannheter angående Sara. Er ikke mulig å ta innlegg som sannhet, når Sara forteller om sin opplevelse og du gjør det om til barn og eksponering. Enkelt og greit, la oss holde oss til fakta og ikke vri på sannhet. Og nei, vi er ikke uenige om Sara sin grove eksponering av barn, du bommer grovt igjen og igjen og igjen. Endret i går, 11:12 av Angel75 Skrivefeil 1 6
Angel75 Skrevet i går, 11:13 #57243 Skrevet i går, 11:13 elskersommer skrev (26 minutter siden): @Anemoi blir tatt seriøst av de fleste her inne. Du må ikke være redd for noe annet Det kommer mye ann på hvem de fleste er. Jeg er ikke redd. Men dette er iallefall avsporing. Ha en fin dag 🪴 2 3
Roe Skrevet i går, 11:22 #57244 Skrevet i går, 11:22 Minimeg1234 skrev (7 timer siden): Så morro at Careless går bra. Lurer på om endringene på snap er pga at Careless nå blir lagt merke til som et seriøst og godt firma som får gode resultater. Det kan jo godt være. Både på Gastellelisten og inklusjon i EOY prisen. Blir spennende å se tallene når de kommer 5
Anemoi Skrevet i går, 11:34 #57245 Skrevet i går, 11:34 Donnap skrev (43 minutter siden): Hun mister stadig vekk flere følgere, nå har hun 189 000, den 6 oktober hadde hun 191 200, det vil si hun har mistet 2200 følgere. Selv om følgertallet går opp og ned så er dette ganske mye, og i den tiden her har hun bare gått ned. 1 november hadde hun 190 100, så hun har mistet 1100 følgere på en måned. Hvis hun fortsetter med reklame for andre firma i tillegg til barneeksponering, kjedelig og gjentagende innhold, så tror jeg hun mister flere. Så fint at du har tall og fakta! Følgertallene økte særlig i siste del av graviditeten og like før/rundt fødselen, etter fødselen har seertallene sakte men sikkert gått ned. Det er en klar tendens på at SE mister sin aktualitet. Som jeg har skrevet tidligere, hun konkurrerer med «sultne» og yngre influensere som pusher grenser, bl.a. når det gjelder barneeksponering. 1 1 6
Angel75 Skrevet i går, 11:37 #57246 Skrevet i går, 11:37 Anemoi skrev (1 minutt siden): Så fint at du har tall og fakta! Følgertallene økte særlig i siste del av graviditeten og like før/rundt fødselen, etter fødselen har seertallene sakte men sikkert gått ned. Det er en klar tendens på at SE mister sin aktualitet. Som jeg har skrevet tidligere, hun konkurrerer med «sultne» og yngre influensere som pusher grenser, bl.a. når det gjelder barneeksponering. Er ikke uvanlig at det øker hos influncere ved graviditet og så forsvinner de etterhvert. 6 1
Katinkalille Skrevet i går, 12:37 #57247 Skrevet i går, 12:37 elskersommer skrev (På 30.11.2025 den 13.13): Hun kommer aldri til å søke om hjelp til denne fobien.. Nå er vel strengt talt det hennes valg. Søker hun hjelp,kjempefint. Søker hun ikke hjelp,neivel,det er vel ikke noe som går utover noen her inne på kv🤷🏻♀️ 7
elskersommer Skrevet i går, 12:44 #57248 Skrevet i går, 12:44 Donnap skrev (1 time siden): Hun mister stadig vekk flere følgere, nå har hun 189 000, den 6 oktober hadde hun 191 200, det vil si hun har mistet 2200 følgere. Selv om følgertallet går opp og ned så er dette ganske mye, og i den tiden her har hun bare gått ned. 1 november hadde hun 190 100, så hun har mistet 1100 følgere på en måned. Hvis hun fortsetter med reklame for andre firma i tillegg til barneeksponering, kjedelig og gjentagende innhold, så tror jeg hun mister flere. Er det synkende følger tall på Instagram også? Jeg får ikke sjekket siden jeg er blokkert
Donnap Skrevet i går, 12:45 #57249 Skrevet i går, 12:45 elskersommer skrev (Akkurat nå): Er det synkende følger tall på Instagram også? Jeg får ikke sjekket siden jeg er blokkert Det vet jeg ikke, følger henne ikke der, og følger heller ikke med. Tjener hun penger på Instagram også?
elskersommer Skrevet i går, 12:45 #57250 Skrevet i går, 12:45 Katinkalille skrev (7 minutter siden): Nå er vel strengt talt det hennes valg. Søker hun hjelp,kjempefint. Søker hun ikke hjelp,neivel,det er vel ikke noe som går utover noen her inne på kv🤷🏻♀️ Men ikke kom og klag om hun ikke er villig til å søke hjelp🙂 3
Anemoi Skrevet i går, 12:49 #57251 Skrevet i går, 12:49 Katinkalille skrev (5 minutter siden): Nå er vel strengt talt det hennes valg. Søker hun hjelp,kjempefint. Søker hun ikke hjelp,neivel,det er vel ikke noe som går utover noen her inne på kv🤷🏻♀️ Det berører følgerne i den grad at de må tåle at SE om og om igjen skriver/snakker om denne kvalmefobien - uten å gjøre noe med det. Hun bare gjentar til det kjedsommelige at hun skal det… Ikke rart mange avfølger. 2 4
Angel75 Skrevet i går, 13:06 #57252 Skrevet i går, 13:06 Anemoi skrev (16 minutter siden): Det berører følgerne i den grad at de må tåle at SE om og om igjen skriver/snakker om denne kvalmefobien - uten å gjøre noe med det. Hun bare gjentar til det kjedsommelige at hun skal det… Ikke rart mange avfølger. Det berører allikevel ikke følgerne til Sara, da det er hennes kanal som er frivillig å følge. 5
Katinkalille Skrevet i går, 13:31 #57253 Skrevet i går, 13:31 elskersommer skrev (45 minutter siden): Men ikke kom og klag om hun ikke er villig til å søke hjelp🙂 Nå er det da ikke jeg som klager på det🤷🏻♀️ Ser ut til at andre klager på den saken😉 6
Katinkalille Skrevet i går, 13:32 #57254 Skrevet i går, 13:32 (endret) Angel75 skrev (26 minutter siden): Det berører allikevel ikke følgerne til Sara, da det er hennes kanal som er frivillig å følge. Dette! Folk trykker frivillig på følgerknappen: Endret i går, 13:33 av Katinkalille Skrivefeil 1 4
Anemoi Skrevet i går, 13:38 #57255 Skrevet i går, 13:38 Katinkalille skrev (2 minutter siden): Dette! Folk trykker frivillig på følgerknappen: Det stemmer. Og nå har det i lang tid vært et forholdsvis høyt antall avfølginger. Innholdet fenger kanskje ikke lenger, særlig hvis det blir mye av det samme om og om igjen. 2 2
Donnap Skrevet i går, 13:42 #57256 Skrevet i går, 13:42 Anemoi skrev (48 minutter siden): Det berører følgerne i den grad at de må tåle at SE om og om igjen skriver/snakker om denne kvalmefobien - uten å gjøre noe med det. Hun bare gjentar til det kjedsommelige at hun skal det… Ikke rart mange avfølger. Ja det er flere grunner til at jeg sluttet å følge henne, en av dem er det stadig gjentagende om blant annet kvalmefobi, flyskrekk mm. Greit å opplyse om at man har det, men for meg som fulgte henne i flere år ble jeg sinnsykt lei av dette, i tillegg dro hun det ut over maaaange snapper og kom tilbake til det gang på gang i dagesvis etterpå. Samme med Therese Lien og hennes fobier og redsler, de følger hverandre tett. 2 4
elskersommer Skrevet i går, 14:44 #57257 Skrevet i går, 14:44 Katinkalille skrev (1 time siden): Nå er det da ikke jeg som klager på det🤷🏻♀️ Ser ut til at andre klager på den saken😉 Var ikke det jeg mente.. SET må ikke klage dersom hun ikke ønsker hjelp🙂 2 2
Anemoi Skrevet 23 timer siden #57258 Skrevet 23 timer siden Donnap skrev (2 timer siden): Det vet jeg ikke, følger henne ikke der, og følger heller ikke med. Tjener hun penger på Instagram også? SE henviser stadig til snap, og at hun legger ut mer der. Det er fordi det er der hun tjener mest, selvfølgelig… 💰 Dette står bl.a. om å tjene penger på insta: «9 måter å tjene penger på Instagram Sponset innhold Åpne en nettbutikk Design merch for ditt personlige merke Affiliate-markedsføring Sosialt salg Selg bildene eller kunsten din på nettet Tjen Live-badges fra fans Tilby betalte abonnementer Selg brukte ting Å tjene penger på Instagram handler ikke nødvendigvis om antall følgere, men om kvaliteten på innholdet ditt, hvor godt du kjenner målgruppen din, og hvor sterkt du engasjerer dem.» https://www.shopify.com/no/blog/hvordan-tjene-penger-pa-instagram 2 2
skeiv-ostepop Skrevet 22 timer siden #57259 Skrevet 22 timer siden Anemoi skrev (21 minutter siden): SE henviser stadig til snap, og at hun legger ut mer der. Det er fordi det er der hun tjener mest, selvfølgelig… 💰 Dette står bl.a. om å tjene penger på insta: «9 måter å tjene penger på Instagram Sponset innhold Åpne en nettbutikk Design merch for ditt personlige merke Affiliate-markedsføring Sosialt salg Selg bildene eller kunsten din på nettet Tjen Live-badges fra fans Tilby betalte abonnementer Selg brukte ting Å tjene penger på Instagram handler ikke nødvendigvis om antall følgere, men om kvaliteten på innholdet ditt, hvor godt du kjenner målgruppen din, og hvor sterkt du engasjerer dem.» https://www.shopify.com/no/blog/hvordan-tjene-penger-pa-instagram Og da faller nok Sara Emilie fort av. Så forstår jo at Snapchat er mest aktuelt. 6
Stargaze Skrevet 19 timer siden #57260 Skrevet 19 timer siden skeiv-ostepop skrev (13 timer siden): Enda en oppmerksomhet som fokuserer hovedsakelig på omsetning der altså. Og igjen må en tydeligvis påpeke at høy omsetning ikke betyr at det totalt sett går bra. Man kan fint gå fra gasellebedrift det ene året til konkurs året etter. Flere har opplevd nettopp det. Ja, dette - det er mange eksenpler på Gaselle bedrifter som har gått konkurs. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå