Anemoi Skrevet torsdag kl. 11:04 #57081 Skrevet torsdag kl. 11:04 (endret) Donnap skrev (12 timer siden): Ja det er ganske uforståelig at de ikke har tenkt på at lyset er viktig både på badet og andre steder når hun er influenser. Spesielt med tanke på så mørkt hus hun har, da burde de jo skjønne at så mørke farger krever mye lys. Mener det var det samme i garderoben også, veldig mørkt? Hun filmet jo der inne da hun skulle vise fram klær som skulle lanseres dagen etter. elskersommer skrev (12 timer siden): Sånn går det når hun vil ha hele huset i mørke farger. Men helt utrolig at de ikke tenkte så langt at de burde ha ok lys til å filme i når det er d hun lever av Det stemmer! SE har flere ganger irritert seg over at det er vanskelig å finne godt nok lys i huset for å ta bilder og filme. Det store garderoberommet i øverste etasje skulle være hennes «arbeidssted», men der var det for dårlig lys. Det samme har hun kommentert rundt om i huset. Samtidig har hun i hele byggeprosessen snakket om det dyre og flotte «lyd- og lysdesignet»… Endret torsdag kl. 11:14 av Anemoi 6 2
Donnap Skrevet torsdag kl. 11:29 #57082 Skrevet torsdag kl. 11:29 Anemoi skrev (20 minutter siden): Det stemmer! SE har flere ganger irritert seg over at det er vanskelig å finne godt nok lys i huset for å ta bilder og filme. Det store garderoberommet i øverste etasje skulle være hennes «arbeidssted», men der var det for dårlig lys. Det samme har hun kommentert rundt om i huset. Samtidig har hun i hele byggeprosessen snakket om det dyre og flotte «lyd- og lysdesignet»… Ja, og om noen av følgerne hadde prøvd å si til henne at hun måtte huske å ha mye lys siden hun har så mørke rom, så hadde hun nok bare avfeid det med at de hadde masse lys. Hun spør ofte om råd angående diverse, men vi som har fulgt henne noen år har vel sett at det kun er for å skape engasjement. Hun fremstår som om hun kan alt og vet alt best selv i de aller fleste tilfellene 2 6
skeiv-ostepop Skrevet torsdag kl. 11:44 #57083 Skrevet torsdag kl. 11:44 Donnap skrev (13 minutter siden): Ja, og om noen av følgerne hadde prøvd å si til henne at hun måtte huske å ha mye lys siden hun har så mørke rom, så hadde hun nok bare avfeid det med at de hadde masse lys. Hun spør ofte om råd angående diverse, men vi som har fulgt henne noen år har vel sett at det kun er for å skape engasjement. Hun fremstår som om hun kan alt og vet alt best selv i de aller fleste tilfellene Det er ganske gjennomgående og tydelig ja. Så jeg kan fint se for meg at både V og arkitekten faktisk har tatt opp problemet med at Sara Emilie har overkjørt de. Som hun nå skal snu til content og engasjement. 3 2
Kønn Skrevet torsdag kl. 12:42 #57084 Skrevet torsdag kl. 12:42 Hadde blitt deprimert om jeg skulle tråkke rundt i et så mørkt hus dag ut og dag inn. Passer mer til ei hytte på fjellet. Men så har jeg veldig ulik smak som SE. Både i klær og interiør. 9 2
Angel75 Skrevet torsdag kl. 13:07 #57085 Skrevet torsdag kl. 13:07 Kønn skrev (23 minutter siden): Hadde blitt deprimert om jeg skulle tråkke rundt i et så mørkt hus dag ut og dag inn. Passer mer til ei hytte på fjellet. Men så har jeg veldig ulik smak som SE. Både i klær og interiør. 🙈 skulle gjerne hatt det så mørkt, så lenge man har så store vinduer som de har. 1 4
Angel75 Skrevet torsdag kl. 13:13 #57086 Skrevet torsdag kl. 13:13 I dag sier Sara at hun tørker støv og gjør rent i huset. Det har jo vært et hett tema her i tråden. At hun er ekkel, skitten m.m. At hun ikke kommer til og klare holde huset rent, for hun gjorde ikke rent i det andre huset. Et tegn på at vi ikke ser alt på snap, vi ser en brøkdel av 24 timer. Men at ting her i tråden overdrives. 2 4
skeiv-ostepop Skrevet torsdag kl. 13:19 #57087 Skrevet torsdag kl. 13:19 Angel75 skrev (4 minutter siden): I dag sier Sara at hun tørker støv og gjør rent i huset. Det har jo vært et hett tema her i tråden. At hun er ekkel, skitten m.m. At hun ikke kommer til og klare holde huset rent, for hun gjorde ikke rent i det andre huset. Et tegn på at vi ikke ser alt på snap, vi ser en brøkdel av 24 timer. Men at ting her i tråden overdrives. Så den ene gangen hun nevner at hun tørker støv så skal det dras frem som et «bevis» på at hun klarer å vaske og rydde? Det er vel strengt tatt mest et bevis på at hun ikke klarer å holde det så ryddig og rent… 10 4
Det handler om deg Skrevet torsdag kl. 13:26 #57088 Skrevet torsdag kl. 13:26 Med en slik stor business og et så stort hus er vaskebyrå innafor og vel så det. 1
Anemoi Skrevet torsdag kl. 13:35 #57089 Skrevet torsdag kl. 13:35 Det handler om deg skrev (7 minutter siden): Med en slik stor business og et så stort hus er vaskebyrå innafor og vel så det. SE har flere ganger sagt at hun kanskje burde ha hjelp av et vaskebyrå, men at hun kvier seg for å slippe andre til i hjemmet… 1
skeiv-ostepop Skrevet torsdag kl. 13:39 #57090 Skrevet torsdag kl. 13:39 Anemoi skrev (2 minutter siden): SE har flere ganger sagt at hun kanskje burde ha hjelp av et vaskebyrå, men at hun kvier seg for å slippe andre til i hjemmet… Angst etter angst. 4
Angel75 Skrevet torsdag kl. 13:48 #57091 Skrevet torsdag kl. 13:48 skeiv-ostepop skrev (24 minutter siden): Så den ene gangen hun nevner at hun tørker støv så skal det dras frem som et «bevis» på at hun klarer å vaske og rydde? Det er vel strengt tatt mest et bevis på at hun ikke klarer å holde det så ryddig og rent… Sara vasket også, tørket ikke bare støv. Kanskje bevis på at alt ikke deles. Kanskje bevis på at vi ser en brøkdel av Sara sitt liv, eller det er iallefall fakta! Vi ser aldri/har bare hørt om et par ganger Sara eller V går på do, går de ikke på do da? 🫠 Eller kun de gangene vi har hørt om? 2 3
Angel75 Skrevet torsdag kl. 13:49 #57092 Skrevet torsdag kl. 13:49 Anemoi skrev (12 minutter siden): SE har flere ganger sagt at hun kanskje burde ha hjelp av et vaskebyrå, men at hun kvier seg for å slippe andre til i hjemmet… Er det så urealistisk da? Er faktisk ikke alle som ønsker fremmede hjem til seg til å vaske. Ikke et nytt fenomen fra Sara. 1 4
skeiv-ostepop Skrevet torsdag kl. 13:50 #57093 Skrevet torsdag kl. 13:50 Angel75 skrev (1 minutt siden): Sara vasket også, tørket ikke bare støv. Kanskje bevis på at alt ikke deles. Kanskje bevis på at vi ser en brøkdel av Sara sitt liv, eller det er iallefall fakta! Vi ser aldri/har bare hørt om et par ganger Sara eller V går på do, går de ikke på do da? 🫠 Eller kun de gangene vi har hørt om? Hvordan vet du at det er fakta? 7
elskersommer Skrevet torsdag kl. 14:01 #57094 Skrevet torsdag kl. 14:01 Angel75 skrev (47 minutter siden): I dag sier Sara at hun tørker støv og gjør rent i huset. Det har jo vært et hett tema her i tråden. At hun er ekkel, skitten m.m. At hun ikke kommer til og klare holde huset rent, for hun gjorde ikke rent i det andre huset. Et tegn på at vi ikke ser alt på snap, vi ser en brøkdel av 24 timer. Men at ting her i tråden overdrives. Er første gang jeg hører at hun skal vaske huset.. er det noe sponset innlegg på vaskeprodukter på gang? 11 1
skeiv-ostepop Skrevet torsdag kl. 14:05 #57095 Skrevet torsdag kl. 14:05 elskersommer skrev (3 minutter siden): Er første gang jeg hører at hun skal vaske huset.. er det noe sponset innlegg på vaskeprodukter på gang? Sannsynligvis. Det var vel noe sånt sist hun snakket om vasking om jeg ikke husker feil. 4
Anemoi Skrevet torsdag kl. 14:08 #57096 Skrevet torsdag kl. 14:08 (endret) elskersommer skrev (7 minutter siden): Er første gang jeg hører at hun skal vaske huset.. er det noe sponset innlegg på vaskeprodukter på gang? Det kommer folk imorgen for en avtale, pluss at V skal ha julebord på lørdag… 😉 (Snap fra i går.) Endret torsdag kl. 14:08 av Anemoi 5
Kønn Skrevet torsdag kl. 14:11 #57097 Skrevet torsdag kl. 14:11 Angel75 skrev (56 minutter siden): I dag sier Sara at hun tørker støv og gjør rent i huset. Det har jo vært et hett tema her i tråden. At hun er ekkel, skitten m.m. At hun ikke kommer til og klare holde huset rent, for hun gjorde ikke rent i det andre huset. Et tegn på at vi ikke ser alt på snap, vi ser en brøkdel av 24 timer. Men at ting her i tråden overdrives. Som nevnt, ulik smak. Små unger og svart, alle fingermerker synes. Men så hadde jeg heller ikke orket å bo i rot og kaos. Folk er forskjellige si… 3 3
elskersommer Skrevet torsdag kl. 14:13 #57098 Skrevet torsdag kl. 14:13 Angel75 skrev (1 time siden): I dag sier Sara at hun tørker støv og gjør rent i huset. Det har jo vært et hett tema her i tråden. At hun er ekkel, skitten m.m. At hun ikke kommer til og klare holde huset rent, for hun gjorde ikke rent i det andre huset. Et tegn på at vi ikke ser alt på snap, vi ser en brøkdel av 24 timer. Men at ting her i tråden overdrives. Ps" hun sa ikke att hun vasket huset. Hun tørket støv og satte på robotstøvsuger 🙂 6
Angel75 Skrevet torsdag kl. 14:14 #57099 Skrevet torsdag kl. 14:14 skeiv-ostepop skrev (23 minutter siden): Hvordan vet du at det er fakta? Hvordan jeg vet at det er fakta at vi bare ser en brøkdel av Sara sitt liv? Nei, den kan du få tenke på. 3 2
skeiv-ostepop Skrevet torsdag kl. 14:18 #57100 Skrevet torsdag kl. 14:18 Angel75 skrev (2 minutter siden): Hvordan jeg vet at det er fakta at vi bare ser en brøkdel av Sara sitt liv? Nei, den kan du få tenke på. Nei. Hvordan vet du at det er fakta at hun vasker hus og tørker støv. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå