Era Vulgaris Skrevet 5 timer siden #56301 Skrevet 5 timer siden slipperyslope skrev (1 time siden): Det kan jo være at siden snap flytter pengesummer over til amerika og det blir mindre i Europa at influensere blir mer desperate, de skal jo opprettholde fasaden, pengebruken, betjening av lån etc. SE får utrolig mye "gratis" reklame for Careless med den syke mengden umerka reklame. Hele kanalen hennes er jo en stor reklamekanal. Godt iblandet barneeksponering, sexliv, kroppsfunksjoner, sykdom og utlevering av privatliv. Så profesjonelt! 1 8
Interiørgla Skrevet 5 timer siden #56302 Skrevet 5 timer siden Era Vulgaris skrev (5 minutter siden): Godt iblandet barneeksponering, sexliv, kroppsfunksjoner, sykdom og utlevering av privatliv. Så profesjonelt! En kan sikkert si mye bra om SET, men profesjonell er ikke en av de. Så helt enig med din refleksjon her. Det bunner ut i igjen denne salige blandingen av privat og bedrift. Hadde hun kun utlevert seg selv som privatperson hadde dette vært noe helt annet å diskutere, i hvert fall for min del. 3 6
Era Vulgaris Skrevet 4 timer siden #56303 Skrevet 4 timer siden Interiørgla skrev (48 minutter siden): En kan sikkert si mye bra om SET, men profesjonell er ikke en av de. Så helt enig med din refleksjon her. Det bunner ut i igjen denne salige blandingen av privat og bedrift. Hadde hun kun utlevert seg selv som privatperson hadde dette vært noe helt annet å diskutere, i hvert fall for min del. Det folk bør være klar over er at det er en grunn til at David Reme valgte SE og hennes like som sine reklameplakater av en grunn. Han visste at hun er grenseløs og villig til å utlevere seg selv og de rundt seg i rollen som en av frontfigurene for businessen hans. Om hun hadde hatt en ren Careless-kanal med kun reklame og salg, hadde jeg brydd med filla om henne. Det er denne sammenblandingen som er skikkelig ugrei i mine øyne. Spesielt at ungene blir utnyttet i salgsøyemed. Det er forkastelig. 1 8
Pepssi Skrevet 4 timer siden #56305 Skrevet 4 timer siden Era Vulgaris skrev (31 minutter siden): Det folk bør være klar over er at det er en grunn til at David Reme valgte SE og hennes like som sine reklameplakater av en grunn. Han visste at hun er grenseløs og villig til å utlevere seg selv og de rundt seg i rollen som en av frontfigurene for businessen hans. Om hun hadde hatt en ren Careless-kanal med kun reklame og salg, hadde jeg brydd med filla om henne. Det er denne sammenblandingen som er skikkelig ugrei i mine øyne. Spesielt at ungene blir utnyttet i salgsøyemed. Det er forkastelig. Hun delte ikke så mye av seg selv før hun ble en del av Remegjengen. Ikke i den grad som hun gjør nå. 1 3
Anemoi Skrevet 4 timer siden #56306 Skrevet 4 timer siden Minimeg1234 skrev (6 minutter siden): For et resultat 🥳 Så du mitt bilde og min kommentar tidligere i dag om salget?
Interiørgla Skrevet 4 timer siden #56307 Skrevet 4 timer siden Minimeg1234 skrev (9 minutter siden): For et resultat 🥳 Ja sånn rent utseende messig i dette bilde ser det bra ut, men begynner du å rote litt i tallene så ser det ikke så bra ut. Hvor mange har i realiteten vært inne å handlet og for hvor mye i prosent? Hvor mye har kostnadene vært i forhold til inntjening? Denne utleveringen syns jeg er misvisende. Men ja fokuserer du kun på dette bilde og ikke virkeligheten bak så. 1 1
Angel75 Skrevet 3 timer siden #56308 Skrevet 3 timer siden Anemoi skrev (47 minutter siden): Så du mitt bilde og min kommentar tidligere i dag om salget? Mener du det hadde vært bedre om de hadde solgt for 1 million? Man kan glede seg over et godt resultat på vegne av andre uten en avhandling. 3
Anonym_2024 Skrevet 3 timer siden #56309 Skrevet 3 timer siden Minimeg1234 skrev (55 minutter siden): For et resultat 🥳 Fake humble kaller man dette. Hvis man setter dette opplegget her i et større perspektiv, så har hun solgt for 7 mill flere ganger i år, på ulike dropp. Så at hun forventet mindre tror jeg ikke noe på, og med 30 % på en rekke varer til over 1000kr så burde vel summen vært større? Det fremstår som ren desperasjon det som foregår på hennes kanaler i disse dager. 2 3
elskersommer Skrevet 3 timer siden #56310 Skrevet 3 timer siden Angel75 skrev (3 minutter siden): Mener du det hadde vært bedre om de hadde solgt for 1 million? Man kan glede seg over et godt resultat på vegne av andre uten en avhandling. Det hjelper ikke om en bedrift tjener 1,7 eller 10 millioner om ikke tallene helt nederst er bra 31.12... 2
Era Vulgaris Skrevet 3 timer siden #56311 Skrevet 3 timer siden Pepssi skrev (58 minutter siden): Hun delte ikke så mye av seg selv før hun ble en del av Remegjengen. Ikke i den grad som hun gjør nå. Helt riktig. Reme vet hva han gjør, og er en kynisk businessmann. Samtidig har SE solgt sjela si for å være en del av pengemaskinen hans. 1 3
Angel75 Skrevet 3 timer siden #56312 Skrevet 3 timer siden elskersommer skrev (9 minutter siden): Det hjelper ikke om en bedrift tjener 1,7 eller 10 millioner om ikke tallene helt nederst er bra 31.12... Det hjelper visst at bedriften tjener penger. Jo mer, jo bedre. Hadde de ikke tjent penger i det helt hvordan tror du det da hadde sett ut på bunn? Det sier seg faktisk selv. Nytter faktisk ikke bare å være opphengt i ei bunnlinje som noen nettopp har lært noe om. Alle tall må gå opp i opp. 3
Interiørgla Skrevet 3 timer siden #56313 Skrevet 3 timer siden Angel75 skrev (3 minutter siden): Det hjelper visst at bedriften tjener penger. Jo mer, jo bedre. Hadde de ikke tjent penger i det helt hvordan tror du det da hadde sett ut på bunn? Det sier seg faktisk selv. Nytter faktisk ikke bare å være opphengt i ei bunnlinje som noen nettopp har lært noe om. Alle tall må gå opp i opp. Selvfølgelig hjelper det hvis bedriften tjener penger, ingen som kan nekte på det. Logisk tankegang. Men her i din siste setning ligger svaret. Alle tall må gå opp i opp!! 2
elskersommer Skrevet 3 timer siden #56314 Skrevet 3 timer siden (endret) Nok en gang så skjønner jeg ikke helt tankegangen til SET. Når de hadde dropp på den burgunder turjakke så sier hun at alle de som kjøpte jakke fikk lov til og kjøpe burgunder turbukse først. Men problemet er at hun har tatt inn mindre antall bukser enn jakker🙈 så nå har hun kun 15 bukser igjen på lager å droppet er til søndag. Så ei på kjøp salg siden som når ville selge jakka si fordi hun fikk ikke kjøpt bukse siden de er tom i hennes størrelse Bilde fra se sin Snapchat Endret 2 timer siden av elskersommer 2
Interiørgla Skrevet 2 timer siden #56315 Skrevet 2 timer siden Angel75 skrev (6 minutter siden): Det hjelper visst at bedriften tjener penger. Jo mer, jo bedre. Hadde de ikke tjent penger i det helt hvordan tror du det da hadde sett ut på bunn? Det sier seg faktisk selv. Nytter faktisk ikke bare å være opphengt i ei bunnlinje som noen nettopp har lært noe om. Alle tall må gå opp i opp. Hva tenker du disse tallene illustrerer? Bilde tatt fra proff 2 1
Harnoejegvilsi Skrevet 2 timer siden #56316 Skrevet 2 timer siden Om Sara virkelig ønsker å slå til, så er neste mønster til kjole og bikini, bilde av en OB😂 Regner med millionene hadde rent inn, med lynets hastighet 🫢 Jeg er så sensitiv til foreks lukt, at jeg aldri vil kunne handle noe fra CL, uten å forbinde det med sur høne🙈🫣 4
elskersommer Skrevet 2 timer siden #56317 Skrevet 2 timer siden Interiørgla skrev (1 minutt siden): Hva tenker du disse tallene illustrerer? Bilde tatt fra proff Er jo liksom de tallene som er viktig ved årets slutt.. å lønnsomhet har gått ned masse fra 2023 til 2024 2
Minimeg1234 Skrevet 2 timer siden #56318 Skrevet 2 timer siden (endret) Interiørgla skrev (3 minutter siden): Hva tenker du disse tallene illustrerer? Bilde tatt fra proff Nå spør du Angel men vil bare påpeke at lønnsomheten med bedriften er meget god. Så det må jo være et viktig tall. Endret 2 timer siden av Minimeg1234 Stavefeil 3
elskersommer Skrevet 2 timer siden #56319 Skrevet 2 timer siden (endret) Minimeg1234 skrev (6 minutter siden): Nå spør du Angel men vil bare påpeke at lønnsomheten med bedriften er meget god. Så det må jo være et viktig tall. .men du ser også hvor mye lønnsomt har dalt fra 2023 til 2024? Sånn kan man ikke holde på år etter år Soliditeten har også sunket Endret 2 timer siden av elskersommer 3
Interiørgla Skrevet 2 timer siden #56320 Skrevet 2 timer siden Minimeg1234 skrev (7 minutter siden): Nå spør du Angel men vil bare påpeke at lønnsomheten med bedriften er meget god. Så det må jo være et viktig tall. Her igjen plukker vi det vi vil se, i stedet for å se virkeligheten som den er. Blir som med keiserens nye klær. En må lese seg opp før en belærer andre, sier ikke du gjør dette 😘 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå