Interiørgla Skrevet 1 time siden #56261 Skrevet 1 time siden Angel75 skrev (12 timer siden): Søstera passet strikkesettet veldig bra! Så bra 👍 kjekt at du fikk sett live’n alikevel da. Jeg fikk dessverre ikke med meg den så ville bare ha litt referat på hvordan det gikk. 3
GulleGull Skrevet 1 time siden #56262 Skrevet 1 time siden (endret) Minimeg1234 skrev (1 time siden): Og i samme slengen snakker du ned sykepleiestudenter. skeiv-ostepop skrev (56 minutter siden): Jeg klarer ikke å forstå hvordan jeg gjør det. Du får enten forklare hvordan det skjer eller så får vi bare la det ligge og være uenig. Angel75 skrev (12 minutter siden): Du skriver som om, i dette tilfelle, Line ikke vet hva hun holder på med, kan ikke fordype seg på eget initiativ, er helt blåst, kan ikke være influencer og sykepleierstudent samtidig m.m Det var bare litt av din laaange avhandling. @Angel75 Er du Minimeg? Endret 1 time siden av GulleGull 4
elskersommer Skrevet 1 time siden #56263 Skrevet 1 time siden Angel75 skrev (12 minutter siden): Så her sier du at OB stuntet fungerte Men fungerer det stuntet bra i det lange løp? 2
Interiørgla Skrevet 1 time siden #56264 Skrevet 1 time siden Vil bare minne på om å ikke falle i fella for regelbrudd på brukerdebatt eller avsporing i mangel på moderering her inne i SET tråden 😉 Fort gjort å bli overivrig i debatt. 1 4
Katten til Mozart Skrevet 1 time siden #56265 Skrevet 1 time siden GulleGull skrev (6 minutter siden): @Angel75 Er du Minimeg? Må man være samme bruker fordi man ser ting på lik måte? Da er det jaggu meg flere som er en og samme her 😅 3 2
GulleGull Skrevet 1 time siden #56266 Skrevet 1 time siden Katten til Mozart skrev (1 minutt siden): Må man være samme bruker fordi man ser ting på lik måte? Da er det jaggu meg flere som er en og samme her 😅 Nei jeg bare lurte på hvorfor det ble svart for MiniMeg, var sånn det så ut. Jeg tagget ikke deg☺️ 1 1
Interiørgla Skrevet 1 time siden #56267 Skrevet 1 time siden Angel75 skrev (19 minutter siden): Så her sier du at OB stuntet fungerte Uttrykket "all PR er god PR" betyr at all offentlig oppmerksomhet, selv om den er negativ, kan øke bevisstheten rundt et tema, en person eller en bedrift. Det er en påstand som kan ha både ja- og nei-aspekter, da negativ omtale i verste fall kan skade mer enn den gagner. Mulig OB stuntet fungerte der og da, men om det vil stå seg i det lange løp kan diskuteres. 2
Angel75 Skrevet 1 time siden #56268 Skrevet 1 time siden Interiørgla skrev (24 minutter siden): Så bra 👍 kjekt at du fikk sett live’n alikevel da. Jeg fikk dessverre ikke med meg den så ville bare ha litt referat på hvordan det gikk. Har ikke sette live jeg, dette viste hun på snap 😘 3 1
Harnoejegvilsi Skrevet 1 time siden #56269 Skrevet 1 time siden Jeg tror vi alle med kritisk syn på influencere, og særlig SE, må innse at hun har vunnet. Våre syn taper. 1 1
Anemoi Skrevet 1 time siden #56270 Skrevet 1 time siden Angel75 skrev (32 minutter siden): Men det er ikke influencere som har startet dette. Dette er en strategi for bedrifter som tjener godt på dette, så hvorfor skulle ikke Careless gjøre det samme. Nei, hvorfor ikke? 🤑 1
Angel75 Skrevet 1 time siden #56271 Skrevet 1 time siden Interiørgla skrev (45 minutter siden): Ja det er akkurat der kjernen ligger. Det er 💰som rår. SET blander privat og bedrift i en salig røre og til nå har det gått forholdsvis ganske greit. Spørsmålet blir hvor lenge dette varer? Har aldri til dags dato sett noe reklame for careless utenom i hennes egne kanaler, som man ser hos andre bedrifter. Reklame koster! Skal hun fortsette å ha ambisjoner om å bli større enn Cubus må mulig samboeren med sin kunnskap mer på banen her hvis dette selskapet SET har startet skal ha livets rett. Tror nok ikke den ambisjonen hennes om å bli større en Cubus blir en realitet heller, da kvalitet på varene ikke står seg. Det er nok av reklame av Careless mellom snapene, som ikke er fra Sara. Så hun betaler for reklame på lik linje som andre betaler for reklame. 3 1
Angel75 Skrevet 1 time siden #56272 Skrevet 1 time siden GulleGull skrev (8 minutter siden): Nei jeg bare lurte på hvorfor det ble svart for MiniMeg, var sånn det så ut. Jeg tagget ikke deg☺️ Så her i tråden svarer man bare når man er tagget? Er det en ny regel som er satt av deg? 4
GulleGull Skrevet 1 time siden #56273 Skrevet 1 time siden Harnoejegvilsi skrev (3 minutter siden): Jeg tror vi alle med kritisk syn på influencere, og særlig SE, må innse at hun har vunnet. Våre syn taper. Håper og tror generasjonen under oss er mer kritiske, de får opplæring i nettvett fra ganske tidlig alder er stort sett også mye opplyste rundt miljø og miljøpåvirkning. 3
Katten til Mozart Skrevet 1 time siden #56274 Skrevet 1 time siden GulleGull skrev (12 minutter siden): Nei jeg bare lurte på hvorfor det ble svart for MiniMeg, var sånn det så ut. Jeg tagget ikke deg☺️ Fullstendig klar over at du ikke tagget meg. Du lurte, jeg lurte. Skal ta det i betrakning, og ikke svare på noe som helst her inne om jeg ikke er personlig tagget 😊 3 1
GulleGull Skrevet 54 minutter siden #56275 Skrevet 54 minutter siden (endret) Katten til Mozart skrev (5 minutter siden): Fullstendig klar over at du ikke tagget meg. Du lurte, jeg lurte. Skal ta det i betrakning, og ikke svare på noe som helst her inne om jeg ikke er personlig tagget 😊 Det er nok ikke så lett. Jeg lurte ikke bokstavelig talt på om Angel var MiniMeg, virker som du mente det. Men lar det ligge Endret 54 minutter siden av GulleGull Skrivefeil 2
slipperyslope Skrevet 53 minutter siden #56276 Skrevet 53 minutter siden Det kan jo være at siden snap flytter pengesummer over til amerika og det blir mindre i Europa at influensere blir mer desperate, de skal jo opprettholde fasaden, pengebruken, betjening av lån etc. SE får utrolig mye "gratis" reklame for Careless med den syke mengden umerka reklame. Hele kanalen hennes er jo en stor reklamekanal. 3
Interiørgla Skrevet 53 minutter siden #56277 Skrevet 53 minutter siden Angel75 skrev (7 minutter siden): Det er nok av reklame av Careless mellom snapene, som ikke er fra Sara. Så hun betaler for reklame på lik linje som andre betaler for reklame. Har dessverre ingen egen erfaring med å ha sett dette, men er det fler som opplever reklame utenom SET sin egen kanal på careless eller venninners kanaler så stemmer nok det du henviser til her.
Harnoejegvilsi Skrevet 29 minutter siden #56278 Skrevet 29 minutter siden GulleGull skrev (32 minutter siden): Håper og tror generasjonen under oss er mer kritiske, de får opplæring i nettvett fra ganske tidlig alder er stort sett også mye opplyste rundt miljø og miljøpåvirkning. Nettopp! 1
skeiv-ostepop Skrevet 28 minutter siden #56279 Skrevet 28 minutter siden Angel75 skrev (1 time siden): Du skriver som om, i dette tilfelle, Line ikke vet hva hun holder på med, kan ikke fordype seg på eget initiativ, er helt blåst, kan ikke være influencer og sykepleierstudent samtidig m.m Det var bare litt av din laaange avhandling. Hun kan selvfølgelig fordype seg i det temaet hun ønsker. På lik linje med alle andre. Men det høres mer kredibelt ut når hun legger på fordypning i sammenheng med sykepleierutdanningen. For alt vi vet kan det hende at både du og jeg vet mer enn henne om akkurat dette. 2
Anemoi Skrevet akkurat nå #56280 Skrevet akkurat nå Harnoejegvilsi skrev (1 time siden): Jeg tror vi alle med kritisk syn på influencere, og særlig SE, må innse at hun har vunnet. Våre syn taper. Neida, dette er kritikeraktivitet med vid og lang horisont - på mange arenaer. 😉😎💪🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå