elskersommer Skrevet 11 timer siden #56201 Skrevet 11 timer siden Pepssi skrev (1 time siden): Jeg sa bare det Line Victoria sa selv på snap i går. Hun sa at hun fordyper seg i det så da skrev jeg det. Men er det ikke bra at noen sier rett ut at det er farlig da? Når Sara Emilie ikke sa det først så er det bra at andre offentlige sier det. Det er kjempebra at noen sier ifra at det er farlig🙂 jeg skrev bare at hun startet på sykepleien nå å da har de ikke noe fordypning i en spesifikk ting 5
Pepssi Skrevet 11 timer siden #56202 Skrevet 11 timer siden elskersommer skrev (Akkurat nå): Det er kjempebra at noen sier ifra at det er farlig🙂 jeg skrev bare at hun startet på sykepleien nå å da har de ikke noe fordypning i en spesifikk ting Da er vi enige da 😀 3
Angel75 Skrevet 10 timer siden #56203 Skrevet 10 timer siden elskersommer skrev (37 minutter siden): Det er kjempebra at noen sier ifra at det er farlig🙂 jeg skrev bare at hun startet på sykepleien nå å da har de ikke noe fordypning i en spesifikk ting Man kan fordype seg i ting uavhengig av om man går på sykepleien eller om man har gått noen mnd slik som hun har gjort. Det har også noe med interesse å gjøre. 1 5
elskersommer Skrevet 10 timer siden #56204 Skrevet 10 timer siden Angel75 skrev (11 minutter siden): Man kan fordype seg i ting uavhengig av om man går på sykepleien eller om man har gått noen mnd slik som hun har gjort. Det har også noe med interesse å gjøre. Ja en kan så klart lese masse på en ting hjemme.. men den fordypning er ikke noe studie har. Var det jeg mente🙂 3 3
Interiørgla Skrevet 9 timer siden #56205 Skrevet 9 timer siden Hvordan gikk Live sendingen i kveld tro, Noen som så den? 1
Roe Skrevet 9 timer siden #56206 Skrevet 9 timer siden Angel75 skrev (1 time siden): Man kan fordype seg i ting uavhengig av om man går på sykepleien eller om man har gått noen mnd slik som hun har gjort. Det har også noe med interesse å gjøre. For ordens skyld så er det mange som fordyper seg i mikrobiologi første året på sykepleien og bla. har eksamen i det 🩷 2 1 1
Minimeg1234 Skrevet 9 timer siden #56207 Skrevet 9 timer siden Minimeg1234 skrev (12 timer siden): Hæ er det feil at hun legger ut innlegg om hvor alvorlig det er også nå? Fordi hun også burde lagt ut alvoret om dette tidligere? oss-to skrev (12 timer siden): Ja👍. Om ein skal opplyse om helse på ein underhsldningskonto må ein som første pri ha sett seg godt inn i saka. Ein bør komme med synlege oppfordringar til å oppsøke helsehjelp gjennom heile saka. skeiv-ostepop skrev (12 timer siden): Selvfølgelig burde hun lagt ut om alvoret tidligere. Nå tolker jeg som at dere mener at det innleggende hun la ut om hvor viktig det er å kontakte lege er feil . Jeg må si at det er jo utrolig viktig at hun legger det ut. Jeg er enig i at her burde det være mer alvor og opplysninger fra start av men det betyr likevel ikke at det er feil å legge ut om alvoret i det hele senere. Det som er feil er at at hun ikke gjorde det senere ikke at hun la de ut. Er man så opptatt av å ødelegge SE at selv positive /bra innlegg er negativt fordi hun ikke gjorde det tidligere? 2 4
Orly Skrevet 9 timer siden #56208 Skrevet 9 timer siden Minimeg1234 skrev (3 minutter siden): Nå tolker jeg som at dere mener at det innleggende hun la ut om hvor viktig det er å kontakte lege er feil . Jeg må si at det er jo utrolig viktig at hun legger det ut. Jeg er enig i at her burde det være mer alvor og opplysninger fra start av men det betyr likevel ikke at det er feil å legge ut om alvoret i det hele senere. Det som er feil er at at hun ikke gjorde det senere ikke at hun la de ut. Er man så opptatt av å ødelegge SE at selv positive /bra innlegg er negativt fordi hun ikke gjorde det tidligere? Ødelegge Se? Den var ny , man ødelegger altså SE fordi man er kritisk til det hun legger ut? 9
Anonym_2024 Skrevet 9 timer siden #56209 Skrevet 9 timer siden Interiørgla skrev (16 minutter siden): Hvordan gikk Live sendingen i kveld tro, Noen som så den? Lurer på det samme. Hvorfor hadde CareLess live sending? Var det dropp? 1
Angel75 Skrevet 9 timer siden #56210 Skrevet 9 timer siden Roe skrev (16 minutter siden): For ordens skyld så er det mange som fordyper seg i mikrobiologi første året på sykepleien og bla. har eksamen i det 🩷 Takk for info ❤️ var bare ei som var så påståelig om at det ikke var slik. Takk. 3 1
Angel75 Skrevet 9 timer siden #56211 Skrevet 9 timer siden Interiørgla skrev (25 minutter siden): Hvordan gikk Live sendingen i kveld tro, Noen som så den? Søstera passet strikkesettet veldig bra! 1
Anemoi Skrevet 9 timer siden #56212 Skrevet 9 timer siden Roe skrev (3 minutter siden): For ordens skyld så er det mange som fordyper seg i mikrobiologi første året på sykepleien og bla. har eksamen i det 🩷 Å fordype seg i mikrobiologi var vel ikke akkurat de ordene jeg ville ha brukt… 😉 1.studieår på bachelor sykepleie har studentene (oftest og obligatorisk) 15 stp i emnet «Anatomi, fysiologi, biokjemi og mikrobiologi». Mikrobiologi utgjør altså tilnærmet 4 stp av det første årets 60 stp. Men en student kan sikkert oppleve at de fordyper seg i den lille delen av dette 15 stp emnet. ☺️ At SET fikk støtte fra en annen influenser, var sikkert veldig bra for de begge to. 6 3
Minimeg1234 Skrevet 9 timer siden #56213 Skrevet 9 timer siden (endret) skeiv-ostepop skrev (23 timer siden): Men akkurat nå passer det ikke narrativet nå når Sara Emilie blir "urettferdig hetset med", og spesielt noe som omgår flere og det er kvinnehelse. Tenk at en MANN skal rakke ned på kvinnehelse? Det går ikke ann! Og kun fordi han ikke tåler kritikk... Så da er det viktig å etablere en felles sannhet om at han ikke takler kritikk. Selv om det i realiteten er Sara Emilie som fortsatt ikke kan tåle kritikk. Og selv noen som har så vidt hørt om psykiatri forstår at dette handler om defleksjon. Litt fascinerende å se mønsteret. Minimeg1234 skrev (23 timer siden): Det går jo ann å være uenige uten at den ene eller andre prøver å skape et narrativ om noe eller at det skal skapes en sannhet om noe annet. Jeg trekker tilbake det jeg skrev her i forhold til SE sin reaksjon på HT. Jeg er totalt uenig med henne i at HT er en mobber og en kvinnehater. Det er en stor overdrevet reaksjon og veldig dårlig å legge ut om det som hun gjør. Her var hun lite smart . Hun burde jo utnyttet dette til å lage noe gøy. Noe med humor istedenfor å være fornærmet for noe som skjedde tidligere (som jeg ikke vet hva er) som gjør at hun ikke klarte å ta dette med humor og et glimt i øyet. En influenser bør tåle å bli tullet med. Om de ikke tåler det så bør de holde munn om at de blir fornærmet . Hun må skille mellom humor og personen som lager humoren. Ikke gå løs på personen. Her var hun absolutt ikke smart . Endret 9 timer siden av Minimeg1234 2 3
elskersommer Skrevet 9 timer siden #56214 Skrevet 9 timer siden Roe skrev (38 minutter siden): For ordens skyld så er det mange som fordyper seg i mikrobiologi første året på sykepleien og bla. har eksamen i det 🩷 Men biologi er jo noen alle har eksamen i.. anatomi,fysiologi,biokjemi, sykdomslære.. De velger ikke ett tema å ha eksamen i. Alle har det samme.. 2
Interiørgla Skrevet 9 timer siden #56215 Skrevet 9 timer siden Jeg opplevde vel egentlig ikke at SET fikk støtte ang dette ob innlegget i den forstand, men at hun hadde satt fingeren på noe som mulig ble underkommunisert, graden av farligheter som kan oppstå når en ikke helt har hode på rett plass under visse omstendigheter. Mulig det skulle kommet en varseltrekant på disse pakningene som advarer mot nettopp dette og faren ved å gå med dette for lenge oppi skjeden. Tydeligvis er dette faremomentet underkommunisert til visse deler av den kvinnelige befolkningen. 2
Minimeg1234 Skrevet 9 timer siden #56216 Skrevet 9 timer siden Anemoi skrev (11 minutter siden): Å fordype seg i mikrobiologi var vel ikke akkurat de ordene jeg ville ha brukt… 😉 1.studieår på bachelor sykepleie har studentene (oftest og obligatorisk) 15 stp i emnet «Anatomi, fysiologi, biokjemi og mikrobiologi». Mikrobiologi utgjør altså tilnærmet 4 stp av det første årets 60 stp. Men en student kan sikkert oppleve at de fordyper seg i den lille delen av dette 15 stp emnet. ☺️ At SET fikk støtte fra en annen influenser, var sikkert veldig bra for de begge to. Men så er det hva som ligger i de 4 stp som er det viktige. 1
Anonym_2024 Skrevet 8 timer siden #56217 Skrevet 8 timer siden (endret) Veldig lite klokt av HT å adressere OB -gate før livesending. Sara Emilie derimot, som er en gammel traver innenfor SoMe og markedsføring bruker «hatet» fra HT til å samle venninnene rett før salg av CareLess produkter. Det interessante nå er om denne markedsføringen fungerte? Endret 8 timer siden av Anonym_2024 1
Minimeg1234 Skrevet 8 timer siden #56218 Skrevet 8 timer siden Interiørgla skrev (12 minutter siden): Jeg opplevde vel egentlig ikke at SET fikk støtte ang dette ob innlegget i den forstand, men at hun hadde satt fingeren på noe som mulig ble underkommunisert, graden av farligheter som kan oppstå når en ikke helt har hode på rett plass under visse omstendigheter. Mulig det skulle kommet en varseltrekant på disse pakningene som advarer mot nettopp dette og faren ved å gå med dette for lenge oppi skjeden. Tydeligvis er dette faremomentet underkommunisert til visse deler av den kvinnelige befolkningen. Jeg opplevde også innlegget hennes på samme måte som deg.
Anemoi Skrevet 8 timer siden #56219 Skrevet 8 timer siden Minimeg1234 skrev (1 minutt siden): Men så er det hva som ligger i de 4 stp som er det viktige. Ja, det er gjennomtenkt på sykepleierutdanningen hva som ligger i delemnet mikrobiologi, i tillegg til at man må forholde seg til faglig nasjonalt rammeverk. Sånn ca litteraturtilfang for 4 stp er omtrent 50 sider, noen vil sikkert ha lyst til å lese mer, hvis de som travle studenter har tid. jeg håper imidlertid dialogen mellom influenserne SE og LV heller/også foregår muntlig i ettertid, kanskje kunne LV lære SET noe. Men her burde nok SET heller søke kunnskap hos søsteren sin. 3
Minimeg1234 Skrevet 8 timer siden #56220 Skrevet 8 timer siden Anemoi skrev (1 minutt siden): Ja, det er gjennomtenkt på sykepleierutdanningen hva som ligger i delemnet mikrobiologi, i tillegg til at man må forholde seg til faglig nasjonalt rammeverk. Sånn ca litteraturtilfang for 4 stp er omtrent 50 sider, noen vil sikkert ha lyst til å lese mer, hvis de som travle studenter har tid. jeg håper imidlertid dialogen mellom influenserne SE og LV heller/også foregår muntlig i ettertid, kanskje kunne LV lære SET noe. Men her burde nok SET heller søke kunnskap hos søsteren sin. Tviler på at det er kontakt mellom dem i ettertid. LV er travelt opptatt med skole og de har lite felles .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå