Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Jeg er tydeligvis fryktelig kynisk, men klarer ikke legge vekk tanken på at dette er en fin unnskyldning å vise til hvis hun ikke vinner. 

Ganske sikker på at det ikke er en unnskyldning.
Bare det å bli nominert er en stor anerkjennelse av jobben som er gjort med Careless. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Me0987 skrev (4 minutter siden):

Diskvalisert...

Det var det hun sa også… 😅

• Liker 2
Skrevet
Anemoi skrev (24 minutter siden):

SET skulle vært på scenen og svart på spørsmål… 
Antagelig stepper medeier Reme inn her, han har jo vært med fra begynnelsen av. 
Sterke kandidater å konkurrere mot, de fleste har holdt på lengre enn SET. 

Ellers sier hun ikke noe mer om sykdom, hadde det vært mer oppkast mm, hadde hun nok fortalt det… 

IMG_4635.jpeg

Håper hun pynter seg litt da, før hun skal på video-link, så de fremstår proffe,  hele gjengen.

• Liker 2
Skrevet
Tigerfrue skrev (8 minutter siden):

Håper hun pynter seg litt da, før hun skal på video-link, så de fremstår proffe,  hele gjengen.

Kanskje hun bare mente at hun selv skulle følge det digitalt, ikke at de skulle se henne? 

• Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (3 timer siden):

Kort oppsummert, ja.
Samtidig sier SET at uansett om det er omgangssyke eller ikke, så hadde ikke «hodet» hennes taklet å dra ut av huset. Hun skjønner selv at hun trenger hjelp (sitat): «Og det er bare nok et bevis på at jeg trenger å ta tak i dette her. For det er ikkeno’ god følelse sånn som det er i dag.»
De aller fleste ville ha ordnet dette på en eller annen måte, både barnepass, kjøring og eventuelt overnatting, siden det er en så viktig anledning. Ut fra det hun har sagt og sier, har hun såpass utfordringer med psyken at det preger og hemmer hverdagen hennes. Og det virker som om hun bare har levd med det i årevis uten å ha søkt eller fått faglig hjelp og behandling.

Omgangssyke eller ei, vi fikk ikke vite hvilket barn det var. Husk også på, et av dem har diabetes, og omgangssyke er hardere for dem! Det var nok ikke det dem hadde fått i hus, men tror hun tenker hva hvis, og tar valg basert på det. Emetofobi er også en veldig alvorlig angstlidelse, og jeg tror ikke SET hadde taklet det så godt alene med barna, HVIS det hadde skjedd. Jeg greier å skjønne dette, at barna, helsen og smittefaren kom først i dag. At noen ganger blir frykten for stor, og det kan alle kjenne seg igjen i! 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
hurryhurry skrev (15 minutter siden):

Omgangssyke eller ei, vi fikk ikke vite hvilket barn det var. Husk også på, et av dem har diabetes, og omgangssyke er hardere for dem! Det var nok ikke det dem hadde fått i hus, men tror hun tenker hva hvis, og tar valg basert på det. Emetofobi er også en veldig alvorlig angstlidelse, og jeg tror ikke SET hadde taklet det så godt alene med barna, HVIS det hadde skjedd. Jeg greier å skjønne dette, at barna, helsen og smittefaren kom først i dag. At noen ganger blir frykten for stor, og det kan alle kjenne seg igjen i! 

Vi fikk vite hvilket barn som kastet opp en gang i går kveld, det var ikke den eldste med en diagnose. 
Ellers støtter jeg deg i at det kan være en alvorlig lidelse å ha, og SET sier hun har vært plaget lenge. Derfor håper jeg hun nå gjør alvor av å få faglig behandling og bli bedre. Det vil gagne hele familien. 
Ellers har hun ikke sagt at det har vært mer oppkast i løpet av dagen i dag, alle virker friske. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
hurryhurry skrev (28 minutter siden):

Å jo da.. det fortalte hun😔

• Liker 3
Skrevet
hurryhurry skrev (38 minutter siden):

Eh jo, hun skrev hvilket barn det gjaldt

• Liker 3
Skrevet (endret)
Anemoi skrev (1 time siden):

SET skulle vært på scenen og svart på spørsmål… 
Antagelig stepper medeier Reme inn her, han har jo vært med fra begynnelsen av. 
Sterke kandidater å konkurrere mot, de fleste har holdt på lengre enn SET. 

Ellers sier hun ikke noe mer om sykdom, hadde det vært mer oppkast mm, hadde hun nok fortalt det… 

IMG_4635.jpeg

Har du sjekket opp alle firmaene??

Endret av Angel75
  • Liker 5
Skrevet
Angel75 skrev (5 minutter siden):

Har du sjekket opp alle firmaene??

Det tar ikke lang tid å finne litt mer ut om de firma som konkurrerer med Careless.. Det er kun 5 bedrifter

• Nyttig 4
Skrevet
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Det tar ikke lang tid å finne litt mer ut om de firma som konkurrerer med Careless.. Det er kun 5 bedrifter

Hun må jo konkurere ut flere etterhvert i såfall. Men, men, alle har hver sin interesse. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Da vant Careless i dag 🎉🎉🎉

• Liker 9
  • Nyttig 8
Skrevet
Angel75 skrev (10 minutter siden):

Hun må jo konkurere ut flere etterhvert i såfall. Men, men, alle har hver sin interesse. 

Ja..  men i kveld er det kun 6 bedrifter som konkurrerer

Skrevet
Angel75 skrev (1 minutt siden):

Da gikk hun videre heter det🙂 Hun har ikke vunnet noe enda

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Ja..  men i kveld er det kun 6 bedrifter som konkurrerer

Ja..... men de vant.... det går å glede seg på andres vegne. Hun er nærmere nå enn i stad. 🎉🎉

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Da gikk hun videre heter det🙂 Hun har ikke vunnet noe enda

De sa vinneren er.... Om noen vinner semifinalen,  vant de ikke da? Selv om de ikke vant finalen?  🫠

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Angel75 skrev (5 minutter siden):

Og hovedpersonen gadd ikke møte opp🤣🤣. Seriøs «bedriftseier»

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Her er det seriøse firmaer som gjør en forskjell i miljøet også «vinner» careless - ett kles selskap som bygger på «venninne» prinsippet for å selge varer som selger klær til blodpris av dårlig kvalitet. Ikke verdig. 

• Liker 11
  • Nyttig 9
Skrevet

Noen kjenner vel noen som kjenner noen osv….. 

• Nyttig 8
Skrevet
Outandabout skrev (Akkurat nå):

Noen kjenner vel noen som kjenner noen osv….. 

det er jo bare en stor runkering hele greia. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...