Angel75 Skrevet 14. september #51581 Skrevet 14. september elskersommer skrev (1 minutt siden): Jeg er fryktelig dårlig på å forklare meg.. Jeg er motstander av all eksponering uavhengig om det er en fot eller en arm. Fordi den foten fører til så mye mer. å kjenner att det er null vits og forklare meg mere. Jeg er motstander av eksponering av barn. Enkelt og greit Som alle andre her i tråden er, men allikevel må forklare opp og ner i mente. Alle er i mot eksponering, men man klikker ikke i vinkel om man ser en fot her eller en hånd der. Og nei ikke alle blir rørt og tenker så søtt. Man kan like ting ved Sara selv om man er i mot eksponering, hvorfor er det så vanskelig å forstå? Et menneske gjør ikke alltid bare gode eller dumme/kyniske/stygge/feil valg. Vi gjør alle våre valg på godt og vondt. 6 6
Bibbi_ Skrevet 14. september #51582 Skrevet 14. september RandiO skrev (29 minutter siden): Det badet hun viser fra huset er noe av det styggeste jeg har sett. Helt grusomt, både bad og kjøkken. Forsåvidt resten av huset også. Kaldt, kjedelig og mørkt. 8
GulleGull Skrevet 14. september #51583 Skrevet 14. september Skulle det være dropp i nettbutikken i dag? 1
elskersommer Skrevet 14. september #51584 Skrevet 14. september (endret) GulleGull skrev (12 minutter siden): Skulle det være dropp i nettbutikken i dag? Ja.. kl 21 Å jeg tror faktisk at hun får solgt mye av det turtøyet. Jeg liker fargene og utseende. Endret 14. september av elskersommer 1 1
Angel75 Skrevet 14. september #51585 Skrevet 14. september Spennende å se hvordan dette droppet går. Hadde det vært et sett i en sportsbutikk så hadde jeg virkelig vurdert og kjøpt et sett 😍 6
Anonym_2024 Skrevet 14. september #51586 Skrevet 14. september GulleGull skrev (47 minutter siden): Skulle det være dropp i nettbutikken i dag? Ja, av luer og en type skalljakke til menn. Ikke noe info om ullsett i det hele tatt 🤷♀️ 2
Anonym_2024 Skrevet 14. september #51587 Skrevet 14. september JojoMoyes skrev (8 timer siden): Like seriøs som vanlig med å blande alt på egen snap og ikke merket med reklame ! Barn eksponert her også ! Bilde fra SE sin snap . Umerket reklame for den luen som skal droppes i dag? 5
Purple Diamond Skrevet 14. september #51588 Skrevet 14. september Man kan ta SE på mye, men akkurat huset og stilen i det, liker jeg veldig godt! Måtte sjekke Instagram. Nå er jeg stor fan av fargene og stemningen belysningen gir, da. Har aldri vært fan av beige og enda mer beige 😊 6 1
elskersommer Skrevet 14. september #51589 Skrevet 14. september Anonym_2024 skrev (11 minutter siden): Umerket reklame for den luen som skal droppes i dag? Hun kjører masse umerket reklame hver eneste dag.. å den lua vil ligge som umerket reklame i absolutt hele høst/vinter 7
JojoMoyes Skrevet 14. september #51590 Skrevet 14. september elskersommer skrev (3 minutter siden): Hun kjører masse umerket reklame hver eneste dag.. å den lua vil ligge som umerket reklame i absolutt hele høst/vinter Eneste forskjellen er at i dag fikk du med ekle bilder i hodet om sex mellom den «hotte modellen « og bedriftseieren mens de lager barn 🤮 8 2
Sol Rampelyset Skrevet 14. september #51591 Skrevet 14. september Tråden er ryddet for krenkende innlegg og brukerdebatt. Sol, admin. 1 1
Minimeg1234 Skrevet 14. september #51592 Skrevet 14. september Angel75 skrev (1 time siden): Spennende å se hvordan dette droppet går. Hadde det vært et sett i en sportsbutikk så hadde jeg virkelig vurdert og kjøpt et sett 😍 Hva er det dropp på i dag?
Anonym_2024 Skrevet 14. september #51593 Skrevet 14. september JojoMoyes skrev (37 minutter siden): Eneste forskjellen er at i dag fikk du med ekle bilder i hodet om sex mellom den «hotte modellen « og bedriftseieren mens de lager barn 🤮 🙈🙈 1
elskersommer Skrevet 14. september #51594 Skrevet 14. september (endret) Minimeg1234 skrev (10 minutter siden): Hva er det dropp på i dag? Er vel turjakke og lue/vanter Men skjønner ikke hvorfor de ikke legger ut slik at folk kan se hva tøyet inneholder Endret 14. september av elskersommer 4 1 1
Angel75 Skrevet 14. september #51595 Skrevet 14. september Minimeg1234 skrev (9 minutter siden): Hva er det dropp på i dag? Er det ikke jakke som matcher treningstøy mon tro? Jeg følger ikke så nøye med 🙈 men har fått med meg at det er dropp, det har jo ikke vært til å unngå 1 2
Pepssi Skrevet 14. september #51597 Skrevet 14. september Angel75 skrev (1 time siden): Spennende å se hvordan dette droppet går. Hadde det vært et sett i en sportsbutikk så hadde jeg virkelig vurdert og kjøpt et sett 😍 Jeg kunne tenkt meg å kjøpe den ene treningstightsen. Men tørr ikke siden det er såpass kluss med størrelser 🙈 1 3
oss-to Skrevet 14. september #51598 Skrevet 14. september Angel75 skrev (2 timer siden): Som alle andre her i tråden er, men allikevel må forklare opp og ner i mente. Alle er i mot eksponering, men man klikker ikke i vinkel om man ser en fot her eller en hånd der. Og nei ikke alle blir rørt og tenker så søtt. Man kan like ting ved Sara selv om man er i mot eksponering, hvorfor er det så vanskelig å forstå? Et menneske gjør ikke alltid bare gode eller dumme/kyniske/stygge/feil valg. Vi gjør alle våre valg på godt og vondt. Eg forstår godt poenget ditt. Ein kan vere uenig i eksponering av barn, men samstundes setje pris på andre sider ved personen. Det handlar ikkje om å plassere folk i «god» eller «dårleg»-boksen, men å kunne vere kritisk til enkelte val utan å avvise heile mennesket. Det blir ofte veldig svart/kvitt i desse diskusjonane, men som du seier vi gjer alle både gode og mindre gode val, og det er heilt lov å seie frå om det utan at det betyr at ein mislikar personen totalt. 2 4
Dupers Skrevet 14. september #51599 Skrevet 14. september Har fått med meg at hun har prøvd å skape engasjement om at menn ikke fortjener skryt når de gjør *minstekrav* i familier i dag. Dette fordi noen kommenterte at V også fortjente en pause(?) Og jeg forstår ikke helt. Jeg synes det virker som at SE har 4 barn og han har ett, fordo hun ikke lar han slippe til så mye. Hvorfor skal han trenge en pause når det fremstår som at han er en ganske passiv far? Mulig det er mye av det han poster som viser at han er aktiv uten at jeg får det med meg, men det virker jo veldig som at de har delt rollene i hjemmet på en veldig tradisjonell måte 1
Angel75 Skrevet 14. september #51600 Skrevet 14. september Pepssi skrev (24 minutter siden): Jeg kunne tenkt meg å kjøpe den ene treningstightsen. Men tørr ikke siden det er såpass kluss med størrelser 🙈 Ja, hadde aldri kjøpt uten å prøve 🙈 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå