oss-to Skrevet 14. september #51521 Skrevet 14. september elskersommer skrev (18 timer siden): Men hun tjener jo penger på de små😔 Dvs at hun selger deres barndom😔 Ja, akkurat! Ho brukar barna sine kynisk for å skape engasjement. Eit døme er i går, då barnet vart filma trillande i vogn inne – med ein liten fot stikkande ut av teppet. Ho veit at slike detaljar får folk til å stoppe opp, både fordi barnet tilsynelatande får lite frisk luft, og fordi små barneføtter ofte blir framheva som «søte». Når ho aktivt spelar på slike ting for å auke rekkevidde og inntekt, er det nettopp barna og barndommen ho sel. 10
Outandabout Skrevet 14. september #51522 Skrevet 14. september Deltagelsen i 16 ukers var nok en del av hele forretningsstrategien. Hun deltok, for så å bruke denne deltagelsen for alt det er verdt —-> selge trenings- og turtøy ——> «vise følgerne hva hun har lært av matvaner « (synd det kun er knekkebrød med smøreost eller leverpostei, og en sushibowl her og der) 6 4
oss-to Skrevet 14. september #51523 Skrevet 14. september (endret) Outandabout skrev (16 minutter siden): Deltagelsen i 16 ukers var nok en del av hele forretningsstrategien. Hun deltok, for så å bruke denne deltagelsen for alt det er verdt —-> selge trenings- og turtøy ——> «vise følgerne hva hun har lært av matvaner « (synd det kun er knekkebrød med smøreost eller leverpostei, og en sushibowl her og der) Helt enig med deg! Før brukte ho kjolane ho solgte til nesten alt, no er det berre treningsklær på. ( reklame ). Og eg trur ikkje 16-ukersprogrammet heilt hadde stått bak korleis ho framstiller matvanene sine ,veldig enkelt og dug ikkje over tid. Endret 14. september av oss-to 5 5
Minimeg1234 Skrevet 14. september #51524 Skrevet 14. september (endret) oss-to skrev (4 timer siden): Ja, akkurat! Ho brukar barna sine kynisk for å skape engasjement. Eit døme er i går, då barnet vart filma trillande i vogn inne – med ein liten fot stikkande ut av teppet. Ho veit at slike detaljar får folk til å stoppe opp, både fordi barnet tilsynelatande får lite frisk luft, og fordi små barneføtter ofte blir framheva som «søte». Når ho aktivt spelar på slike ting for å auke rekkevidde og inntekt, er det nettopp barna og barndommen ho sel. Hva vil du si er faren ved at barnevognen inne vises og at den lille barnefoten vises ? Endret 14. september av Minimeg1234 1 6
Minimeg1234 Skrevet 14. september #51525 Skrevet 14. september oss-to skrev (37 minutter siden): Helt enig med deg! Før brukte ho kjolane ho solgte til nesten alt, no er det berre treningsklær på. ( reklame ). Og eg trur ikkje 16-ukersprogrammet heilt hadde stått bak korleis ho framstiller matvanene sine ,veldig enkelt og dug ikkje over tid. Det lille som vises av mat nå i en hektisk flytte tid tror jeg er helt innenfor for 16 ukers helveteprogrammet. De vet at det å flytte er hektisk og tar mye kapasitet psykisk. 9
Minimeg1234 Skrevet 14. september #51526 Skrevet 14. september Outandabout skrev (58 minutter siden): Deltagelsen i 16 ukers var nok en del av hele forretningsstrategien. Hun deltok, for så å bruke denne deltagelsen for alt det er verdt —-> selge trenings- og turtøy ——> «vise følgerne hva hun har lært av matvaner « (synd det kun er knekkebrød med smøreost eller leverpostei, og en sushibowl her og der) Ganske smart den dama der😊 Jeg håper det blir vist litt mer variert på mat når de har kommet litt i orden i huset sitt. Jeg gleder meg til å se hvilke utfordringer Sara E setter på det fysiske uke for uke. 1 5
elskersommer Skrevet 14. september #51527 Skrevet 14. september Minimeg1234 skrev (28 minutter siden): Hva vil du si er faren ved at barnevognen inne vises og at den lille barnefoten vises ? Men hvorfor må en mamma selge barnet sitt? 5 7
Minimeg1234 Skrevet 14. september #51528 Skrevet 14. september elskersommer skrev (10 minutter siden): Men hvorfor må en mamma selge barnet sitt? Lurer fortsatt på hva som er faren med å vise vogna og den lille foten . Det er spørsmålet du valgte å legge et nytt spørsmål på istedenfor å svare. 10
JojoMoyes Skrevet 14. september #51529 Skrevet 14. september Minimeg1234 skrev (57 minutter siden): Det lille som vises av mat nå i en hektisk flytte tid tror jeg er helt innenfor for 16 ukers helveteprogrammet. De vet at det å flytte er hektisk og tar mye kapasitet psykisk. Om det psykisk krever mye kapasitet fra deg så burde du jo planlegge flyttingen din bedre ! Og ikke ha 1000 baller i luften som få blir landet . Tviler på at mange synes det tar psykisk mye kapasitet å flytte , og merkelig man ikke får mere enn 8-9000 skritt på en så heidundrande psykisk slitsom flytting 🤷🏼♀️ 8
Minimeg1234 Skrevet 14. september #51530 Skrevet 14. september (endret) JojoMoyes skrev (17 minutter siden): Om det psykisk krever mye kapasitet fra deg så burde du jo planlegge flyttingen din bedre ! Og ikke ha 1000 baller i luften som få blir landet . Tviler på at mange synes det tar psykisk mye kapasitet å flytte , og merkelig man ikke får mere enn 8-9000 skritt på en så heidundrande psykisk slitsom flytting 🤷🏼♀️ I alle dager da. De klarer fint å flytte det ser vi jo. Det som blir formidlet er jo bare tankene rundt det og for å ha noe å legge ut på snap denne perioden. Når jeg skriver psykisk så tenkte jeg på alt man skal tenke på . Det er jo ingen tvil om at det er mye å tenke på i tillegg til den fysiske biten når man flytter. Det er tross alt stort hus, mange ting, mange familiemedlemmer og jobb for begge. Akkurat som alle andre som flytter og som de som jobber i 16 ukers helvete vet. Siden du nevner disse skrittene hun går, syns du det er dårlig i forhold til at tidligere var det 3000 skritt ? jeg syns 8000-9000 skritt er fint tall jeg i forhold til situasjonen. Endret 14. september av Minimeg1234 1 8
Minimeg1234 Skrevet 14. september #51531 Skrevet 14. september Durancell skrev (17 minutter siden): Ingen av de er opptatt av utseende når det gjelder valg av partnere i hvert fall. Syns de er flotte begge to jeg , men er det egentlig innenfor å nevne utseende her inne ? 5 7
elskersommer Skrevet 14. september #51532 Skrevet 14. september Minimeg1234 skrev (39 minutter siden): Lurer fortsatt på hva som er faren med å vise vogna og den lille foten . Det er spørsmålet du valgte å legge et nytt spørsmål på istedenfor å svare. Det er helheten av hva SET gjør.. Hun viser små glimt av den lille hver eneste dag. En fot,en arm,halve ansiktet, kroppen, opplysninger om soverutine,mat,vaksiner osv osv... Alt dette er noe ingen av oss må vite. La barn få være barn til den dagen de selv er så store at de selv kan bestemme.. Skremmende at folk faktisk forsvarer dette.. den dagen barnet sier stopp så klarer ikke mamma å fjerne det som ligger ute på nett 14 2
Minimeg1234 Skrevet 14. september #51533 Skrevet 14. september (endret) elskersommer skrev (23 minutter siden): Det er helheten av hva SET gjør.. Hun viser små glimt av den lille hver eneste dag. En fot,en arm,halve ansiktet, kroppen, opplysninger om soverutine,mat,vaksiner osv osv... Alt dette er noe ingen av oss må vite. La barn få være barn til den dagen de selv er så store at de selv kan bestemme.. Skremmende at folk faktisk forsvarer dette.. den dagen barnet sier stopp så klarer ikke mamma å fjerne det som ligger ute på nett En vogn og en liten fot (slik som bilde i dag) gjør ingen skade mener jeg. Jeg vet verken mer eller mindre om barna til SE pga det. Bildene inngår ikke i helheten engang om jeg tenker skader det kan gjøre på barna. Jeg skulle likevel ønske hun lot vær. Mye pga «drittslengingen» som kommer på ulike fora som jeg mener er skadelig for barna. Noe av det andre du skriver er mer alvorlig (mener jeg) Endret 14. september av Minimeg1234 3 7
elskersommer Skrevet 14. september #51534 Skrevet 14. september Minimeg1234 skrev (8 minutter siden): En vogn og en liten fot (slik som bilde i dag) gjør ingen skade mener jeg. Jeg vet verken mer eller mindre om barna til SE pga det. Bildene inngår ikke i helheten engang om jeg tenker skader det kan gjøre på barna. Jeg skulle likevel ønske hun lot vær. Mye pga «drittslengingen» som kommer på ulike fora som jeg mener er skadelig for barna. Noe av det andre du skriver er mer alvorlig (mener jeg) Jeg gir rett og slett opp.. du vil ikke tenke på barna men for deg er det mer viktig at SET kan få gjennomføre sin eksponering av de små på daglig basis å tjene penger på å selge de på nett. Forkastelig hele greia. Ha en fin dag😔😔 5 6
Minimeg1234 Skrevet 14. september #51535 Skrevet 14. september elskersommer skrev (Akkurat nå): Jeg gir rett og slett opp.. du vil ikke tenke på barna men for deg er det mer viktig at SET kan få gjennomføre sin eksponering av de små på daglig basis å tjene penger på å selge de på nett. Forkastelig hele greia. Ha en fin dag😔😔 I alle dager (igjen) hvorfor skriver du at jeg ikke tenker på barna? Det er jo nettopp det jeg gjør. jeg er ikke for barneeksponering men jeg lurer på hvilken skade det er å vise vogn og en fot. Det har jeg ikke fått et klart svar på av deg. 2 7
Minimeg1234 Skrevet 14. september #51536 Skrevet 14. september elskersommer skrev (6 minutter siden): Jeg gir rett og slett opp.. du vil ikke tenke på barna men for deg er det mer viktig at SET kan få gjennomføre sin eksponering av de små på daglig basis å tjene penger på å selge de på nett. Forkastelig hele greia. Ha en fin dag😔😔 Må legge til en ting til på dette. Det å ilegge meg meninger jeg ikke har det syns jeg er en ufin debattmetode. 1 8
Angel75 Skrevet 14. september #51537 Skrevet 14. september elskersommer skrev (8 minutter siden): Jeg gir rett og slett opp.. du vil ikke tenke på barna men for deg er det mer viktig at SET kan få gjennomføre sin eksponering av de små på daglig basis å tjene penger på å selge de på nett. Forkastelig hele greia. Ha en fin dag😔😔 Tull, er ikke det hen sier. Er en uting å legge slike forkastelige meninger på andre. 2 1 6
elskersommer Skrevet 14. september #51538 Skrevet 14. september Minimeg1234 skrev (5 minutter siden): I alle dager (igjen) hvorfor skriver du at jeg ikke tenker på barna? Det er jo nettopp det jeg gjør. jeg er ikke for barneeksponering men jeg lurer på hvilken skade det er å vise vogn og en fot. Det har jeg ikke fått et klart svar på av deg. Er null vits for meg og forklare hva jeg mener fordi vi to vil aldri bli enig om dette . Jeg tenker på barna😔 2 5
Angel75 Skrevet 14. september #51539 Skrevet 14. september elskersommer skrev (1 minutt siden): Er null vits for meg og forklare hva jeg mener fordi vi to vil aldri bli enig om dette . Jeg tenker på barna😔 Og du er den eneste som tenker på barna? 3 8
elskersommer Skrevet 14. september #51540 Skrevet 14. september Angel75 skrev (1 minutt siden): Tull, er ikke det hen sier. Er en uting å legge slike forkastelige meninger på andre. Det er ingen forkastelig mening. Jeg er imot absolutt all eksponering av de små i foreldrenes SoMe kanaler. Å jeg mener ikke bare hos SET. Å da mener jeg også bilder med en fot eller en arm.. Hvor går grensen på hva som er greit? Går det på en fot? På halve hode hvor SET vil vise håret? Dette kommer vi aldri til å bli enig om så derfor kan vi heller legge denne diskusjonen dø 🙂 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå