Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Hva er det egentlig med kundeservice og Careless? Forventer ikke folk svar om de legger ut spørsmål på Careless siden? Flere spørsmål som står ubesvart etter flere uker. Useriøst.

Skjermbilde2025-08-24kl_15_00_40.png.f5f5cfed4fd6518ab2a139e86642244e.png

Skjermbilde2025-08-24kl_15_05_46.png.d27203568e54772a78d124bd01a1408b.png

Ja har stusset litt på det jeg også. Har de en side hvor man kan legge inn kommentarer så må man også følge opp spm. evt så får de stenge for kommentarer om de ikke ønsker kommunisere med kunder på den måten. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
GulleGull skrev (14 minutter siden):

Ja har stusset litt på det jeg også. Har de en side hvor man kan legge inn kommentarer så må man også følge opp spm. evt så får de stenge for kommentarer om de ikke ønsker kommunisere med kunder på den måten. 

Det går på det du påpekte tidligere i dag - at Careless ikke tar kundene sine på alvor.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser ei prøver og stille spørsmål til de som leide ut gården når de tok bilder til noe kjoler..

"SE eksponerer jo ikke barna sine"

Bilde fra carelesse på IG 

IMG_20250824_152224.jpg

IMG_20250824_152151.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

En kan jo for eks sammenligne med Trustpilot siden til Snowroller før og etter at trioen overtok.

Før Sara Emilie og de andre overtok svarte Snowroller på kritikk og ros på Trustpilot. På godt og vondt. Etter at de overtok har det vært total taushet fra bedriften.

Det viser en holdning til kunder og kundeservice som gir litt f i kundene sine.

• Liker 11
Skrevet
elskersommer skrev (6 minutter siden):

Ser ei prøver og stille spørsmål til de som leide ut gården når de tok bilder til noe kjoler..

IMG_20250824_152224.jpg

IMG_20250824_152151.jpg

«Lenge siden hun eksponerte barna sine».

Fantastisk.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (15 minutter siden):

IMG_20250824_152224.jpg

IMG_20250824_152151.jpg

Jeg synes for øvrig de (Brekke Gård) går litt lenger enn å bare være location for fotoshoot. Det er faktisk større sannsynlighet for å få svar på spørsmål om produktene til Careless hos Brekke Gård - enn hos Careless…

IMG_0449.thumb.jpeg.8cbf875d4c035ae52e527e54e74434e4.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Snublefot62 skrev (19 minutter siden):

Jeg synes for øvrig de (Brekke Gård) går litt lenger enn å bare være location for fotoshoot. Det er faktisk større sannsynlighet for å få svar på spørsmål om produktene til Careless hos Brekke Gård - enn hos Careless…

Brekka Gård blir jo helt useriøse! De vil ikke diskutere eksponering av barn eller hva SE gjør i sine kanaler, men å diskutere klærne, det er ok 🙄 Synes det er rart.

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet
Purple Diamond skrev (3 minutter siden):

Brekka Gård blir jo helt useriøse! De vil ikke diskutere eksponering av barn eller hva SE gjør i sine kanaler, men å diskutere klærne, det er ok 🙄 Synes det er rart.

Rart er vel bare forordet.

De går fra å hevde "vi leigde bare ut området" til å aktivt markedsføre og støtte salget.

Det er useriøs rolleblanding. Noe som av en eller annen grunn går igjen når det gjelder Careless, Sara Emilie og gjengen til Reme.

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Rart er vel bare forordet.

De går fra å hevde "vi leigde bare ut området" til å aktivt markedsføre og støtte salget.

Det er useriøs rolleblanding. Noe som av en eller annen grunn går igjen når det gjelder Careless, Sara Emilie og gjengen til Reme.

Ja! "Useriøs rolleblanding" kunne vært fleres mellomnavn.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Snublefot62 skrev (25 minutter siden):

Noen av de fine kjolene er de samme modellene som ble solgt ut til 30% avslag, kort etter lansering i fjor høst. CareLess har også hatt de på salg i sommer. Anbefaler å lese tilbakemeldingene på CareLess sin hjemmeside, folk gir de 4 stjerner selv om armene er for lange og kjolene er trange over brystet. De elsker konseptet, så da er det ikke så nøye med resten. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Snublefot62 skrev (8 timer siden):

Prinsesse vil-ikke har svart.

Hun fremstår som teknologisk analfabet, og dum, når hun påstår at det «bare» er en tre sekunders video med baby. Har hun ikke hørt om skjermbilde? Da er jo babyen foreviget i et bilde. Til alle pedofiles forlystelser. Og andre med skumle hensikter.

Hele teksten virker egentlig til å være skrevet av noen andre. Som at de vet kritikken vil komme og har skrevet forsvaret i forkant. Minner meg litt om Støre og «vi følger utviklingen nøye».

Og jeg vet faktisk ikke hva som hadde vært verst. At hun ikke tenkte over eksponeringen? Eller at hun tenker og vurderer det daglig og allikevel velger så omfattende eksponering?

Hvorfor kalle noen for dette? Det hjelper ikke og skjule det bak, "fremstår som". Flere kaller henne for dum, er det hun som er dum eller er det liksom firmaet?

Skal barna lese om mora si som er så dum og lat m.m? Hva med å gi konstruktiv kritikk? Det skader vel ikke? Hva gir det oss å kalle folk dumme, late m.m?

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Ja det kunne vært det siste punktet.

«Og mente jeg det var det med glimt i øyet».

Neste punk: «har dere ikke humor?» når det deles intime detaljer som ingen andre vil vite noe om. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Angel75 skrev (Akkurat nå):

Hvorfor kalle noen for dette? Det hjelper ikke og skjule det bak, "fremstår som". Flere kaller henne for dum, er det hun som er dum eller er det liksom firmaet?

Skal barna lese om mora si som er så dum og lat m.m? Hva med å gi konstruktiv kritikk? Det skader vel ikke? Hva gir det oss å kalle folk dumme, late m.m?

Fordi de fleste vet at det har absolutt ingenting å si at filmklippet bare er på tre sekund når en kan ta skjermbilde og forvevige eksponeringen for all fremtid. Å påstå det hun gjør, på den måten hun gjør det på, gjør at hun for meg fremstår som teknologisk analfabet og dum. For vi vet at det ikke stemmer.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
GulleGull skrev (5 timer siden):

Det har tidligere vært diskutert hva disse butikkene til Careless brukes til, da det ser ut til å være labert med kunder der.

Vi har vel vært flere som har snakket om at det er ett slags markedsførings-stunt og showroom. Ikke nødvendigvis at det er noe de tjener penger på sånn der og da.

Dette SET sier her (bilde fra hennes sos medier dukket opp på min utforsk i dag) bekrefter det. Butikkene er en slags inngang til at ett kaldt publikum (dvs potensielle kunder som ikke er kjent med Careless fra før) skal bli kjent med varer og konseptet, vekke nysgjerrighet for så få de inn i varmen og til slutt få de som lojale kunder og ambassadører.

Dette er kjent markedsføringsstrategi satt i system. Det er jo her SET blir brukt, når kunder blir nyskjerrig nok så vil de aktivt trykke seg inn på SET sine sosiale medier og der blir de tatt inn i varmen som en av gjengen og kan derfra «formes» som lojale kunder. 

IMG_0306.jpeg

Butikken responderer veldig bra? Er det derfor det stort sett er folketomt i diverse butikker rundt omkring? Og at salget har dabbet av det siste halvåret? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (5 minutter siden):

Fordi de fleste vet at det har absolutt ingenting å si at filmklippet bare er på tre sekund når en kan ta skjermbilde og forvevige eksponeringen for all fremtid. Å påstå det hun gjør, på den måten hun gjør det på, gjør at hun for meg fremstår som teknologisk analfabet og dum. For vi vet at det ikke stemmer.

Er enig i eksponering, men synker ikke ned på et nivå og kaller henne for dum, eller teknologisk dum. Hun gjør utrolig mange dumme og feil valg, og håper virkelig hun snart våkner opp.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (4 minutter siden):

Er enig i eksponering, men synker ikke ned på et nivå og kaller henne for dum, eller teknologisk dum. Hun gjør utrolig mange dumme og feil valg, og håper virkelig hun snart våkner opp.

Når man verken kan snakke rent eller kan et eneste ordtak, så fremstår man jo ikke som intelligent. Er det bedre?

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Angel75 skrev (5 minutter siden):

Der sa du jo akkurat det samme som jeg gjorde. Flott at vi er enige.

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Anonym_2024 skrev (6 minutter siden):

Butikken responderer veldig bra? Er det derfor det stort sett er folketomt i diverse butikker rundt omkring? Og at salget har dabbet av det siste halvåret? 

Litt usikker på hvordan de måler «responderer bra», for det vet man jo ikke før på lang sikt -OM disse butikkenes misjon er å få kunder intr i konseptet og derfra få flere faste kunder fremover og over på nettshopping. Men klart man kan jo ikke si at de går dårlig, det er jo ikke god reklame😅

• Liker 5
Skrevet
GulleGull skrev (9 minutter siden):

Litt usikker på hvordan de måler «responderer bra», for det vet man jo ikke før på lang sikt -OM disse butikkenes misjon er å få kunder intr i konseptet og derfra få flere faste kunder fremover og over på nettshopping. Men klart man kan jo ikke si at de går dårlig, det er jo ikke god reklame😅

Jeg tror «responderer bra» er et uttrykk hun har lært seg og tror hun forstår.

Litt som «kalde kunder».

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tror «responderer bra» er et uttrykk hun har lært seg og tror hun forstår.

Litt som «kalde kunder».

Ja det er faguttrykk innen markedsføring. Så dette er nok plukket opp ett sted på veien, man tenker det høres det litt viktig ut, men så blir bruken av det litt på halvtolv😅 Litt som en del ordtak😅

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...