Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Bella50 skrev (33 minutter siden):

Sto det noe om hva vedkommende har meldt inn? 🤔

Slik jeg husker det så var det i forbindelse med at de screenshotene var lagt ut hvor SET sier hun har meldt inn endringene og hvor hun forteller om endringene som de har gjort. Så sa noen, slik jeg oppfattet, spydige tilbake og sa at det måtte jo noen bare tipse kommunen om. Det var da den kommentaren fra en el annen kom at de hadde allerede gjort det med en 🤡 bak. Så jeg klarte ikke skjønne om vedkommende mente det eller var ironisk.

Endret av GulleGull
Rettet skrivefeil
  • Liker 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (22 minutter siden):

Eller løgn, ja.

Men er det noe fritak for å søke om tiltak som er gjort for mer enn tre år siden? Eller fritak for å varsle naboer?

Nei, det er ikke fritak for å unnlate om å søke om fasadeendring eller fritak om det er gjort for 3 år siden. Dette ser ut som at tidligere eier skal fremstilles som synderen for feil hun har gjort. 

• Liker 4
Skrevet
Anonym_2024 skrev (3 minutter siden):

Nei, det er ikke fritak for å unnlate om å søke om fasadeendring eller fritak om det er gjort for 3 år siden. Dette ser ut som at tidligere eier skal fremstilles som synderen for feil hun har gjort. 

Håper og tror at sb innen byggesak kan de fleste triksene i boka. SET er ikke den eneste som må bortforklare manglende søknad. Det har nok sett mange rare og kreative unnskyldninger. 

• Liker 2
Skrevet
Bella50 skrev (45 minutter siden):

Sto det noe om hva vedkommende har meldt inn? 🤔

Dette er det eneste jeg har sett stått skrevet på J...l om det og melde inn. Å jeg tror nok hun med klovne emoji bare tullet 

IMG_20250528_142758.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonym_2024 skrev (10 minutter siden):

Det var det jeg mistenkte.

GulleGull skrev (5 minutter siden):

Håper og tror at sb innen byggesak kan de fleste triksene i boka. SET er ikke den eneste som må bortforklare manglende søknad. Det har nok sett mange rare og kreative unnskyldninger. 

Ja det er min erfaring og. Så tipper nok at hun får tydelig tilbakemelding der og at søknaden blir vurdert ut fra vanlige kriterier og krav og ikke "influenserkrav".

• Liker 3
Skrevet
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Dette er det eneste jeg har sett stått skrevet på J...l om det og melde inn. Å jeg tror nok hun med klovne emoji bare tullet 

IMG_20250528_142758.jpg

Ja det var denne jeg også så! Oppfattet det som ett spydig og tullete svar. 

• Liker 2
Skrevet
GulleGull skrev (1 minutt siden):

Ja det var denne jeg også så! Oppfattet det som ett spydig og tullete svar. 

Å har ikke sett noen andre si de skal melde inn

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Snublefot62 skrev (7 minutter siden):

Ja det er min erfaring og. Så tipper nok at hun får tydelig tilbakemelding der og at søknaden blir vurdert ut fra vanlige kriterier og krav og ikke "influenserkrav".

Ja de kan jo ikke bare gå god for noe en sier i søknaden  som heller ikke er dokumentert stemmer. Det går sikkert an å nøste tilbake til når huset ble bygget og godkjent første gang og sjekke med tidligere eier. Nå ligger det jo også ute at SET selv innrømmer at det var de som gjorde fasadeendring. Vet ikke når det ble gjort men var vel en tid etter huset var kjøpt? Så ikke fullt 3 år siden? Mulig jeg tar feil på tiden? 

Endret av GulleGull
  • Liker 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

Hvorfor i allverden skulle hun bli vurdert ut i fra noen andre krav enn oss andre?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor i allverden skulle hun bli vurdert ut i fra noen andre krav enn oss andre?

Det er jo det vanlige? Influensere ser ut til å bli vurdert ut fra andre kriterier enn resten.

• Liker 3
Skrevet
Angel75 skrev (2 minutter siden):

Det var vel siktet til hvordan søknaden var formulert da -litt sånn ullent og ansvarsfraskrivelse. 

• Liker 5
Skrevet
Snublefot62 skrev (25 minutter siden):

Det er jo det vanlige? Influensere ser ut til å bli vurdert ut fra andre kriterier enn resten.

Men det blir jo spekulasjoner. Som at Stina Bakken fikk komme først i køen på ivf. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (8 minutter siden):

Men det blir jo spekulasjoner. Som at Stina Bakken fikk komme først i køen på ivf. 

Det er ikke spekulasjoner at enkelte influensere er høye på pæra og legger ut som om de får eller forventer spesialbehandling nei.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (6 minutter siden):

Spekulerer det kan også være å tenke høyt eller fundere, filosofere uten at det er fullstendig faktabasert, ikke noe galt i det. Alle  mennesker spekulerer og funderer. Så har man saker der man erfaringsmessig ser at kan virke som er en trend. Det heller trenger ikke være kalde fakta for å si noe sånt. 

• Liker 1
Skrevet

Må si jeg finner det ganske så utrolig at hun har "rier" kun når det ikke er noe annet som foregår🙈 Altså....Det her er så dumt, at en nesten ikke tror det er mulig at noen kan drite seg så gæli ut for penger🤣

• Liker 14
  • Nyttig 4
Annonse
Skrevet (endret)
Hasse29 skrev (9 minutter siden):

Må si jeg finner det ganske så utrolig at hun har "rier" kun når det ikke er noe annet som foregår🙈 Altså....Det her er så dumt, at en nesten ikke tror det er mulig at noen kan drite seg så gæli ut for penger🤣

Bare vent når baby er født, blir det etterrier, melkespreng og renselse minutt for minutt😁 Hun har jo også varslet at hun kommer til å eksponere barna så da er det kanskje mer å snappe om. 

Endret av GulleGull
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Angel75 skrev (1 time siden):

Husker ikke helt hva det stod.

Takk for svar. Jeg ser bare ikke helt for meg hva noen skal melde inn til kommunen. Så jeg ble nyskjerrig. Ser for meg en kommuneansatt som har fått mail om at i søknaden står det flere år siden, men i virkeligheten er det 3 år. Og i tillegg står trampolinen på kommunens tomt.🤣🤣

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Snublefot62 skrev (52 minutter siden):

Det er ikke spekulasjoner at enkelte influensere er høye på pæra og legger ut som om de får eller forventer spesialbehandling nei.

Er stor forskjell på at de er høye på pæra og forventer og det du skrev i første innlegget at de blir behandlet ulikt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bella50 skrev (21 minutter siden):

Takk for svar. Jeg ser bare ikke helt for meg hva noen skal melde inn til kommunen. Så jeg ble nyskjerrig. Ser for meg en kommuneansatt som har fått mail om at i søknaden står det flere år siden, men i virkeligheten er det 3 år. Og i tillegg står trampolinen på kommunens tomt.🤣🤣

Helt enig 🙈🙈

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Mulig det har blitt diskutert her før. I så fall beklager jeg. Flere som reagerer på at hun kjører bil? Svimmelhet og bilkjøring hører ikke sammen syns jeg. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...