Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Hun er så forutsigbar. Rart at hun ikke sutret om at Funkygine har vunnet alle år utenom en gang, da vant SET fordi Funky trakk seg 😂😂😂

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slipperyslope skrev (11 minutter siden):

Lurer på hvilken av prisene hun setter høyest om hun vinner..🧐

Det tror jeg er Business, og Jeg blir forbausa hvis hun ikke vinner. Den prisen avgjøres kun av en jury, ingen stemmer, ingen åpenhet. Sterke krefter i kulissene er i arbeid, har jeg hørt… 😜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angel75 skrev (4 minutter siden):

Solgt for 131 millioner bare i nettbutikken fram til nå 👏👏👏

Eh…hva skjedde med 150 millioner? Hun delte for noen uker siden at de hadde omsatt for 150 millioner.

Endret av Kattedama
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (10 minutter siden):

Det tror jeg er Business, og Jeg blir forbausa hvis hun ikke vinner. Den prisen avgjøres kun av en jury, ingen stemmer, ingen åpenhet. Sterke krefter i kulissene er i arbeid, har jeg hørt… 😜

Uten tvil, Fixen  Vixen har fått inn mange tips på henne. 

Endret av Kattedama
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (31 minutter siden):

Veldig lite sjarmerende av alle disse kjole damene at de tigger om stemmer🤯

Var en influencer som sa att hun kom aldri til og be folk stemme på henne. Fordi hun ville at folk skulle stemme av egen fri vilje om de syntes hun fortjente det...  Dette burde disse jentene også tenkt

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper jo helt over nå med selvskryt og stemmesanking 

Og hør, jeg er ikke i mot å fremsnakke seg selv. Men her er det helt åpenbart tid og sted som blir for dumt. 

hun kunne like gjerne lagt ut: Please, stem på meg!!!!!! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (39 minutter siden):

Eh…hva skjedde med 150 millioner? Hun delte for noen uker siden at de hadde omsatt for 150 millioner.

Jeg følger henne ikke slavisk, så det vet jeg ikke noe om. Det kan jo ha vært totalt, men når jeg ikke har sett det så vet jeg ikke.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 minutt siden):

Jeg følger henne ikke slavisk, så det vet jeg ikke noe om. Det kan jo ha vært totalt, men når jeg ikke har sett det så vet jeg ikke.

Men det gir ikke mening overhodet, da har de 7 (?) butikkene solgt for 19 millioner? Her er det noen som har bløffet om tall. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hun narsisist? 🤐 spør kun fordi jeg selv har vært involvert med en og det er utrolig mye likheter her. Veldig skummelt at man får så mye fritt spill i some uten konsekvenser 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (12 minutter siden):

Bilde fra Instagram 

Screenshot_20241211-223443~2.png

Altså, dette er HUMOR på sitt beste 😂😂😂

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kattedama skrev (19 minutter siden):

Helt klart😂😂😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (19 minutter siden):

Nemlig!!! Det er en bølge nå på ulike fora, IKKE stem på Careless-dama, stem på Henrik Troy!!!
Oppsummering:  Tandberg sine reaksjoner og innlegg i dag har slått helt feil vei for henne. Utrolig mange har fått med seg hennes sutring og utspill, og syns selvdigginga og skrytet er kvalmt. Troy hylles unisont… ☺️

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (7 minutter siden):

Nemlig!!! Det er en bølge nå på ulike fora, IKKE stem på Careless-dama, stem på Henrik Troy!!!
Oppsummering:  Tandberg sine reaksjoner og innlegg i dag har slått helt feil vei for henne. Utrolig mange har fått med seg hennes sutring og utspill, og syns selvdigginga og skrytet er kvalmt. Troy hylles unisont… ☺️

Han fikk min stemme nå

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (13 minutter siden):

Jeg har stemt på han og ! Helt supert nå skal CareLess damen gå

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...