Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Angel75 skrev (57 minutter siden):

Har huset steget i pris, eller er det du som prøver og lage en ny sannhet her inne som folk skal tro på?

Har hun ikke sagt att det vil bli dyrere enn antatt.. å det var vel 25 mill det startet på

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GulleGull skrev (41 minutter siden):

Hvilke stygge meldinger får hun -følger ikke snappen så ser ikke.. 

Hun får ikke stygge meldinger.. det er ett hav unna stygge eller mobbing 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (38 minutter siden):

For nå plutselig tror du på Sara? Du tror på henne når det passer ditt narrativ? Og det er til din fordel?

Og vi to som hadde et så greit diskusjoneklima i dag… 😅
Jeg skreiv «la oss si at dette stemmer» og henviste til at det må 10 positive meldinger for å veie opp 1 negativ, jf. «forskning». Jeg skreiv ikke noe om å tro eller ikke tro på Tandberg.
Fortsatt undres jeg over hvorfor hun stadig drar fram «hatere» og «troll» når hun sier at bare 3 av 1000 meldinger er negative. 😉

Endret av LivEinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 time siden):

Hvilke stygge meldinger får hun -følger ikke snappen så ser ikke.. 

Hei @GulleGull! Her er et knippe «stygge» meldinger fra trollene… 😉

IMG_7980.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det offerkortet Sara Emilie og alle de andre drar for henne, er bare fullstendig malplasert og ikke minst uten rot i virkeligheten. Å kalle folk som sier at innholdet hennes er hjernedødt for hatere, tyder på at folk og hun ikke vet hva netthets her. Unødvendig ja, netthets nei. Og forresten, hun burde ta sitte eget råd til seg selv. De ikke samtykke kompetente mindreårige er tvunget til å være en del av denne innholds produksjonen, og en del av jobben til denne influenseren. Og fint å se at hun innrømmer at alt som deles er en jobb, inkludert privatlivet til mindreårige. 

IMG_3598.jpeg

Endret av Kattedama
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (5 timer siden):

Og da blir det avgjørende spørsmålet - gikk Sara Emilie til politiet eller rant det ut i sanden?

Hun kontaktet politiet hvorpå det deretter rant ut i sanden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er frøken Tandberg irritert fordi hun mener Henrik Troy henger henne ut på sin IG konto.. " så derfor har jeg bestemt meg for att han skal ikke vinne noe Vixen i år"

Så stem på meg folkens😊

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20241211-172012.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 minutter siden):

I dag er frøken Tandberg irritert fordi hun mener Henrik Troy henger henne ut på sin IG konto.. " så derfor har jeg bestemt meg for att han skal ikke vinne noe Vixen i år"

Så stem på meg folkens😊

Hun forstår ikke Henrik Troy sin humor… 😎 Han kaller seg «influensernes influenser» og humoren er spot on og glitrende morsom! 👏🏻😂 Anbefales! Han har pirka borti flere, men jeg har ikke sett at noen andre er blitt fornærma på sine SoMe…

Endret av LivEinar
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (Akkurat nå):

Hun forstår ikke Henrik Troy sin humor… 😎 Han kaller seg «influensernes influenser» og humoren er spot on og glitrende morsom! 👏🏻😂 Anbefales! 

Ser det er ei som er inne hos Troy for å støtte Sara E. Tenker også at hun ikke skjønner hans humor, evt at hun forstår hvor utrulig perfekt han treffer hver eneste gang! Han er spot om som du sier.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (34 minutter siden):

Så stem på meg folkens😊

Så hun sutrer over Henrik Troy som kritiserer at hun gjør en dårlig jobb, som han gjør med rette. Hun er vel strengt tatt noe av det mest kyniske som diskuteres her på KG, og ikke minst løgnaktig. Og er det noen som snakker ned andre for å framsnakke seg selv, så er hun en versting i så måte. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosererrøde skrev (8 timer siden):

Det er jo 13 års aldersgrense på some, så hvorfor skal ikke foreldre følge de reglene? Akkurat der er Sara veldig bra som ikke ønsker å gi det til sin sønn, og vil ha en felles klasseregel. 

Hvor har jeg skrevet at foreldre ikke skal følge de reglene? Vil gjerne at du siterer det innlegget. At det skal være opp til hver foreldre å bestemme og ikke en klasseregel er noe annet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er ekstra gøy at han får frem i posten sin at hun driter ut kritikerne. Det syns hun nok ikke var så gøy å se. 
Henrik Troy og @FruJohansen er kjempeviktige stemmer. Jeg håper ennå at dette inluencer-greiene er et forbigående fenomen. Det som må til da, er at folk slutter kikke innom. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Så stem på meg folkens😊

Hun har jo både spisse albuer, er kynisk og har masse spekulative overskrifter. Leker hun dum eller? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...