elskersommer Skrevet 6 timer siden #39781 Del Skrevet 6 timer siden Angel75 skrev (57 minutter siden): Har huset steget i pris, eller er det du som prøver og lage en ny sannhet her inne som folk skal tro på? Har hun ikke sagt att det vil bli dyrere enn antatt.. å det var vel 25 mill det startet på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6 timer siden #39782 Del Skrevet 6 timer siden GulleGull skrev (41 minutter siden): Hvilke stygge meldinger får hun -følger ikke snappen så ser ikke.. Hun får ikke stygge meldinger.. det er ett hav unna stygge eller mobbing 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 5 timer siden #39783 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Angel75 skrev (38 minutter siden): For nå plutselig tror du på Sara? Du tror på henne når det passer ditt narrativ? Og det er til din fordel? Og vi to som hadde et så greit diskusjoneklima i dag… 😅 Jeg skreiv «la oss si at dette stemmer» og henviste til at det må 10 positive meldinger for å veie opp 1 negativ, jf. «forskning». Jeg skreiv ikke noe om å tro eller ikke tro på Tandberg. Fortsatt undres jeg over hvorfor hun stadig drar fram «hatere» og «troll» når hun sier at bare 3 av 1000 meldinger er negative. 😉 Endret 5 timer siden av LivEinar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 5 timer siden #39784 Del Skrevet 5 timer siden GulleGull skrev (1 time siden): Hvilke stygge meldinger får hun -følger ikke snappen så ser ikke.. Hei @GulleGull! Her er et knippe «stygge» meldinger fra trollene… 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 5 timer siden #39785 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Det offerkortet Sara Emilie og alle de andre drar for henne, er bare fullstendig malplasert og ikke minst uten rot i virkeligheten. Å kalle folk som sier at innholdet hennes er hjernedødt for hatere, tyder på at folk og hun ikke vet hva netthets her. Unødvendig ja, netthets nei. Og forresten, hun burde ta sitte eget råd til seg selv. De ikke samtykke kompetente mindreårige er tvunget til å være en del av denne innholds produksjonen, og en del av jobben til denne influenseren. Og fint å se at hun innrømmer at alt som deles er en jobb, inkludert privatlivet til mindreårige. Endret 5 timer siden av Kattedama 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 3 timer siden #39786 Del Skrevet 3 timer siden Snublefot62 skrev (5 timer siden): Og da blir det avgjørende spørsmålet - gikk Sara Emilie til politiet eller rant det ut i sanden? Hun kontaktet politiet hvorpå det deretter rant ut i sanden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3 timer siden #39787 Del Skrevet 3 timer siden I dag er frøken Tandberg irritert fordi hun mener Henrik Troy henger henne ut på sin IG konto.. " så derfor har jeg bestemt meg for att han skal ikke vinne noe Vixen i år" Så stem på meg folkens😊 Bilde fra SE sin snapchat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 3 timer siden #39788 Del Skrevet 3 timer siden (endret) elskersommer skrev (7 minutter siden): I dag er frøken Tandberg irritert fordi hun mener Henrik Troy henger henne ut på sin IG konto.. " så derfor har jeg bestemt meg for att han skal ikke vinne noe Vixen i år" Så stem på meg folkens😊 Bilde fra SE sin snapchat Hun forstår ikke Henrik Troy sin humor… 😎 Han kaller seg «influensernes influenser» og humoren er spot on og glitrende morsom! 👏🏻😂 Anbefales! Han har pirka borti flere, men jeg har ikke sett at noen andre er blitt fornærma på sine SoMe… Endret 3 timer siden av LivEinar 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 3 timer siden #39789 Del Skrevet 3 timer siden LivEinar skrev (Akkurat nå): Hun forstår ikke Henrik Troy sin humor… 😎 Han kaller seg «influensernes influenser» og humoren er spot on og glitrende morsom! 👏🏻😂 Anbefales! Ser det er ei som er inne hos Troy for å støtte Sara E. Tenker også at hun ikke skjønner hans humor, evt at hun forstår hvor utrulig perfekt han treffer hver eneste gang! Han er spot om som du sier. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 2 timer siden #39790 Del Skrevet 2 timer siden elskersommer skrev (34 minutter siden): I dag er frøken Tandberg irritert fordi hun mener Henrik Troy henger henne ut på sin IG konto.. " så derfor har jeg bestemt meg for att han skal ikke vinne noe Vixen i år" Så stem på meg folkens😊 Bilde fra SE sin snapchat Så hun sutrer over Henrik Troy som kritiserer at hun gjør en dårlig jobb, som han gjør med rette. Hun er vel strengt tatt noe av det mest kyniske som diskuteres her på KG, og ikke minst løgnaktig. Og er det noen som snakker ned andre for å framsnakke seg selv, så er hun en versting i så måte. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2 timer siden #39791 Del Skrevet 2 timer siden rosererrøde skrev (8 timer siden): Det er jo 13 års aldersgrense på some, så hvorfor skal ikke foreldre følge de reglene? Akkurat der er Sara veldig bra som ikke ønsker å gi det til sin sønn, og vil ha en felles klasseregel. Hvor har jeg skrevet at foreldre ikke skal følge de reglene? Vil gjerne at du siterer det innlegget. At det skal være opp til hver foreldre å bestemme og ikke en klasseregel er noe annet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 2 timer siden #39792 Del Skrevet 2 timer siden Tenker at det er ekstra gøy at han får frem i posten sin at hun driter ut kritikerne. Det syns hun nok ikke var så gøy å se. Henrik Troy og @FruJohansen er kjempeviktige stemmer. Jeg håper ennå at dette inluencer-greiene er et forbigående fenomen. Det som må til da, er at folk slutter kikke innom. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 1 time siden #39793 Del Skrevet 1 time siden elskersommer skrev (1 time siden): I dag er frøken Tandberg irritert fordi hun mener Henrik Troy henger henne ut på sin IG konto.. " så derfor har jeg bestemt meg for att han skal ikke vinne noe Vixen i år" Så stem på meg folkens😊 Bilde fra SE sin snapchat Hun har jo både spisse albuer, er kynisk og har masse spekulative overskrifter. Leker hun dum eller? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 1 time siden #39794 Del Skrevet 1 time siden (endret) Blir spennende å se om hun blir folkets favoritt igjen 🎉 Endret 1 time siden av Angel75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 51 minutter siden #39795 Del Skrevet 51 minutter siden hvordan stemmer jeg på Henrik Troy? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ROY86 Skrevet 48 minutter siden #39796 Del Skrevet 48 minutter siden K@tt skrev (2 minutter siden): hvordan stemmer jeg på Henrik Troy? Her stemmer du på han, hadde vært så sjukt kult hvis han vant! https://www.vixen.no/semifinalister#731ddf6d-2068-43db-90e7-c47309259547 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 47 minutter siden #39797 Del Skrevet 47 minutter siden K@tt skrev (3 minutter siden): hvordan stemmer jeg på Henrik Troy? https://www.vixen.no/semifinalister 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27 minutter siden #39798 Del Skrevet 27 minutter siden LivEinar skrev (2 timer siden): Hun forstår ikke Henrik Troy sin humor… 😎 Han kaller seg «influensernes influenser» og humoren er spot on og glitrende morsom! 👏🏻😂 Anbefales! Han har pirka borti flere, men jeg har ikke sett at noen andre er blitt fornærma på sine SoMe… Jeg digger Henrik Troy... Humoren hans er så bra. Vi trenger flere som han. Utolig att SE ikke skjønner att her er det mye humor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 18 minutter siden #39799 Del Skrevet 18 minutter siden Er fristen ute for å stemme? Ser hun jobber knallhardt idag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 5 minutter siden #39800 Del Skrevet 5 minutter siden Outandabout skrev (12 minutter siden): Er fristen ute for å stemme? Ser hun jobber knallhardt idag! 23:59 i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå