Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Moni123 skrev (1 time siden):

Hvordan påvirker det deg at hun ikke skriver på hver snap når hun bruker sitt eget merke?

Er du redd for å bli lurt?

Holder du/dere på slik til alle influensere her inne. Da må du/dere bli bra slitne.. Tid for ferie?

De jeg følger melder jeg inn.. SE driver en bedrift med 80 mill i kassa. Hvorfor i all verden skal ikke hun følge lover og regler slik andre bedrifter gjør? Nå jobbet jeg i ett helt annet yrke i mine yngre dager hvor dokumentasjon av det vi drev med var viktig. Å fulgte ikke jeg og min kolleger disse reglene så ble det faktisk bråk. Så jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som mener att det ikke er så nøye att en bedrift er slik 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angel75 skrev (14 minutter siden):

Har hun sagt det?

Alle kan forstå det hun er kynisk og utspekulert og ønsker alt til egen vinning, dette vet jo alle ?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (9 minutter siden):

Hva jeg syns, er irrelevant. Jeg setter spørsmålstegn ved SET sin bakenforliggende motivasjon for å foreslå felles SoMe-klasseregler for 10-åringene. Og jeg skal ikke legge meg på samme nivå og kalle dine meninger for latterlige, @Angel75😉

Hun gjør hva alle foreldre bør gjøre. Tom da er det galt. Og det sier alt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoodpackaFromSpace skrev (Akkurat nå):

Alle kan forstå det hun er kynisk og utspekulert og ønsker alt til egen vinning, dette vet jo alle ?

Det er din tolkning og synsing.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (2 minutter siden):

Hun gjør hva alle foreldre bør gjøre. Tom da er det galt. Og det sier alt.

Men nå ville ikke de andre foreldrene følge SE sine råd. Det kan være de andre allerede har dette som regel hjemme. Men vil ikke bli diktert av en trassig influencer 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Men nå ville ikke de andre foreldrene følge SE sine råd. Det kan være de andre allerede har dette som regel hjemme. Men vil ikke bli diktert av en trassig influencer 

SET kan ikke bestemme alt selv om hun sikkert , ville ønsket det. Egen vinning er viktig 😪

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Det vet vi ikke noe om, kanskje det var de som var trassige??

Men at hun vil ha regler om det, blir feil for flere her inne, hun gjør rett som ikke vil gi sin sønn SOME, og tom det blir galt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (9 minutter siden):

Vet ikke om du har barn i barneskolealder, men det er helt normalt å foreslå felles kjøreregler for some bruk, uavhenging av om man er influenser eller ikke. 

Jeg er helt enig med deg, @Dorisdott, dette er vanlig. Foreldre har ulikt syn på SoMe og ulik motivasjon for å være for eller imot klasseregler. Jeg er interessert i Tandberg sin bakenforliggende motivasjon her. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoodpackaFromSpace skrev (10 minutter siden):

SET kan ikke bestemme alt selv om hun sikkert , ville ønsket det. Egen vinning er viktig 😪

elskersommer skrev (12 minutter siden):

Det @WoodpackaFromSpace og @elskersommer sa… 👍🏻 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.. er det ingen kommenterer ennå om hvilken galskap som bedrives når man kaster bort tiden til barnevernet, ref dagens story? 
Er ikke det spor forundret om vedkommende henger her 😅

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (12 minutter siden):

Det vet vi ikke noe om, kanskje det var de som var trassige??

Men at hun vil ha regler om det, blir feil for flere her inne, hun gjør rett som ikke vil gi sin sønn SOME, og tom det blir galt. 

Jeg er helt enig i at 9 åringer har ikke noe på SoMe og gjøre. Men dette er en regel jeg selv vil sette i mitt hus.. 

Endret av elskersommer
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (2 minutter siden):

Så.. er det ingen kommenterer ennå om hvilken galskap som bedrives når man kaster bort tiden til barnevernet, ref dagens story? 

Hadde ikke overrasket meg om det var oppspinn fra Sara Emilie for å skaffe sympati og rakke ned på enkelte på KG.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (4 minutter siden):

Helt enig. Er ganske sikker på at hun er her inne......

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anim92 skrev (3 minutter siden):

Det kan jo være hvem som helst av de x-antall følgerne hennes på sosiale medier eller i nærmiljøet, en at det nødvendigvis er noen her?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 minutter siden):

Jeg er helt enig i at 9 åringer har ikke noe på SoMe og gjøre. Men dette er en regel jeg selv vil sette i mitt hus.. 

Er ganske vanlig å ha felles kjøreregler i klasser når det gjelder flere ting.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (4 minutter siden):

Jeg er jammen kritisk til mye av det denne frøken Tandberg bedriver men og melde inn til barnevernet ville jeg aldri ha gjort😊 

Så den personen som bedriver dette kan ikke ha det helt bra. Men jeg har ingen tro på att hun er her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LivEinar skrev (12 minutter siden):

Jeg er helt enig med deg, @Dorisdott, dette er vanlig. Foreldre har ulikt syn på SoMe og ulik motivasjon for å være for eller imot klasseregler. Jeg er interessert i Tandberg sin bakenforliggende motivasjon her. ☺️

Den vet du ingenting om

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (2 minutter siden):

Helt enig. Er ganske sikker på at hun er her inne......

Jeg regner med at du har noen navn på blokka allerede?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (6 minutter siden):

Hadde ikke overrasket meg om det var oppspinn fra Sara Emilie for å skaffe sympati og rakke ned på enkelte på KG.

Hva ble sagt om den bekymringsmeldingen da? Følger ikke henne på snap 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (7 timer siden):

Vet ikke om du har barn i barneskolealder, men det er helt normalt å foreslå felles kjøreregler for some bruk, uavhenging av om man er influenser eller ikke. 

Det har ikke vært normalt her, men vi har oppegående foreldre som tør å sette grenser selv da og som står i det de mener er viktig for sine barn , selv om man har forskjellige regler 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...