Isola2 Skrevet søndag kl 21:43 #39641 Del Skrevet søndag kl 21:43 Milla1717 skrev (53 minutter siden): Hjelpes😧Fatter ikke at folk klarer å leve i slik rot. Kos m hjem med støv papp for 🪳 🪳🪳😬 Hun legger vel ut slike bilder annenhver måned? Dama er lat og gidder ikke rydde…What Else is new? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet søndag kl 22:22 #39642 Del Skrevet søndag kl 22:22 Isola2 skrev (36 minutter siden): Hun legger vel ut slike bilder annenhver måned? Dama er lat og gidder ikke rydde…What Else is new? Jeg skjønner det blir mye vareprøver. Men det er jo bare og legge alt pent ned i esker fraf.eks.biltema og stable esker oppå hverandre. Jeg ser liksom ikke for meg att dette blir noe bedre i ett nytt hus... Hun må rydde der også ellers blir det som bildene på nytt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet mandag kl 17:46 #39643 Del Skrevet mandag kl 17:46 Isola2 skrev (20 timer siden): Hun legger vel ut slike bilder annenhver måned? Dama er lat og gidder ikke rydde…What Else is new? Hun bor jo i en svinesti. Stakkars unger. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iridium Skrevet i går, 05:33 #39644 Del Skrevet i går, 05:33 Dere har influensa meg såpass mye at jeg for første gang har kjøpt noe av en influenser! Det ble jaggu ny kjole til julaften😄 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet i går, 05:58 #39645 Del Skrevet i går, 05:58 Iridium skrev (24 minutter siden): Dere har influensa meg såpass mye at jeg for første gang har kjøpt noe av en influenser! Det ble jaggu ny kjole til julaften😄 Takk for info Håper den passer, ikke har løse tråder eller andre deler, og ikke nupper første kvelden 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iridium Skrevet i går, 06:02 #39646 Del Skrevet i går, 06:02 Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Takk for info Håper den passer, ikke har løse tråder eller andre deler, og ikke nupper første kvelden Jeg skal melde tilbake her når jeg har fått prøvd den og vasket den et par runder! Tipper det ikke blir noen problemer😄 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet i går, 06:17 #39647 Del Skrevet i går, 06:17 Isola2 skrev (På 8.12.2024 den 22.43): Hun legger vel ut slike bilder annenhver måned? Dama er lat og gidder ikke rydde…What Else is new? Det er liksom helt bortkastet med stort, dyrt hus når man ikke gidder å holde et minimum av orden. Hun kunne like godt ha bodd i en gammel rønne. Kostholdet der i huset er også under pari. Dama er vel på grensen til å ikke ha boevne. Rart at mannen ikke tar kontroll på sånne ting heller. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet i går, 06:40 #39648 Del Skrevet i går, 06:40 Viki6 skrev (22 minutter siden): Det er liksom helt bortkastet med stort, dyrt hus når man ikke gidder å holde et minimum av orden. Hun kunne like godt ha bodd i en gammel rønne. Kostholdet der i huset er også under pari. Dama er vel på grensen til å ikke ha boevne. Rart at mannen ikke tar kontroll på sånne ting heller. Lett å la seg friste av pengene vil jeg tro. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet i går, 08:55 #39649 Del Skrevet i går, 08:55 Iridium skrev (3 timer siden): Dere har influensa meg såpass mye at jeg for første gang har kjøpt noe av en influenser! Det ble jaggu ny kjole til julaften😄 Jaha? Og vi må vite dette fordi? Tipper mange her blåser i det egentlig. Håper du blir fornøyd i hvertfall. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet i går, 09:03 #39650 Del Skrevet i går, 09:03 Om hun har så god råd. Kunne hun vel lønna noen som tok jobben å holde det huset i orden🥹 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iridium Skrevet i går, 09:14 #39651 Del Skrevet i går, 09:14 Bibbi_ skrev (18 minutter siden): Jaha? Og vi må vite dette fordi? Tipper mange her blåser i det egentlig. Håper du blir fornøyd i hvertfall. Ser ikke hvorfor noe av det jeg skriver er mindre interessant enn noen andres innlegg? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet i går, 10:07 #39652 Del Skrevet i går, 10:07 Snublefot62 skrev (4 timer siden): Takk for info Håper den passer, ikke har løse tråder eller andre deler, og ikke nupper første kvelden Det er derfor mange kjøper flere kjoler igjen og igjen 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet i går, 10:32 #39653 Del Skrevet i går, 10:32 Angel75 skrev (23 minutter siden): Det er derfor mange kjøper flere kjoler igjen og igjen 🤔 Nei. Det er noe annet som spiller inn der. Selv klær jeg er fornøyd med kjøper jeg sjeldent mer enn en gang - maks to. Hos de som kjøper samme kjole i både 2, 3 og 4 farger er nok påvirket av noe annet.. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iridium Skrevet i går, 10:39 #39654 Del Skrevet i går, 10:39 Snublefot62 skrev (4 minutter siden): Nei. Det er noe annet som spiller inn der. Selv klær jeg er fornøyd med kjøper jeg sjeldent mer enn en gang - maks to. Hos de som kjøper samme kjole i både 2, 3 og 4 farger er nok påvirket av noe annet.. Jeg så de hadde mange flere kjoler som var veldig fine som passer til mange forskjellige anledninger, men i denne omgang så var jeg på utkikk etter en ny kjole til jul/nyttår. Hvis jeg er fornøyd med kjolen så er det ikke umulig at jeg kjøper flere altså😄 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet i går, 10:39 #39655 Del Skrevet i går, 10:39 Snublefot62 skrev (5 minutter siden): Nei. Det er noe annet som spiller inn der. Selv klær jeg er fornøyd med kjøper jeg sjeldent mer enn en gang - maks to. Hos de som kjøper samme kjole i både 2, 3 og 4 farger er nok påvirket av noe annet.. Ja, noe må dere være. Ser folk klager over ditten og datten men kjøper mer og mer. Helt merkelig. Så ja, helt klart noe som spiller inn ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet i går, 10:41 #39656 Del Skrevet i går, 10:41 Iridium skrev (5 timer siden): Dere har influensa meg såpass mye at jeg for første gang har kjøpt noe av en influenser! Det ble jaggu ny kjole til julaften😄 Hvem er "dere" som har influensa deg til å kjøpe forresten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iridium Skrevet i går, 10:44 #39657 Del Skrevet i går, 10:44 Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Hvem er "dere" som har influensa deg til å kjøpe forresten? Denne tråden. Jeg visste ikke hvem hun var før jeg begynte å lese alt dere skrev. Fulgte forøvrig ingen på snap fordi jeg ikke likte at influensere aktivt prøvde å få folk over til snap for å tjene penger på det, men nå har jeg blitt en sånn som følger folk på snap jeg også takket være dere her inne😄 Skal vel overleve det også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet i går, 10:49 #39658 Del Skrevet i går, 10:49 Sååååå mange lekre julekjoler der ute til bra priser. Men godt vi har forskjellig smak. Hadde jeg kjøpt denne til SE hadde jeg matcha juleduken til mormor. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet i går, 10:53 #39659 Del Skrevet i går, 10:53 Iridium skrev (7 minutter siden): Denne tråden. Jeg visste ikke hvem hun var før jeg begynte å lese alt dere skrev. Fulgte forøvrig ingen på snap fordi jeg ikke likte at influensere aktivt prøvde å få folk over til snap for å tjene penger på det, men nå har jeg blitt en sånn som følger folk på snap jeg også takket være dere her inne😄 Skal vel overleve det også Å av alt som ble skrevet her av lovbrudd, barneeksponering, bevis på ræva kvalitet og mindre hyggelige snapper av SE så ble du INSPIRERT til å handle Careless kjole??????????? 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iridium Skrevet i går, 10:54 #39660 Del Skrevet i går, 10:54 Stargaze skrev (3 minutter siden): Sååååå mange lekre julekjoler der ute til bra priser. Men godt vi har forskjellig smak. Hadde jeg kjøpt denne til SE hadde jeg matcha juleduken til mormor. Ikke denne jeg har kjøpt, er ikke superfan av stoffet selv om selve kjolen er fin! Det sier seg jo selv at ALT en butikk selger ikke passer hver og ens smak!😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå