Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (1 minutt siden):

Å av alt som ble skrevet her av lovbrudd, barneeksponering, bevis på ræva kvalitet og mindre hyggelige snapper av SE så ble du INSPIRERT til å handle Careless kjole??????????? 

Altså nå har jeg fulgt henne en liten stund og klarte ikke helt å kjenne meg igjen i det dere skriver, så jeg spurte her hva problemet var, men ingen svarte når jeg spurte.. Også skal det selvfølgelig sies at jeg tar det meste som står her med en klype salt, men jeg ble så absolutt inspirert til å sjekke henne ut takket være dere😄

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stargaze skrev (5 minutter siden):

Sååååå mange lekre julekjoler der ute til bra priser.

Men godt vi har forskjellig smak. Hadde jeg kjøpt denne til SE hadde jeg matcha juleduken til mormor.

IMG_5674.jpeg

Jeg så en tråd i helgen på en Kvinne Gruppe. Der en jente spurte om man kunne legge ut sine fineste kjoler til julebord inspirasjon 🤔 Med tema ‘blikkfang’ og hva har gitt deg mest kompliment. Og det var mange damer som publiserte bilder av seg i Care Less kjoler og sa de hadde fått så mange fine kompliment. Men jeg klarer ikke å tro på det ?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (15 minutter siden):

Å av alt som ble skrevet her av lovbrudd, barneeksponering, bevis på ræva kvalitet og mindre hyggelige snapper av SE så ble du INSPIRERT til å handle Careless kjole??????????? 

Like barn leker best

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iridium skrev (3 timer siden):

Altså nå har jeg fulgt henne en liten stund og klarte ikke helt å kjenne meg igjen i det dere skriver, så jeg spurte her hva problemet var, men ingen svarte når jeg spurte.. Også skal det selvfølgelig sies at jeg tar det meste som står her med en klype salt, men jeg ble så absolutt inspirert til å sjekke henne ut takket være dere😄

Har du lest godt hvis du ikke har fått med deg problemet? 

Her har du noe av lovbruddene. Har ikke skjermbilder av alt, så god plass har jeg selvfølgelig ikke på mobilen.

Men klart, bryr man seg ikke om lovbrudd så skjønner jeg at man ikke ser problemet. 

Skjermbilde fra SE sin snap

Screenshot_20240823_111619_Snapchat.jpg

Screenshot_20240823_111626_Snapchat.jpg

Screenshot_20240724_213739_Snapchat.jpg

Screenshot_20240709_212458_Snapchat.jpg

Screenshot_20240708_232508_Snapchat.jpg

Screenshot_20240709_113642_Snapchat.jpg

Endret av Bibbi_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (Akkurat nå):

Har du lest godt hvis du ikke har fått med deg problemet? 

Her har du noe av lovbruddene. Har ikke skjermbilder av alt, så god plass har jeg selvfølgelig ikke på mobilen.

Men klart, bryr man seg ikke om lovbrudd så skjønner jeg at man ikke ser problemet. 

Screenshot_20240823_111619_Snapchat.jpg

Screenshot_20240823_111626_Snapchat.jpg

Screenshot_20240724_213739_Snapchat.jpg

Screenshot_20240709_212458_Snapchat.jpg

Screenshot_20240708_232508_Snapchat.jpg

Screenshot_20240709_113642_Snapchat.jpg

OMG!!! ALKOHOL?! Ja nei, du sier noe der! For et FORFERDELIG MENNESKE! 

Jeg er helt sikker på at det finnes andre instanser som har som jobb å ta de som bryter loven og stoler på at de kan jobben sin😄

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iridium skrev (3 timer siden):

Har slettet en del skjermbilder som beviser mye av den ræva kvaliteten. Men her har du noe hvertfall. Ellers kan du lese mye av det på kjøpe selge siden til Careless på facebook. 

Skjermbilde fra Careless sin kjøpe selge på Facebook 

Screenshot_20240509_181040_Facebook.jpg

Screenshot_20240509_181025_Facebook.jpg

Screenshot_20240509_221425_Facebook.jpg

Screenshot_20240509_221516_Facebook.jpg

Screenshot_20240509_221501_Facebook.jpg

Endret av Bibbi_
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iridium skrev (2 minutter siden):

Jeg er helt sikker på at det finnes andre instanser som har som jobb å ta de som bryter loven og stoler på at de kan jobben sin😄

De «instansene» er avhengig av tips. SE er veldig klar over lovverket og vet at hun ikke skal vise alkohol i monitor. Burde være verdens enkleste jobb å la være å ta bilder av alkohol på egen bedriftskonto spør du meg😊

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iridium skrev (4 minutter siden):

😂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 minutt siden):

De «instansene» er avhengig av tips. SE er veldig klar over lovverket og vet at hun ikke skal vise alkohol i monitor. Burde være verdens enkleste jobb å la være å ta bilder av alkohol på egen bedriftskonto spør du meg😊

Du har to typer mennesker som handler Careless produkter; de som er så dumme at de ikke skjønner hva SE driver med, og de som er lik SE som driter i lovbrudd. 🤷‍♀️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (2 minutter siden):

Glemte å skrive -må jo være mye enklere å la vær å rigge til med alkohol  når man snapper en å absolutt skal provosere med det. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Nei. Det er noe annet som spiller inn der.

Selv klær jeg er fornøyd med kjøper jeg sjeldent mer enn en gang - maks to.

Hos de som kjøper samme kjole i både 2, 3 og 4 farger er nok påvirket av noe annet..

Det ser utrolig merkelig ut. Kjøpe en haug med kjoler, ikke bruke de, også legge de ut for salg. 

IMG_3595.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (4 minutter siden):

Det ser utrolig merkelig ut. Kjøpe en haug med kjoler, ikke bruke de, også legge de ut for salg. 

IMG_3595.jpeg

Sosiale medier og da spesielt influensere som dette har endret kjøpemønsteret vårt. Man kan klikke hjem 20 kjoler, og returnere alle uten å bli belastet. Eller  med Klarna, ingen ekstra kostnad, betal om 30 dager. På mobilen kan man shoppe og booke reiser døgnet rundt med bare noen klikk. Influencerne drikker litt alkohol "med følgerne" sine. Alkohol fører til mer impulskjøp. Shoppingavhengighet øker og forbruksgjeld øker. I alle grupper. Hvert år forbruker klesindustrien 93 milliarder kubikkmeter vann. Det tilsvarer vannforbruket til 5 millioner mennesker...FN har slått alarm for lengst. Men folk kjøper og kjøper. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Hos de som kjøper samme kjole i både 2, 3 og 4 farger er nok påvirket av noe annet..

Ikke kjøpt Careless da det ikke er noe for meg. 

Men jeg er en av de som kan kjøpe samme plagg i flere farger. Jeg er påvirket av autisme😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (45 minutter siden):

Har slettet en del skjermbilder som beviser mye av den ræva kvaliteten. Men her har du noe hvertfall. Ellers kan du lese mye av det på kjøpe selge siden til Careless på facebook. 

Screenshot_20240509_181040_Facebook.jpg

Screenshot_20240509_181025_Facebook.jpg

Screenshot_20240509_221425_Facebook.jpg

Screenshot_20240509_221516_Facebook.jpg

Screenshot_20240509_221501_Facebook.jpg

Man finner alltid det man leter etter. Og dette er det narrativet du ønsker å legge frem her i gruppa.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jo kjøpt selv og kan avgjøre selv om jeg synes kvaliteten er dårlig😄

Er det noen som er rå på å tipse så er det vel folk på kvinneguiden så hadde hun gjort noe alvorlig så er jeg sikker på at "dere" har både anmeldt til forbrukerrådet og barnevernet by now? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iridium skrev (6 minutter siden):

Er det noen som er rå på å tipse så er det vel folk på kvinneguiden så hadde hun gjort noe alvorlig så er jeg sikker på at "dere" har både anmeldt til forbrukerrådet og barnevernet by now? 

Artigt at du skulle nevne forbrukerrådet.

Hun løy jo en del om det møtet hun hadde med de. Både om innholdet i møtet og hvordan møtet kom i stand. Hun skreiv selv at hun selv ba om møte med de. Men det er jo dokumentert av de i offentlige arkiver at det var de som inviterte henne etter gjentatte spørsmål om de samme tingene. Og etterpå løy hun om at hun hadde fått skryt på møtet. Igjen står det i offentlige arkiver et referat som viser at dette bare er løgn.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bibbi_ skrev (1 time siden):

Du har to typer mennesker som handler Careless produkter; de som er så dumme at de ikke skjønner hva SE driver med, og de som er lik SE som driter i lovbrudd. 🤷‍♀️

Noe frekt å si at de som handler careless produkter enten er dumme eller driter i lovbrudd. Hvor er dette konstruktivt? 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (6 minutter siden):

Artigt at du skulle nevne forbrukerrådet.

Hun løy jo en del om det møtet hun hadde med de. Både om innholdet i møtet og hvordan møtet kom i stand. Hun skreiv selv at hun selv ba om møte med de. Men det er jo dokumentert av de i offentlige arkiver at det var de som inviterte henne etter gjentatte spørsmål om de samme tingene. Og etterpå løy hun om at hun hadde fått skryt på møtet. Igjen står det i offentlige arkiver et referat som viser at dette bare er løgn.

Er det ikke viktigere om konklusjonen etter møtet var om hun gjorde noe galt eller ikke?

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iridium skrev (1 minutt siden):

Er det ikke viktigere om konklusjonen etter møtet var om hun gjorde noe galt eller ikke?

Jo. Det er det.

Og hun gjorde det galt.

Men det er og viktig å få frem mønsteret. Sara Emilie ser ut til å gi en F i regler når det ikke er til hennes fordel.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Jo. Det er det.

Og hun gjorde det galt.

Men det er og viktig å få frem mønsteret. Sara Emilie ser ut til å gi en F i regler når det ikke er til hennes fordel.

Okay, gjør hun fortsatt noe galt selv etter møtet?

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...