Tigerfrue Skrevet 5. desember #39521 Del Skrevet 5. desember Jeg kjenner at jeg mister respekten for en som skal være en seriøs bedriftseier, og snart 4 barn mor, at hun driver å reklamerer for kondomeriet, og tilogmed viser sine følgere hvordan div leketøy virker.... flaut.... Overlat det til slike sexologer sier jeg bare. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. desember #39522 Del Skrevet 5. desember Tigerfrue skrev (11 minutter siden): Jeg kjenner at jeg mister respekten for en som skal være en seriøs bedriftseier, og snart 4 barn mor, at hun driver å reklamerer for kondomeriet, og tilogmed viser sine følgere hvordan div leketøy virker.... flaut.... Overlat det til slike sexologer sier jeg bare. Jeg er enig med deg men i dag måtte jeg faktisk le. Nå vet vi jo att SE ikke har vasket gulvet med klut eller mopp på 1 år..det er ikke direkte ryddig i huset..å hun hever pizzadeigen over doskåla men det var superviktig og kjøpe egen såpe til parets sexleketøy 🙈 for der kunne det komme bakterie😂 Har ikke ord Bilde fra SE sin snapchat 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. desember #39523 Del Skrevet 5. desember Wiews skrev (1 time siden): Det finnes mange gode organisasjoner som er viktig å støtte. Sara Emilie har et innlegg på Instagram hvor hun skriver at hun har donert over 2 millioner til ME forskning. Hun har jo vært syk selv og forskning er viktig, men de trenger mer midler og da er det flott at hun bidrar. Hun privat har ikke donert 5 øre.. firma careless har donert fordi de MÅ😊 men det er så klart bra hun har gitt en slik betydelig sum 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 5. desember #39524 Del Skrevet 5. desember elskersommer skrev (2 minutter siden): Jeg er enig med deg men i dag måtte jeg faktisk le. Nå vet vi jo att SE ikke har vasket gulvet med klut eller mopp på 1 år..det er ikke direkte ryddig i huset..å hun hever pizzadeigen over doskåla men det var superviktig og kjøpe egen såpe til parets sexleketøy 🙈 for der kunne det komme bakterie😂 Har ikke ord Bilde fra SE sin snapchat 🤭😂 hele Sara begynner å bli en parodi av seg selv! 😂 fy søren. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 5. desember #39525 Del Skrevet 5. desember Wiews skrev (1 time siden): Det finnes mange gode organisasjoner som er viktig å støtte. Sara Emilie har et innlegg på Instagram hvor hun skriver at hun har donert over 2 millioner til ME forskning. Hun har jo vært syk selv og forskning er viktig, men de trenger mer midler og da er det flott at hun bidrar. Sara Emilie har ikke donert til ME-forskning nei. Careless har. Og det gjorde de ikke kun på grunn av godhet men fordi investor krever det. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet torsdag kl 15:01 #39526 Del Skrevet torsdag kl 15:01 Wiews skrev (1 time siden): Det finnes mange gode organisasjoner som er viktig å støtte. Sara Emilie har et innlegg på Instagram hvor hun skriver at hun har donert over 2 millioner til ME forskning. Hun har jo vært syk selv og forskning er viktig, men de trenger mer midler og da er det flott at hun bidrar. Kattedama skrev (49 minutter siden): Hun har donert 2 millioner? Det er Careless AS som har donert, med pålegg fra Investor Reme. Av disse millionene hun har donert, har hun selv og Reme tatt ut utbytte på nærmere 13 millioner.Det kundene til Careless som har betalt for disse donasjonene. Det kan ikke sammenlignes med det Therese Lien eller Nyhus har gjort med sine donasjoner. Du har helt rett, @Kattedama. SET snakker om at jeg donerer fra firmaet som jeg har skapt og eier. Dette gir et misvisende inntrykk, jf innlegget til @Wiews. Det kommer ikke fram at influenseren bare eier halvparten (50%) av firmaet Careless AS, de resterende 50% eies av ekteparet Flotve Reme. Og donasjonen er pålagt, som @Snublefot62 nettopp skrev. Så SET burde ha flagget at vi som eier Careless har donert… 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet torsdag kl 15:02 #39527 Del Skrevet torsdag kl 15:02 elskersommer skrev (11 minutter siden): Jeg er enig med deg men i dag måtte jeg faktisk le. Nå vet vi jo att SE ikke har vasket gulvet med klut eller mopp på 1 år..det er ikke direkte ryddig i huset..å hun hever pizzadeigen over doskåla men det var superviktig og kjøpe egen såpe til parets sexleketøy 🙈 for der kunne det komme bakterie😂 Har ikke ord Bilde fra SE sin snapchat Tror du den såpa kan brukes til å vaske skjærefjøl i «titan»? Spør for en venn.. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet torsdag kl 15:14 #39528 Del Skrevet torsdag kl 15:14 Klittings skrev (18 timer siden): Syns det er så kvalmt det disse meningsløse influencerene tjener, så heretter blir det ille klikk fra meg hos Sara og Therese. Samme svada hver dag…. Sara er kvalm, spiser rundstykker med ost, ligger å ser på mannen mens han jobber, sminker seg og når snøen kommer følger hun med på crocsen. Og for dette tjener hun ufattelige mengder millioner i året. Samme med Therese. Ho sminker seg, går tur med hunden (som forøvrig ikke er en pomeranian, men en spitz), lager lapskaus, har vaskedame, reklamerer for egen merkevare, er hos fysio og PT, er med dattera på dans og ellers viser ett rotete vaskerom. Er SÅ lei av disse, og JA; slutter å følge de. Håper andre gjør det samme 🙌🏻😊 Hvordan vet du at det ikke er en pomeranian? De er jo den minste i spitz familien. Men man kaller rasen for pomeranian. Spesielt å skryte på seg en annen rase en den man har? 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet torsdag kl 15:31 #39529 Del Skrevet torsdag kl 15:31 Snublefot62 skrev (28 minutter siden): Tror du den såpa kan brukes til å vaske skjærefjøl i «titan»? Spør for en venn.. 😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet torsdag kl 15:53 #39530 Del Skrevet torsdag kl 15:53 Dorisdott skrev (35 minutter siden): Hvordan vet du at det ikke er en pomeranian? De er jo den minste i spitz familien. Men man kaller rasen for pomeranian. Spesielt å skryte på seg en annen rase en den man har? 😅 Fordi jeg selv har en ekte pomeranian. Pomeranian har krav til standard på nakkehøyde; 21 cm +/- 2 cm. Hunden til Lien er mye høyere og har spissere nese, spissere ører og lengre bein enn en ekte Pomme. Men mange selger de spitzene som Pomeranian dessverre…. Og folk tror de har kjøpt en Pomeranian. En ekte Pomeranian koster 40 000, men de spitzene ligger på 20 000 kr, akkurat som Lien sin gjorde. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet torsdag kl 16:15 #39531 Del Skrevet torsdag kl 16:15 Tigerfrue skrev (1 time siden): Jeg kjenner at jeg mister respekten for en som skal være en seriøs bedriftseier, og snart 4 barn mor, at hun driver å reklamerer for kondomeriet, og tilogmed viser sine følgere hvordan div leketøy virker.... flaut.... Overlat det til slike sexologer sier jeg bare. Jeg trodde man skulle være litt forsiktig med sexleketøy som gravid?🤔 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet torsdag kl 16:16 #39532 Del Skrevet torsdag kl 16:16 Wiews skrev (2 timer siden): Det finnes mange gode organisasjoner som er viktig å støtte. Sara Emilie har et innlegg på Instagram hvor hun skriver at hun har donert over 2 millioner til ME forskning. Hun har jo vært syk selv og forskning er viktig, men de trenger mer midler og da er det flott at hun bidrar. Kattedama skrev (2 timer siden): Hun har donert 2 millioner? Det er Careless AS som har donert, med pålegg fra Investor Reme. Av disse millionene hun har donert, har hun selv og Reme tatt ut utbytte på nærmere 13 millioner.Det kundene til Careless som har betalt for disse donasjonene. Det kan ikke sammenlignes med det Therese Lien eller Nyhus har gjort med sine donasjoner. elskersommer skrev (1 time siden): Hun privat har ikke donert 5 øre.. firma careless har donert fordi de MÅ😊 men det er så klart bra hun har gitt en slik betydelig sum Snublefot62 skrev (1 time siden): Sara Emilie har ikke donert til ME-forskning nei. Careless har. Og det gjorde de ikke kun på grunn av godhet men fordi investor krever det. Det er nettopp dette Sara Emilie vil at folk skal tro, og så mange går på. At HUN donerer til ME. Det er så sleipt at jeg har ikke ord. Hvor mange av rævsleikerene hennes vet at det er Careless som donerer, og at Careless gjør det fordi de er pålagt det? Tror ikke det er mange. Mange hyller SE for donasjonen og noen handler nok derfor Careless produkter. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet torsdag kl 16:17 #39533 Del Skrevet torsdag kl 16:17 elskersommer skrev (1 time siden): Jeg er enig med deg men i dag måtte jeg faktisk le. Nå vet vi jo att SE ikke har vasket gulvet med klut eller mopp på 1 år..det er ikke direkte ryddig i huset..å hun hever pizzadeigen over doskåla men det var superviktig og kjøpe egen såpe til parets sexleketøy 🙈 for der kunne det komme bakterie😂 Har ikke ord Bilde fra SE sin snapchat "Jeg har jo mye" - takk for opplysningen. Barna dine setter nok pris på det Sara Emilie. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet torsdag kl 16:44 #39534 Del Skrevet torsdag kl 16:44 Tough cookie skrev (23 minutter siden): Jeg trodde man skulle være litt forsiktig med sexleketøy som gravid?🤔 Men hun har tross alt tenkt på sin kjære og kjøpt en sugemaskin..så den ble nøye demonstrert i dag. (Ikke av mannen) Men noe annet som hun brukte... Er så glad for att jeg får ett godt innblikk i parets sexliv🙈 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KroniskEngasjert Skrevet torsdag kl 16:57 #39535 Del Skrevet torsdag kl 16:57 LivEinar skrev (1 time siden): Du har helt rett, @Kattedama. SET snakker om at jeg donerer fra firmaet som jeg har skapt og eier. Dette gir et misvisende inntrykk, jf innlegget til @Wiews. Det kommer ikke fram at influenseren bare eier halvparten (50%) av firmaet Careless AS, de resterende 50% eies av ekteparet Flotve Reme. Og donasjonen er pålagt, som @Snublefot62 nettopp skrev. Så SET burde ha flagget at vi som eier Careless har donert… Godt poeng. Blir uvel av tanken på alle som blir lurt til å kjøpe av SE f o r d i hun støtter en god sak. Og ikke minst fordi SET har ME selv. Jeg støtte heller direkte til ulike forskninger og gode formål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KroniskEngasjert Skrevet torsdag kl 17:02 #39536 Del Skrevet torsdag kl 17:02 elskersommer skrev (13 minutter siden): Men hun har tross alt tenkt på sin kjære og kjøpt en sugemaskin..så den ble nøye demonstrert i dag. (Ikke av mannen) Men noe annet som hun brukte... Er så glad for att jeg får ett godt innblikk i parets sexliv🙈 Håper det blir forsket på hvilken innvirkning influenserforeldre har på sine barn. Hva vil de måtte leve med i voksen alder. Hva fikk de (sexleketøy.....🤢🤮) og dill og dall, juleverksted minutt for minutt.... når de heller skulle hatt sine foreldre helt og holdent. Forresten så får kronisk syke støtte til praktiske hjelpemiddel som del dette hvis det er behov for det. Det er sunn folkeopplysning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet torsdag kl 17:12 #39537 Del Skrevet torsdag kl 17:12 elskersommer skrev (27 minutter siden): Men hun har tross alt tenkt på sin kjære og kjøpt en sugemaskin..så den ble nøye demonstrert i dag. (Ikke av mannen) Men noe annet som hun brukte... Er så glad for att jeg får ett godt innblikk i parets sexliv🙈 Herlighet. Jeg er veldig for sexleketøy og alt et par måtte ønske, men hun tenker overhode ikke på barna sine! Enkelte ting kan man godt holde privat. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet torsdag kl 17:16 #39538 Del Skrevet torsdag kl 17:16 Bibbi_ skrev (58 minutter siden): Det er nettopp dette Sara Emilie vil at folk skal tro, og så mange går på. At HUN donerer til ME. Det er så sleipt at jeg har ikke ord. Hvor mange av rævsleikerene hennes vet at det er Careless som donerer, og at Careless gjør det fordi de er pålagt det? Tror ikke det er mange. Mange hyller SE for donasjonen og noen handler nok derfor Careless produkter. Det ironiske og komiske i det hele, er at det er kundene som gir donasjonene gjennom å kjøpe Careless. Også hyller de Sara Emilie Tandberg for å donere, mens de selv kunne ha donert samme sum direkte til ME forskningen 🫠 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet torsdag kl 17:42 #39539 Del Skrevet torsdag kl 17:42 Melus skrev (27 minutter siden): Herlighet. Jeg er veldig for sexleketøy og alt et par måtte ønske, men hun tenker overhode ikke på barna sine! Enkelte ting kan man godt holde privat. Er helt enig at dette med sexleketøy er helt greit. Men jeg har så lite behov for å vite hva naboen eller andre bruker. Noe kan vi vel kunne ha litt privat 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet torsdag kl 17:49 #39540 Del Skrevet torsdag kl 17:49 elskersommer skrev (6 minutter siden): Er helt enig at dette med sexleketøy er helt greit. Men jeg har så lite behov for å vite hva naboen eller andre bruker. Noe kan vi vel kunne ha litt privat Ingen som sier at du MÅ følge henne og se hva hun gjør. Det er frivillig å følge henne og se hva hun deler og gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå