Angel75 Skrevet mandag kl 13:12 #39321 Del Skrevet mandag kl 13:12 Kattedama skrev (14 minutter siden): Hun deler alt som skjer som er knyttet opp til en navngitt ikke samtykke kompetent mindreårig, og hun klarer også det kunststykket å dele en sannhet på sin Snap, og en annen på dia facebook. Hun balanserer overhodet ikke, hun tjener rå cash på denne «balanseringen». For de som ønsker seriøs informasjon uten at ikke samtykke kompetente barn blir brukt som inntektskilde, er Diabetes foreningen en god start. Hun kan umulig vite hva en tenåring tenker om all den delingen hun har gjort fra omtrent dag en, det er faktisk et grovt overtramp mot den det gjelder. Hvordan i allverden vet du dette? Vet du har mye i mot henne, men dette? At du går inn i grupper som hun muligens er med i og ser hva hun skriver, det er skremmende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet mandag kl 13:19 #39322 Del Skrevet mandag kl 13:19 Angel75 skrev (3 minutter siden): Hvordan i allverden vet du dette? Vet du har mye i mot henne, men dette? At du går inn i grupper som hun muligens er med i og ser hva hun skriver, det er skremmende. Tenker at her er det faktisk Sara Emilie Tandberg som er uredelig ( ikke noe nytt det), og som tror at hun kan servere løgner uten at hun kan bli tatt på det. Kan minne om «16 ukers helvete» der hun først forteller at hun trente på seg en prolaps mens hun var så syk av ME, for å så spørre om hun hadde hatt så god fremgang siden hun ALDRI hadde trent før. #alternativverden 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet mandag kl 13:20 #39323 Del Skrevet mandag kl 13:20 (endret) Det finnes vel flere foreldre som har barn med dia-diagnoser her i landet. Alt er ikke stalking - jeg vet at foreldre med barn med samme diagnose (og i samme fB-gruppe) har reagert på bla mobilreklameutspillet hennes for et par år siden. Endret mandag kl 13:34 av pøbelsara 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet mandag kl 13:37 #39324 Del Skrevet mandag kl 13:37 (endret) pøbelsara skrev (17 minutter siden): Det finnes vel flere foreldre som har barn med dia-diagnoser her i landet. Alt er ikke stalking - jeg vet at foreldre med barn med samme diagnose (og i samme fB-gruppe) har reagert på bla mobilreklameutspillet hennes for et par år siden. Det er jeg klar over, men er 99.999% sikker på at her er ikke det tilfelle uten å gå i detaljer. Forstår godt at det ble reaksjoner på mobilreklameutspillet 🥴 Endret mandag kl 13:38 av Angel75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet mandag kl 14:03 #39325 Del Skrevet mandag kl 14:03 (endret) Slettet da det er avsporing Endret mandag kl 15:06 av Kattedama 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KroniskEngasjert Skrevet mandag kl 14:31 #39326 Del Skrevet mandag kl 14:31 En kronisk syk som skal være et forbilde for andre som sliter med helsen skal ikke lure på om det bør sykemeldes. "Jeg har ikke tid fordi jeg har den jobben jeg har". Å tøye strikken kan koste dyrt, dyrere en bedriften.... tenk på barna først og fremst. Jeg heier aldri på mennesker som på død og liv skal være overmenneske. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 16:05 #39327 Del Skrevet mandag kl 16:05 Yoolanda skrev (7 timer siden): Men hvorfor forteller hun at hun tjente 85.000 på å fortelle om graviditeten? En ting er at hun faktisk gjorde det, men det å fortelle det - noe så kvalmt?. Like ille dumme de som heier på henne og skriver : virkelig fortjent du som jobber så hardt 😂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 16:08 #39328 Del Skrevet mandag kl 16:08 Bella50 skrev (6 timer siden): Nei, alle har ikke den styrken, dessverre. Men det kan ikke Sara klandres for. Jeg synes det er fantastisk at Careless har donert så mye til ME forskning. Ja, flott hun er tvunget til det. Eneste positive. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KroniskEngasjert Skrevet mandag kl 16:10 #39329 Del Skrevet mandag kl 16:10 Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Ja, flott hun er tvunget til det. Eneste positive. Tvungen, for om frivillig hadde det gått mindre og mindre til forskning.... 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 16:12 #39330 Del Skrevet mandag kl 16:12 Angel75 skrev (2 timer siden): Hvordan i allverden vet du dette? Vet du har mye i mot henne, men dette? At du går inn i grupper som hun muligens er med i og ser hva hun skriver, det er skremmende. Mulig hun er i dia grupper på facebook fordi vedkommende har dia selv , eller barn med det? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 16:13 #39331 Del Skrevet mandag kl 16:13 Angel75 skrev (2 timer siden): Det er jeg klar over, men er 99.999% sikker på at her er ikke det tilfelle uten å gå i detaljer. Forstår godt at det ble reaksjoner på mobilreklameutspillet 🥴 Det blir vel bare spekulasjoner fra din side, eller kan du bevise at @Kattedama ikke har barn med dia? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet mandag kl 16:33 #39332 Del Skrevet mandag kl 16:33 GulleGull skrev (4 timer siden): Nå følger jeg ikke snappen så vet ikke hvor omfattende denne «folkeopplysningen» er, men det er jo ikke generell fakta om dia når hun relaterer det til sønnen sin situasjon. «Vi» trenger ikke vite at hun ikke har sovet en natt fordi sønnens blodsukker er ustabilt -høyet eller lavt -vi forstår jo at han akkurat den natta har hatt ustabilt blodsukker. Det hadde vært det første jeg hadde tenkt på om jeg så den ungen etterpå. Ikke så greit gjort som mamma mot ett barn som ikke skjønner omfanget av hva slik eksponering fører med seg. Dette er bare ett eksempel da, jeg følger som sagt ikke snappen så får ikke med meg omfanget. Hun fortalte jo f.eks. at sønnen gråt hver gang han skiftet sensor. Er det folkeopplysning? 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WoodpackaFromSpace Skrevet mandag kl 17:03 #39333 Del Skrevet mandag kl 17:03 Måtte se idag har hun en lang tale om mennesker her på KG og jodel og en annen plattform jeg ikke husker navn.. At mennesker her er farlige og bare ønsker å sverte henne. Lang lang tale🤔 de Aller fleste i forum ønsker nok saklig debatt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet mandag kl 17:40 #39334 Del Skrevet mandag kl 17:40 WoodpackaFromSpace skrev (36 minutter siden): Måtte se idag har hun en lang tale om mennesker her på KG og jodel og en annen plattform jeg ikke husker navn.. At mennesker her er farlige og bare ønsker å sverte henne. Lang lang tale🤔 de Aller fleste i forum ønsker nok saklig debatt. Farlige? Hun er så overdramatisk som vanlig, må jo beskytte inntekten sin for alt det er verdt. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet mandag kl 17:50 #39335 Del Skrevet mandag kl 17:50 (endret) I flere forum forundres det nå over SET sitt voldsomme angrep i dag på de som er kritiske til ulike sider ved hennes aktivitet som influenser. Kvinneguiden nevnes spesifikt som en versting. Jeg har hørt gjennom det hele, og det er såpass ekstremt at jeg velger å dele noen utdrag. Der det er store bokstaver er det SET sin egen muntlige vektlegging. Der det er avsnitt i teksten har jeg utelatt tekst, det er alt for langt til å få med alt i et innlegg. Sitater: «Hvordan ER du i familien når du kan være troll på nett? Er du en normal person? Eller er du sånn i livet ditt generelt også? Eller er det bare sånn at du får utløp på sosiale medier at egentlig er du sånn at alle rundt deg tenker at du er sånn gledesspreder som bare gir energi, men bak tastaturet er du en HELT ANNEN! Altså jeg blir så fascinert og interessert. Det her burde det blitt forska på og det håper jeg det blir. Tenk så kul dokumentarserie DET hadde vært. Det kunne vært anonymt, men tenk så kult det hadde vært å følge livet til de VERSTE da, de som bruker sykt mye tid på KG og … (to andre forum nevnes), og de som har det som hobby i livet sitt, å sitte og irritere seg over andre mennesker og skrive dritt på nett.» «Så er det jo EGENTLIG, det er ikke noe å le av for det er rare situasjoner og jeg HAR selv vært bekymret for egen sikkerhet på grunn av gærne damer rett og slett. Fordi noen er SÅ ille, og jeg tror det er noe å ha i bakhodet for dere - dere er kanskje ikke de VERSTE, men dere er de som henger på… (forum nevnes) og liksom girer litt opp. Ved å bidra til det, så trigger dere de verste. Så kanskje DU er der litt mer for uskyldige hensikter, så er du med på å mate de som faktisk ER en fare for sikkerheten for oss som er offentlig da.» «Tenk deg selv. La oss si et det er 15 veldig aktive damer på KG (++) som er HELT CRAZY, unnskyld at jeg kaller dere crazy, men dere ER det når dere bruker tid der inne. Jeg er ikke inne på noe sånt noe selv, men jeg har en venninne som er alle steder og hun iblant ringer meg og sier sånn: Nå er det ville tilstander, hør hva de har skrevet her…» «De danner seg en sånn virkelighet som ikke eksisterer. - Og tenk deg at du våkner en morgen og så er den influenseren du har vært i kanalen til, DREPT! Og så kommer det fram i media at det er en dame som har hatt fem brukere på KG og som du har samtalt med og DU har vært med på å HYPE OPP henne. Du har BIDRATT til at den personen har fått denne virkeligheten. Og det er noe å tenke på.» Endret mandag kl 17:54 av LivEinar 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet mandag kl 18:14 #39336 Del Skrevet mandag kl 18:14 LivEinar skrev (23 minutter siden): I flere forum forundres det nå over SET sitt voldsomme angrep i dag på de som er kritiske til ulike sider ved hennes aktivitet som influenser. Kvinneguiden nevnes spesifikt som en versting. Jeg har hørt gjennom det hele, og det er såpass ekstremt at jeg velger å dele noen utdrag. Der det er store bokstaver er det SET sin egen muntlige vektlegging. Der det er avsnitt i teksten har jeg utelatt tekst, det er alt for langt til å få med alt i et innlegg. Sitater: «Hvordan ER du i familien når du kan være troll på nett? Er du en normal person? Eller er du sånn i livet ditt generelt også? Eller er det bare sånn at du får utløp på sosiale medier at egentlig er du sånn at alle rundt deg tenker at du er sånn gledesspreder som bare gir energi, men bak tastaturet er du en HELT ANNEN! Altså jeg blir så fascinert og interessert. Det her burde det blitt forska på og det håper jeg det blir. Tenk så kul dokumentarserie DET hadde vært. Det kunne vært anonymt, men tenk så kult det hadde vært å følge livet til de VERSTE da, de som bruker sykt mye tid på KG og … (to andre forum nevnes), og de som har det som hobby i livet sitt, å sitte og irritere seg over andre mennesker og skrive dritt på nett.» «Så er det jo EGENTLIG, det er ikke noe å le av for det er rare situasjoner og jeg HAR selv vært bekymret for egen sikkerhet på grunn av gærne damer rett og slett. Fordi noen er SÅ ille, og jeg tror det er noe å ha i bakhodet for dere - dere er kanskje ikke de VERSTE, men dere er de som henger på… (forum nevnes) og liksom girer litt opp. Ved å bidra til det, så trigger dere de verste. Så kanskje DU er der litt mer for uskyldige hensikter, så er du med på å mate de som faktisk ER en fare for sikkerheten for oss som er offentlig da.» «Tenk deg selv. La oss si et det er 15 veldig aktive damer på KG (++) som er HELT CRAZY, unnskyld at jeg kaller dere crazy, men dere ER det når dere bruker tid der inne. Jeg er ikke inne på noe sånt noe selv, men jeg har en venninne som er alle steder og hun iblant ringer meg og sier sånn: Nå er det ville tilstander, hør hva de har skrevet her…» «De danner seg en sånn virkelighet som ikke eksisterer. - Og tenk deg at du våkner en morgen og så er den influenseren du har vært i kanalen til, DREPT! Og så kommer det fram i media at det er en dame som har hatt fem brukere på KG og som du har samtalt med og DU har vært med på å HYPE OPP henne. Du har BIDRATT til at den personen har fått denne virkeligheten. Og det er noe å tenke på.» God fantasi,da. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 18:20 #39337 Del Skrevet mandag kl 18:20 LivEinar skrev (28 minutter siden): I flere forum forundres det nå over SET sitt voldsomme angrep i dag på de som er kritiske til ulike sider ved hennes aktivitet som influenser. Kvinneguiden nevnes spesifikt som en versting. Jeg har hørt gjennom det hele, og det er såpass ekstremt at jeg velger å dele noen utdrag. Der det er store bokstaver er det SET sin egen muntlige vektlegging. Der det er avsnitt i teksten har jeg utelatt tekst, det er alt for langt til å få med alt i et innlegg. Sitater: «Hvordan ER du i familien når du kan være troll på nett? Er du en normal person? Eller er du sånn i livet ditt generelt også? Eller er det bare sånn at du får utløp på sosiale medier at egentlig er du sånn at alle rundt deg tenker at du er sånn gledesspreder som bare gir energi, men bak tastaturet er du en HELT ANNEN! Altså jeg blir så fascinert og interessert. Det her burde det blitt forska på og det håper jeg det blir. Tenk så kul dokumentarserie DET hadde vært. Det kunne vært anonymt, men tenk så kult det hadde vært å følge livet til de VERSTE da, de som bruker sykt mye tid på KG og … (to andre forum nevnes), og de som har det som hobby i livet sitt, å sitte og irritere seg over andre mennesker og skrive dritt på nett.» «Så er det jo EGENTLIG, det er ikke noe å le av for det er rare situasjoner og jeg HAR selv vært bekymret for egen sikkerhet på grunn av gærne damer rett og slett. Fordi noen er SÅ ille, og jeg tror det er noe å ha i bakhodet for dere - dere er kanskje ikke de VERSTE, men dere er de som henger på… (forum nevnes) og liksom girer litt opp. Ved å bidra til det, så trigger dere de verste. Så kanskje DU er der litt mer for uskyldige hensikter, så er du med på å mate de som faktisk ER en fare for sikkerheten for oss som er offentlig da.» «Tenk deg selv. La oss si et det er 15 veldig aktive damer på KG (++) som er HELT CRAZY, unnskyld at jeg kaller dere crazy, men dere ER det når dere bruker tid der inne. Jeg er ikke inne på noe sånt noe selv, men jeg har en venninne som er alle steder og hun iblant ringer meg og sier sånn: Nå er det ville tilstander, hør hva de har skrevet her…» «De danner seg en sånn virkelighet som ikke eksisterer. - Og tenk deg at du våkner en morgen og så er den influenseren du har vært i kanalen til, DREPT! Og så kommer det fram i media at det er en dame som har hatt fem brukere på KG og som du har samtalt med og DU har vært med på å HYPE OPP henne. Du har BIDRATT til at den personen har fått denne virkeligheten. Og det er noe å tenke på.» Å herrehatt, har hun klart å spy ut alt det der? 😂 Apropos crazy liksom 😂😂 Snakk om å overdrive. Så når hun er "hormonella" er det greit å være troll da eller? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet mandag kl 18:33 #39338 Del Skrevet mandag kl 18:33 (endret) LivEinar skrev (43 minutter siden): Så er det jo EGENTLIG, det er ikke noe å le av for det er rare situasjoner og jeg HAR selv vært bekymret for egen sikkerhet på grunn av gærne damer rett og slett. Fordi noen er SÅ ille, og jeg tror det er noe å ha i bakhodet for dere - dere er kanskje ikke de VERSTE, men dere er de som henger på… (forum nevnes) og liksom girer litt opp. Ved å bidra til det, så trigger dere de verste. Så kanskje DU er der litt mer for uskyldige hensikter, så er du med på å mate de som faktisk ER en fare for sikkerheten for oss som er offentlig da.» «Tenk deg selv. La oss si et det er 15 veldig aktive damer på KG (++) som er HELT CRAZY, unnskyld at jeg kaller dere crazy, men dere ER det når dere bruker tid der inne. Jeg er ikke inne på noe sånt noe selv, men jeg har en venninne som er alle steder og hun iblant ringer meg og sier sånn: Nå er det ville tilstander, hør hva de har skrevet her…» «De danner seg en sånn virkelighet som ikke eksisterer. - Og tenk deg at du våkner en morgen og så er den influenseren du har vært i kanalen til, DREPT! Og så kommer det fram i media at det er en dame som har hatt fem brukere på KG og som du har samtalt med og DU har vært med på å HYPE OPP henne. Du har BIDRATT til at den personen har fått denne virkeligheten. Og det er noe å tenke på.» Så hun er redd for de crazy damene, men deler villig vekk ALT av privatliv og ikke minst av mindreårige sitt privatliv. Det henger ikke på greip overhodet. Dette er vel bare er oppspinn fra ende til annen for å ta fokus vekk fra at at hun overhodet ikke innfrir kriteriene til Vixen som allikevel har valgt å nominere henne. Som er hårreisende.https://www.vixen.no/artikkel/arets-kategorier-og-kriterier Endret mandag kl 18:34 av Kattedama 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet mandag kl 18:46 #39339 Del Skrevet mandag kl 18:46 LivEinar skrev (54 minutter siden): I flere forum forundres det nå over SET sitt voldsomme angrep i dag på de som er kritiske til ulike sider ved hennes aktivitet som influenser. Kvinneguiden nevnes spesifikt som en versting. Jeg har hørt gjennom det hele, og det er såpass ekstremt at jeg velger å dele noen utdrag. Der det er store bokstaver er det SET sin egen muntlige vektlegging. Der det er avsnitt i teksten har jeg utelatt tekst, det er alt for langt til å få med alt i et innlegg. Sitater: «Hvordan ER du i familien når du kan være troll på nett? Er du en normal person? Eller er du sånn i livet ditt generelt også? Eller er det bare sånn at du får utløp på sosiale medier at egentlig er du sånn at alle rundt deg tenker at du er sånn gledesspreder som bare gir energi, men bak tastaturet er du en HELT ANNEN! Altså jeg blir så fascinert og interessert. Det her burde det blitt forska på og det håper jeg det blir. Tenk så kul dokumentarserie DET hadde vært. Det kunne vært anonymt, men tenk så kult det hadde vært å følge livet til de VERSTE da, de som bruker sykt mye tid på KG og … (to andre forum nevnes), og de som har det som hobby i livet sitt, å sitte og irritere seg over andre mennesker og skrive dritt på nett.» «Så er det jo EGENTLIG, det er ikke noe å le av for det er rare situasjoner og jeg HAR selv vært bekymret for egen sikkerhet på grunn av gærne damer rett og slett. Fordi noen er SÅ ille, og jeg tror det er noe å ha i bakhodet for dere - dere er kanskje ikke de VERSTE, men dere er de som henger på… (forum nevnes) og liksom girer litt opp. Ved å bidra til det, så trigger dere de verste. Så kanskje DU er der litt mer for uskyldige hensikter, så er du med på å mate de som faktisk ER en fare for sikkerheten for oss som er offentlig da.» «Tenk deg selv. La oss si et det er 15 veldig aktive damer på KG (++) som er HELT CRAZY, unnskyld at jeg kaller dere crazy, men dere ER det når dere bruker tid der inne. Jeg er ikke inne på noe sånt noe selv, men jeg har en venninne som er alle steder og hun iblant ringer meg og sier sånn: Nå er det ville tilstander, hør hva de har skrevet her…» «De danner seg en sånn virkelighet som ikke eksisterer. - Og tenk deg at du våkner en morgen og så er den influenseren du har vært i kanalen til, DREPT! Og så kommer det fram i media at det er en dame som har hatt fem brukere på KG og som du har samtalt med og DU har vært med på å HYPE OPP henne. Du har BIDRATT til at den personen har fått denne virkeligheten. Og det er noe å tenke på.» DREPT til og med! 😂😂😂 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet mandag kl 19:09 #39340 Del Skrevet mandag kl 19:09 Hun bærer ekstremt preg av ingen utdannelse eller kunnskap. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå