Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Har hun ikke mange som jobber under henne? I butikkene? Lager?

Hadde min sjef oppført seg slik hadde jeg vurdert en annen jobb.

Hun mobber kundene sine. Og ønsker hun fremstå proff bør privatliv i markedsføring legges bort.

Annsatte kan ikke bare dure på mot kundene i butikkene?? Hei, du kritiserte klesmerket i sosiale medier, så du kan pelle deg ut av butikken…. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KroniskEngasjert skrev (1 time siden):

Hun mobber kundene sine. Og ønsker hun fremstå proff bør privatliv i markedsføring legges bort.

Annsatte kan ikke bare dure på mot kundene i butikkene?? Hei, du kritiserte klesmerket i sosiale medier, så du kan pelle deg ut av butikken…. 

Hvor finner man dette? 🤍

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KroniskEngasjert skrev (1 time siden):

Det er ingen Sara Emilie har personalansvar for nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (5 timer siden):

Det er ingen Sara Emilie har personalansvar for nei.

Ok, men alikevel sentral i driften sin. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (10 timer siden):

Så det er greit å snakke dritt så lenge man ikke får betalt?

Det er du som kallet det dritt.

Hva jeg syns om SE er fakta. Og det forvirrer meg smått at det fortsatt er noen her som ikke ser hvilke svindler hun er.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KroniskEngasjert skrev (7 timer siden):

Ok, men alikevel sentral i driften sin. 

Det er jeg ikke så sikker på.

Hun er kun oppført som styremedlem offisielt sett. Reme er styreleder og V er daglig leder. Hun har altså to personer rundt seg som har mer erfaring enn henne. Om vedtektene til bedriften sier noe om hennes innflytelse eller rolle, eller om hun har en stilling som gir henne innflytelse blir bare spekulasjoner egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke en regel om att influencere må merke med reklame for eget klesmerke når de er iført dette? 

Bilde fra SE sin snapchat 

Screenshot_20241119-202433.png

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok helt bevisst for å oppnå diskusjon som igjen gir PR. Bare å melde inn, og ikke gjøre mer ut av det.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Var det ikke en regel om att influencere må merke med reklame for eget klesmerke når de er iført dette? 

Jo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen av kjolene som sitter pent når man har mage ( ikke gravid)? 

på forsiden av careless.no så er det bilde av 4 jenter. Jeg er slankere enn hun som er kraftigst, men har samme mageproblematikken. og dette er jo ikke flatterende?? 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruK skrev (41 minutter siden):

er det noen av kjolene som sitter pent når man har mage ( ikke gravid)? 

på forsiden av careless.no så er det bilde av 4 jenter. Jeg er slankere enn hun som er kraftigst, men har samme mageproblematikken. og dette er jo ikke flatterende?? 

Akkurat dette blir vel smak og behag. Noen synes stilen er flatterende og andre ikke. 🤍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (29 minutter siden):

Akkurat dette blir vel smak og behag. Noen synes stilen er flatterende og andre ikke. 🤍

men det finns jo så mange kjoler som gjør at man ser bedre ut. Lurer på om noen av kjolene har et finere snitt for ei med mage. Er ikke om å gjøre å se større ut. 

Men ellers enig altså, man er som man er. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (13 timer siden):

Er dette en Careless kjole? 🤔 Jeg kjenner den ikke igjen. Men dersom det er en Careless kjole, så vil jeg tipse deg om å melde inn Ryddeportalen.  Det er Ryddeportalen som er ansvarlig for at reklmen er skikkelig merket. 

Det er oppdragsgiver, (Ryddegiganten) som må passe på at influenserene ikke dobbel merker.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (13 timer siden):

Har hun kjoler med knytting/snøre? Eller kommende kjoler? For det har ikke jeg fått med meg. Det henger snøre på denne kjolen. Så er du 100% sikker på at det er hennes kjole? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan man får lagt igjen review på nettsiden til careless ? Har kjøpt kjole og tenkte å legge igjen på nyeste typene men finner ingen opplagt sted å skrive eller gjøre noe ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For litt siden var det nattevåk med eldstesønnen og diabetes-alarmer. Heromdagen var han til kontroll på sykehuset og sist natt var det igjen «dia-alarmer», i tillegg gråt minstemann og sovna ikke før nærmere kl. 3. SET fortsetter eksponeringa av egne barn, de er lett identifiserbare alle tre på bilde fra i sommer på et annet SoMe-sted. 

Å legge ut detaljer om f.eks. barns kroniske sykdom gjemmes bak at det er en slags nødvendig folkeopplysning, jf. ett av Frujohansen på insta sine mange innlegg om barneeksponering. 

IMG_1621.jpeg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (29 minutter siden):

Har hun kjoler med knytting/snøre? Eller kommende kjoler? For det har ikke jeg fått med meg. Det henger snøre på denne kjolen. Så er du 100% sikker på at det er hennes kjole? 

Hun fikk inn en del prøver for kort tid siden som er omslagskjoler.. mente dette var en av de men jeg kan ta feil.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (23 minutter siden):

Hun fikk inn en del prøver for kort tid siden som er omslagskjoler.. mente dette var en av de men jeg kan ta feil.

Var ikke de i sommerfarger? Hun har en lik i denne fargen men den har ikke snører.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nofilter skrev (57 minutter siden):

Noen som vet hvordan man får lagt igjen review på nettsiden til careless ? Har kjøpt kjole og tenkte å legge igjen på nyeste typene men finner ingen opplagt sted å skrive eller gjøre noe ?

Mener hun sa de hadde tekniske problemer. Det kan hende du får det til på en PC enn så lenge, ellers kan du også skrive tilbakemelding på trustpilot 🤍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...