Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
caremore skrev (11 minutter siden):

Så da er det vel ikke normalt at noen vikariere for influensere? Og igjen, hun at tilgang til nett og telefon, men vanskelig å snikreklamere for kjoler og happyflops langt uti skauen. Bedre at foreldrene prøver å selge inn venninne konseptet, og holde Snap i gang som generer 100.000 kr i uka. 

Nei, det er kanskje ikke normalt, ikke vet jeg. Men hva så? Hvorfor skal hun tas på at foreldrene «vikarierer» for henne? Jeg har inntrykk av at dere som er flittige brukere av forumet her er misfornøyd med henne uansett hva hun gjør. 
Alle skjønner at man ikke kan ha foreldrene sine til å vikariere for seg om man jobber i en helt ordinær jobb. Men Sara E har ikke en ordinær jobb, og lever kanskje ikke et helt ordinært liv som de fleste av oss heller. Hvorfor kan hun ikke få gjøre ting annerledes om hun vil? Skader det deg på noen måte at hun velger å la sine egne foreldre steppe inn for henne på hennes egen jobb, en arbeidsplass hun forøvrig har skapt for seg selv? Når tar hun tid vekk fra telefonen og jobb for å være påkoblet sønnen sin på skoletur, og det er bra. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Høstsemester skrev (18 minutter siden):

Fordi det er tullete å hevde at det er normalt at foreldre vikarierer for barna sine. SE har dessuten sagt uten henne vil det ikke gå rundt.. Det gjelder hele driften. Det er ikke uvanlig at foreldre må ta seg en dag fri med permisjon uten lønn, eller opparbeide seg fri for å følge opp barna sine. Men mye vil ha mer i SE As.

Hvem er det som hevder at det er normalt å få foreldrene sine til å vikariere for seg? Det er jo ikke normalt, men det er jo heller ikke jobben hennes. Problematisk er det heller ikke, for det er ikke til skade for noen. Jeg tror alle forstår at jeg ikke kunne bare bedt mamma om å vikariere for meg i helsevesenet, men hadde jeg hatt en jobb som Sara hadde det vært null problem. Ja, hun kunne fint latt det vært stille på alle sine some-kanaler i ett par dager, men det er sikkert gøy for henne å ha sporty foreldre som gjerne vil bidra. 
Jeg ser ikke helt hvorfor dette er nødvendig å kritisere, det er ikke et reelt problem. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
whybother skrev (9 minutter siden):

Hvem er det som hevder at det er normalt å få foreldrene sine til å vikariere for seg? Det er jo ikke normalt, men det er jo heller ikke jobben hennes. Problematisk er det heller ikke, for det er ikke til skade for noen. Jeg tror alle forstår at jeg ikke kunne bare bedt mamma om å vikariere for meg i helsevesenet, men hadde jeg hatt en jobb som Sara hadde det vært null problem. Ja, hun kunne fint latt det vært stille på alle sine some-kanaler i ett par dager, men det er sikkert gøy for henne å ha sporty foreldre som gjerne vil bidra. 
Jeg ser ikke helt hvorfor dette er nødvendig å kritisere, det er ikke et reelt problem. 

Vedkommende jeg siterte.. Men ser du er ute etter avsporinger. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
whybother skrev (20 minutter siden):

Nei, det er kanskje ikke normalt, ikke vet jeg. Men hva så? Hvorfor skal hun tas på at foreldrene «vikarierer» for henne? Jeg har inntrykk av at dere som er flittige brukere av forumet her er misfornøyd med henne uansett hva hun gjør. 
Alle skjønner at man ikke kan ha foreldrene sine til å vikariere for seg om man jobber i en helt ordinær jobb. Men Sara E har ikke en ordinær jobb, og lever kanskje ikke et helt ordinært liv som de fleste av oss heller. Hvorfor kan hun ikke få gjøre ting annerledes om hun vil? Skader det deg på noen måte at hun velger å la sine egne foreldre steppe inn for henne på hennes egen jobb, en arbeidsplass hun forøvrig har skapt for seg selv? Når tar hun tid vekk fra telefonen og jobb for å være påkoblet sønnen sin på skoletur, og det er bra. 

Poenget er at hun IKKE er frakoblet. Disse løgnene er gjennomgående på denne kanalen, og det er faktisk ganske så shady. Uansett hva slags narrativ som man prøver å selge inn på bedriftskanalen hennes. Og nok avsporing nå. Du kan spørre Tandberg hvorfor historie fortellingen ikke går opp med innholdet på kanalene hennes. 

Endret av caremore
Skrevet
whybother skrev (17 minutter siden):

Hvorfor skal hun tas? Spørsmålet er vel heller hvorfor skal SE som aldri klarer å forholde seg til lovverket, henger ut folk og hisser opp stemningen i eget kommentarfelt fredes?

• Liker 9
Skrevet
Høstsemester skrev (7 minutter siden):

Hvorfor skal hun tas? Spørsmålet er vel heller hvorfor skal SE som aldri klarer å forholde seg til lovverket, henger ut folk og hisser opp stemningen i eget kommentarfelt fredes?

Selvfølgelig skal hun som bedrift tas når lovverket ikke følges, ingen tvil om det. Men hun trenges ikke å tas for at foreldrene hennes «vikarierer» for henne, nei. 
Hun kan og bør også kritiserer for å hisse opp stemningen i ett allerede hett kommentarfelt, men dette skal foregå på en saklig måte. Mye hun som bedrift kan kritiseres på, og jeg vil absolutt ikke si at hun er «fredet». 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
whybother skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig skal hun som bedrift tas når lovverket ikke følges, ingen tvil om det. Men hun trenges ikke å tas for at foreldrene hennes «vikarierer» for henne, nei. 
Hun kan og bør også kritiserer for å hisse opp stemningen i ett allerede hett kommentarfelt, men dette skal foregå på en saklig måte. Mye hun som bedrift kan kritiseres på, og jeg vil absolutt ikke si at hun er «fredet». 

Når foreldrene skal selge henne inn for klikk og økt omsetning kan det kritiseres. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
caremore skrev (12 minutter siden):

Poenget er at hun IKKE er frakoblet. Disse løgnene er gjennomgående på denne kanalen, og det er faktisk ganske så shady. Uansett hva slags narrativ som man prøver å selge inn på bedriftskanalen hennes. Og nok avsporing nå. Du kan spørre Tandberg hvorfor historie fortellingen ikke går opp med innholdet på kanalene hennes. 

Men hva har det å si for deg, meg og våre liv at hun ikke er 100% frakoblet? Hun har kanskje sagt at hun skulle være det (?), men planer kan endre seg.
Jeg sa til samboeren min at jeg skulle vaske hele overetasjen idag jeg også, men fant ut at jeg ikke orket likevel og sov en lur istedenfor. Kall meg gjerne en løgner. 

• Liker 10
Skrevet
whybother skrev (1 minutt siden):

Men hva har det å si for deg, meg og våre liv at hun ikke er 100% frakoblet? Hun har kanskje sagt at hun skulle være det (?), men planer kan endre seg.
Jeg sa til samboeren min at jeg skulle vaske hele overetasjen idag jeg også, men fant ut at jeg ikke orket likevel og sov en lur istedenfor. Kall meg gjerne en løgner. 

Om jobben din er å vaske.. hva er den såkalte jobben til SE nå igjen? Hvorfor er tillit og troverdighet viktig? 

• Liker 4
Skrevet
Høstsemester skrev (3 minutter siden):

Når foreldrene skal selge henne inn for klikk og økt omsetning kan det kritiseres. 

Jeg regner med at du har fått med deg at some er levebrødet hennes? Selvfølgelig vil hun opprettholde algoritmen mens hun selv er borte. Gjerne forklar meg hva som er problemet her, istedenfor å bare begrunne det med at hun er grisk - for jeg forstår faktisk ikke hvorfor dette skal kritiseres. 

• Liker 9
Skrevet
whybother skrev (Akkurat nå):

Jeg regner med at du har fått med deg at some er levebrødet hennes? Selvfølgelig vil hun opprettholde algoritmen mens hun selv er borte. Gjerne forklar meg hva som er problemet her, istedenfor å bare begrunne det med at hun er grisk - for jeg forstår faktisk ikke hvorfor dette skal kritiseres. 

Tillit og troverdighet er viktig i denne bransjen fordi?? 

• Liker 2
Skrevet
Høstsemester skrev (4 minutter siden):

Om jobben din er å vaske.. hva er den såkalte jobben til SE nå igjen? Hvorfor er tillit og troverdighet viktig? 

Jobben hennes er i alle fall ikke å frakoblet. Eksemplet mitt var kanskje dårlig, men kanskje det kan forstås om du legger godviljen til. Tror ingen hadde sett på det som problematisk om jeg dukket opp en tur på jobb selv om jeg hadde sagt jeg skulle ta fri heller. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Høstsemester skrev (3 minutter siden):

Tillit og troverdighet er viktig i denne bransjen fordi?? 

Nå henger jeg ikke helt med her… Hva har tillit og troverdighet (og ev. brudd på?) med å gjøre at foreldrene hennes vikarier på snap?

Jeg regner med de som er «fans» av Sara synes det er et hyggelig innslag at foreldrene vikarier, og at de får et større innblikk i hvordan hun var da hun vokste opp. 

Endret av whybother
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
whybother skrev (2 minutter siden):

Nå henger jeg ikke helt med her… Hva har tillit og troverdighet (og ev. brudd på?) med å gjøre at foreldrene hennes vikarier på snap?

Omsetning og salg, selge inn SE som oppførte seg som en mobb i kommentarfeltet sitt. 

• Liker 4
Skrevet
caremore skrev (1 time siden):

Tandberg burde fokusert på å forbedre produktene sine, fremfor å snikreklamere og pushe kjoler med dårlig passform. Hva slags undertøy er det meningen at man skal ha under denne kjolen? Ingen BH? 

IMG_8600.jpeg

IMG_8599.jpeg

Er dette careless ok

• Liker 5
Gjest Kattedama
Skrevet
elskersommer skrev (32 minutter siden):

Er dette careless ok

Det er Carless, som flyr ut av butikkene og rett inn på Finn.no.

Skrevet
caremore skrev (2 minutter siden):

Det er Carless, som flyr ut av butikkene og rett inn på Finn.no.

Den finnes jo ikke pen🙈

• Liker 9
Skrevet

Festlig å se at selv om hun skal være fraværende på snap så dukker det jaggu opp reklame mens foreldrene skal styre snapkontoen:-) Hun er visstnok ikke så fraværende likevel:-)

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Hadde hun bare vært litt ydmyk. Bedt om unnskyldning de gangene hun feks kommer med feilinfo i kanalene sine. Om hun bare hadde bedt følgerne sine om å vise folkeskikk istedet for å hause opp stemningen i kommentarfelt og kalt folk for troll. Svart ordentlig på spørsmål som blir stilt istedet for å innta offerrollen gang på gang. Slutte å påstå at hun ikke trenger noen utdannelse fordi hun allerede er så god på design, markedsføring og økonomi når man tydelig ser at det ikke stemmer. Om hun hadde sluttet med umerka reklame, men ikke gidder det. Da hadde ikke vært så mange som hadde «prøvd å ta henne».  Hun trenger bare å vise litt ydmykhet, folkeskikk og gjøre jobben sin ordentlig, men det klarer hun ikke. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet
caremore skrev (11 timer siden):

Tandberg burde fokusert på å forbedre produktene sine, fremfor å snikreklamere og pushe kjoler med dårlig passform. Hva slags undertøy er det meningen at man skal ha under denne kjolen? Ingen BH? 

IMG_8600.jpeg

IMG_8599.jpeg

Veldig enig i dette!

Lurer på om hun lar noen andre prøve vareprøvene før hun bestemmer seg for at de er ferdig utviklet, eller om hun er den eneste som prøver før hun bestiller inn i store kvanta. Ikke rart om klærne ikke passer alle kroppstyper da 🙈

Lurt å vente med å kjøpe en modell til andre "dropp", hvor hun har fått fikset og gjort justeringer etter anbefalinger fra kundene, om man skal bestille noe derfra. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...