Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bibbi_ skrev (7 minutter siden):

Så hvis du ikke kan jobbe et par dager så vikarierer foreldrene dine for deg? 

Det ville jeg gjerne sett 😂

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
mellowyellow skrev (32 minutter siden):

Det er vel naturlig i mange yrker å sette inn andre ved fravær, så ikke så overrasket over dette.

Synes forøvrig innholdet som legges ut i dag er koselig. 

Det er ikke vanlig at mime foreldre (eller øvrig familie eller venner for del del) kommer og utfører mine arbeidsoppgaver nei.

Om noe så viser egentlig dette at Sara Emilie sin rolle er unødvendig og lett «erstatbar». og erstatningen er til og med koseligere.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Bibbi_ skrev (39 minutter siden):

Så hvis du ikke kan jobbe et par dager så vikarierer foreldrene dine for deg? 

I min jobb kan de ikke vikariere for meg. I Tandberg sitt yrke er det relevant, da kontoen omhandler nettopp hun og familien. 

Det hadde nok blitt sutring uansett hvem som vikarierte for Tandberg. Om det så være seg Nyhus, Lien eller noen andre. Hadde det vært V hadde det vært galt det også. 🤷🏼‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
mellowyellow skrev (1 minutt siden):

I min jobb kan de ikke vikariere for meg. I Tandberg sitt yrke er det relevant, da kontoen omhandler nettopp hun og familien. 

Det hadde nok blitt sutring uansett hvem som vikarierte for Tandberg. Om det så være seg Nyhus, Lien eller noen andre. Hadde det vært V hadde det vært galt det også. 🤷🏼‍♀️

At du gidder å forsvare alt... 🙈

Veldig rart for SE å skaffe "vikar" da hun tidligere har sagt hun er uerstattelig. At ingenting fungerer uten henne. Å vipps, så kan visst noen helt uten erfaring steppe inn. Interessant. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
mellowyellow skrev (13 minutter siden):

All slags tull du kommer med..  nei, for siste gang er det ikke vanlig at foreldre vikarierer for barna sine. 🤯

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Bibbi_ skrev (10 minutter siden):

Veldig rart for SE å skaffe "vikar" da hun tidligere har sagt hun er uerstattelig. At ingenting fungerer uten henne. Å vipps, så kan visst noen helt uten erfaring steppe inn. Interessant. 

Nettopp!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (31 minutter siden):

Hvis jeg husker riktig så var det vel en følger, eller "følger" som dere ville sagt, som spurte om ikke foreldrene kunne steppe inn mens hun var borte og de tok utfordringen. 

Snakk om å lage storm i vannglass. 

• Liker 11
Skrevet
Kmhfj skrev (3 minutter siden):

Hvis jeg husker riktig så var det vel en følger, eller "følger" som dere ville sagt, som spurte om ikke foreldrene kunne steppe inn mens hun var borte og de tok utfordringen. 

Snakk om å lage storm i vannglass. 

Er vel heller stein i glasshus å la foreldrene vikariere for seg når en tidligere har sagt en er uerstattelig. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Høstsemester skrev (Akkurat nå):

Er vel heller stein i glasshus å la foreldrene vikariere for seg når en tidligere har sagt en er uerstattelig. 

I hvilken sammenheng har hun sagt hun er uerstattelig ifht til sine bedrifter/følgere? Gjaldt det et døgn, en uke, en mnd eller 1 år? 

Når eldste ungen ble syk var hun vel borte 3 uker. 

Sara er Sara as og careless og as jeg ikke kunne brydd meg mindre om. 

1 døgn er ingen uerstattelige. Etter en uke kan man begynne å merke at jobb hoper seg opp. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kmhfj skrev (1 minutt siden):

I hvilken sammenheng har hun sagt hun er uerstattelig ifht til sine bedrifter/følgere? Gjaldt det et døgn, en uke, en mnd eller 1 år? 

Når eldste ungen ble syk var hun vel borte 3 uker. 

Sara er Sara as og careless og as jeg ikke kunne brydd meg mindre om. 

1 døgn er ingen uerstattelige. Etter en uke kan man begynne å merke at jobb hoper seg opp. 

Det har SE messet om på Snapchat.. Det går ikke rundt uten henne, si.
Storm i vannglass og stein i glasshus kan fort føre til at glasshuset blir som et korthus..

Jobbe? Hun snakker til mobiltelefonen sin og reklamerer for klær. Både som umerket og merket reklame.  

• Liker 7
Skrevet
Høstsemester skrev (1 minutt siden):

Storm i vannglass og stein i glasshus kan fort føre til at glasshuset blir som et korthus..

Jobbe? Hun snakker til mobiltelefonen sin og reklamerer for klær. Både som umerket og merket reklame.  

Derfor har nok ikke foreldrene tatt over arbeidsoppgavene, som har med Careless å gjøre. Slik jeg har forstått det, er det kun snapchat. Har jeg misforstått ?

• Liker 1
Skrevet
Sølvpilen skrev (6 minutter siden):

Derfor har nok ikke foreldrene tatt over arbeidsoppgavene, som har med Careless å gjøre. Slik jeg har forstått det, er det kun snapchat. Har jeg misforstått ?

Ingenting fungerer uten henne, som betyr alt som har med driften å gjøre. 

• Liker 4
Skrevet
mellowyellow skrev (1 time siden):

Det er vel naturlig i mange yrker å sette inn andre ved fravær, så ikke så overrasket over dette.

Synes forøvrig innholdet som legges ut i dag er koselig. 

Det er veldig forfriskende å se noe annet enn Carelesskjoler og kjøkkenbenken ja. Nå har jeg bare gløtta så vidt innom da, men jeg ser for meg at det er sikkert mye bedre content idag. Men det skal jo ikke så mye til sånn sett 🙂 

Skrevet
Høstsemester skrev (36 minutter siden):

Det er tidsperspektivet jeg lurer på. Litt over et døgn byr ikke på problemer på noen områder. Spesielt ikke i hennes yrke. 

Det er jobben hennes og det er jobb, I tillegg til as'ene hun driver, og uansett om du mener det ikke er en "ordentlig" jobb så er det faktisk det. Influensere er den nye reklamebransjen uansett hvor mye du liker det eller ikke. Og før du kan uttale deg om at det er en for lett jobb så må du gjøre det fulltid en periode. 

Hun merker reklame, bare ikke tilfredstillende nok for de som skal rive henne ned. Hun skal i møte med FT, kanskje la de avgjøre? De som faktisk kan det? 

Jeg lurer på en ting, burde hun bare tattovere reklame i panna and call it a day?  Folk som ser henne ute på gata og i butikken blir jo utsatt for skjult reklame både fra Careless og happyflops. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Kmhfj skrev (1 minutt siden):

Det er tidsperspektivet jeg lurer på. Litt over et døgn byr ikke på problemer på noen områder. Spesielt ikke i hennes yrke. 

Det er jobben hennes og det er jobb, I tillegg til as'ene hun driver, og uansett om du mener det ikke er en "ordentlig" jobb så er det faktisk det. Influensere er den nye reklamebransjen uansett hvor mye du liker det eller ikke. Og før du kan uttale deg om at det er en for lett jobb så må du gjøre det fulltid en periode. 

Hun merker reklame, bare ikke tilfredstillende nok for de som skal rive henne ned. Hun skal i møte med FT, kanskje la de avgjøre? De som faktisk kan det? 

Jeg lurer på en ting, burde hun bare tattovere reklame i panna and call it a day?  Folk som ser henne ute på gata og i butikken blir jo utsatt for skjult reklame både fra Careless og happyflops. 

Jobb? Å snakke til telefonen er ikke en jobb, men unyttig bruk av tiden. Huset flyter over av klær og papp. Huset ser ikke ut.
Å kopiere andres klær som en plukker ut av en katalog er ikke en jobb. Umerket reklame i reklame og usammenhengende babling om tema SE ikke har peiling på er ikke en jobb. 
Det er ikke SE som driver careless sine butikker, det er Dignity Collective. 

Innlegget ditt er virkelig en skivebom. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Høstsemester skrev (Akkurat nå):

Jobb? Å snakke til telefonen er ikke en jobb, men unyttig bruk av tiden. Huset flyter over av klær og papp. Huset ser ikke ut.
Å kopiere andres klær som en plukker ut av en katalog er ikke en jobb. Umerket reklame i reklame og usammenhengende babling om tema SE ikke har peiling på er ikke en jobb. 
Det er ikke SE som driver careless sine butikker, det er Dignity Collective. 

Innlegget ditt er virkelig en skivebom. 

Huset flyter over av vareprøver og rot fordi hun jobber. Er ikke det å drive as jobb? Mange andre næringsdrivende som tydeligvis ikke jobber. Jeg jobber ikke som influenser, men huset mitt ser ikke så altfor annerledes ut enn Sara E sitt etter noen travle dager. Hun tjener iaf penger på å bruke telefonen. 

Har du sett i andre butikker, alt er kopi av alt, veldig lite originalt ute å går. Så ikke noe spesielt for Sara der heller.

Nei hun drifter ikke butikkene, men er relativt opptatt med AS'et. 

Mye skivebom på kvinneguiden og ditt innlegg er heller ikke et unntak. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Kmhfj skrev (Akkurat nå):

Huset flyter over av vareprøver og rot fordi hun jobber. Er ikke det å drive as jobb? Mange andre næringsdrivende som tydeligvis ikke jobber. Jeg jobber ikke som influenser, men huset mitt ser ikke så altfor annerledes ut enn Sara E sitt etter noen travle dager. Hun tjener iaf penger på å bruke telefonen. 

Har du sett i andre butikker, alt er kopi av alt, veldig lite originalt ute å går. Så ikke noe spesielt for Sara der heller.

Nei hun drifter ikke butikkene, men er relativt opptatt med AS'et. 

Mye skivebom på kvinneguiden og ditt innlegg er heller ikke et unntak. 

Huset flyter over fordi hun ikke rydder og har system. SE er hjemme hele dagen og babler til telefonen sin. Dette er ikke en jobb og uten Remes kapital ville ikke kopi-klærne vært i salg. 

• Liker 11
Skrevet
Kmhfj skrev (14 minutter siden):

Influensere er kanskje den nye reklamebransjen og da er det EKSTREMT viktig at vi er kritiske og sier i fra når en aktør som Sara Emilie bevisst unndrar seg reglene gang på gang på gang.

For det gjør hun. Og det er dokumentert her opp og ned i mente - selv via kontakten Sara Emilie hadde med FT viser at hun gjør feil. Så det argumentet der kan bare legges dødt. Skal du påstå noe annet så får du ta opp brevet Sara Emilie fikk fra FT og komme med argumenter mot det de skriver til henne der.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

@Kmhfj Hva tenker du om «jobben» SE utførte i kommentarfeltet til reklamen for Fotoknudsen? Mobbing og uthenging av folk som spurte om hva SE reklamerte for? Litt av en businessdame eller hva?

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Høstsemester skrev (7 minutter siden):

@Kmhfj Hva tenker du om «jobben» SE utførte i kommentarfeltet til reklamen for Fotoknudsen? Mobbing og uthenging av folk som spurte om hva SE reklamerte for? Litt av en businessdame eller hva?

Jeg tenker at folk starta en unødvendig diskusjon i et kommentarfelt. 

Jeg syns ingen parter var heldig. Syns mobbingen gikk begge veier. Og syns forøvrig hun svarte bra lenge, men folk ga seg ikke. 

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...