Høstsemester Skrevet 27. august 2023 #26561 Skrevet 27. august 2023 Eea Elvira skrev (Akkurat nå): Aldri sagt jeg har vært enig i det?ikke følger jeg SE engang, er bare her inne for å diskutere. Uansett om det er ho eller folk her inne, kom med eget innhold !! Hva er det du snakker om? 8 1
Eea Elvira Skrevet 27. august 2023 #26562 Skrevet 27. august 2023 Høstsemester skrev (Akkurat nå): Hva er det du snakker om? Jeg siterte et annet innlegg, kanskje lese spm først? 1
Snublefot62 Skrevet 27. august 2023 #26563 Skrevet 27. august 2023 Eea Elvira skrev (Akkurat nå): Om ho har noen poeng eller ikke har jeg ingen formening om. Som en annen kjent influenser fra Bergen så skor man seg på å heve seg over andre og innholdet er ikke «eget». Slike gidder ikke jeg å vie noe til, ha ryggrad til å komme opp med noe eget som fanger folk sin interesse.. Problemet her er at du kritiserer andre for det samme som SE gjør, i tråden om SE. Det gir ingen mening. SE kopierer andre hele veien. Alt er en kopi. SE hevder seg over andre hele veien. Senest i går med faren som glemte ungen i bilen, som hun lo rått av. Filiokus Media saken er et kroneksempel på kopiering hvor SE bare brutalt prøver å overkjøre noen fordi hun mener hun har rett. Klærne er jo en ren kopi av det meste der ute. Hun prøvde å rakke ned på 17 mai komiteen på skolen og hengte ut rektor. Hun hengte ut The Well for å ikke ha mangfold i badetøyet sitt - for så å lansere sitt eget rett etterpå. Hun kritiserte vel en annen kjede for det samme og igjen lanserte noe likt rett etterpå. SE gir faen i andre og bærekraft, ser ikke lenger enn sin egen nesetipp og tar aldri selvkritikk. Og når frujohansen tar opp temaene du nå kritiserer så er det frujohansen som skal tas? Jeg tror du må sette deg inn i det du diskuterer for det er mye her som bare er tatt ut av løse luften. 15 8
Høstsemester Skrevet 27. august 2023 #26564 Skrevet 27. august 2023 Eea Elvira skrev (2 minutter siden): Jeg siterte et annet innlegg, kanskje lese spm først? Kanskje sette deg inn i hvem du diskuterer først?? Det er tydelig at SE føler seg truet av Fru Johansen som ikke lar useriøse influncere få holde på med lovbruddene sine i fred. Ikke bra for omsettingen å bli avslørt som en løgner. 10 6
prepp Skrevet 27. august 2023 #26565 Skrevet 27. august 2023 Eea Elvira skrev (3 minutter siden): Aner ikke hvem som har filiokus media, da jeg aldri hadde hørt om det før😅 og samme med denne visse fruen som skal øke sin følgerskare på andres vegne 💸😅 Snakk om å være ulv i fåreklær. MEN det jeg vet, er at Filiokus er en merkeklær butikk for barn på østfoldhallen, som eksisterte først av alle😂 Ja, det er helt klart det hun er ute etter.🫠 Hahaha. Bare for moroskyld, kan jeg spørre hvor lenge de har vært der?😂😂 (ikke så viktig) Det jeg leste i avisa var at filiokus media hadde ikke registrert navnet. Så hadde SE og de hun jobber med kommet ut med noe som het filiokus kids og de hadde registrert merkevaren. Filiokus media har vist gitt ut noen barnebøker. En veldig liten bedrift som ikke har gjort seg noe merkbar eller vært noe synlig. Men jeg forstår jo at det kom som et sjokk. Det er mulig SE og partnere har gitt fra seg navnet nå i dag?
Eea Elvira Skrevet 27. august 2023 #26566 Skrevet 27. august 2023 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Problemet her er at du kritiserer andre for det samme som SE gjør, i tråden om SE. Det gir ingen mening. SE kopierer andre hele veien. Alt er en kopi. SE hevder seg over andre hele veien. Senest i går med faren som glemte ungen i bilen, som hun lo rått av. Filiokus Media saken er et kroneksempel på kopiering hvor SE bare brutalt prøver å overkjøre noen fordi hun mener hun har rett. Klærne er jo en ren kopi av det meste der ute. Hun prøvde å rakke ned på 17 mai komiteen på skolen og hengte ut rektor. Hun hengte ut The Well for å ikke ha mangfold i badetøyet sitt - for så å lansere sitt eget rett etterpå. Hun kritiserte vel en annen kjede for det samme og igjen lanserte noe likt rett etterpå. SE gir faen i andre og bærekraft, ser ikke lenger enn sin egen nesetipp og tar aldri selvkritikk. Og når frujohansen tar opp temaene du nå kritiserer så er det frujohansen som skal tas? Jeg tror du må sette deg inn i det du diskuterer for det er mye her som bare er tatt ut av løse luften. MEN disse såkalte lovbruddene er det jo etater som tar hånd om hvis det hadde vært reelt? En privat person som denne fruen har egen interesse dermed er lik den ho retter pekefingeren mot. 1
Snublefot62 Skrevet 27. august 2023 #26567 Skrevet 27. august 2023 prepp skrev (Akkurat nå): Ja, det er helt klart det hun er ute etter.🫠 Hahaha. Bare for moroskyld, kan jeg spørre hvor lenge de har vært der?😂😂 (ikke så viktig) Det jeg leste i avisa var at filiokus media hadde ikke registrert navnet. Så hadde SE og de hun jobber med kommet ut med noe som het filiokus kids og de hadde registrert merkevaren. Filiokus media har vist gitt ut noen barnebøker. En veldig liten bedrift som ikke har gjort seg noe merkbar eller vært noe synlig. Men jeg forstår jo at det kom som et sjokk. Det er mulig SE og partnere har gitt fra seg navnet nå i dag? Glemte du å nevne at Sara Emilie kjente til Filiokus Media FØR hun stjal navnet? 9 5
Tessa12 Skrevet 27. august 2023 #26568 Skrevet 27. august 2023 Høstsemester skrev (11 minutter siden): Det er tydelig at Fru Johnsen som informerer om hvordan enkelte influensere drifter butikken sin, er et stort problem for denne influenceren også. Folk blir jo opplyst og ser at hun snikreklamerer og bruker unger som innhold. Det er ikke bra for omsetningen. Oppførselen til SE når hun får kritikk setter SE i et veldig dårlig lys. Fortsatt ikke Johnsen, men Johansen 5 1
Eea Elvira Skrevet 27. august 2023 #26569 Skrevet 27. august 2023 Høstsemester skrev (5 minutter siden): Kanskje sette deg inn i hvem du diskuterer først?? Det er tydelig at SE føler seg truet av Fru Johansen som ikke lar useriøse influncere få holde på med lovbruddene sine i fred. Ikke bra for omsettingen å bli avslørt som en løgner. Finnes etater som tar seg av slikt hvis det er reelt da? Så denne fruen er nok lik den ho retter pekefinger mot
Høstsemester Skrevet 27. august 2023 #26570 Skrevet 27. august 2023 Tessa12 skrev (Akkurat nå): Fortsatt ikke Johnsen, men Johansen Ja, du har rett. Det gikk litt fort i tastingen.
prepp Skrevet 27. august 2023 #26571 Skrevet 27. august 2023 Eea Elvira skrev (3 minutter siden): MEN disse såkalte lovbruddene er det jo etater som tar hånd om hvis det hadde vært reelt? En privat person som denne fruen har egen interesse dermed er lik den ho retter pekefingeren mot. Helt enig.
Snublefot62 Skrevet 27. august 2023 #26572 Skrevet 27. august 2023 Eea Elvira skrev (3 minutter siden): MEN disse såkalte lovbruddene er det jo etater som tar hånd om hvis det hadde vært reelt? En privat person som denne fruen har egen interesse dermed er lik den ho retter pekefingeren mot. Eea Elvira skrev (1 minutt siden): Finnes etater som tar seg av slikt hvis det er reelt da? Så denne fruen er nok lik den ho retter pekefinger mot Men disse etatene følger ikke med på alle 24/7. De må få beskjed. Og problemet er at de fleste har for lite ressurser og bruker derfor lang tid på å håndtere innmeldte saker. Som da resulterer i at influenseren kan holde på lenge før noen griper inn. Men hvorfor skal du kritisere at andre diskuterer disse lovbruddene? 8 3
prepp Skrevet 27. august 2023 #26573 Skrevet 27. august 2023 Snublefot62 skrev (9 minutter siden): Problemet her er at du kritiserer andre for det samme som SE gjør, i tråden om SE. Det gir ingen mening. SE kopierer andre hele veien. Alt er en kopi. SE hevder seg over andre hele veien. Senest i går med faren som glemte ungen i bilen, som hun lo rått av. Filiokus Media saken er et kroneksempel på kopiering hvor SE bare brutalt prøver å overkjøre noen fordi hun mener hun har rett. Klærne er jo en ren kopi av det meste der ute. Hun prøvde å rakke ned på 17 mai komiteen på skolen og hengte ut rektor. Hun hengte ut The Well for å ikke ha mangfold i badetøyet sitt - for så å lansere sitt eget rett etterpå. Hun kritiserte vel en annen kjede for det samme og igjen lanserte noe likt rett etterpå. SE gir faen i andre og bærekraft, ser ikke lenger enn sin egen nesetipp og tar aldri selvkritikk. Og når frujohansen tar opp temaene du nå kritiserer så er det frujohansen som skal tas? Jeg tror du må sette deg inn i det du diskuterer for det er mye her som bare er tatt ut av løse luften. Et friskt pust av meninger er hva denne tråden trenger. Mye av det som blir diskutert her er direkte useriøst og det er godt å se folk tar initiativ til å komme med noen fornuftige tanker. 3 1
Høstsemester Skrevet 27. august 2023 #26574 Skrevet 27. august 2023 Førstkommende tirsdag er det en uke til tvangsavvikling. Klarer de å redde seg inn i siste time, eller er det så mye rusk i regnskapet at en revisor ikke vil ta oppdraget. Kanskje noen sender tips til VG, Dagbladet og Nettavisen? Da kan jo resten av skittentøyet brettes ut også. 6 2
prepp Skrevet 27. august 2023 #26575 Skrevet 27. august 2023 Høstsemester skrev (4 minutter siden): Er du bekymret for noe siden du driver med avsporinger? Du vet sikkert at journalister er her inne og leser. Tvangsavvikling og snusk i regnskapet må jo ha en nyhetsverdi. Jeg tror de morer seg for å være helt ærlig. For dette er jo direkte useriøst.
Høstsemester Skrevet 27. august 2023 #26576 Skrevet 27. august 2023 prepp skrev (1 minutt siden): Et friskt pust av meninger er hva denne tråden trenger. Mye av det som blir diskutert her er direkte useriøst og det er godt å se folk tar initiativ til å komme med noen fornuftige tanker. Det er sannheten og ikke forsøk på tåkelegging denne tråden trenger. 6
Minlillelykke Skrevet 27. august 2023 #26577 Skrevet 27. august 2023 prepp skrev (15 minutter siden): Ja, det er helt klart det hun er ute etter.🫠 Hahaha. Bare for moroskyld, kan jeg spørre hvor lenge de har vært der?😂😂 (ikke så viktig) Det jeg leste i avisa var at filiokus media hadde ikke registrert navnet. Så hadde SE og de hun jobber med kommet ut med noe som het filiokus kids og de hadde registrert merkevaren. Filiokus media har vist gitt ut noen barnebøker. En veldig liten bedrift som ikke har gjort seg noe merkbar eller vært noe synlig. Men jeg forstår jo at det kom som et sjokk. Det er mulig SE og partnere har gitt fra seg navnet nå i dag? Filiokus på østfoldhallene har vært der i hvertfall 15 år.. 6
Høstsemester Skrevet 27. august 2023 #26578 Skrevet 27. august 2023 Det brenner godt forstår jeg. Men sånn går det når en leker designer og tror en kan alt og vet alt. 11 2
prepp Skrevet 27. august 2023 #26579 Skrevet 27. august 2023 Minlillelykke skrev (1 minutt siden): Filiokus på østfoldhallene har vært der i hvertfall 15 år.. Se der, burde ha en offisiell intervensjon de da..😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå